Starší silnička - vyplatí se koupit?

184 nepřečtených
  • Wlken

    Zdravím, potřeboval bych poradit,jsem naprostý cykloamatér, momentálně jenom tak pro potěchu renovuju Favoritku,ale dostal jsem nabídku na novější silničku k běžnému ježdění,chtěl bych ročně najet tak 1500–2000 km.. Jedná se o cca 12–13 let staré kolo,oceláč,rám je zakázková výroba, brzdy a přehazka Shimano Exage 300EX,sedmikazeta, kliky Thun Revolution, ráfky Remerx Aero, brzdové páčky Saccon, kolo ve své době prý stálo 13 tisíc,teď bych ho mohl mít za dva tisíce. Mám ho teď na vyzkoušení,ve­likostně akorát,brzdí,řa­dí,jenom pláště nadranc a nutná výměna drobností jako jsou pedály,sedlo,o­motávky apod. Váha pod 10 kilo. Myslíte že se to za ty prachy hodí a že bude takové kolo stačit na občasné jízdy do práce a víkendové výlety? Díky za názory!

    0 0
    • Smazaný účet  

      Dokud tu nebude aspoň fotka, tak ti na to nikdo neodpoví.

      Brzdí a řadí skoro všechny kola, otázka je jak ;-)

      0 0
    • cepicka  

      Vyplatí!! Já dostal rám s kolama od kamaráda, dokoupil sadu a jezdí jako vítr… :-))

      0 0
    • alinceb  

      Stačit na ježdění bude, ale:

      • váha pod 10kg zcela jistě nebude; mám doma 2 svoje oceláky, jedenstavím a 2 sem už postavil a žádný nebyl pod 10kg. Svoje kolo pod tuhlehranici chci dostat, ale bude to stát nějaké peníze.
      • 2k mi přijde dost na to, že do kola narveš ještě tak litr, aby vůbecjezdilo (pláště 500, omotávka 150, lanka 150, bowdeny 150, SPD 450…) a toještě nevíme, v jakém stavu je kazeta a řetěz…
      • za 1k sem koupil kolo na rámu Favorit F1 s kompletní sadou Shimano 105(1055), pár úprav a vylepšení s solidní začátečnická silnička rozpočtem do 3k (vč. doplnění dualů Sora upgradu ze 7sp na 8sp) jena světě…
      0 0
      • Girmy  

        Tak přesně něco takového bych si chtěl pořídit, ale asi nemám štěstí na ceny :(

        0 0
        • alinceb  

          Hele je to o číhání – musíš číhat na cyklobazaru, na aukru, na BF bazaru a ve zdejších bazarvláknech a pak se zadaří…;) Blbý je, že k číhání potřebuješ být permanentně u PC, což já v práci jsem…:)

          0 0
          • Girmy  

            Chápu, u mě je spíš blbé, že jsem v tomhle cyklistický barbar. Podobně číhám třebas na staré fotoaparáty, kde se orientuji, ale bohužel F1 s dobrým osazením od „obyčejného“ Favorita nerozeznám. A když to tam někdo napíše, tak cena půjde nahoru.

            Ale jinak přesně rozpočet 3k jsem si dal na kolo do školy a případné silniční výlety.

            0 0
            • Alibaba  

              Ono je to i o „vrozeném štěstí“, já jsem před časem sháněl starší kliky a Campy ze 70–80 let byly tak za 1300–1500. No a pár dnů na to co jsem koupil BLB za 2000, tak kluk od nás z práce si koupil ty Campy za 1500…ovšem zavěšený na F1 se šaltrem, smykem a brzdama…:O!!

              0 0
              • alinceb  

                Dneska sem si zamluvil dualy Shi 600/Ultegra 8sp za 600…:) Tak už budu mít doma v krabici pod postelí dvoje…:D

                0 0
                • Alibaba  

                  A dost! Pácháš zločiny proti lidskosti!!;)

                  0 0
                • McBlacky  

                  tak záleží v jakým stavu že jo. Já scháním 3*9 ultegru a to je bez šance ve slušným stavu.

                  0 0
              • JSt  

                jestli na tom chces i trochu jezdit, bud rad, ze nemas campy. :-))

                postupne na ty stary komponenty dost menim nazor. postupne, jak to nezvlada pode mnou a pod kamradama poulicni provoz. :-))

                0 0
            • alinceb  

              Třeba tohle nevypadá zle…;)

              0 0
          • Alibaba  

            A nebo to musí udělat jako já – číhat…a když už se to u Břéti hemží Fjedničkama i jinejma ocelovejma silničkama, až je mu z toho ouzko… Tak mu říct, ať je spravedlivej a rozdělí se! ;)

            0 0
            • alinceb  

              :D To víš…:P Poslední dobou mě v tom syslení ale začíná předbíhat Skad…:D

              0 0
    • Bjerndi  

      za kolik bych mohl sehnat silničku ? Trochu mě tady překvapily rozpočty typ 3K …ja bych ji potřeboval jen na triatlony a podobný závody, jinak vůbec na nic a proto jsem ani nechtěl investovat do dalšího kola, zejména když by muselo do sklepa…

      Ale za cca ty 3k bych to risknul. Vůbec si neumím představit jakej to je rozdíl oproti biku a jestli to má vůbec cenu ?

      0 0
      • alinceb  

        Pokud na tom chceš závodit, tak to bude stát trochu víc peněz. Budeš potřebovat, aby to bylo především spolehlivé a to u starých strojů prostě nebude. Kolem 10k už bys mohl mít celkem solidní a spolehlivej bazarovej stroj s váhou po 10kg…;)

        0 0
        • McBlacky  

          no na závody bych to viděl spíš ke 20 aby to nebyl vyloženej drek. Za 10 koupíš už pojízdnou, ale v krutým základu

          0 0
          • alinceb  

            Pokud to dobře chápu, tak si chce sem tam něco zajet a ne jezdit 5–10 závodů za sezónu. Na to mu imho bude stačit nějaká hlína na Tiagře, Veloce nebo 105 s karbonovou vidlí. Kor pokud to dobrovolně vystaví riziku krádeže ve sklepě…:)

            0 0
            • Bjerndi  

              jj jezdím jen amatérsky a na Xterre to nepotřebuju, ale u 1/2 IM by se mi asi na biku trápit moc nechtělo :)

              0 0
            • McBlacky  

              za 10 na 105 s carbon vidlí spíš nesežene. I na tiagře to bude už dost olítaný

              0 0
              • alinceb  

                Olítaná silnička pro mě znamená: vyměnit omotávku, lanka a bowdeny, rozebrat, vyčistit namazat + možná vyměnit kazetu, řetěz nebo pláště, a je zas jako nová…

                Silnice není MTB, abys jo odrovnal za jednu závodní sezónu…

                0 0
                • McBlacky  

                  výměna pil nebo rozpadlý dual se ti ale i tak prodraží

                  0 0
                  • alinceb  

                    Pily se dají sehnat i celkem levně. Jen ty dualy si to chce ohlídat, to je fakt…

                    0 0
        • Bjerndi  

          amatérsky závodit. Já jezdím na biku za cca 20k a jelikož jsem ho kupoval loni, měl by ještě chvíli vydržet …vzhledem k tomu co píšete, tak koupím asi slicky pláště a je to vyřešený :)

          0 0
          • alinceb  

            No dalo by se asi i něco levnějšího. Kdybych neměl osobní averzi k hliníku, tak bych šel asi do něčeho jako je tenhle Duratec + někde počíhat na 8sp dualy nebo starší RB popř. starší Cannonek by se taky dal…:) A tohle by byla taková TT retrolahůdka , ale tam už bude cena výrazně vyšší…

            0 0
            • JSt  

              nesel bych ani do jednoho :-)

              0 0
              • alinceb  

                Když chceš levný kolo, tak nemůžeš čekat zázraky…:)

                Jinak na silnici bude jakákoliv silnička rychlejší než MTB na slickách…:)

                0 0
        • Bjerndi  

          amatérsky závodit. Já jezdím na biku za cca 20k a jelikož jsem ho kupoval loni, měl by ještě chvíli vydržet …vzhledem k tomu co píšete, tak koupím asi slicky pláště a je to vyřešený :)

          0 0
          • javormartin  

            Bajk na slikách nikdy nepojede tak dobře jak obyčnejnej ocelvovej favorit. Rozdíl poznáš po prvním svezení. Jako kolem 5000 ± by se dalo sehnat kolo, viz ten duratec, ten je super za ty peníze. A závodit by na tom taky šlo, jen je otázka esi vše funguje, nebo se dá rozumně opravit. Pak bych se toho nebál.

            0 0
            • alinceb  

              Zrovna ten Duratec vypadá jako hodně opečovávaná leštěnka. Sice je to už docela dědeček (imho tak 1998), ale pojede jako střela. Jen tu dualy by mi pro závodění chyběly…

              0 0
              • javormartin  

                Jinak psal jsem ti na ty kola, ale nedošla mi odpověď…

                0 0
                • alinceb  

                  Zatím nebyl čas. Předevčírem sme měli rodinnou akci, včera sme do večera lítali na STpS a dneska se snad dostanu k tomu focení…večer se pokusím ti poslat nějaké fotky…;)

                  0 0
            • Bjerndi  

              to s těma slickama jsem nechtěl slyšet :D:D

              0 0
            • JSt  

              s tim se da souhlasit. slusny mtb bude i na balonech hbitejsi nez stary dlouhy zvejkavy favo. ;-)

              0 0
              • alinceb  

                Tak proč sis na Klínovec nevzal Haj(tru)lajta a jel si na té nenažrané koze? :)

                0 0
    • pazda  

      Jezdil jsem takto na starém Peugeot ocelovém rámu s XTéčkovou výbavou z biku :-D lehký sice moc nebyl, ale proti MTB lítal jak střela. Ročně jsem na něm najel kolem 10tis km. Stál mě téměř nulové peníze, na to kolik toho vydržel :-) Takže jo určitě se to vyplatí, aspoň se máš zase o co starat

      0 0
    • honzzaq  

      Chtěl bych jako doplněk k MTB pořídit silničku, ale nevyznám se v nich, takže zatím spíš mapuju terén. Zajímal by mě váš názor na cenu tohoto kola, za předpokladu, že v nejbližší době nebude nutná další investice:

      http://www.cyklobazar.cz/…extreme-900/

      0 0
      • Datel Stepní  

        Pokud je to kolo zachovalé v opravdu pěkném stavu, myslím, že je cena odpovídající. Zde na BF je móda psát o dost nižší ceny, než jsou reálné. Tak jistě někdo napíše, že je to předražené.

        0 0
    • MirosPikos  

      Přemýšlím o silničce když je v lese moc bahno… chci nějakou bazarovku. Co říkáte na tyhle dvě?

      FORT

      nebo

      CRR

      Ještě bych dodal, že je to pro mých 90kg 186 cm (kratší nohy).

      0 0
      • Vilém  

        Kdyz tak bych vzal to RB. Ten fort je dost letitej stroj. Na jedne fotce mi prijde, ze je prdlej rafek u niple.

        0 0
      • MirosPikos  

        Co říkáte na tohle, od kamaráda, za 15.000,–? Není moc poznat, co je to za sestavu, ale měl bych možnost si to projet. Je to jezděný převážně okolo Budějovic po rovinkách. Takže nesilový styl jízdy, což mohu potvrdit.

        http://i41.tinypic.com/2zpppp4.jpg

        0 0
        • alinceb  

          Bianchi je fajn, ale:

          • sada je (podle pák) devítka Sora
          • kola WH-R 500 mají 1885g
          • rám taky nebude peříčko

          Celkově to bude mít určitě přes 9kg a to bych asi radši vzal něco jiného. To CRR je výbavou někde jinde…;)

          0 0
        • JSt  

          kdyz ti bura slevni, nebyl by to spatnej kup. ;-)

          0 0
    • mira.s2  

      Ahoj,já to mám podobně,jako zakladatel tématu,jezdím na krossu-pláště 700×32C,ale nějak moc mi to kolo nesedí,ještě přemýšlím o obutí těch nejtenších silničních plášťů,ale obávám se,že to moc nezmění-je to spíš o geometrii.Jezdím 99%silnice,3000km/rok a nadchly mě silniční kola,ovšem nemám taky moc peněz na pořízení silničky.Kamarád mi nabídl starší za 3tis.je to starší kousek,rám CrMo ho stál 4tis,je prý všechno na shimano105,brzdy sh100,řazení ještě klasika na rámu,kola nejsou dvouplášťová,ale mají nějaké zesílené dráty.Fotky zatím nemám,ale předběžně to vypadá,že bych do něj musel vrazit min2tis,když nepočítám vyztužené kola.Na bazaru jsem viděl docela pěkné kousky za 6–8tis,některé dural.Můžete mi prosím poradit,jak byste to řešili vy zkušenější,vím,po­hybujete se v jiných cenových hladinách,ale já prostě nemám desetitisíce na nové,nebo lepší starší kolo.Děkuji

      0 0
      • Vilém  

        Razeni na ramu, to je tak 20 let stary kolo na 7mi kole. Za ty penize teda nevim, navic kdyz bys musel dalsi investovat.

        0 0
      • standoslav  

        Poslouchej: já jsem bývaly silničář a cyklokrosař a ted (53) jezdím na kole po synovi (nemá zájem), pevný Autor, sliky, sil. 8mi kolo a jelikož nemám 20/30 na silničku, budu možná jezdit dál. 3t/rok, více ? a co? mám se zadlužit víc než jsem ? Kámoši z mládí: pořid si něco ! sestav zas to retro co máš na půdě ! jdi do toho!

        Co je ale důležité ? chuť se projet- relax- pohyb- vyčistit si hlavu a dát si pak pár piv …

        0 0
        • mira.s2  

          mě jde o to,aby to jelo líp na cestě,než to crossové,právě váhám,kdybyste někdo věděli o něčem do 6tis.tak prosím napište.Mám 100kg,185cm.Dík.

          0 0
          • šimlos  

            Co třeba tohle..

            http://www.cyklobazar.cz/…lfa-vel-58-/

            0 0
            • mira.s2  

              Dík za link,ale není tam psaná velikost a Karviná je dost z ruky,jinak kolo vypadá pěkně,už jsem po něm koukal(smutně)­.Inzeráty mám prolezený skrz naskrz.Já bych šel klidně i do CrMo staršího rámu.Jinak je nutné mít na silničce dvouplášťové rafky?Možná bych si i zvykl na řazení na rámu.Můj strop je zatím tak 6tis.

              0 0
          • šimlos  

            Přehlídnul jsem Tvůj finanční strop,tohle je výš..

            0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Ne každému ale dělá radost jen to, co píšeš. Takže jsou pro někoho i jiné důležité věci ;)

          0 0
      • šimlos  

        A kolik můžeš do kola celkem dát?

        0 0
    • petryk  

      Můžu nabídnout tohle:

      http://www.bike-forum.cz/…od-xiii.html#…

      0 0
    • buba CZ  

      Prdnu to sem ať nezakládám zbytečně nové vlákno.

      Kolik by byla reálná cena této staré silničky,zvažuju či koupit nebo ne.Na občasné svezení by mi mohlo postačit.

      Jak může být stará,20 let?Je na ní sada Shimano Exage 300EX .

      0 0
      • yetti  

        Sada Exage 300 je ze začátku devadesátých let tak kolem roku 93. Byla to základní řada, tak na úrovni dnešní Sory. Já bych za to kolo víc než 2tis nedal

        0 0
        • buba CZ  

          Vypadá zachovale,aspoň podle fotky,ale co si budeme povídat,realita může být jiná.S tou cenou tak nějak počítám.Byla tahle sada aspoň trošku použitelná? V silničkách se nevyznám.

          0 0
          • obda  

            Najezdil jsem na ni několik tisíc km, a bez problémů. Teda hazku jsem měl 500 a smyk 400 (jestli se dobře pamatuju – musel bych vyhrabat krabici, ve které je teďka sada uskladněná). Jinak Exage má/měla docela dobrou reputaci ohledně spolehlivosti a výdrže.

            0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Syticova 300EX je nesmrtelna a radi jak hodinky. Mam ji ted na zimaku.

            0 0
            • buba CZ  

              Tak to rád slyším,zítra se jdu na ten zázrak podívat.

              Dá mi někdo radu na co se u této silničky zaměřit,abych nekoupil úplnej šrot?

              0 0
      • Vilém  

        Tak 1500,–.

        0 0
    • Krejč  

      Ahoj,

      Zvažuju nákup starší silničky na „asfaltové“ ježdění do práce.

      Mám 188cm a 78kg, tudíž velikost 58. Souhlasíte?

      Na cyklobazaru jsem našel 3 možnosti, prosím o radu co vidíte jako nejvhodnější.

      1)http://www.cy­klobazar.cz/in­zerat/13136/ko­lo-silnicni-amulet-po-renovaci

      2)http://www.cy­klobazar.cz/in­zerat/9074/sil­nicka-sirer-58cm

      3)http://www.cy­klobazar.cz/in­zerat/12322/tr­ek-alpha-series-1000

      Díky moc.

      Lukáš

      0 0
      • Vilém  

        Amuleta bych nebral urcite. Sirer se mi libi, ale zas 7mi kolo? Takze asi ten trek.

        Jinak odkazy ani po prekopirovani nejdou.

        0 0
          • jecnak  

            Urcite neco s dualama.

            0 0
            • Krejč  

              Ahoj, tak jsem nakonec navýšil rozpočet na 10.000kč.

              Mám bike a rád bych koupil silničku.

              Prosím tedy o názor, která ojetina je nejlepší:

              http://sport.avizo.cz/…0442652.html

              http://www.velobazar.cz/detail/6549

              http://cyklobazar.info/…4000-ultegra

              http://www.cyklobazar.cz/…ikost-58-fsa

              http://www.cyklobazar.cz/…tec-cool-r10

              Díky moc

              Lukáš

              0 0
              • Freeky  

                Za sebe bych bral Forta.

                0 0
              • tromboonen  

                Ja nemusim Campu, respektive o ni dost nevim, takze bych dal GTcko, mel jsem o dve rady vyssi model a bylo to slusny kolo, kostitras, ale to v tehle kategorii vsechno, plus monohem vic pohodli nez ram udelaji plaste..

                0 0
                • Jacob1  

                  když to tak čtu tak si radši počkám a koupím rovnou něco novýho jak vidím ty bazarovky tak skoro každá druhá silnička má úplně ošklivý berany takový divně kostrbatý nebo divnej představec a to kolo pak vypadá hrozně navíc většina těch bazarovek je 180 +

                  0 0
                  • jecnak  

                    Ber to tak, ze se jedna o cca 10 let stara kola, ktera ani v dobe koupe nebyla nic extra. Osobne bych ti doporuzil neco nasetrit a koupit nejake nove kolo na 105ce. Budes s nim mit min starosti a bude fungovat lepe a bez investic.

                    0 0
                    • Jacob1  

                      jak se o to zajímám a víc si všímám tak např. po plzni jsem zatím viděl opravdu velkou převahu focusů a jednoho kovaříka ,ale asi náhoda ve 2 dnech vidět 5 silniček a samý focusy :)

                      0 0
                    • Jakobo  

                      Ja bych zas ty starsi silnice nezatracoval. V 90. letech vyrabelo Shimano nesrovnatelnou kvalitu. Treba toto kolo na 6401 Ultegre, dualy asi RX100. Prevodniky se zdaji OK, brzdove spaliky stejne vymeni za koolstopy, retez je spotrebak a 8r kazetu dodnes bezproblemu koupi. Na bezne jezdeni to staci. Nefunkcni dualy staci prostriknout WDckem. 4hran bude nejaky BB-UN71, ten ho prezije. V tomto pripade snad jedina nevyhoda galdy.

                      Navic ty ocelove kola jsou pomerne k hliniku pohodlnejsi.

                      Ted si to porovnej s nejakou dnesni Al silnici za 25 000, vidle bude karbon, osazeni Tiagra/105. Bude mit 10 rychlosti, dutou osu, dualy a o kilo lehci kolo. Ale brzdy brzdi porad stejne. Mam nejake stare RSX a postavim s nema silnici na predni kolo. Prevodniky imho dnes vydrzi min, pri 6000 km a uz zacina byt videt opotrebeni. Duta osa je tuzsi (ale to je takove klise tady na BF, osobne jsem nikdy u spravne namontovanych klik na 4hran nejaky velky pruhyb necitil). Ono ve vyskledku to vyjde dost podobne. Ten rozdil bude znatelnejsi az u kol od 40 t.

                      Takze na bezne najizdeni km muze byt stary, ale slusne osazeny ocelak pro zacatecnika velmi dobra volba.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Nezlob se, ale to je jak dneska vychvalovat Favorita. Proste ocelovy ram, vevntr nejspis rezaty jak vodovodni trubka, obvykle tezka krava pres 10kg, ohmatane dualy s chodem z minuleho stoleti a vetsinou i solidnim vaklem v tech plastovych mechanismech.

                        Za 25 i v blbym Decathlonu mas tohle http://www.decathlon.cz/…8290145.html s tim ze to ma integrovany brzdy, celou 105 sadu, kola jsou nejaky remarkovany Aksia a celkove to kolo vypada vyborne. V tehle cene je urcite z ceho vybirat a konkurence je tam obrovska. Pripadne se da sehnat i neco slusneho jeteho. Sam ted za 26 prodavam kolo po pritelkyni s novou sadou http://www.cyklobazar.cz/…oardman-team

                        0 0
                        • Jakobo  

                          Ja s tebou v zasade souhlasim, ale tady se bavime o kole z bazaru za par 1000 pro ty, co chteji jezdit a treba ani tech 12 t nemaji. Pak bych radeji koupil takoveho ocelaka na stare 600 nez neco v bazaru z novejsi produkce, ale na hline a plastove Tiagre.

                          0 0
                          • jecnak  

                            Tak i kolem 10–12t se neco noveho sehnat da, ale je to hodne o kompromisech – hlavne vahovych. Zkousel jsem jen tak na krame jezdit na tomhle a kupodivu to radi prijemne a jede taky pekne, jen je to hrozne tezka krava.

                            0 0
                            • Jacob1  

                              a co už není těžká kráva ? nedávno jsem byl v obchodě a padla mi tam do oka přistavená silnička rám asi 50 byla jak pírko ale stála cca 46 k

                              0 0
                              • Jakobo  

                                Tady se ale resi starsi silnice nebo low cost reseni. Pokud chces kupovat novou silnici za 46 k tak napis do jinych vlaken a hlavne udej svuj rozpocet a nejakou predstavu.

                                0 0
                          • mr.antik  

                            co proti tiagře? Ta funguje v pohodě, pár sezón to dá… a když ne, koupíš páky nové.

                            0 0
                    • Smazaný účet  

                      Můžeš hodit pár odkazů na taková kola? Kvalita za rozumnou cenu. Dík.

                      0 0
                      • Jakobo  

                        Se treba podivej na silnice Polygon. Tam maji silnice na Sore a Tiagre s karbonovou vidlici uz od 12 t.

                        0 0
                    • Jacob1  

                      tak viděl jsem i pěkné elegantní staré bazarovky , ale nevím jak to jede ..jen mi prosím vysvětlete jak moc se to liší ty přehazovačky ,nebo co se tu řeší to odstupnování podle kvality..přepíná se to těma páčkama u brzdových pák ? něco je horší něco lepší ? viděl jsem že se dají cvakat i celý páky myslím že to je dura ace , ale to bude asi kolo za víc jak 60

                      0 0
                      • tromboonen  

                        Funkcne, vahou, vydrzi, vzhledem je plne dostacujici sada Shimano 105, 2*10 rychlosti, na starsim kole klidne 5600 (ta ma radici bowdeny venku, rika se tomu oprate), idealne 5700 (jako na tom drazsim BTwinu vyse).. funkce je stejna jako u Dura Ace, radis i brzdis pakama.. u noveho kola by stacila i nova Tiagra (cislo nevim) co ma 10 rychlosti, Sora je 9 nebo starsi 8, to uz casem muze chybet, ted ne, ale casem az treba poridis dalsi lepsi kolo jestli Te to chytne..

                        Chces urcite kompakt kliky (50/34 nebo 52/36 predni prevodniky), kazeta je jedno, muzes vymenit, neco jako 11–27 ideal, ale podle toho se kolo nevybira, ram hlina, vidlice karbon, riditka compact jako ma ten drazsi Btwin.. to je vse, takove kolo uz jezdi hodne pekne a da se na nem ujet hodne, kdyz budes mit casem fyzicku.. kola ted neres, casem koupis za cca 4 ti-6 tisic lepsi/lehci..

                        Vaha takoveho kola klidne 8–9 kilo, pri Tve vaze je ted lehci kolo vyhazovanim penez a taky bys mohl odrovnat kola..

                        Bud jak rika Jecnak neco noveho, treba toho Twina, nebo i jine mensi znacky se daji ve vyprodeji, ale co dlouhodobe sleduju Cyklobazar, da se koupit i znackove (Trek, Merida, Giant) kolo na te urovni, lehce jete, resp. jako nove, od cloveka co jej to prestalo bavit, za cca 14–17 tis, jsou hned pryc, musis to sledovat a byt pripravenej, ale byvaji tam… plus za 13–14 tam byvaji podobna kola, ale starsi, na te 5600 sade, taky uplne v pohode staci, sam jsem takove koupil za 13 tusim, pred asi 7 lety, od te doby sly ceny dolu a pokud to nekdo moc nejezdil, to kolo zustava v pohode, prodal jsem je za stejnou cenu, protoze bylo udrzovane.. blby je, ze zacla sezona a kazdy nakupuje, kdybys kupoval pres zimu urcite to bude jednodussi..

                        Uvazuj nad temi dvem variantami (nove 20–23, 10s Tiagra nebo lepe 105), bazar 14–17, minimalne 105 10 sp, jedno jaka generace, kdyz neco najdes dej to sem a my Ti poradimne jestli to stoji za to nebo to vypada jako sunka pred smrti, silnicky se neojizdeji tolik jako horaky, da se to poznat..

                        0 0
                        • Jacob1  

                          díky za radu určitě bych to sem vložil i cyklobazar sleduju

                          0 0
                          • tromboonen  

                            A jeste jednu vec jsme zapomneli, jestli uz sis toho tady nekde nevsim, nejdulezitejsi je, jak Ti sedne ram, a to neni jen o Tve vysce a vysce ramu a doporuceni vyrobce typu 180 cm, musis mit Lko – to jsou hrube aproximace a dost lidi ma disproporci mezi delkou nohou a trupu a nemusi jim to sednout.. spocitej si „tohle“: http://www.competitivecyclist.com/…atorBike.jsp

                            .. a podle toho pak vybirej velikost ramu, rid se efektivni delkou horni ramove trubky, VETSINOU odpovida velikosti ramu uvadene v cm, tedy 56 ram ma delku horni ramovky 56, ale neni tomu tak vzdy, chce to dohledat geometrii na netu, nebo pozadat prodavajiciho, at Ti to zmeri..

                            0 0
                        • McBlacky  

                          ceny kol šly v posledních 4 letech spíš nahoru.

                          a váha 8–9 kg na středním hliníku, 105 a normál kokpitu je dost honička dosáhnout.

                          Pro srovnání Šárky scandiový cicli (lehčí rám težko najdeš vel 54) na 105, wcs, celocarbon vidle, ksyria elite, prorace, SLR TT je 8kg.

                          Moje carbon emonda S (58) na 105, carbon kokpit, ksyrium elite, phenom, mavic yksion má 8,1

                          Takže ty obyč kola jsou spíš kolem 9–10 ani nemrkneš. Beru to teda s pedálama a košíkama, což je +400gr

                          0 0
                          • RomanH  

                            No, ja mam tu „supermarketovou“ Fujinu (tusim rok 2008), velikost 54, komplet 105, karbonovej predek / zadek, a z obycejnyma kolama (Alex) vazila 8.9kg (prevazoval jsem to). A stala me po sleve cca 17000,– Kc

                            0 0
                          • tromboonen  

                            Ale jo, asi jsem byl optimisticky, ta moje hlina mela taky k deviti kilcum asi… ale neni to jedno pro nekoho kdo vazi pres stovku? Az zacne makat a bude ho to bavit, poridi klidne neco lepsiho, ale o vaze ramu a spol to stejne pro vetsinu z nas hobiku az tak neni, to nase gramareni tady je spis konicek, ne?

                            0 0
    • xshreck  

      http://www.cyklobazar.cz/…c-cyborg-r11

      známej mi poslal tohodle durouše. Chce to asi jen tak na popojíždění. Dle toho co jsem koukal tj tak 13–15 let starej kousek. Devítka campa. Ale zase to má karbonový kola (i když nevím, jestli na to obyč ježdění jsou galdy vhodný, prodat je může dycky…).

      Co si o něm myslíte?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Imho je to časovkářský rám konstruovaný na tuhost, bude to asi dost „nepohodlný“…

        0 0
        • xshreck  

          jsem mu říkal že to bude šílenej kostitřas :-))

          0 0
          • tromboonen  

            No ono jakakoli hlina neni na pohodli nic moc, mel jsem hlinu se zadni karbon stavbou a taky to byl kostitras… kdybych ale nazul plaste co mam ted, 25 mm kaucuk, tak to bude skoro srovnatelne s karbon Roubaixem..

            Jedina nevyhoda je, ze tu placatou sedlovku nemuze vymenit za neco co alespon trochu pruzi.. za ty prachy pokud nic lepsiho nenajde a neco takoveho chce, tak at koupi, proda kola, koupi Aksia Fura 4 nebo 3 a pod, plus poradne 25 plaste a uz to pujde..

            0 0
            • xshreck  

              Asi záleží už v jakém to je opravdu stavu.

              Já mám hlínu a přijde mi to v pohodě :)) taky durouše staršího. Bike na silničních kolech je proti tomu loukoť.

              Na CB toho moc není mi přijde zajímavého za pěknou cenu.

              0 0
              • tromboonen  

                No jo, zaclo teplo a vsichni kupujou.. na podzim nebo v zime kdyz si clovek pocka tak se daj koupit super veci..

                0 0
                • Jacob1  

                  můžeš napsat prosím nějaký bližší info o tom kole co máš v profilu to je cxka že ?

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Co bys chtel vedet, postavil jsem jednici na karbonu a pripadalo mi, ze s ni nechci jezdit do sracek, ciste zimaka jsem nechtel, tak jsem postavil tohle, jako univerzalni kolo do lehciho terenu, na zimun a dojizdeni, nebo kdyz jedu nekam kde nechci mit jednici ze by se obouchala, plus vyhledove na vylety s brasnama..

                    Uz jsme to tady probirali dostkrat, najdi si vlakna o CX, je to hodne univerzalni kolo, jede to jako silnicka (se silnicnima plastema), je to odolnejsi, vlezou se do toho sirsi plaste, das na to bez problemu blatniky (pokud vyberes nezavodni ram s navarkama), klidne i nosic.. jako jedine kolo je to podle me idealni, zvlast pro silnicniho zacatecnika..

                    Da se bud koupit od 20ti, nebo postavit, obcas sehnat na bazaru, sezona CX je v zime, tak mozna by se tam ted neco mohlo objevit..

                    Kdyz tak napis na mail z profilu

                    0 0
                    • McBlacky  

                      akorát teda bazarová CX bude mít proti silnici větší opotřebení a to výrazně. Jako bajk bez odpružený vidle ;)

                      0 0
                      • Marskatin  

                        Tak pokud se na ni jezdil závodně cyklokros, tak určitě. Pokud ji někdo měl jako „pohodlnější silničku“, tak to tak divoké nebude.

                        0 0
                        • karliner  

                          Kolo závodně jeté v cyklokrosu by inzeroval asi jen ten, kdo by ho nechtěl prodat :-)

                          0 0
                          • Marskatin  

                            :)

                            No někdo by se chytil, ten fetiš, žemají něco závodního, to musí být bomba …

                            Občas se nějaký poctivec najde.

                            Ale mohou se tady klidně majitelé vyjádřit. CX je tady spousta, tak ať se přiznají kolik z nich závodí v CX a kolik jich to má jako silničku na horší cesty. A vlastně, je to na nic, nebudou si kazit budoucí prodej…

                            0 0
                            • jecnak  

                              Kdyz jsme prodaval Crocketta, tak jsem tech par zavodu, ktere jsem na nem jel priznal. Cela sezona CX je na kole jasne patrna – ohmatana hlavni ramovka od noseni a nahazovani na rameno v blate a ruzne oderky od dotyku treter ci nohou od blata na klikach a zadni stavbe a k tomu vybrouseny lak kolem plaste ve vidlicich.

                              0 0
                              • Marskatin  

                                Já vím.

                                A myslím, že pro další zájemce jsi aspoň dobře shrnul, kde hledat stopy po závodním nasazení.

                                0 0
                            • tromboonen  

                              Tak ja koupil jetej ram na eBay, clovek jej pouzival jako commuter, nestaral se o nej (byl pekne sprasenej, ani se nenamahal jej ocistit), ale po ocisteni vypada dobre a funkcne zda se netrpel, alespon jsem nezaznamenal zadnou mekkost, poskozeni atd..

                              Jezdim na tom obcas jako na dvojce, kdybych to do prace nemel z loznice pres kuchyn do kancelare (2× schody, uff), tak na nem budu dojizdet do prace.. prodavat jej asi nebudu, docela mi vyhovuje, ale verim, ze kdybych prodaval, bude v naprostem poradku..

                              A na CBazaru jsem videl za posledni rok minimalne dve CX kola (s nezavodnim ramem) na nove 105tce, temer nove za 14–16, byly hned pryc samozrejme, ale byly tam, jasne, ze zavodni pro zacatecnika a cloveka co to chce na silnici moc vyznam nema, uz kvuli geometrii a chybejicim navarkam, kosikum atd.. jestli jsou porad ty Cube ramy za 100 ecek, k tomu bazar vidli, klidne i bazar sadu, lidi se ted zbavuji desitkovych sad i malo jetych, nejake robustni kola, to by se do 15–20ti postavit dalo, s par kompromisy..

                              0 0
                              • McBlacky  

                                bazar vidle na CX to jsi teda gurmán. Ale ok. já jen že kromě pár lidí co mají CX jako univezála je možná víc lidí co ji mají na závody nebo zimní trénink a dostává podle toho zahulit.

                                Osobně znám jen minimum lidí co mají CX na pohodový ježdění mimo bordel místo silnice

                                0 0
                                • tromboonen  

                                  No ja mam vidli co byla s tim ramemm karbon s Alu krkem, zkoumal jsem a vypada neznicitelne..

                                  Ja bych to videl tak, ze jsou zavodnici, co jezdi CX zavody, pak par lidi co si davaji do tela v terenu, a ted nove dost lidi co maj CX jako univerzala/dvoj­ku/commuter.. uz jsme to tu prece resili, nekdo tu byl znechucenej tim ze je to nejaka nova "moda'.. prece kdyz ma clovek takovej ten turistictejsi CX ram s navarkama a ne ultra kratkou geo, treba s 50–34 prevodnikama atd. a kolikrat i jen silnicni, respektive hladke tlustsi plaste, tak je hned videt, ze to neni kolo co by dostavalo extra do tela (mluvim o ramu, pohon je spotrebak, jasne pokud jezdi prevazne v bordelu muze to trpet..)

                                  Si uvedom, ze se pohybujes mezi samyma zavodnikama nebo skoro zavodnikama, ale kazdou chvili si tady nekdo stavi nebo kupuje levnou krosku a na CX okruh se s ni ani nepodiva.. o takovejch jsem mluvil a takovy byly ty na Cbazaru, od pohledu univerzal silnice, ne zavodni hajtry..

                                  0 0
                                  • McBlacky  

                                    právě že tech o kterých píšeš je podle mě minimum a je to trochu moda. Nebýt tady na BF slyšet o pár z nich tak o tom ani nevíš. V terénu i lehkým kolem Prahy toho najezdím dost a co je rok dlouhý nepotkám na cx nikoho, natož na silnici. Kdyby to bylo výrazně rozšířený tak sem tam někoho potkat musíš i kdyby jen před hospodou na stezce ;)

                                    klasika je mít silnici a bajk, pak přidáš zimáka do kategorie co jezdíš často, pokud závodíš fest tak další kolo je závodní a pak teprve si koupíš cx, fata atd :)

                                    0 0
                                    • tromboonen  

                                      Jasne, jak rikam, tohle je klasika mezi zavodaky nebo hodne vymakanymi hobiky co trenujou atd.. uz jen kolik silnicnich novacku na foru si CX poridilo, a v tech vlaknech vzdycky vylezou z housti dalsi, co to maj a takhle pouzivaj a ani o tom nemluvi..

                                      Za me kdybych setril a chtel jen jedno silnicni kolo, tak me ta moje CX se dvema pary kol staci.. jasne ze Swks Roubaix je krasny svezeni, o par kil lehci, jede to jako zavodacka silnice, ale to moje jezdeni bych dal i na ty Cxce.. ono obecne moc silnicaru clovek nepotka, porad nas je malo a prodejci kazdymu cpou MTB, pokud mozno fulla, si vem jak tady nekteri lidi vubec nevedi, ze neco jako silnicka existuje, kdyz dumaj jaky kolo koupit, maji panickou hruzu z beranu a ja nevim co jeste.. asi historicka pamet z dob Favoritu, kdy to bylo obcas fakt za trest..

                                      0 0
                                    • tromboonen  

                                      tady http://www.bike-forum.cz/…56-kopie.jpg

                                      mas nejnovejsi prirustek..

                                      0 0
                                    • Jezevec70  

                                      Tak v tom případě jsem atyp. :-)

                                      Levnou krosku mám 2 roky, najeto 18kkm. A je to moje nejuniverzálnější kolo. Jezdím na tom do práce, dlouhé silniční výjezdy, i kratší výlety do terénu. A třeba minulý víkend jsem na tom dal 380km na těžko s brašnama (Třebíč, Jihlava).

                                      Ale po sobě bych kolo kupovat nechtěl, dostává zabrat docela dost. :-)

                                      0 0
            • karliner  

              Nemusí nutně být. Bianchi Via Nirone Alu s karbonovou zadní stavbu, vidlicí a sedlovkou je velmi pohodlné kolo.

              0 0
    • praivo  

      Když už je tu tohle vlákno, tak se taky přidám: http://sport.bazos.cz/…-ZAVODKU.php

      Co vy na to? Dalo by se to (po sundání zbytečností – blatníky, odrazky, světla) použít jako začátečnická silnička (na vyzkoušení, jestli mě to vůbec chytne)? Cena se mi zdá dobrá a do Aše to mám kousek…

      0 0
      • Jakobo  

        To kolo nic o silnicnim jezdeni nenapovi, to je proste obycejne favo, na kterem se vsechno bude kroutit. Ma to tezke prevody, moc to nebrzdi a je to tezke jak tank. Ale za ty prachy to kup, nic neoddelavej a mas kolo na jezdeni po meste. Toto ti nikdo neukradne a i kdyby, tak za 500 koupis druhe.

        Za to dynamo bys dostal vic jak za samotne kolo.

        0 0
        • praivo  

          Kolo do města právě už mám, resp. stavím (kamarád mi dal svoje staré, které ale potřebuje pár malých úprav).

          0 0
        • Jakobo  

          O to kolo se ale nekdo hezky staral. Vzadu je vymenena brzda, myslim je to Weinmann, ta uz brzdila slusne. A pak je tam stelovani napnuti brzdy koleckem, je to dobra vychytavka. Mne se to kolo libi, na dojizdeni 2–3 km do prace super.

          0 0
          • praivo  

            Dojíždět momentálně nemám kam (práci nemám a do školy to nejde, přišel bych o něj hned první den), chtěl jsem to spíš jako rychlejší alternativu k MTB, když někam jedu jenom po asfaltu (do 50–60 km/den, výjimečně okolo 80).

            0 0
            • Jakobo  

              Nevim, ale toto nebude o moc rychlejsi, je to spis takove radobysilnicni kolo. Uzsi plaste mozna jedou lip, ale zas to ma vetsi treni ve stredu, vyplet bude povoleny atd. To nekupuj, koupi to nekdo jiny kdo to kolo spis uzije.

              0 0
            • mr.nikdo  

              Na zacatek se relativne da.

              Ono jde o to vyzkouset, zda vubec budes chtit jezdit jen Asfalt + berany. Preci jen je to jiny pocit. Pak na nem jezdi na pivo anebo do skoly.

              Taky jsem takhle zkousel na Premierovi a pak koupil silnic.

              0 0
    • jobis  

      Pokud nejsi s chudé rodiny, tak bych nějaký tisíc přihodil a koupil na cyklobazaru něco o několik tříd lepšího. Pokud zaplatíš dva nebo šest až sedm tisíc, podle mě není v dnešní době takový rozdíl, ale těch pár tisíc udělá na bazaru rozdíl v tom co seženeš. Ale pokud ti to přijde dostačující, tak to kup, dva tisíce dneska projíš a propiješ za jeden večer v hospodě, v nějhorším to předáš dál nějakému sběrateli :)

      0 0
    • Fejfa  

      Ahoj, nikdy jsem neviděl logo na zadních vzperach. Ma smysl kupovat tohle kolo F1 (mam rad retro) na občasné projížďky, vybaveni campa, cinelli a shimano. Cena cca 10.

      0 0
    • Fejfa  

      Ahoj, nikdy jsem neviděl logo na zadních vzperach. Ma smysl kupovat tohle kolo (mam rad retro) na občasné projížďky, vybaveni campa, cinelli a shimano. Cena cca 10.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Za toto chceš dát desítku?

        0 0
      • Smazaný účet  

        Za tohle tak 1500–2000KČ.

        0 0
        • alinceb  

          Tak to zas přidej…

          0 0
          • Smazaný účet  

            To ani náhodou.

            0 0
            • alinceb  

              Budiž, budu to brát tak, že tomu prostě jen nerozumíš…;)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ber to jak chceš, dát víc jak 10k za tohle kolo je blbost.

                Možná tak max. 5. Ale to by muselo bejt v top stavu.

                0 0
                • alinceb  

                  Však já píšu dole, že 10k bych nedal, ale 2k je prostě za tohle kolo málo. Za tu cenu imho prodáš jen rám s vidlí a hlavou…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    To asi jo, já kupoval F1 za 1500 KČ.

                    0 0
                    • alinceb  

                      Otázkou je, jestli máš fakt F1, nebo si to jen myslíš. Já taky F1 kupoval „za dobře“, ale dneska už lidi celkem začínají zjišťovat, kolik si za takové věci říct…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        No podle všeho mam, mam ještě jednoho co F1 není a i kdyby to F1 nebyl tak mě to nesejří, protože mam lepší silničky a tohle už ani nepoužívám.

                        0 0
                        • alinceb  

                          Já mám jen tu F1 a na to moje silniční „plácání“ jednou-dvakrát za měsíc mi to stačí…

                          0 0
                      • karliner  

                        Asi tak nějak…

                        0 0
                  • JSt  

                    je to s krizkem po funuse, vim. ;-)

                    kdyz se podivas na toho sirera dole za sestku, tak dva pruty jsou jsou za tohle maximum. kdyby chtel prodejce zdvojnasobit penize ziskane prodejem toho facka, odmontuje kosik s flaskou a bude je inzerovat samostatne. ;-)

                    0 0
                    • McBlacky  

                      navíc to dává smysl jen pro někoho, kdo na tom nechce jezdit. Zabavit se renovací a pak to pověsit do dílny na zeď, nebo to rovnou hodit na skládku

                      0 0
                      • JSt  

                        nahodis retez, doseridis a jezdis, podobne jako ten sirer dole, akorat na tomhle bude svezeni horsi, proto si myslim, ze by tomu mela odpovidat cena.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          jezdit se dá na všem. Otázka je proč dávat peníze -víc než pár korun- za něco na čem to je dost krkolomný.

                          0 0
                      • karliner  

                        Případně mezi „zabavit se renovací“ a „hodit na skládku“ by šla vložit účast na L´Eroice :-)

                        0 0
      • alinceb  

        10k bych za to nedal – je to hroznej mišmaš dílů, ale má to potenciál. Tam „flaška od aviváže“ je super!

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          +1,

          ten ram je podle zbrousene mufny nejvyssi uroven f1. Logo na vzperach jsem taky na favu nikdy nevidel, inspirace italama.

          Skoda ze je lak pryc na horni trubce, nebo aspon to tak vypada.

          0 0
          • Fejfa  

            Ano lak je spatnej na horní trubce a nad přední vidly, jak by to slo opravit?

            0 0
            • alinceb  

              Přestříkat. Šikovnej lakýra by si mohl nechat spektrometrem zjistit přesnou barvu, nechat si ji namíchat a zalakovat do do ztracena. Bude to ale stát ránu…

              0 0
              • Fejfa  

                Hmm to si taky myslím takže reálná cena tohoto kola je tak asi okolo 6 tisíc?

                0 0
                • alinceb  

                  Tržní asi ano – podle stavu. Já bych za to 6k nedal, protože beru jen výhodné nabídky, ne jen normální…:)

                  0 0
    • mfabi  

      Vyplatí se? Cena asi odpovídá stavu nebo co myslíte? Díky

      http://www.cyklobazar.cz/…dam-sirer-al

      0 0
      • Vendys76  

        Podle mě je to taková nižší střední třída co se jezdilo před 10lety (pořizovací cenu odhaduju mezi 30 – 35t). Dle dnešních měřítek to bude těžký, ráfky žádná sláva, ale Veloce na druhou stranu funguje dobře a je nesmrtelný. Cena 6 000 je Ok. Pokud to chceš jako druhý kolo nebo od toho nečekáš zázraky, tak budeš asi spokojenej.

        0 0
      • Coural  

        Vendys76 ti to napsal dobře. Já jen doplním, že je dobré si pořádně zkontrolovat rám, jestli tam nejsou praskliny. Je to přeci jen starší hliník.

        0 0
        • mfabi  

          Díky chlapi, mám na to podobnej názor. A bylo by to jako druhý kolo k mtb.

          0 0
      • Vilém  

        Za ty prachy pekny. Tyto stary veloce byly vecny. Jen to podle fota ma asi pretazenej zadni vyplet, jinak se zda minimalne jete.

        0 0
      • mfabi  

        Teď mě prodejce píše, že tak jak je posed na fotkách, tak je na 185cm, přijde mě to už dost hraniční. Nevím jestli na mých 188cm by to už nebylo malé?

        0 0
        • Vendys76  

          Podle fotky to vypadá, že je tam představec do negativu… Sedlovka půjde taky o něco výš. Myslim, že ty 3 cm by mohly jít vyřešit. Až se na to kolo posadíš, tak sám uvidíš.

          0 0
          • tromboonen  

            Ma tam kratkej predstavec, na tom 3cm das klidne.. ale neni receno, ze mate s prodejcem stejne proporce (nohy/telo).. na silnicce na tom zalezi trochu vic nez na MTB, nech si od nej zmerit delku horni ramovky a spocitej se tady, jistota je jistota, kdyz skoncis s prilis dlouhym ramem uz s tim nic nenadelas… ja takhle taky kdysi koupil prvni silnicku po letech „podle vejsky“ a bylo mi to dlouhy, ale mam dlouhy nohy a kratky ruce..

            0 0
    • otilrak  

      Zdravím, tak nějak se také začínám poohlížet po silničce a rozhodl jsem se jít do nějaké starší. Rád bych kolem těch 10 000 Kč, kdyby levněji, nezlobil bych se. Nejsem žádný závodník (vyjížďky do 100 km), kolo jenom doplněk k běhu, ale vím, že silnice mě baví momentálně víc. Nové MTB až za rok. Mám 174 cm a tak nějak jsem koukal po bazarech na tyto. Co si myslíte?

      Merida Ride 88 2013

      Šírer 102 ULTIMATE 2010

      Zase Šírer 102 Ultimate (nevím co má přesně za osazení)

      Apache (nevím velikost ani model) — A je nad finanční limit.

      Klidně si nechám poradit úplně jiné kolo, pokud na nějaké narazíte. Pro kolo bych si osobně dojel, s tím nemám problém.

      0 0
      • otilrak  

        Ješt jedna možnost: Author A7704

        0 0
        • tromboonen  

          Authora ne, kdyz ani nevyfoti cele kolo tak neco skryva, plus tenhle ram je predpotopni..

          Meridu bych rek taky ne, 3× neco a sada nic moc

          Ten zbytek je na podobne urovni a proc ne za ty prachy, rozmysli jestli chces Shimano nebo Campu

          Ale hlavne: pripada mi to vse dost velke, asi Lko/56, neco mozna i vic… na kecy typu od 170 do 185 nedej, jdi do sekce silnicni, nacti tam jak se zmerit a jak podle toho vybrat velikost a geometrii kola. Eddie Fit a delka horni ramovky, tu pak najdes v geometrii daneho kola na netu, nebo nechas zmerit prodavajicim.

          To je prvni nutnej krok aby to k necemu bylo, jinak dopadnes jako ten s tim sedlem vepredu aby vubec dosahnul..

          0 0
          • otilrak  

            Jsem se změřil a hodil do kalkulačky. Moc se v tom nevyznám. Chápu dobře, že velikost 52?

            0 0
            • tromboonen  

              Yep, jestli to mas dobre tak 52,53, 54 s kratsim predstavcem taky = bacha jse o delku horni trouby merenou podle nakresu.. velikosti jsou nekdy oznacovany jinak, hlavne u starsich kol… chce to zjistit tenhle rozmer z geometrie na Webu pro ten ram, nebo nechat zmerit majitele..

              0 0
      • Coural  

        Já bych šel do Šírera na Campě. Veloce je držák a Khasimy jsou do začátku OK.

        0 0
      • otilrak  

        Nakonec mám favorita:

        http://www.sbazar.cz/…top-top-stav.

        Mám ho zamluveného. Co na něj říkáte?

        0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Jen se ujisti, že ta černá vlasová čárka na sváru středové mufny vedle převodníku je špína a ne trhlina.

          0 0
        • Smazaný účet  

          Jestli máš 174 cm, tak na toto kolo bys měl dorůst ideálně 30 cm :D

          0 0
          • otilrak  

            Podle prodávajícího má délka středové trubky 52 cm od sedlovky k představci. Což je moje velikost.

            0 0
            • tromboonen  

              Tyhle stary mrchy bejvaly kratsi a vyssi (nevim jak tohle, to uz je hlina a od pohledu bypada mega vysoka, ale mam podobne vysoky ocelovy ram co mi neni dlouhy, i kdyz jinak potrebuju 54)… ale jestli meris 174 tak bych do toho nesel, sedlo budes mit kousek nad horni ramovkou, vypadat to bude blbe (i kdyby ses na to skutecne poskladal)…

              Plus rodla jsou extra hluboka a dlouha.. pro mensiho cloveka nebrat..

              0 0
              • tromboonen  

                Abych to rozvinul, merim 185, mam extra dlouhe nohy a extra kratke ruce… to kolo ma taky min. 14 cm predstavec.. sedel bys na horni troube a menil bys pulku kola abys to vubec zvlad.. a asi bys i prisel o koule :)

                0 0
                • otilrak  

                  Tak to vypadá, že snad starší silničku nekoupím. Asi pošetřím a koupím za rok novou…

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Nezoufej, pokud to budes sledovat, tak se neco najde i v maly velikosti, poradne se premer a spocitej a pak projizdej cyklobazar a u kazdyho kola si na netu najdi geometrii nebo nechej smerit ETT.. a never pohadkam typu „vhodne pro 170–190 cm jezdce“ nebo „ja mam taky 174 cm a sedi mi to v pohode“..

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Přesně tak. Je to sice asi 3 roky zpět, ale dodnes mě neskutečně žere, že jsem tehdy zavčas nezareagoval na tu hlínu se 105 5700 za 17K, hezký design a v mojí velikosti… co peněz jsem mohl ušetřit :D

                      0 0
                      • Hroch obojzhivelnyj  

                        Zas mas dneska paradni cinellku ;-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Tak tu bych asi měl tak jako tak ( nebo jiné, parádních kol je hromada ), jako takový další „level“, ale jako 17 let zobák jsem mohl ušetřit dost peněz = času na brigádě. Ale zase na druhou stranu toho nelituju, ten Trek za to stál :-)

                          0 0
                      • tromboonen  

                        Jo jo, nedavno byly na Cbazaru dve od pohledu temer nejezdene tusim Cube nebo tak neco hliny s 5700, jedna za 12k a jedna za 14k, ale tu prvni prodejce mam dojem hned zdrazil, kdyz jsem ji tady nekomu doporucil, takze to chce hlidat a reagovat rychle..

                        0 0
    • jecnak  

      Jen bych dal k zamysleni nad „znacnou vyhodnosti“ koupe, ze se da v klidu tvrdit o silnicce, ktera ma nalitano 30t+, udaj o jednu nulu nizsi. Bez problemu uveritelne, realne neodhalitelne, mozna podle profilu na Strave nebo jine socialni siti. U kol starsich 5 let je to uz cira loterie. Jestli je takove kolo vyhodna koupe nebo ne, necht si kazdy rozmysli.

      0 0
    • lunochod  

      Oplatí se kupovat tohle za uvedenou cenu? https://www.cyklobazar.cz/…ura-ace-7900

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.