Stavba karbon kolem 50 000 HT 29

62 nepřečtených
  • tomas_joh1

    Má cenu nechat si postavit 29 karbonový HT na závody (MTBO – terén cca XC, závody 60–120 minut)? Vidlice aspoň Reba, sada co nejvíc XT nebo ekvivalent u Sramu.

    Dá se dostat na lepší cenu/výkon než Canyon CF SL 6.9?

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Na něm bych měnil jen kola za rychlý záplety (ZTR Crest?).

    Já výška 183 cm, 70 kg.

    Pokud stavíte,nebo prodáváte, tak klidně nabídky rovnou na mail, Hnojovi už jsem psal.

    Nebo nahoďte alternativy. Nějaký slevy jsou, ale žádný zázraky jsem na webu nenašel.

    • Markony  

      A co tohle http://www.rb-bike.cz/…0-my014-race#… , myslím si že mastní stavěči kol se dostanou ještě níže cenově .

      • Hnoj  

        To téma se jmenuje KARBON kolo za 50K.

      • tomas_joh1  

        Karbon chci kvůli tuhosti v záběru (akcelerace), pevnosti vedení (sjezdy) a pohlcení vibrací (terén, kořeny), gramařit na ránu nechci. Nevím o nikom kdo by se vracel zpátky k hliníku. Ale ten je taky fajn,jezdím na něm 4 roky žádný flame :)

    • blackboy007  

      třeba rám mrx 20 000 kč + reba 8000 kč sada XT 14 000 kč a kola tak za max 6000 kč a ještě chybí sedlo sedlova říditka přednastavec nebo dát sadu slx

        • tomas_joh1  

          Na Ravena jsem koukal už dřív a ta akce je moc hezká. Ostravu mám trochu z ruky (Praha), ale to by se nějak pořešilo.

        • scalar  

          To MRX v odkazu máš starý model, nový je podstatně lepší.

          • scalar  

            Tohle je nová X4.

            • JakeF  

              Nápadně to připomíná Superior… A s tím jsou zrovna zkušenosti hodně špatný…

              • scalar  

                Sup je jiný – podívej se na přechod horní rámové a sedlové trubky.

                • Lada,s  

                  mě to spíš připomíná Orbeu

                  • JakeF  

                    Úplně jiný tvarování rámu, jiný vedení lanek… Orbea se pozná snadno, hlavně podle spodní rámovky.

                • JakeF  

                  To zalomení? To je právě úplně stejný, jak starší Supy … I vedení lanek, prohnutí sedlový trubky, tvar hlavy… Jestli jim prostě Sup neprodal starou formu…

                  A zrovna tyhle Supy praskaly dost šíleně, vím o člověku co stihnul 2 reklamace za sezónu :D. A to je zrovna celkem hobby jezdec, navíc dost silničář, takže toho na něm moc nenajezdil… A u sponzorovanejch závodníků taky problémy byly…

                  • scalar  

                    Jo tenhle Sup, tak ten vypadá fakt podobně. Ale materiál může být úplně jiný.

                    Zatím vím o jednom prasklém MRX, ale to když s ním projel majitel pod tou nafukovací cílovou bránou, když ho měl na autě na střeše :-)

                    • JakeF  

                      To je možný, do materiálu nevidím… Ale jinak se mi nepovedlo takhle z obrázku najít rozdíl…

                    • vyvyen  

                      O jednom z tvojí produkce? Ono jich tedy zřejmě nebude moc. Další bude taky cílovka, která po MRX skáče. Kdyby se povozil tady Jake s radotínskejma boys, zřejmě by těch prasklejch bylo víc. Jen spekulace;-)

      • vyvyen  

        50 litrů za kolo a pak sedět na MRX? No, proti gustu…

        • blackboy007  

          lepší mrx na xt s rebou než specialized na deore slx x7 s rebou

        • scalar  

          Jel jsi na novém MRX? Měl jsi ten rám v ruce? Viděl jsi ho na obrázku? Slyšel jsi aspoň o něm něco v hospodě?

          • vyvyen  

            Nejel, snad nikdy nebudu nucen v těhle vodách lovit, neměl, klidně bych si ho vzal a do hospy nechodím. To, že ty tady sockuješ MRX na lowendových stavbách, nedělá z MRX raketu. Stejně jako silnička od MaxBike za 100 nikdy nebude kolo s takovou hodnotou.

        • noviisek  

          Pokud chce karbon a rebu + XT tak bude muset ušetřit na rámu.

          Jinak kola za 6 na kole za 50 je trošku průser

          • blackboy007  

            nebo koupí toho kellyse

          • scalar  

            Nového rámu MRX X4 bych se nebál, už jsme jich měl pár v ruce. Zkrácená zadní stavba, vnitřní vedení bowdenů, prohlá sedlová trubka… zpracování vypadá velmi dobře. řekl bych, že jsme tento rám viděl i pod nálepkama věhlasnějších značek.

            Jinak do 50 tis. se vejdou podstatně lepší kola než za 6 tis. (při osazení XT, Reba)

            • blackboy007  

              já to počítám s dph takové jsou ceny na netu

            • vyvyen  

              Jj, stejná fabrika, jen jiná šichta…

            • noviisek  

              Rámu bych se taky nebál, jen jsem chtěl říct, že to nebude s-ocka a podobně ;)

            • blackboy007  

              to xt jde koupit levněji 10 000– 14 000 kč reba 7000 kč atd

            • JakeF  

              Tak určitě, je to S-Works z noční směny jen s horší výstupní kontrolou :D.

              • scalar  

                Nejhorší je směna na konci noci, to už dochází materiál, tak tam hází jenom skelná vlákna (to už se prodává bez loga) :-)

    • pedro89  

      http://www.kola-online.cz/…b-2014/d7610

      Co tohle? Váha 10kg.

      • JakeF  

        10kg… Tak zrovna :D

        • pedro89  

          Kamarád to kolo má. Na Parktool váze s bezdušema a XT pedálama 10,1kg.

          Pravděpodobně se směješ, že jsem dal tu váhu příliš vysokou. Dobře tedy. Bez pedálů to má 9.8kg.

          • JakeF  

            Vzhledem k osazení se mi to dost nezdá, měl jsem 29" HTčko pod 10kg a měl jsem snad kromě vidle a řadících páček lehčí úplně všechno a často o stovky gramů. A to i tu vidli možná nakonec vyrovnal ten Remote Lock. Ale jinak je mi to celkem jedno, teď jezdím na bajku přes 14kg a jsem spokojenej :D.

            • jonti  

              Mam o neco lepsi osazeni a jsem na 10,2kg. Bude tam ale rozdil v ramu, ten superior bude lehci nez spesl, tak bych tomu i docela veril.

              • JakeF  

                Těžší jsou tak ty singlespeed verze, klasická by měla mít kolem 1100g v L-ku jsem snad někde viděl. To se mi zase fakt nezdá, že by měl Sup o hodně míň, i když vysvětlovalo by to to praskání :).

                Jinak podle mě tam jsou dost těžký věci na 10kg bajk… Hliníkovej kokpit, SLX brzdy a kazeta, těžký sedlo, Rapidy jsou taky proti Crestům +150g, kliky taky budou o kus těžší. Pravda je, že jsou hodně lehký pláště, ty můžou srazit dost. Stejně se mi to ale takhle z papíru zdá jako klasická katalogová váha, co s realitou moc společnýho nemá…

      • Kalic  

        28 Sapim Laser drátů nepatří na mtb29.

    • Rada.88  

      Ahoj mrkni na tohle…mám ho půl roku a zatím velká spokojenost…

      http://www.wilier.cz/…nge/d-71195/

      • tomas_joh1  

        Na něj jsem taky koukal, nevím jak jsou na tom kola, jinak dost podobný tomu Canyonu.

    • Pedo  

      mám tady tohle a zatím velká spokojenost…

      http://www.head-bike.com/…tb/trenton-i

      nebo potom vyšší level

      http://www.head-bike.com/…b/trenton-ii

    • Chlebovnik  

      Všechno mi přijde horší než ten Canyon. Buď bych počkal na CF 5.9 (o 100g těžší rám oproti CF SL, Reba, CRidy, XT/SLX, Formula C1 = možná bude pod 40k) a ten poladil podle představ nebo SUPy 2015 taky nevypadají zle. Konkrétně XP 969 CRB: http://www.superiorbikes.eu/…969-crb.html

      Trek Superfly 9.6 by se také do 50k měl vejít: http://www.trekbikes.com/…uperfly9_6/

    • tomas_joh1  

      Dík všem za tipy. Kellys a Superior bych se asi radši vyhnul /mám předsudky/. Čekám na zveřejnění nabídky Canyon na rok 2015.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse