• nenus

    Zdravím všechny milovníky kol,

    sestra má starší kolo. Má docela dobrou vidlici, kotoučovou brzdu na předním kole, dostačující šlapátka a super pláště (drapáky), ani rám není tak špatný ale to je tak vše. Chtěla by nové řidítka, zadní kotoučovou brzdu, přehazovačky, řetěz, převodníky. Kolo má Olpran, kupované v Kauflandu asi před 4lety, před pár dny dovezené z opravny, ale není se servisem moc spokojena. Řetěz se zasekává v převodnících, a když jede po hrbolech něco skřípe na zadním kole.

    Má radši šetřit na nové, nebo najít lepší servis a dovybavit si staré?

    Díky za každou připomínku a radu

    0 0
    • R4YNE8  

      Kolo má Olpran, kupované v Kauflandu asi před 4lety

      To nebude dobré kolo, ale šrot :)

      Rozhodně bych šetřil na nové nebo bych se podíval sem: http://cyklobazar.cz/horska-kola/ .

      0 0
      • pepek  

        Má docela dobrou vidlici, kotoučovou brzdu na předním kole, dostačující šlapátka a super pláště (drapáky) – co bys chtěl? Spešl nemá nic víc.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Zcela zassadni otazkou je, kolik si tak predtavujete do oprav/nakupu nove kola vrazit. Od toho se pak da rozmyslet jak dal.

      0 0
    • Smazaný účet  

      jestli po servisu kolo chodi hur nez pred nim, tak reklamovat servis…

      0 0
      • pepek  

        Servisovat Olpran a pak na to eště dostat reklamaci-to by se ten servisák mohl taky trochu rozčilit, to bych neriskoval :-(

        0 0
        • Smazaný účet  

          Mi je jasne, ze servisovat plecky je akorat k zlosti. Na druhou stranu servisak prece muze rict „podivejte, prevodniky jsou ojete (lepeni retezu), naboj na sracky, seridil jsme vam aspon brzdy a trochu vycentroval kola…vice asi nema smysl delat“…ale jak to bylo ve skutecnosti, nevim:)

          Btw. nedavno jsme videl jak nejaky klucina donesl do servisu celoodpruzene tesko kolo, ktere melo vzadu osmu ze se kolo ani netocilo…fakt by mne zajimalo jak se na to tvaril servisak:)

          0 0
          • Dejv94  

            Asi tak že si řekl o dvakrát tolik peněz než u běžnýho kola?

            DATUM!!!!

            0 0
    • ClAyD  

      Nedával bych do toho ani korunu, samotná brzda (narozdíl od tý přední „kotoučovky“ funkční) bude stát polovinu ceny kola. Kdyby měla všechno, co píšeš, vyměnit, tak by byla minimálně na dvojnásobku původní ceny. A Olprany z Kauflandu se ti můžou zdát dobrý, dokud se neprojedeš na funkčním kole…

      0 0
    • nenus  

      No servisák se choval dost arogantně. Dovezl kolo a šel si po svých (v dílně popíjel pivo) zatímco jsme se snažily nějak přehodit převod z 1 na 2. Bylo tam asi tisíc lidí, vůbec si nás nevšímal, takže těžko říct, co na kole vlastně dělal.

      Díky všem za reakce, asi sestře doporučím nové kolo.

      0 0
      • Lišák  

        To uděláš jedině pouze dobře. Jen je potřeba nekupovat v super/hyper­marketu a cenově, když to vezmu hodně při zemi, ±10kKč.

        0 0
      • Richi  

        Nové kolo je obecně většinou nejlepší možné řešení, protože vše ostatní přináší hromadu problémů.

        To „nové“ má jediný problém, peníze.

        0 0
    • jonti  

      Setrit na nove urcite. A kdyz chce usetrit, tak nastudovat trochu servis kol na http://www.ivelo.cz/…-servis-kol/, vetsina oprav se da udelat bez probemu oma.

      0 0
    • m4rkus  

      Zdravím, nechci zakládat nové téma, dám to sem.

      Potřeboval bych na starém Admiralovi vyměnit celý zadní výplet vč.náboje na šroubovací 7mi kolečko. Dosavadní má osmicu jak kráva, prasklou špicu a najeto poměrně dost km. Bude na tom jezdit osoba o 95kg.

      Chtěl bych tedy doporučit nějaký výplet, co by vydržel a byl dostupný na trhu. Cena do 600kč a nejlépe již hotový výplet. Ideál asi 2 stěnný ráfek. Ten dosavadní stál asi 300kč. Díky za tip

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.