tak milovníci suntouru si můžou na oficiálních stránkách sr suntour stáhnout katalog na rok 08..zatim je v něm kopice chyb ale nevadí:) pro ujasnění toho, jaký modely budou a nebudou to stačí:)
tak milovníci suntouru si můžou na oficiálních stránkách sr suntour stáhnout katalog na rok 08..zatim je v něm kopice chyb ale nevadí:) pro ujasnění toho, jaký modely budou a nebudou to stačí:)
:) přesně tak
Hmm ignorace Vček pokračuje..nechápu.. :(
já ano
U XC vidlic? Kolik „XC“ „závodníků“ vozí kotouče? 1/3 ?
možná víc
No nevim.. každopádně je SR jediná firma, která Včka u xc vidlí začala ignorovat a, alespoň pro mě, je to škoda.
Ja teda nevim,proc tak usuzujes,kamos kdyz kupoval epicona,tak dostal na vyber,zda chce s pivoty na V brzdy a v katalogu je vidle Raidon ma taky..Ale je fakt,ze epicon tam ma „disc only design“..Ale ten katalog take nemluvi uplnou pravdu mi prijde..Nicmene jak se zminuji dole v dnesni dobe kotoucovek,kde vaha/vykon jou bezva a narozdil od vecek neomezeno blatem atd je precejen v kotoucich budoucnost..Teda vidim to tak ja,nechci zase nejakej flame mezi Veckari a kotouckari..:)
Konkrétně mi jde o model Axon a ten prostě disc only jak poleno.
čéčé, já nechci nic říkat, ale osobně sem viděl několik axonů s pivotama na véčka. Původně sem třeba loni dovezli jen na disky. Jenže pak na tom začli jezdit Apačáci, takže na jejich přání se vyrobily právě i ty na véčka. A letos budou určitě zase
řek bych že dneska má už kotoučovky každej závodník profík
každej kdo chce výkon a má na to. Furt je to investice. Včka už fakt jen ignoranti a ti kdo na to prostě nemaj:)
čoveče, nejsem ani v jedné kategorii a mám V. můžeš mi to prosím nějak objasnit? :)
Finanční stránku víš sám nejlépe, takže nechceš výkon a skvělé dávkování.
neříkám, že hydry nejsou účinnější. ale na XC ježdění mi bohatě stačí kvalitní V (Avid SD7). na V si opravím vše sám a to i v terénu. na bajku prostě preferuju spíš jednouduchý věci, kde je menší šance, že se něco vy…re.
navíc by mě vadilo to věčný cinkání kotoučů.
predsudky… mechanickej kotouc ala BB7 neni pro uzivatele o nic slozitejsi nez V, vystelovani je dokonce jednodussi…kotouce mi necinkaj :-)
Nechci vůbec rozjíždět debatu hydry x včka, to sem nepatří, ale je to u hyder stejné jako u nášlapů, fullů a dalších věcí, kteřé před xx lety nebyly a kdy platí téměř pro každého, že dokud to neokusí tvrdí, že mu HT, klasické pedály, včka a další stačí. Pokud bys tohle tvrdil např. po ročním ježdění kvalitních hyder nebo mechanických Avidů, tak to by bylo něco jiného, pak bych to bral. Cinkání je většinou přímo uměrné vzorku pláště. Na RR/RR mi brzdy necinkaj vůbec (ale na tom kole, co to mám téměř nejezdím, raději cinkám na Albert/SS, což je ale pouze na asfaltu a jen při určité rychlosti, což je fuk, protože po asfaltu téměř nejezdím).
no vidíš, na fullu jsem jezdil 3 sezony a dal jsem ho pryč.můj současný bajk mi na maratony apod. plně vyhovuje.
hydry jsem si několikrát vyzkoušel, fce je super, o tom vůbec nediskutuju. jen mi prostě V na můj styl jízdy stačí a jsou prostě na údržbu jednodušší.
znám spoustu lidí, kteří to berou stejně a (Gorgov se bude divit), nejsou to ignoranti a na kvalitní hydry by s přehledem měli.
P.S. Wroume – např. na Drásalovi jsem jich slyšel cinkat hodně :))
to cinkani zalezi na mnoho faktorech jako je – velikost a typ kotouce, typ brzd, kvalita serizeni, vzorek plaste a povrch po kterym jedes. HFX 9 s 205 kotoucem a Maxxis minion DH 2,35 si cinkly pouze na asfaltu pri zatoceni, pritelce HFX9 s 160 kotoucema a nejakejma hrubejma 2,3 plastema necinknou jak je rok dlouhej, Sole byly taky potichu a avidy sou taky potichu…a i kdyby cinkaly, me to je jedno, hlavne ze to brzdi. Ja sem s V nikdy nebyl nejak extra spokojenej…vlastne jo, chvilku – po te co sem na ne presel z cantiku a i kdyz sem pak mel XT V s paralelogramem a kvalitni spalky, tak ten vykon byl nic moc, asi mam holt vyssi naroky a pod slovem brzdit si predstavim neco jinyho nez ty.
jinak vzhledem k poctu km, co najedu za rok, by mi stacila skladacka bez brzd, ale ja mam proste rad funkcni veci.
Mě HFX9 spolehlivě cinkají při rychlosti 33–34km/h. Kdybych potřeboval, tak si podle toho můžu seřídit tachometr :-). Jinak ve Velu někomu radily, že prý může pomoci přihnutí pružinky a tím zvětšení přítlaku desky k prasátku, ale nezkoušel jsem to.
To nepomůže, protože tohle cinkání způsobené vibrací od plášťů dělají kotouče samotné aniž by na to měly destičky nějaký vliv. Dělalo by to i bez destiček.
Ono to ale cinká s různými vzorky, ale jak píšu, tak mi to v podstatě nevadí, protože chvíli na asfaltu to přežiju a v 33 v lese to zas mám jiný starosti :-)
Taky mi to cinkalo kolem 30km/h. Přehodil jsem kotouče přední za zadní a je ticho. Nevím proč, ale pomohlo to.
Kotouče nejsou zcela totožné, stačí nepatrná tolerance z výroby a může se chovat každý jinak. Přehození by ale v mém případěě opravdu nebyl dobrý nápad :-)
mě by zase to cinkání dohnalo k šílenství. poslouchat to 7 hodin v kuse…
je fakt, že to z kopce nijak výrazně nehrotím, takže tak.
a o čem tenhle thread vlastně byl? V vs. kotouče..?:)
me by to asi taky vadilo, ale je ticho.
Sice stále offtopic, ale cinkání není 7 hodin v kuse nikdy ani v případech, kdy to cinká. Vždy to dělá jen při nějakém konkrétním malém rozsahu rychlostí, mě teď zrovna při cca 25,5–26,5, což nejedeš pořád. Ale hlavně to dělá pouze na asfaltu po kterém nejezdím. Jediná možnost, jak by to tedy mohlo cinkat pořád je jet neustále po asfaltu přesnou rychlostí 26. Z toho by mě ale jeblo tak po 20 minutách i kdyby ty brzdy ani necinknuly :-)
nevim, asi z toho ještě nemáš rozum:) ALe vážně, spoustě lidem stačí na ježdění do práce škodovka a spoustě lidem ne. Tak to prostě je. Stejně jako kotouče sou už dneska po všech stránkách lepší brzdy, existujou i auta, který jsou po všech stránkách lepší:) Tak třeba si jen zpátečník.
Všetky bajky, ktoré máš v profile majú V-čka. Što slučílos?
bejvávalo. Ale musim říct že sem nikdy disky nezavrhoval, jen nebyly prachy:)
jsem rád, že jsi mi to vysvětlil a poučil mě. musím se polepšit a přestat se chovat jako zpátečnický ignorant.
pro začátek jsem se chtěl inspirovat na tvých kolech, ale jsou na nichAvidy véčka – z toho fakt nemám rozum… a přitom jsou to stroje dle tvého gusta, jak píšeš.
P.S. ještě k těm škodovkám – jejich produkce nekončí u modelu 3 hrnkové Fobie 1.2 HTP (Hovno To Pojede). ale třeba ti jednou někdo svěří do ruky pořádnou káru.:)
škoda, že Škoda vylučuje pořádný auta :-P
Já bych naopak řekl, že je to jasný. Aspoň nikdo nemuze tvrdit, ze sem na veckach nejel:) Ty škodovky sem nepochopil:)
Kategorie „gramař-pózér“ :P
Suntour zacal delat lehky XC vidle?
napsals to moc dlouhý, doporučil bych vynechat: „lehky XC“ …
soupani gumy o rafek je prezita ptakovina :)
No vono když je ten ráfek keramickej, to je pak pošoupáníčko… :)
porad soupes kus gumy o rafek, nehlede na to ze keramickej rafek neni nejlevnejsi a taky ma svy mouchy – na rozdil od kotoucovek nebrzdi za vsech okolnosti stejne.
kdepak, soupat gumu je prezitek :)
To je otázka preferencí. Mně Včka vyhovujou.
mas recht, i kdyz to nechapu :-)
No mam je na XC biku a tam mi svou fcí stačej. Až zas postavim fulla, rozmýšlet se nebudu…
…zase vecka? :-D
přeju mu hodně štěstí při hledání rámu s možností montáže véček:) né že by nebyly ale,…
Lepsi nez mechanickej kotouc
aby ses nedivil..
jo tak kvuli nim sem se vratil k véčkam.
mno u toho tvyho duratecu se ani nedivim (silničky)xD xD xD
myslim, že na tý silničce v profilu si neměl ani kotouče ani Včka;-) btw: cos vozil? avid(jediný funkční mechanický kotoučovky)?
netoc se na tom co mam v profilu vozil sem hayesi na Authoru
Mechanicke haysy nejsou brzdy. Ani priblizovadla bych to nenazval…
No třeba mechanickej Avid, je trochu jinde, takže není mechanika jako mechanika.
to sou zase jednou kecy… prosimtě pověz mi v čem je avid jinde než hayes max v nastavení desek jinak m nic nenapada…
To chce klid roude. Je videt, ze jsi ani jednu tu brzdu ani nevidel, natoz jel… pijer ma pravdu.
mno tak hayesy mam na kole takže sem je asi jel a avidy ma kámoš a jel sem je taky … takže goofy nepokoušej se mě zas vytočit… mam rad chytraky co píšou že je něco lepší ale nejsou schopny napsat v čem.....
Nevím, jestli jsem ten Tvůj chytrák já nebo Goofy, ale mě jsou Tvoje brzdy úplně volný. Jel jsem jak mechanický MX2 tak Avidy tuším že BB7 a měl jsem z nich hodně rozdílnej pocit a proto to tady tak píšu.
Myslel sem goofyho… záleží hodně na deskach po výměně ty brzdy dost znatelně ožily a myslim že avidy můžou tiše zavidět..
já se dneska nasměju :DDD
muhahaaa, dobrej vtip takhle na zacatek tydne. nez zas placnes nejaky podobny hovno, tak si udelej aspon primy srovnani :-P
V cem jsou spatne? Jak bych ti to asi tak jednoduse napsal.. No.. Hmm… Proste nebrzdi! Jsou to takove lesticky kotoucu jak napsal jednou Padlista.
Oproti dobre serizenym BB7, ktere se daji uz trochu rovnat s hydrama Hayesy nebrzdi. Kdyz je clovek jo dobre seridi, tak se srovnaji s veckama a v blate brzdi krapet lip, ale po par hodinach jizdy se zase rozstelujou a je treba stelovat. Hadat se z tebou nehci. Ale tve nazory jsou krapet divne…
at zije legenda o vystelovani mechanickych kotoucu..:-)
Moc jsem to nepochopil. Proste tady je jeden borec vozil a byly s tim porad problemy. Teda krome toho, ze nebrzdily :-)
kolikrat ja tu jenom cetl ze kdyz se vystelujou tak.. tak.. no..:-)))
jojo, vystelovani vydrzi na jedno vyndani kola z ramu… jinak ale brzdi slusne, to zas ne ze ne…
Kravina, nastavim je jedine kdyz menim desky a nebo jsou napul sjety. Jinak na to nesaham. A to nastaveni znamena jen to co delas u vecek taky. Rozdil je ovsem v brzdnem ucinku.
EE, mam Hayes MX 2 a nejsem schopný vrátit kolo do rámu tak, aby vsechno fungovalo stejně jak předtím.. kotouč začne škrkat o desky… ale je možné, že dělám já něco špatně… nicméně s brzdným účinkem jsem spokojený…
Tohle bude problem krive osy
ee, osa je rovná… prostě si to pokaždé sedne do vidlice jinak…
Rikam. Krapet kriva osa… udelej si carku na ose, vyndej kolo a zkus ho dat zpet
Beru fixu a jdu na to, počkej až se vrátím, já ti ukážu…
Měl jsi pravdu a jsi můj nový bajkový bůh..... akorát nechápu, jak můžu mít po 3500km pohodového ježdění křivou osu.
Stane se. Mirne kriva muze byt i z vyroby. Tohle proste neres a jezdi ;-)
To víš, musíš pečlivě číst všechny thready, označení osy a vracení zpět kola přesně jak tam bylo tu už bylo zmiňováno mnohokrát.
To jo, někde už jsem na to narazil a bral jsem to jako přehánění, to rozštelování brzd jsem bral prostě jako vlastnost..
Mě se nepatrně rozštelujou při vrácení kola brzdy na všech kolech, co mám doma (a na všech to tak bylo od záčátku, co byla nová). Na všech ale mám značku na osách, takže tohle už dlouho řešit nemusím a brzdy už jsem nešteloval ani nepamatuju (tedy nepočítámli poslední testy větších kotoučů, při tom poštelování samozřejmě třeba bylo). Přeci jen při výměně duše si rozštelovat i brzdu opravdu není ono.
Nejen křivá osa, mohou být nepatrně křivé patky, pak je na nich taky lak. Mnoho faktorů aby si to nesedlo při pootočení přesně. To by se musely patky také frézovat.
Tak jsem vyndal přední kolo, osa vypadá dobře, náboj chodí úplně krásně hladce bez vůle. No ale podařilo se mi dát kolo zpátky tak, že kotouč je přesně tam, kde byl, takže pohoda…
No „brzdi slusne“ bylo mysleno, ze to uz aspon trochu brzdilo. Jako zadne zazraky samozrejme cinit nejde ;o)
Hmm zajmavy problemy s rozštelovanim ale tohle o nich slyšim poprví dokonce se mi to snad ani nestalo… jinak mi vysvětlete proč teda hayesy MX1–2 sou ve všech recenzích hodnoceny jako jedny z nejlepších mechanickejch brz viz třeba velo… na tom asi něco bude…
:-DDD
Jasne. Ve Velu byly nejlepsi, tak jsou bozi. Nema cenu to komentovat.
vis proc?protoze ony jsou vazne jedny z nejlepsich,bohuzel.mas avidy,pak hayesy.. schvalne,zkus prijit jeste na neco alespon trosku pouzitelnyho:-)
ach jo nema to cenu fakta vas neberou a ste schopny napsat jen to že z nich mate lepší pocit… Jinak když si to tu přečtete nejsem jedinej kdo si o nich myslí že z dobrejma deskama sou good a argument jako rozštelovavaj když u nich máš nastavitelnou jen jednu desku mi přide dost ubohej… Du spat a až vymyslíte nakej opravdovej argument rad si ho poslechnu…
vis,ja bych nikdy neutracel penize za mechanickou kotoucovku. tady mas argument a dobrou noc.
Prosimte.. Zkus se projet aspon na prumernych brzdach, a pak sem neco pis. Dobrou.
hele, víš ty co je to brzda? To tě má zpomalovat, když si to přeješ, aby bylo jasno. Zdá se mi, že ty musíš mluvit uplně o něčem jinym.
fakt je ze rozdil je naprosto propastnej. a tim nemyslim roztelovani a podobny veci, ale brzdnej ucinek – ani kdyz das na Hayesy Koolstopy (nejlepsi desky), tak nikdy nebudou brzdit ani z poloviny tak jako BB7 – vlastni zkusenost.
Quad nebo jak se to psalo – byla to kopie BB5 …
je fakt zajimavy kam se dostane debata puvodne o suntouru:-)
protoze vsechny mechaniky krome avidu stojej za hovno a mezi slepymi je jednookej kralem. takze i kdyz si je soudnej clovek na kolo neda, tak to jsou cca treti nejlepsi mechaniky na trhu (po BB7 a BB5), coz ale neznamena, ze sou dobry…
Hayesy proste nebrzdej. Zkousel sem to na vicero kolech a proste nic. I blbej Avid ve verzi BB5 brzdi jak slusna hydra.
neptej se na konstrukcni rozdily a vem jako fakt to co tu uz je napsano. mechanicky haesy nejsou brzdy a stejne jako hydrauliky Sole to jsou pouze lesticky kotoucu. Mel sem Sole a brzdit sem je nikdy poradne nenaucil. Hmx sem zkousel a taky je to mrsk – mozna horsi nez V.
Jinak sem naprosto spokojenym uzivatelem mechanik Avid BB7 na ktery sem presel z Hayesu HFX 9 a nemam si nac stezovat. brzdej dokonce lip, akorat to davkovani je diky treni lanka horsi, ale v zadnym pripade je nelze porovnavat s mechanikama Hayes, to je uplne bezpredmetny.
Sole s 200mm kotoucem na XC kole neni problem s jednim prstem na brzde jezdit po prednim, ale na sjezdaka bych je nedal
ja je mel se 160 kotoucema a nerikam ze me to nedokazalo zastavit (i kdyz z takovejch 60 km/h to byl uz docela slusnej adrenalin a nejeden technickej sjezdik sem sjel rychlejc nez sem zamyslel), ale o jednom prstu si muzu nechat zdat a BB7 brzdej asi tak o 1000% lip se stejnejma kotoucema :-)
No to verim, 160 mam v zadu a to nejsem schopnej posoudit, zajimavy je ze Juicy 5 na 200 kotouci skoro zadni kolo nezvednu (na bighitovy jednim prstem), asi mam na Scottu o dost vejs teziste
sakra v tom podstatnym, brděj. Seš dobře mimo:)
tak brzděj no:)
A proto tam mas 200mm kotouc:)
no jo,ale porad to drhne v bowdenech jako vecka.takze nic uzasnyho.
Tady nejde o to,ze to drhne v bowdenech,tady jde o to ze s tim zabrzdis i v blate potazmo snehu..:) Ano s keramikama taky,ale ty jsou tak trochu nekde jinde (cenove)..:) Jinak ja vozil chvili winzip (oboustranna mechanika) a bez problemu..:) Spokojenost,brzdila az az..:) Jen origo desky byly snad ze dreva..:DDD
prosim? pokus o vtip? vozil si nekdy keramicky rafky? Urcite ne, jinak bys nemohl napsat takovou kravinu:)
chces teda rict,ze keramiky jsou taky vyhozeny penize..:-))
Měl sem keramiky 2 roky – starsti Cmaxy i SLka.Keramika, když se zaleští, brzdí za mokra fakt mizerně, nesrovnatelně hůř než klasický ráfky. Ve sněhu nebrzdí vůbec, můžeš na przdový páky rovnou zapomenout a brzdit patou. Je to daný tim, že když se keramika zajede, je povrch opravdu hodně hladkej, je to jak sklo, a pokud je na něm voda, trvá podstatně dýl, než se otře nebo vypaří teplem vzniklym třenim. To tření je totiž v takovym případě minimální…a nebrzdí:) Největší výhoda keramickejch ráfku, potažmo špalků je, že ikdyž pojedeš dlouhej závod v extrémnim hnusu, sice to nebude moc brzdit, ale nestane se ti, že bys probrzdil špaky. Osatní budou nahraný, destičky se daj sjet za 50km uplně komplet, keramika ani náhodou.
Spravne nevozil jsem je..Ja o nich jen cetl a z toho textu jasne vyplyvalo,ze by mely za horsich podminek brzdit lepe..Do diskuse se nepoustim a ani poustet nebudu..:) A aspon jsem poucen..:) Jen ted nevim,k cemu ty keramiky jsou..:)
ok, myslel sem si že si je nikdy nezkusil:) Keramika je dobrá jen k tomu, že nemusíš měnit ráfky. To by taky u drahejch zapletenejch kol bylo nepříjemný. Ale stejně je to přežitek, když muzes mit za podobnou cenu kotouce.
Spravne nevozil jsem je..Ja o nich jen cetl a z toho textu jasne vyplyvalo,ze by mely za horsich podminek brzdit lepe..Do diskuse se nepoustim a ani poustet nebudu..:) A aspon jsem poucen..:)
ty seš ftipalek
no dovolim si nesouhlasit..jsem sice zastánce názoru že když kotoučovky tak rovnou hydry, dneska už to neni tolik peněz např. skvěle fungující levný deorečka, ale i ty mechaniky jsou lepší než včka to teda jo
To nevim jakmile zaclo prset tak mi prestali brzdit
Heh asi fakt naka demence vozim mechaniky od hayesu (sice už mam lepší desky) ale jak nasuchu tak ve vodě brzděj FURT a skoro stejně.
asi bych to sem jinak nepsal ne ty demence
akorat tu nesmyslně pomlouváš brzdy…
jasne a proc bych to delal chytraku
popravdě to by mě taky zajmalo sam vim jak ty hayesy brzděj mam je dva roky a to cos tu npsal je prostě kec…
no kvuli nim sem prodal celi kolo nerikam ze brzdily spatne rikam ze kdyz zmokli tak byly na stejny urovni jako vecka ne-li horsi.Pak sem tam koupil novi desticky od BBB a to brzdili dobre o chlup vic nez vecka.A radsi sem v desti nejezdil a strelil sem ho.
To je docela dobra blbost :-D
No já teda vozil mechanický MX2 od Hayesu který mi ohledně brzdnýho účinku přišly o poznání slabší než HFX9 co mám teď, ale ani u jedněch nepozoruju žádnej výraznější rozdíl při jízdě v sajrajtu, maximálně si trochu „zachroupaly“, ale s ráfkovejma brzdama v sajrajtu se to srovnávat nedá.
kdyz sem pak koukal na desticky tak kousek byl vylomenej mozna ty stali za......ty BBB muzou bejt v klidu.mel sem mx2
už teda i ve velu taktně přiznávají že hayesy hovno brzdí… viz. poslední číslo srovnání hardtailu s kotoučema… LX, AVID bb5(??7 nevim) a Hayes sole… LX a Avid super, ale ty hayes ultra-bída
Vy se tady hadate, jako by mechanicky Hayesy byly jen jedny… MX1 brzdit muzou, MX3 ne.
porad nahovno? :)
By mě zajímalo, jak souvisí déšť se sníženým účinkem zrovna mech. kotoučů :-) Jediný co mi z toho vyplynulo je to, že na hydry asi prší nějak jinak :-))
Náhodou je to celkom sranda. Ja mám V-čka a užijem si s nimi kopec zábavy. ;)
Souhlasím s tím, že je to překonaný systém, ale když vezmeš na druhou stranu jeho výrobní cenu, jednoduchost a blbuvzdornost, účinnost (za sucha) tak si troufám říct, že se s ním budeš potkávat ještě hodně dlouho… PS: preferuju kotouče
zase kdyz vezmu prodejni cenu lepsich kousku (pripadne prictu cenu osoupanejch rafku…), tak je temer srovnatelna hydrama, jednoduchost je relativni a blbuvzdornost sporna, znam lidi co jsou schopni odjet s rozepnutejma V po tom co vyndali kolo z auta a slozili ho. ne nepodstatnej je taky fakt, ze kvalitnich vidlic na V ubyva… takze na nejakejchg sragorach za par tisic je sice nejakej cas este uvidime, ale myslim ze trend je jasnej…
viděli jste tu mechanickou brzdu?:) hehe
Sem zvědav co bude stát ten Epicon TAD.
Zklamali mě, nemají v nabídce 29". Tedy pokud to nebylo na konci, tam jsem nedošel, nějak se mi ten katalog kousal.
jak muze nekdo dat na dvoukorunu rychloupinak:/
dlouho to tak dělala špagheta..
No a abych neco napsal k puvodnimu prizpevku:
docela se mi libi ten Durolux. Pevna osa mi zatim u Slunecniho turisty chybela, takze uvidime. Pokud by byla za rozumnou cenu, tak to milan jisti. :o) Jsem ted na vazkach, bo uz bych potreboval neco na Manika :-/
Já myslel,že jdeš spát 02.09.2007 v 22:58:40 :-)
To jsem pral dobrou noc roudovi ;o)
:-)
Ten durolux mě taky zajímá, jak tak furt nějak řeším tu budoucí vidlu… jenom aby to ale nemělo zdvih měnitelnej ze 140 na 180 a mezi tím nic, potřebuju zrovna 160 :-). A koukám, že v tom katalogu ke stažení píšou cosi o dostupné verzi, která bude mít zdvih 120 – 160… Měl už tu vidlu někdo v rukách?
Tak jak to vypada ted? Uz nekdo zkousel? Zajimam se o Durolux a financne dostupnejsi Duro FR20…
Popripade nevite, kdy se kousky 2008 oficialne objevi u nas? Diky
Pro svého nového, z 2.ruky kupovaného RB Monstera sem si předobjednal epicona TAD o8 u Milana Slance, psal mi, že bude k dispozici nejspíše konec února-začátek března