• Lucek

    Zdravím,

    potřebuji poradit s výběrem kola? Zvažuji o koupi tohoto: http://www.specialized.com/…ielsportdisc#… jsem žena 165cm, jezdím většinou silnice, občas nějaký ten terén. Chtěla jsem spíše něco do 15tisíc, ale v odkazu je 17tisíc, což je strop. Samozřejmě jsem dlouho řešila, zda nejít do horáka, ale nechci se na cestách „trápit“ a tohle si myslím, že by mi mohlo dopřát oboji, ještě mi v obchodě řekli,že mi dají pláště více do terénu, co myslíte? Prosím názory, případně nějaké tipy. Děkuji.

    0 0
    • fousac  

      „se trápit“ na horáku je blbost.. jen taková legenda, co si vypráví prostý lid…

      v tom se nejvíc projeví konkrétní pláště, i horák může jezdit velmi pěkně a naopak, krosový kolo můžeš pláštěma zabít..

      jak se na tom jezdí je hlavně otázka padnoucí velikosti a naladění podsedu – sedlo, řídítka, představec

      nakonec může bejt vetší trápení se natřásat na tenkejch krosovejch gumách místo značně pohodlnějších tlustších horákových.. (a není to od věci už ani na silnicích vzhledem k jechich dezolátnímu stavu)

      a do třetice, myslim, že ze seriovek za stejný prachy bude horák papírově líp vybavenej..

      tohle konkrétní kolo mi neřijde nijak extra za ty peníze..

      tak za 12000,– by bylo fajn ;)

      0 0
    • LRRTM1  

      Jak píše fousac – urban legend říká, že cross=pohoda, MTB=dřina. IMHO bude cross s „pláštěma víc do terénu“ stejnak línej.

      A ještě jednu poznámku: Teď je nejblbější doba na koupi novýho kola. Loňský model se dá sehnat za těch 12–13tis. A za dva měsíce bude za ty peníze i letošní…

      0 0
    • fousac  

      Jakožto gentlemanovi mi dáma v nesnázích nedá spát, tak sem trochu pozevloval po netu a zjistil, že…

      Za tyhle peníze je nabídka hotovejch kol dost mizerná, většinou je to stejný jako mnohem levnější modely, jen tomu přidaj dozadu pár koleček, lepší přehazku (ať to vypadá), ale už se šetří na kolech, brzdách a vidlici. I váhy jsou děsivý, běžně přes 14kg, žádná hitparáda.

      Abych jen planě nežvanil, tak jeden tip, do oka mi padlo tohle , to je myslim zajímavý za aktuálních 13700,–

      já vím, je to horák a doprava je 900,– :( , když já mám pro ty Boardmany slabost.. ;)

      0 0
      • Yann  

        Rika to Sorry – this product is no longer available…

        Boardmany maji jeste v Halfords , jenomze ti to neposilaji k nam (pokud si to pamatuju dobre).

        Jeste me napadly mnohokrat probirane http://www.radon-bikes.de/

        0 0
        • fousac  

          Hm, divný, mě se to normálně zobrazí…

          Je to tohle: HT Race

          Na Radony sem taky koukal, otázka, co jsou zač ty low-cost RS vidle, vůbec nemam představu.. A ty zajímavější modely už jsou 800€..

          Ale těžko bohapustě teoretizovat, když madam (zatím) neni moc sdílná. Třeba by opravdu byl lepší nějakej turistickej koza ééé teda kros. A třeba by byl lepší sportovnější bike, kterej jí chytne a co nevidět bude lítat po lesích jak ďáblice…

          0 0
          • Lucek  

            Omlouvám se za nesdílnost, nebyla jsem teď doma. Přiznám se, že mám akorát zamotanou hlavu a začala jsem uvažovat o horáku. Neříkám, že by ten boardman by byl špatný, ale přece jen to nakupování přes net bych raději vynechala. Je toho fakt tolik, že člověk neví co vybrat, v každém obchodě člověku poradí úplně něco jiného. Jakožto jsem kdysi brigádně prodejce elektra těžko věřím nějakému prodejci, většina chce prodat to co potřebuje a „lajk“ prd pozná :-) Nakonec mám chuť jít koupit kolo do 10tisíc a bude..

            0 0
            • fousac  

              No jo, obchodníci ti poradí to, co potřebujou prodat a vetšinou moc neřeší..

              Naštěstí od toho tu je bike-forum, za cizí peníze se radí mnohem líp.. :D

              Tou sdílností sem měl na mysli, že bys mohla víc rozvést, co jak kudy a kolik jezdíš nebo plánuješ jezdit. Je zbytečný kupovat drahý kolo, když pojedeš třikrát za léto kousek k vodě, ale zrovna tak se vyplatí připlatit, pokud se chystáš jezdit víc..

              Jeden tip, pro velmi nenáročné ježdění bohatě dostačující s příjemnou výchozí váhou 13,7kg (za ty prachy)

              http://www.sachasport.cz/…-myka-m-2012

              a kdybys to chtěla rozjet, tak vyměnit vidlici , kola a brzdy , kdyby zbylo, tak ještě nějaký rychlejší pláště. Sundaný díly prodat a budeš mít i na nějakej apartní dres..

              A bude to fakt krásný kolo..

              0 0
              • Lucek  

                Je to pravda moc toho nenajezdím pár výletu přes léto. Bydlím v beskydech pod Lysou, takže občas bude i ten terén i když většinou asi cesty, ale to kolo za 8000kč, je fakt super tip, jenže koukám, že tam mají pouze 13" a 15", na svou výšku 165cm bych měla mít asi větší, ne? Jsem četla, že 16"-17". A když koukám v jiném obchodě tak stojí minimálně 11000kč.

                0 0
              • Lucek  

                Je to pravda moc toho nenajezdím pár výletu přes léto. Bydlím v beskydech pod Lysou, takže občas bude i ten terén i když většinou asi cesty, ale to kolo za 8000kč, je fakt super tip, jenže koukám, že tam mají pouze 13" a 15", na svou výšku 165cm bych měla mít asi větší, ne? Jsem četla, že 16"-17". A když koukám v jiném obchodě tak stojí minimálně 11000kč.

                0 0
                • fousac  

                  Tý jo, já mít Beskydy za chalupu, určitě neschánim krose, ale pořádný celopéro.. ;)

                  A k tý velikosti, ono to běžný číslování (15",17") je dost orientační a někdy i zavádějící, lepší je se dívat na rozměry (neboli geometrii) toho konkrétního kola. Žena měří taky 165cm a shodou okolností má taky Myku a to v 15" velikosti. Rozhodně jí to kolo není malý, ale má takovej turistickej vzpřímenější posed. Lze ještě vyměnit představec za 90mm a pak by ti imho mělo bejt to kolo dobře, pokud nechceš vyloženě závodní nataženej posed. I když to se samozřejmě takhle od klávesnice blbě určuje.

                  0 0
                  • Lucek  

                    Já vím no, ale já toho zas tak moc nenajezdím, takže celopero by pro mě bylo úplně zbytečné. A našla jsem obchod v Opavě kde je mají za 9000kč, tak snad mi to zítra výjde a zajedu se na to kouknout. http://www.bikestyle.cz/…-myka-white/ sice mě trošku mrzí ten ženskej rám, ale uvidím jak to bude vypadat na živo. Každopádně kdyby ještě napadlo nějaké co by stálo za řeč, prosím odkaz. Nebo nějaká rada, co při té koupi vybírat třeba jaké přehazovačky brát a jaké nebrat?Nebo něco tak? děkuji

                    0 0
                    • fousac  

                      Žena na tom rámu oceňuje, že je dost nízkej a dobře se jí nasedá a moc nehrozí, že si narazí frndu..

                      Ovšem jestli se ti líbit nebude, chápu, že to by byl dost problém.. :D

                      (známe ženský, já např. musel sehnat hnědý kolo, to byl docela oříšek)

                      Pokud to bude mít nějakou základní sadu – acera, altus, sram X4 – bude to taky fungovat, když se to vyladí.. Výhodu bych viděl v oddělenejch řadících a brzdovej páčkách. Když na tom bude nějaký Alivio nebo Deore, bude to o chlup lepší.

                      Asi bych nebral levný mechanický kotoučový brzdy, snad jen Avid BB5 nebo BB7..

                      To ostatní stejně žádnej zázrak nebude, ale spíš váhově než funkčně – kliky, kola, kosti (řídítka a tak), vidlice bude pravděpodobně děsivá. To ale nebudeš vědět, pokud nejsi zvyklá na lepší.. ;)

                      Jestli to opravdu máš na občasný výlety, tak si hlavně polaď posed, sedlo, imho se vyplatí investovat do kvalitních plášťů (líp jedou, míň váží, líp drří v terénu), i když zrovna FastTraky na tý Myce nejsou nejhorší (ale i tak se tam dá půl kila ušetřit)

                      0 0
          • Yann  

            Tak uz to tam taky vidim… asi nejaky IT bug :)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.