• pajasimi

    tak milovníci suntouru si můžou na oficiálních stránkách sr suntour stáhnout katalog na rok 08..zatim je v něm kopice chyb ale nevadí:) pro ujasnění toho, jaký modely budou a nebudou to stačí:)

    0 0
    • easyrider  

      Hmm ignorace Vček pokračuje..nechá­pu.. :(

      0 0
      • pajasimi  

        já ano

        0 0
        • easyrider  

          U XC vidlic? Kolik „XC“ „závodníků“ vozí kotouče? 1/3 ?

          0 0
          • pajasimi  

            možná víc

            0 0
            • easyrider  

              No nevim.. každopádně je SR jediná firma, která Včka u xc vidlí začala ignorovat a, alespoň pro mě, je to škoda.

              0 0
              • baboon  

                Ja teda nevim,proc tak usuzujes,kamos kdyz kupoval epicona,tak dostal na vyber,zda chce s pivoty na V brzdy a v katalogu je vidle Raidon ma taky..Ale je fakt,ze epicon tam ma „disc only design“..Ale ten katalog take nemluvi uplnou pravdu mi prijde..Nicmene jak se zminuji dole v dnesni dobe kotoucovek,kde vaha/vykon jou bezva a narozdil od vecek neomezeno blatem atd je precejen v kotoucich budoucnost..Teda vidim to tak ja,nechci zase nejakej flame mezi Veckari a kotouckari..:)

                0 0
                • easyrider  

                  Konkrétně mi jde o model Axon a ten prostě disc only jak poleno.

                  0 0
                  • antuch  

                    čéčé, já nechci nic říkat, ale osobně sem viděl několik axonů s pivotama na véčka. Původně sem třeba loni dovezli jen na disky. Jenže pak na tom začli jezdit Apačáci, takže na jejich přání se vyrobily právě i ty na véčka. A letos budou určitě zase

                    0 0
          • MTBMO  

            řek bych že dneska má už kotoučovky každej závodník profík

            0 0
          • Gorgov  

            každej kdo chce výkon a má na to. Furt je to investice. Včka už fakt jen ignoranti a ti kdo na to prostě nemaj:)

            0 0
            • kolda  

              čoveče, nejsem ani v jedné kategorii a mám V. můžeš mi to prosím nějak objasnit? :)

              0 0
              • MlokCZ  

                Finanční stránku víš sám nejlépe, takže nechceš výkon a skvělé dávkování.

                0 0
                • kolda  

                  neříkám, že hydry nejsou účinnější. ale na XC ježdění mi bohatě stačí kvalitní V (Avid SD7). na V si opravím vše sám a to i v terénu. na bajku prostě preferuju spíš jednouduchý věci, kde je menší šance, že se něco vy…re.

                  navíc by mě vadilo to věčný cinkání kotoučů.

                  0 0
                  • wroum  

                    predsudky… mechanickej kotouc ala BB7 neni pro uzivatele o nic slozitejsi nez V, vystelovani je dokonce jednodussi…kotouce mi necinkaj :-)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Nechci vůbec rozjíždět debatu hydry x včka, to sem nepatří, ale je to u hyder stejné jako u nášlapů, fullů a dalších věcí, kteřé před xx lety nebyly a kdy platí téměř pro každého, že dokud to neokusí tvrdí, že mu HT, klasické pedály, včka a další stačí. Pokud bys tohle tvrdil např. po ročním ježdění kvalitních hyder nebo mechanických Avidů, tak to by bylo něco jiného, pak bych to bral. Cinkání je většinou přímo uměrné vzorku pláště. Na RR/RR mi brzdy necinkaj vůbec (ale na tom kole, co to mám téměř nejezdím, raději cinkám na Albert/SS, což je ale pouze na asfaltu a jen při určité rychlosti, což je fuk, protože po asfaltu téměř nejezdím).

                    0 0
                    • kolda  

                      no vidíš, na fullu jsem jezdil 3 sezony a dal jsem ho pryč.můj současný bajk mi na maratony apod. plně vyhovuje.

                      hydry jsem si několikrát vyzkoušel, fce je super, o tom vůbec nediskutuju. jen mi prostě V na můj styl jízdy stačí a jsou prostě na údržbu jednodušší.

                      znám spoustu lidí, kteří to berou stejně a (Gorgov se bude divit), nejsou to ignoranti a na kvalitní hydry by s přehledem měli.

                      P.S. Wroume – např. na Drásalovi jsem jich slyšel cinkat hodně :))

                      0 0
                      • wroum  

                        to cinkani zalezi na mnoho faktorech jako je – velikost a typ kotouce, typ brzd, kvalita serizeni, vzorek plaste a povrch po kterym jedes. HFX 9 s 205 kotoucem a Maxxis minion DH 2,35 si cinkly pouze na asfaltu pri zatoceni, pritelce HFX9 s 160 kotoucema a nejakejma hrubejma 2,3 plastema necinknou jak je rok dlouhej, Sole byly taky potichu a avidy sou taky potichu…a i kdyby cinkaly, me to je jedno, hlavne ze to brzdi. Ja sem s V nikdy nebyl nejak extra spokojenej…vlastne jo, chvilku – po te co sem na ne presel z cantiku a i kdyz sem pak mel XT V s paralelogramem a kvalitni spalky, tak ten vykon byl nic moc, asi mam holt vyssi naroky a pod slovem brzdit si predstavim neco jinyho nez ty.

                        jinak vzhledem k poctu km, co najedu za rok, by mi stacila skladacka bez brzd, ale ja mam proste rad funkcni veci.

                        0 0
                        • Pijer  

                          Mě HFX9 spolehlivě cinkají při rychlosti 33–34km/h. Kdybych potřeboval, tak si podle toho můžu seřídit tachometr :-). Jinak ve Velu někomu radily, že prý může pomoci přihnutí pružinky a tím zvětšení přítlaku desky k prasátku, ale nezkoušel jsem to.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            To nepomůže, protože tohle cinkání způsobené vibrací od plášťů dělají kotouče samotné aniž by na to měly destičky nějaký vliv. Dělalo by to i bez destiček.

                            0 0
                            • Pijer  

                              Ono to ale cinká s různými vzorky, ale jak píšu, tak mi to v podstatě nevadí, protože chvíli na asfaltu to přežiju a v 33 v lese to zas mám jiný starosti :-)

                              0 0
                            • Ladap  

                              Taky mi to cinkalo kolem 30km/h. Přehodil jsem kotouče přední za zadní a je ticho. Nevím proč, ale pomohlo to.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Kotouče nejsou zcela totožné, stačí nepatrná tolerance z výroby a může se chovat každý jinak. Přehození by ale v mém případěě opravdu nebyl dobrý nápad :-)

                                0 0
                        • kolda  

                          mě by zase to cinkání dohnalo k šílenství. poslouchat to 7 hodin v kuse…

                          je fakt, že to z kopce nijak výrazně nehrotím, takže tak.

                          a o čem tenhle thread vlastně byl? V vs. kotouče..?:)

                          0 0
                          • wroum  

                            me by to asi taky vadilo, ale je ticho.

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Sice stále offtopic, ale cinkání není 7 hodin v kuse nikdy ani v případech, kdy to cinká. Vždy to dělá jen při nějakém konkrétním malém rozsahu rychlostí, mě teď zrovna při cca 25,5–26,5, což nejedeš pořád. Ale hlavně to dělá pouze na asfaltu po kterém nejezdím. Jediná možnost, jak by to tedy mohlo cinkat pořád je jet neustále po asfaltu přesnou rychlostí 26. Z toho by mě ale jeblo tak po 20 minutách i kdyby ty brzdy ani necinknuly :-)

                            0 0
              • Gorgov  

                nevim, asi z toho ještě nemáš rozum:) ALe vážně, spoustě lidem stačí na ježdění do práce škodovka a spoustě lidem ne. Tak to prostě je. Stejně jako kotouče sou už dneska po všech stránkách lepší brzdy, existujou i auta, který jsou po všech stránkách lepší:) Tak třeba si jen zpátečník.

                0 0
                • Krys  

                  Všetky bajky, ktoré máš v profile majú V-čka. Što slučílos?

                  0 0
                  • Gorgov  

                    bejvávalo. Ale musim říct že sem nikdy disky nezavrhoval, jen nebyly prachy:)

                    0 0
                • kolda  

                  jsem rád, že jsi mi to vysvětlil a poučil mě. musím se polepšit a přestat se chovat jako zpátečnický ignorant.

                  pro začátek jsem se chtěl inspirovat na tvých kolech, ale jsou na nichAvidy véčka – z toho fakt nemám rozum… a přitom jsou to stroje dle tvého gusta, jak píšeš.

                  P.S. ještě k těm škodovkám – jejich produkce nekončí u modelu 3 hrnkové Fobie 1.2 HTP (Hovno To Pojede). ale třeba ti jednou někdo svěří do ruky pořádnou káru.:)

                  0 0
                  • Hnoj  

                    škoda, že Škoda vylučuje pořádný auta :-P

                    0 0
                  • Gorgov  

                    Já bych naopak řekl, že je to jasný. Aspoň nikdo nemuze tvrdit, ze sem na veckach nejel:) Ty škodovky sem nepochopil:)

                    0 0
              • Radek Broz  

                Kategorie „gramař-pózér“ :P

                0 0
      • jecnak  

        Suntour zacal delat lehky XC vidle?

        0 0
        • cabbage  

          napsals to moc dlouhý, doporučil bych vynechat: „lehky XC“ …

          0 0
      • wroum  

        soupani gumy o rafek je prezita ptakovina :)

        0 0
        • easyrider  

          No vono když je ten ráfek keramickej, to je pak pošoupáníčko… :)

          0 0
          • wroum  

            porad soupes kus gumy o rafek, nehlede na to ze keramickej rafek neni nejlevnejsi a taky ma svy mouchy – na rozdil od kotoucovek nebrzdi za vsech okolnosti stejne.

            kdepak, soupat gumu je prezitek :)

            0 0
        • Smazaný účet  

          Lepsi nez mechanickej kotouc

          0 0
          • cabbage  

            aby ses nedivil..

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo tak kvuli nim sem se vratil k véčkam.

              0 0
              • roud  

                mno u toho tvyho duratecu se ani nedivim (silničky)xD xD xD

                0 0
              • cabbage  

                myslim, že na tý silničce v profilu si neměl ani kotouče ani Včka;-) btw: cos vozil? avid(jediný funkční mechanický kotoučovky)?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  netoc se na tom co mam v profilu vozil sem hayesi na Authoru

                  0 0
                  • goofy  

                    Mechanicke haysy nejsou brzdy. Ani priblizovadla bych to nenazval…

                    0 0
                    • Pijer  

                      No třeba mechanickej Avid, je trochu jinde, takže není mechanika jako mechanika.

                      0 0
                      • roud  

                        to sou zase jednou kecy… prosimtě pověz mi v čem je avid jinde než hayes max v nastavení desek jinak m nic nenapada…

                        0 0
                        • goofy  

                          To chce klid roude. Je videt, ze jsi ani jednu tu brzdu ani nevidel, natoz jel… pijer ma pravdu.

                          0 0
                          • roud  

                            mno tak hayesy mam na kole takže sem je asi jel a avidy ma kámoš a jel sem je taky … takže goofy nepokoušej se mě zas vytočit… mam rad chytraky co píšou že je něco lepší ale nejsou schopny napsat v čem.....

                            0 0
                            • Pijer  

                              Nevím, jestli jsem ten Tvůj chytrák já nebo Goofy, ale mě jsou Tvoje brzdy úplně volný. Jel jsem jak mechanický MX2 tak Avidy tuším že BB7 a měl jsem z nich hodně rozdílnej pocit a proto to tady tak píšu.

                              0 0
                              • roud  

                                Myslel sem goofyho… záleží hodně na deskach po výměně ty brzdy dost znatelně ožily a myslim že avidy můžou tiše zavidět..

                                0 0
                                • Gorgov  

                                  já se dneska nasměju :DDD

                                  0 0
                                • wroum  

                                  muhahaaa, dobrej vtip takhle na zacatek tydne. nez zas placnes nejaky podobny hovno, tak si udelej aspon primy srovnani :-P

                                  0 0
                            • goofy  

                              V cem jsou spatne? Jak bych ti to asi tak jednoduse napsal.. No.. Hmm… Proste nebrzdi! Jsou to takove lesticky kotoucu jak napsal jednou Padlista.

                              Oproti dobre serizenym BB7, ktere se daji uz trochu rovnat s hydrama Hayesy nebrzdi. Kdyz je clovek jo dobre seridi, tak se srovnaji s veckama a v blate brzdi krapet lip, ale po par hodinach jizdy se zase rozstelujou a je treba stelovat. Hadat se z tebou nehci. Ale tve nazory jsou krapet divne…

                              0 0
                              • enjoy  

                                at zije legenda o vystelovani mechanickych kotoucu..:-)

                                0 0
                                • goofy  

                                  Moc jsem to nepochopil. Proste tady je jeden borec vozil a byly s tim porad problemy. Teda krome toho, ze nebrzdily :-)

                                  0 0
                                  • enjoy  

                                    kolikrat ja tu jenom cetl ze kdyz se vystelujou tak.. tak.. no..:-)))

                                    0 0
                                    • soc  

                                      jojo, vystelovani vydrzi na jedno vyndani kola z ramu… jinak ale brzdi slusne, to zas ne ze ne…

                                      0 0
                                      • Manas  

                                        Kravina, nastavim je jedine kdyz menim desky a nebo jsou napul sjety. Jinak na to nesaham. A to nastaveni znamena jen to co delas u vecek taky. Rozdil je ovsem v brzdnem ucinku.

                                        0 0
                                        • soc  

                                          EE, mam Hayes MX 2 a nejsem schopný vrátit kolo do rámu tak, aby vsechno fungovalo stejně jak předtím.. kotouč začne škrkat o desky… ale je možné, že dělám já něco špatně… nicméně s brzdným účinkem jsem spokojený…

                                          0 0
                                          • goofy  

                                            Tohle bude problem krive osy

                                            0 0
                                            • soc  

                                              ee, osa je rovná… prostě si to pokaždé sedne do vidlice jinak…

                                              0 0
                                              • goofy  

                                                Rikam. Krapet kriva osa… udelej si carku na ose, vyndej kolo a zkus ho dat zpet

                                                0 0
                                                • soc  

                                                  Beru fixu a jdu na to, počkej až se vrátím, já ti ukážu…

                                                  0 0
                                                • soc  

                                                  Měl jsi pravdu a jsi můj nový bajkový bůh..... akorát nechápu, jak můžu mít po 3500km pohodového ježdění křivou osu.

                                                  0 0
                                                  • goofy  

                                                    Stane se. Mirne kriva muze byt i z vyroby. Tohle proste neres a jezdi ;-)

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    To víš, musíš pečlivě číst všechny thready, označení osy a vracení zpět kola přesně jak tam bylo tu už bylo zmiňováno mnohokrát.

                                                    0 0
                                                  • soc  

                                                    To jo, někde už jsem na to narazil a bral jsem to jako přehánění, to rozštelování brzd jsem bral prostě jako vlastnost..

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Mě se nepatrně rozštelujou při vrácení kola brzdy na všech kolech, co mám doma (a na všech to tak bylo od záčátku, co byla nová). Na všech ale mám značku na osách, takže tohle už dlouho řešit nemusím a brzdy už jsem nešteloval ani nepamatuju (tedy nepočítámli poslední testy větších kotoučů, při tom poštelování samozřejmě třeba bylo). Přeci jen při výměně duše si rozštelovat i brzdu opravdu není ono.

                                                    0 0
                                                • MlokCZ  

                                                  Nejen křivá osa, mohou být nepatrně křivé patky, pak je na nich taky lak. Mnoho faktorů aby si to nesedlo při pootočení přesně. To by se musely patky také frézovat.

                                                  0 0
                                            • soc  

                                              Tak jsem vyndal přední kolo, osa vypadá dobře, náboj chodí úplně krásně hladce bez vůle. No ale podařilo se mi dát kolo zpátky tak, že kotouč je přesně tam, kde byl, takže pohoda…

                                              0 0
                                    • goofy  

                                      No „brzdi slusne“ bylo mysleno, ze to uz aspon trochu brzdilo. Jako zadne zazraky samozrejme cinit nejde ;o)

                                      0 0
                              • roud  

                                Hmm zajmavy problemy s rozštelovanim ale tohle o nich slyšim poprví dokonce se mi to snad ani nestalo… jinak mi vysvětlete proč teda hayesy MX1–2 sou ve všech recenzích hodnoceny jako jedny z nejlepších mechanickejch brz viz třeba velo… na tom asi něco bude…

                                0 0
                                • goofy  

                                  :-DDD

                                  Jasne. Ve Velu byly nejlepsi, tak jsou bozi. Nema cenu to komentovat.

                                  0 0
                                • enjoy  

                                  vis proc?protoze ony jsou vazne jedny z nejlepsich,bo­huzel.mas avidy,pak hayesy.. schvalne,zkus prijit jeste na neco alespon trosku pouzitelnyho:-)

                                  0 0
                                  • roud  

                                    ach jo nema to cenu fakta vas neberou a ste schopny napsat jen to že z nich mate lepší pocit… Jinak když si to tu přečtete nejsem jedinej kdo si o nich myslí že z dobrejma deskama sou good a argument jako rozštelovavaj když u nich máš nastavitelnou jen jednu desku mi přide dost ubohej… Du spat a až vymyslíte nakej opravdovej argument rad si ho poslechnu…

                                    0 0
                                    • enjoy  

                                      vis,ja bych nikdy neutracel penize za mechanickou kotoucovku. tady mas argument a dobrou noc.

                                      0 0
                                    • goofy  

                                      Prosimte.. Zkus se projet aspon na prumernych brzdach, a pak sem neco pis. Dobrou.

                                      0 0
                                    • Gorgov  

                                      hele, víš ty co je to brzda? To tě má zpomalovat, když si to přeješ, aby bylo jasno. Zdá se mi, že ty musíš mluvit uplně o něčem jinym.

                                      0 0
                                    • wroum  

                                      fakt je ze rozdil je naprosto propastnej. a tim nemyslim roztelovani a podobny veci, ale brzdnej ucinek – ani kdyz das na Hayesy Koolstopy (nejlepsi desky), tak nikdy nebudou brzdit ani z poloviny tak jako BB7 – vlastni zkusenost.

                                      0 0
                                  • cabbage  

                                    Quad nebo jak se to psalo – byla to kopie BB5 …

                                    0 0
                                • Jirik123  

                                  je fakt zajimavy kam se dostane debata puvodne o suntouru:-)

                                  0 0
                                • wroum  

                                  protoze vsechny mechaniky krome avidu stojej za hovno a mezi slepymi je jednookej kralem. takze i kdyz si je soudnej clovek na kolo neda, tak to jsou cca treti nejlepsi mechaniky na trhu (po BB7 a BB5), coz ale neznamena, ze sou dobry…

                                  0 0
                                • Manas  

                                  Hayesy proste nebrzdej. Zkousel sem to na vicero kolech a proste nic. I blbej Avid ve verzi BB5 brzdi jak slusna hydra.

                                  0 0
                            • wroum  

                              neptej se na konstrukcni rozdily a vem jako fakt to co tu uz je napsano. mechanicky haesy nejsou brzdy a stejne jako hydrauliky Sole to jsou pouze lesticky kotoucu. Mel sem Sole a brzdit sem je nikdy poradne nenaucil. Hmx sem zkousel a taky je to mrsk – mozna horsi nez V.

                              Jinak sem naprosto spokojenym uzivatelem mechanik Avid BB7 na ktery sem presel z Hayesu HFX 9 a nemam si nac stezovat. brzdej dokonce lip, akorat to davkovani je diky treni lanka horsi, ale v zadnym pripade je nelze porovnavat s mechanikama Hayes, to je uplne bezpredmetny.

                              0 0
                              • fousek  

                                Sole s 200mm kotoucem na XC kole neni problem s jednim prstem na brzde jezdit po prednim, ale na sjezdaka bych je nedal

                                0 0
                                • wroum  

                                  ja je mel se 160 kotoucema a nerikam ze me to nedokazalo zastavit (i kdyz z takovejch 60 km/h to byl uz docela slusnej adrenalin a nejeden technickej sjezdik sem sjel rychlejc nez sem zamyslel), ale o jednom prstu si muzu nechat zdat a BB7 brzdej asi tak o 1000% lip se stejnejma kotoucema :-)

                                  0 0
                                  • fousek  

                                    No to verim, 160 mam v zadu a to nejsem schopnej posoudit, zajimavy je ze Juicy 5 na 200 kotouci skoro zadni kolo nezvednu (na bighitovy jednim prstem), asi mam na Scottu o dost vejs teziste

                                    0 0
                        • Gorgov  

                          sakra v tom podstatnym, brděj. Seš dobře mimo:)

                          0 0
                        • Vilém  

                          A proto tam mas 200mm kotouc:)

                          0 0
                      • enjoy  

                        no jo,ale porad to drhne v bowdenech jako vecka.takze nic uzasnyho.

                        0 0
                        • baboon  

                          Tady nejde o to,ze to drhne v bowdenech,tady jde o to ze s tim zabrzdis i v blate potazmo snehu..:) Ano s keramikama taky,ale ty jsou tak trochu nekde jinde (cenove)..:) Jinak ja vozil chvili winzip (oboustranna mechanika) a bez problemu..:) Spokojenost,brzdila az az..:) Jen origo desky byly snad ze dreva..:DDD

                          0 0
                          • Gorgov  

                            prosim? pokus o vtip? vozil si nekdy keramicky rafky? Urcite ne, jinak bys nemohl napsat takovou kravinu:)

                            0 0
                            • enjoy  

                              chces teda rict,ze keramiky jsou taky vyhozeny penize..:-))

                              0 0
                              • Gorgov  

                                Měl sem keramiky 2 roky – starsti Cmaxy i SLka.Keramika, když se zaleští, brzdí za mokra fakt mizerně, nesrovnatelně hůř než klasický ráfky. Ve sněhu nebrzdí vůbec, můžeš na przdový páky rovnou zapomenout a brzdit patou. Je to daný tim, že když se keramika zajede, je povrch opravdu hodně hladkej, je to jak sklo, a pokud je na něm voda, trvá podstatně dýl, než se otře nebo vypaří teplem vzniklym třenim. To tření je totiž v takovym případě minimální…a nebrzdí:) Největší výhoda keramickejch ráfku, potažmo špalků je, že ikdyž pojedeš dlouhej závod v extrémnim hnusu, sice to nebude moc brzdit, ale nestane se ti, že bys probrzdil špaky. Osatní budou nahraný, destičky se daj sjet za 50km uplně komplet, keramika ani náhodou.

                                0 0
                            • baboon  

                              Spravne nevozil jsem je..Ja o nich jen cetl a z toho textu jasne vyplyvalo,ze by mely za horsich podminek brzdit lepe..Do diskuse se nepoustim a ani poustet nebudu..:) A aspon jsem poucen..:) Jen ted nevim,k cemu ty keramiky jsou..:)

                              0 0
                              • Gorgov  

                                ok, myslel sem si že si je nikdy nezkusil:) Keramika je dobrá jen k tomu, že nemusíš měnit ráfky. To by taky u drahejch zapletenejch kol bylo nepříjemný. Ale stejně je to přežitek, když muzes mit za podobnou cenu kotouce.

                                0 0
                            • baboon  

                              Spravne nevozil jsem je..Ja o nich jen cetl a z toho textu jasne vyplyvalo,ze by mely za horsich podminek brzdit lepe..Do diskuse se nepoustim a ani poustet nebudu..:) A aspon jsem poucen..:)

                              0 0
          • roud  

            ty seš ftipalek

            0 0
          • pajasimi  

            no dovolim si nesouhlasit..jsem sice zastánce názoru že když kotoučovky tak rovnou hydry, dneska už to neni tolik peněz např. skvěle fungující levný deorečka, ale i ty mechaniky jsou lepší než včka to teda jo

            0 0
            • Smazaný účet  

              To nevim jakmile zaclo prset tak mi prestali brzdit

              0 0
              • roud  

                Heh asi fakt naka demence vozim mechaniky od hayesu (sice už mam lepší desky) ale jak nasuchu tak ve vodě brzděj FURT a skoro stejně.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  asi bych to sem jinak nepsal ne ty demence

                  0 0
                  • roud  

                    akorat tu nesmyslně pomlouváš brzdy…

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      jasne a proc bych to delal chytraku

                      0 0
                      • roud  

                        popravdě to by mě taky zajmalo sam vim jak ty hayesy brzděj mam je dva roky a to cos tu npsal je prostě kec…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          no kvuli nim sem prodal celi kolo nerikam ze brzdily spatne rikam ze kdyz zmokli tak byly na stejny urovni jako vecka ne-li horsi.Pak sem tam koupil novi desticky od BBB a to brzdili dobre o chlup vic nez vecka.A radsi sem v desti nejezdil a strelil sem ho.

                          0 0
                          • goofy  

                            To je docela dobra blbost :-D

                            0 0
                          • Pijer  

                            No já teda vozil mechanický MX2 od Hayesu který mi ohledně brzdnýho účinku přišly o poznání slabší než HFX9 co mám teď, ale ani u jedněch nepozoruju žádnej výraznější rozdíl při jízdě v sajrajtu, maximálně si trochu „zachroupaly“, ale s ráfkovejma brzdama v sajrajtu se to srovnávat nedá.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              kdyz sem pak koukal na desticky tak kousek byl vylomenej mozna ty stali za......ty BBB muzou bejt v klidu.mel sem mx2

                              0 0
                          • beranek666  

                            už teda i ve velu taktně přiznávají že hayesy hovno brzdí… viz. poslední číslo srovnání hardtailu s kotoučema… LX, AVID bb5(??7 nevim) a Hayes sole… LX a Avid super, ale ty hayes ultra-bída

                            0 0
                        • Kubiczech  

                          Vy se tady hadate, jako by mechanicky Hayesy byly jen jedny… MX1 brzdit muzou, MX3 ne.

                          0 0
                • wroum  

                  porad nahovno? :)

                  0 0
              • Pijer  

                By mě zajímalo, jak souvisí déšť se sníženým účinkem zrovna mech. kotoučů :-) Jediný co mi z toho vyplynulo je to, že na hydry asi prší nějak jinak :-))

                0 0
        • Krys  

          Náhodou je to celkom sranda. Ja mám V-čka a užijem si s nimi kopec zábavy. ;)

          0 0
        • K2  

          Souhlasím s tím, že je to překonaný systém, ale když vezmeš na druhou stranu jeho výrobní cenu, jednoduchost a blbuvzdornost, účinnost (za sucha) tak si troufám říct, že se s ním budeš potkávat ještě hodně dlouho… PS: preferuju kotouče

          0 0
          • wroum  

            zase kdyz vezmu prodejni cenu lepsich kousku (pripadne prictu cenu osoupanejch rafku…), tak je temer srovnatelna hydrama, jednoduchost je relativni a blbuvzdornost sporna, znam lidi co jsou schopni odjet s rozepnutejma V po tom co vyndali kolo z auta a slozili ho. ne nepodstatnej je taky fakt, ze kvalitnich vidlic na V ubyva… takze na nejakejchg sragorach za par tisic je sice nejakej cas este uvidime, ale myslim ze trend je jasnej…

            0 0
    • pajasimi  

      viděli jste tu mechanickou brzdu?:) hehe

      0 0
    • vlk  

      Sem zvědav co bude stát ten Epicon TAD.

      0 0
    • miťo  

      Zklamali mě, nemají v nabídce 29". Tedy pokud to nebylo na konci, tam jsem nedošel, nějak se mi ten katalog kousal.

      0 0
    • Pavlos  

      jak muze nekdo dat na dvoukorunu rychloupinak:/

      0 0
    • goofy  

      No a abych neco napsal k puvodnimu prizpevku:

      docela se mi libi ten Durolux. Pevna osa mi zatim u Slunecniho turisty chybela, takze uvidime. Pokud by byla za rozumnou cenu, tak to milan jisti. :o) Jsem ted na vazkach, bo uz bych potreboval neco na Manika :-/

      0 0
      • Pijer  

        Já myslel,že jdeš spát 02.09.2007 v 22:5­8:40 :-)

        0 0
      • madcat  

        Ten durolux mě taky zajímá, jak tak furt nějak řeším tu budoucí vidlu… jenom aby to ale nemělo zdvih měnitelnej ze 140 na 180 a mezi tím nic, potřebuju zrovna 160 :-). A koukám, že v tom katalogu ke stažení píšou cosi o dostupné verzi, která bude mít zdvih 120 – 160… Měl už tu vidlu někdo v rukách?

        0 0
    • Kubiczech  

      Tak jak to vypada ted? Uz nekdo zkousel? Zajimam se o Durolux a financne dostupnejsi Duro FR20…

      0 0
      • Kubiczech  

        Popripade nevite, kdy se kousky 2008 oficialne objevi u nas? Diky

        0 0
        • dancing dog  

          Pro svého nového, z 2.ruky kupovaného RB Monstera sem si předobjednal epicona TAD o8 u Milana Slance, psal mi, že bude k dispozici nejspíše konec února-začátek března

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.