• Drian

    Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu, jaké vybrat kolo do ± 55 000 Kč. Dá se říct, že jsem cyklista začátečník, doteď jsem jezdíval pouze na horském kole. Jak si pořídím silničku, tak nebude problém trénovat 4–5× týdně. Chtěl bych se do budoucna zúčastnit amatérských závodů. zatím jsem se byl podívat v prodejně Specialized a Merida. V Meridě byla obsluha na katastrofické úrovni, tak o nich jsem už přestal uvažovat, ale zato ve Specializedu jsem byl mile překvapen, a velice zkušený pán, aspoň tak vypadal, mi dokázal ve všem poradit. A doporučil mi Tarmac SL4 Sport 2017 za nějakých 1900 euro. Sice vím, že výbava není zrovna nejlepší, ale myslím, si že to kompenzuje servis a doživotní záruka na karbonový rám. A tak bych Vás chtěl poprosit, jestli máte nějaký lepší návrh na silničku do stanovené ceny, rád bych slyšel vaše názory. Děkuji za radu a přeji hezký den :)

    ps. věk 24, výška 184 cm a váha je 82 kg

    0 0
    • Czechak  

      Ta záruka je do konce tvého života nebo životnosti kola?

      0 0
      • Drian  

        když se zlomí rám, tak mi dají nový

        0 0
        • Yura  

          Ikdyz vletis do skarpy a nebo do tebe vleti auto? Samovolne se ti asi nepolame. To by musel byt hodne velkej no name smejd ram..

          0 0
          • Drian  

            ok takže záruka na rám je potom k ničemu.. takže specialized ne?

            0 0
            • jannk  

              Uplne k nicemu neni, obcas ram praskne i pozdeji, ale je to dost vyjimecne. Znamemu takhle vymenili GT (myslim, ze to bylo GT)

              0 0
            • Espen  

              U Specialized se hodně platí za značku a zde na Bf není moc oblíbená. Když chceš, aby zde někdo něco hodnotil, musíš hodit přímo odkaz na dané kolo. Nikdo to hledat nebude. Pročti historii, podobné dotazy jsou tu často. Jinak se podívej na Canyon, Focus, Ghost, Cube a prostě hledej chvíli.

              0 0
              • Drian