• dieqo

    Ahoj.

    Prosím o radu k chybnému chování mojí Talasky.

    Konkrétně se jedná o „Fox 32 Talas RL / Air spring lockout & reb. A. / 3 Travel position 100–125–150mm travel / Alloy steerer“ z kola Scott Genius 40 /2009/.

    Vidlice, když byla na záručním servisu, byla přestavěna na 130 – 150 mm, bez mého vědomí a při reklamaci této přestavby mě velmi arogantně odbyli, že na původní typ nejsou náhradní díly a jako jediný autorizovaný servis, mají právo nahradit komponenty za obdobné ze stejné řady.

    Vidlice není vůbec citlivá, na terén nereaguje nikterak hladce a i když jí „přefouknu“, po chvilce jízdy se posupně zasune a ztratí jakékoliv zbytky tlumících vlastností – a zůstane zasunutá.

    Musím jí odlehčit (nadskočit, zvednout přední kolo, aby se vrátila do normální hladiny a alespoň po čas zase fungovala normálně).

    Na toto chování nemá absolutně žádný vliv jakékoliv nastavení, které vidlice umožňuje. Sám mám „pouhých“ 82kg, takže v tom to taky nebude.

    Dokázal by někdo poradit, měl podobný problém, nebo doporučil někoho ve středočeském kraji, kdo by to dokázal poladit?

    Milanovi jsem napsal, takže kdyby neměl čas, našel by se někdo další?

    Díky všem za radu.

    P.

    0 0
    • Smazaný účet  

      Poslat na servis znova…pokunili to.

      0 0
    • Cavendish  

      Reklamace

      0 0
    • rasken  

      https://www.cyklosvec.cz tě arogantně odbyl??

      0 0
    • Petulda  

      Je v háji Talas a na takhle starou vidlici už opravdu ND Fox nedodává. Řešil jsem něco podobnýho s Talasem z roku 2010… Naštěstí tam měli náhradní díly z nějaký bouračky a vidli mi opravili, ale s tím, že pokud se to vysere příště, mám smůlu a vidle už opravit nepůjde.

      To chování vidlice, který popisuješ, samozřejmě není ok a měl bys opravu reklamovat. Je ale dost možný, že to už z důvodu nedostupnosti dílů nemají jak líp opravit.

      0 0
      • Cavendish  

        To ale není jeho problém? Vrátit mě v rámci záručního servisu vidlici, která nefunguje jak má, je celkem problém ne?

        0 0
        • wilda81  

          Nikde nevidím, že by se jednalo o opravu v rámci záruky.

          0 0
        • Petulda  

          To samozřejmě souhlasím. O záručním servise tu ale nikdo nemluví, že…

          0 0
          • Cavendish  

            Když byla vidlice v záručním servisu mě trochu zmatlo :)

            0 0
            • dieqo  

              To bylo myšleno tak, že už tam není ten 3 polohový systém, ale ten 130–150mm.

              A že to nějak zkonili při té přestavbě (v době záručního servisu), ale mojí blbostí jsem to nedotáhl do konce.

              0 0
      • dieqo  

        Kolo jsem kupoval na konci roku 2010 jako výprodej z 2009.

        Foxka šla na pravidelný záruční servis tedy v létě 2011 a tehdy udělali Švecáci přestavbu.

        Když jsem se ve Scottu hádal, že mě nikdo o přestavbě neinformoval, rovnou mě propojili se Švecákama, kteří mne opravdu odbyli dost nepěkně, že to není jejich povinnost volat a informovat o všem, jelikož mají právo … bla bla viz můj příspěvek výše.

        Ještě na podzim 2011 jsem reklamoval, že chování vidle nese známky toho, co teď řeším. Výsledek: Závada se neprojevila.

        2012 další reklamace – Výsledek: Závada se neprojevila.

        Pak už si za vše můžu sám, jelikož se narodila dcera a kolo šlo nadobro stranou.

        Letos jsem se to rozhodl řešit, jelikož už jsem zase „v sedle“.

        Jinak sice jí je již pár let, ale má opravdu „málo“ najeto.

        Díky všem za komenty.

        P.

        0 0
    • Vilém  

      Zarucni servis u vidlice z roku 08–09? Nejak se v tom neorientuju.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Mozna koupil proste lezaka…

        0 0
        • Cavendish  

          Vidlice je z kola Scott z roku 2009. Otázka, koupil to kolo v roce 2009 s tím? Nebo koupil novou vidlici a dal ji na 9 let staré kolo? Nebo koupil prostě ležáka?

          0 0
    • Mustafa  

      A nechybí nějaká časová osa? Takto mi to připadá, jako bys u Švece po cca 6ti letech rozporoval záruční opravu.

      0 0
      • dieqo  

        Ne, u Švece už nic reklamovat nemůžu. Sám jsem to nechal z rodinných důvodů být.

        Můj dotaz tady není veden jako kamenování Švece, ale jestli má někdo představu, nebo kontakt na někoho, kdo by udělal servis a zjistil co je špatně a nebo případně mě ujistil, že je už k ničemu.

        Časou osu příběhu jsem dal v druhém příspěvku.

        Díky.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce