Specialized Epic comp 2010, nebo Stumpjumper 29" 2012 ?

4 nepřečtené
  • burakk

    Ahoj, uvažuji o koupi jednoho z těchto modelů. Oba dva jsou okolo 40 tisíc, takže cenové dilema není. Spíš dilema ohledně full vs. 29 pevná. Je to mé první kolo a jsem víceméně začátečník, co by jste mi doporučili? Využití bude na jízdu v terénu na horách, zároveň pro rekreační jízdu. Díky

    0 0
    • jan.vitek  

      Já jdu do SJ 29er 2012, pro tvoje užití by mohl stačit, ale je to věc vkusu. Hlavně neposlouchej místní fanatiky, kteří ti budou valit do hlavy, že 29 je blbost. Doporučuju nejdřív to zkusit. Nedávná zkušenost – měl jsem na závodech testovacího SJ 29er a každý, kdo si na to na chvíli vlezl konstatoval, že to má něco do sebe a že je to příjemně překvapilo.

      0 0
    • Jarman  

      Možná taky trochu záleží na výšce postavy. 29er zřejmě není pro každého úplně vhodné, neboli smysluplné.

      Osobně mám zkušenost s Epicem 2011. Super kolo na závody i vyjíždky.

      29er jsem jezdil jednou, takže krátká zkušenost. Zatím spíše rozpaky. Pozitivní vlastnosti vnímám – lepší prostupnost terénem, lepší stabilita. Negativní – horší ovladatelnost.

      Ale tyto kola nejsou úplně srovnatelná, takže budeš muset po vyzkoušení volit, co ti lépe sedí..

      0 0
    • Mr.Data