Silniční hydrauliky s lankovým ovládáním Tekro TRP HY-DR

4 nepřečtené
  • atty

    Zatím je to vcelku asi novinka, nicméně přes to jsem se chtěl zeptat, zda je už někdo nezkoušel a nemá nějaké informace – připadá mi to jako vcelku zajímavý hybrid, s cenou slušných mechanických kotoučovek, bez nutnosti kupovat páky a systém za mnoho a mnoho tisíc a řešit případně tažení hadiček od hydrauliky. Jen jde samozřejmě o to, jak to reálně funguje a zda účinnost a dávkovatelnost je i s lanky lepší, než u mechanik.

    0 0
    • gemini  

      Novinka to rozhodně není, vozím je na CX asi 3 roky…funguje to celkem obstojně, ale mám srovnání pouze s klasickou silniční hydraulikou ( mechaniky jako takové jsem na silnici nikdy nezkoušel…) která je prostě lepší. Pokud ale nechceš utratit moc a nevadí ti vzhled, tak tyto třmeny určitě poslouží. Já bych ale u nového disk kola preferoval hydrauliky a pokud se objeví nová 105ka ( s novou pákou a ne s tím nepodarkem řady 505 ) za trošku rozumný peníze, určitě budu upgradovat i stávající kolo.

      0 0
      • atty  

        Aha, díky za info, já jsem na to narazil až nedávno, tak je to novinka asi jen pro mne :)

        Mne právě zajímá ten rozdíl, mezi mechanickou kotoučovkou a tímhle (zda bych si něčím pomohl), hlavně mi jde o dávkovatelnost, která u mechanik, co jsem zkoušel není nic mnoho.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.