Silniční elektrokolo, těšíte se?

526 nepřečtených
  • arny71

    Že se všude motají MTB a city „kola“ s motorem už si bohužel pomalu zvykám, ale tohle je zase krok o kus dál do perdele.

    O MTB s motorem nám povídají, že cílovkou jsou starší nebo ,ehm, méně výkonní jezdci (= líný lemry s naditou kapsou) , kteří si chtějí užít kouzlo hor i s horší výkonností. Jakou marketingovou omáčku nám asi prodejci připraví pro silnice s motorem?

    0 0
    • plzakj  

      Na druhou stranu. Lepsi, kdyz se nekdo pujde provetrat na elektro kole, nez aby sedel doma.

      0 0
      • arny71  

        Tak na silnici může rovnou na motorce, když touží po motoru.

        0 0
        • Yura  

          Marne premyslim nad tim. Proc nekoho(treba tebe) muzou ty ebiky tak srat? Me napada jen jedna vec. Ze si dotycnej proste musi neustale dokazovat a nebo se utvrzovat v tom jak je to hustej pravej bajker jak prase, kterej to proste nedokze prekousnout, ze nekdo jede na necem co vypada jako kolo a pritom se treba vubec nenadre. Nedej boze, aby te nekdo takovej predjel co.. Hehe.. To se pres to opravdu nedokazes prenest? Ego je spatna vec.. Normalni clovek to musi brat ze srandy, usmeje se a rekne si treba. Ty hajzliku to se ti to jede co.. No nekdo jako ty asi zacne prskat, zvedne se mu tlak a nebude pak moct ani spat.. Komedie.. Jinak ekola k jakemukoliv ucelu jsou stokrat lepsi nez smradlave a urvane spalovaci motory a jak tu uz nekdo psal. Stokrat lepsi sedet aspon na tom e biku, nez doma v kresle a misto riditek drzet lahvace..

          0 0
          • Smazaný účet  

            A v čem je to lepší.

            0 0
            • JendaH  

              Pokud je to kolo s asistencí, tak musí přišlapávat. A obecně má alespoň nějaký pohyb, na rozdíl od sezení doma.

              A v čem je to lepší než spalovací motory a těžká doprava? To je snad jasné, mnohem méně to ničí životní prostředí.

              Osobně mi není jasné, proč tady tolik lidí nesnáší elektrokola, a přitom nenesnáší :) mnohem víc všechny ostatní motorové dopravní prostředky.

              (disclaimer: elektrokolo nemám a nikdy jsem neměl, uvažoval jsem o přestavbě z důvodu objíždění zákazníků bez zpocení, ale přišlo mi to drahé a pakárna)

              0 0
              • AussigBiker  

                Mi by zajímalo, jak je to s tou ekologií. Baterie se musi vyrobit, zlikvidovat ideálně ekologicky… To taky neni žádná sranda.

                0 0
                • mikub  

                  Tak hlavně ta energie se, alespoň v ČR, vyrábí převážně v uhelných elektrárnách.

                  0 0
                  • kudlanka32  

                    V elektrarne je dosazeno optimalnich podminek pri spalovani, pokud jde o fosilky…navic odpadni teplo casto slouzi k vytapeni, coz jeste navysi ucinnost celeho cyklu. Kdezto spalovaci motory jsou provozovany v ruznych podminkach a nejvic vypousteji splodiny v miste, kde to vadi – ve meste. Muzes nabijet pres den a napomahat uchovani energie ze solaru a nebo za vetrne noci.

                    0 0
                    • pepek  

                      Ovšem to auto, poháněné (převážně) hnědým uhlím, produkuje CO2 v množství vyšším, než malém, že.

                      0 0
                      • Motyll  

                        Osobně znám lidi, co provozují ostrovní systém včetně nabíjení aut. Ekologické to je, ekonomické určitě ne.

                        0 0
                        • kudlanka32  

                          no to je velka otazka, maji se zapocitat i externi naklady a nebo ne, a zname je vubec?

                          A je to ekologicke, kdyz se vezme v uvahu i vyroba a likvidace panelu vs vytezeni uhli, ropy, uranu a jejich zpracvani? No stalo by to dost prace a casu to vsechno vyhledat a vycislit.

                          0 0
                          • Honza21  

                            Všichni chtějí započítávat do provozu el. věcí těžby uhlí, výrobu panelů, baterek a kdesi cosi. Ale, že se ani benzín a nafta z ničehonic neobjeví na pumpě už neřeší…

                            0 0
                            • ˘Ö˘ Krab  

                              Tak kdyby soudruzi z €U měli do bioplynek a bionafty započítat sankce za plošné poškození půdy a devastující zásahy do ekologie (té skutečné, nikoliv politické), tak by je dav zlynčoval za tupost a ignorantství.

                              0 0
                      • kudlanka32  

                        pokud ho nabije v okamziku nadbytku elektriny z obnovitelnych zdroju, pak prispeje ke stabilizaci site

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          a jak o tom nadbytku budeš vědět? ČEZ ti domu udělá duplikát monitorovacího centra?

                          0 0
                          • pepek  

                            podívá se na Windguru, jestli v německu fest fouká. Když ne, tak pojede šalinou (tramvají)

                            0 0
                          • kudlanka32  

                            na to mu preci z dotaci postavi chytrou sit…kazdy bude mit doma povinne HDO nabijecku, zaplacenou nemeckym poplatnikem

                            0 0
                        • mvd  

                          Dokud jsou elektro auta rarita, tak není problém nabíjet „z nadbytku“. Pokud by se na ně mělo přejít plošně, tak odhadované navýšení potřeby elektřiny je v násobcích současné celkové výrobní kapacity. A tam už to žádné větrníky ani soláry nevytrhnou. Pro Českou republiku ještě tak deset Temelínů.

                          0 0
                          • satch  

                            někde jsem četl, že i baterky pro ty auta jsou problém už teď a s tím co se v budoucnu plánuje, se těch továren jen na baterky bude muset postavit o hoodně víc… k ekologii to má docela daleko

                            (reakce nejen na tebe…)

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              továrny problém nejsou, problém jsou suroviny

                              proto ten hlad po lithiu v Kruškách

                              0 0
                              • satch  

                                nevím, suroviny určtě. V tom článku psali, že 40 nových továren na baterky jen podle toho, co automobilky plánují v dohledné době… (třeba to je blbost..)

                                0 0
                  • AussigBiker  

                    To jo no, ale jsem asi natvrdlej a unika mi souvislost s elektrokolama :)

                    0 0
                • Smazaný účet  

                  Jenže to už se do krámu zelené propagandě nehodí.

                  0 0
                  • AussigBiker  

                    Jsem stejnyho nazoru. Tvrdit, ze el. pohon je ekologictejsi, nez spalovaci motor… nejsem si jistej, jestli to tak je. Ze je el. pohon na kolo praktictejsi, o tom zadna.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      to je na hodně filozofickou debatu..... která nikam nevede. Řekněme že bydlíš někde kde vede silnice – bude lepši když tam budou jezdit elektromotory nebo spalovací motory?

                      0 0
                      • zdenek  

                        Nebo řekněme, že bydlíš někde v dosahu uhelné elektrárny nebo ti za humny hučí větrníky…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          nebo ti nedej bože barák vyvlastnil stát a postavil tam přehradu, která ho zatopila…

                          0 0
                        • AussigBiker  

                          Tak to ja bydlim :D, uhli se u nas tezi, i jsou blizko uhelny elektrarny a jeste ke vsemu v Kruskach hucej vetrniky :)

                          0 0
                • JendaH  

                  Elektrokolo je samozřejmě ekologicky horší v porovnání s kolem na lidský pohon. Ale zase pokud někdo cestu na kole bez elektromotoru nedá, tak je určitě lepší, když pojede na elektrokole, než aby jel třeba autem. Podle mě líp vyjde i elektrokolo v porovnání s kolem s pomocným spalovacím motorkem, protože sice odpadá baterie, ale zase ty malé benzínové motory mívají nedokonalé spalování a nemají katalyzátor. Nejasný pak je třeba případ elektrokolo vs. elektrický vlak.

                  0 0
          • Joe_Pike  

            +1

            0 0
          • arny71  

            Ty jsi hotový psycholog, takhle mě rozebrat z mých třech krátkých vět. Já se ale neptal na to, jestli se mi zvedá tlak, nebo jestli mám potřebu soutěžit s motorky. Dotaz zněl jinak.

            0 0
          • Finidi  

            Hele co je spatne na tom kdyz drzim doma v kresle lahvac? :o) To mi chces jako rict, ze ty doma drzis v kresle riditka? A uz jsi s tim nekde byl ? :o)

            0 0
      • camron  

        Já osobně budu raději, když zůstane smrdět doma. Budu mít logicky více prostoru pro sebe…

        0 0
      • petrx  

        To se říkalo jako výmluva i o magorech co chodili v době kdy to ještě letělo hrát pokémon go a upřímně u takového typu lidí je rozhodně lepší když zůstanou doma, než když svým motáním se po cestách ohrožují ostatní.

        0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Začínám škudlit do prasátka.

      0 0
    • Bubaaak  

      Kámoš si teď ke svému MTB koupil silniční VFR 800 a je šťastný jak tornádo na Manhattnu :)

      Má tam teda benzíňák, ale už je to rok 2008…

      0 0
    • Mig_all  

      Pokud na to bude potřeba řidičák, jsem klidně pro…

      0 0
      • blaf  

        jede to pomaleji nez vetsina supermanu z bajkfora bez motoru, tak proc ridicak? jsi i pro ridicak na kolo? (mozna to neni spatny napad)

        0 0
        • Bubaaak  

          proto jsem!

          Bohužel dost cyklistů ho má, ale asi si na něj nevzpomíná

          0 0
      • Smazaný účet  

        já hlavně myslím, že by se měly řadě lidí jako podmínka řízení ufiknout koule

        bez koulí by neměli koule, byli by v klidu Audi-neAudi…a beztak děti nechtějí

        0 0
    • Johnnyxjr  

      Na e-bike umí jezdit každej pitomec ale v provozu na těch našich šulckách to chce gule.

      0 0
    • Vrci  

      Oni už nějakou dobu existují. Naštěstí jsou dobře zaceněné https://www.giant-bicycles.com/…s-road-eplus

      0 0
      • Bubaaak  

        Navíc se na nich jezdí i TdF a CX závody :)

        Stačí hodit Istvan Varjas do googlu :)

        0 0
    • novas752  

      Bych blil.

      Navíc max rychlost po rovině stále jen 25km/h, pak už je motor jen přítěží. Vždyť na to bohatě stačí e-trekáč.

      Taky dojezd na full power asi taky nebude úplně dostatečný pro klasické silniční „švihy“…

      0 0
      • AussigBiker  

        Si precipujes, no problem :)

        0 0
      • Rockodendronus  

        Tak blij, dojezd to má podle videí docela solidní, 25 kmh bude asi problém, ale v horách určitě super věc, můžu tam zajet na dovolenou i s lidma, kteří by to jinak absolutně nedali.

        0 0
      • Smazaný účet  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • random  

      Elektro silnice byla mimo jine letos na jare na for bikes ty blesku

      0 0
    • random  

      Elektro silnice byla mimo jine letos na jare na for bikes ty blesku

      0 0
    • MiKED  

      asi jste viděli – https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • jIrI___  

      Moc pěkné kousky. Pokrok nezastavíš, sestimsmiř ;)

      0 0
    • Deadlift  

      No nevím – já mám třeba problém se srdcem a výkonostně nejsem úplně lemra (snad), ale vím, že bych neměl jezdit ve vysokých tepech a to Ti holt jisté lokality zapovídá. Elektrokolo je pak řešením a to co si kdejaký egoista co neunese, že ho někdo předjede „nefér“ na elektrokole myslí je vlastně jedno.

      0 0
      • MiKED  

        Kamarád jezdí MTB maratony (a ne špatně) a pro manželku plánuje pořídit e-bike. Z důvodu, aby vyjížďky bavily oba (ona netrpěla kvůli jeho rychlosti, on takřka nemusel šlapat dozadu).

        0 0
        • Bubaaak  

          Když jedu se ženou, tak se víc soustředím na šlapání a snažím se šlapat jako člověk :)

          Ale je fakt, že se mám na kole hodně moc co učit, takže zábavu si při pomalé jízdě najdu… Ne všichni jsou na tom tak zle jak já

          0 0
          • MiKED  

            Já, když jedu s někým, komu to nešlape jako mně, to třeba řeším tak, že si dávám intervaly.

            0 0
            • Rockodendronus  

              To ale jezdíš sám, ne? Zmizíš v dáli a než tě v recovery fázi dojede, už jsi zase pryč :D Nebo máš na mysli intervaly typu 5× 4min low intensity, 1 min recovery? :)

              0 0
        • novas752  

          Tak jestli ho očipuje, proč ne.

          0 0
        • plzakj  

          Presne to ted resim taky. Zkoumam sady na aliexpresu :-) Ale furt je to min cca 15–20k.

          0 0
        • iron.hide  

          to uz je poriadna diagnoza Stravasshole ked este aj s milovanou osobou musi slapat ako o zivot :/ Empatia nula cela nula prd, naopak svoje chore ego vo vysinach.

          Co by sa dotycnemu stalo, keby siel aspon tych parkrat s manzelkou pomaly?

          Ako bude jazdit s prckami? Pojde 25–30 aj po kamenoch a vozik bude za nim lietat ako handra vo vetre?

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            To není diagnóza. Potíž je, když se manželka neudrží ani na svém maximu Tvé kompenzace, ani krátkodobě. Pak dává e-bike velký smysl, překlene galaktický rozdíl v „samozřejmém“ výkonu.

            S dětmi je to jiný případ, někdy od 10 let už vyvinou slušnou rychlost, když je to baví (mimo táhlá stoupání), řeší se jen odpovídající krátká trať a rozkouskování na svačinové intervaly.

            K vozíku nevím, nikdy jsem ho neměl, ale soused v rámci tréninku s vozíkem (za notného povzbuzování dcerek v něm sedících) dal mnohé cyklisty bez vozíku.

            0 0
          • MiKED  

            Proč diagnóza? Proto, že chce zpříjemnit vyjížďky oběma stranám? A je pekelný rozdíl, jestli s někým jedeš 12 km/h, anebo 20 km/h při vynaložení stejné energie (a výlet nemusí nutně znamenat traily, ale třeba 20kilometrovou cestu někam za koupáním).

            A motat do toho děti? To je přeci diametrálně odlišný případ.

            Někdy mám pocit, že být to na spoustě současných bojovníků proti elektrokolům, dodnes místo aut či vlaků jezdíme s povozy, protože „drožkaři by neměli co žrát“.

            0 0
            • Honzis  

              jasný, když si to najde cílovku ať si prodávaj e-cokoliv, nějakému procentu populace to zpříjemní dojíždění. Na druhou stranu doufám, že se e-biky moc nerozšíří i do míst, kde se už teď dá sotva jezdit – třeba stezky podle Labe v sezóně. Někdy mi připadá že je „všude narváno“, teda aspoň u Prahy, taky čím víc kolařů tím víc na*ranejch řidičů co je musí objíždět a pak budou prasit všichni ještě víc než teď … Domnívám se že cílovka e-silniček bude prozatím malá, do rychlosti 25km/h taky nechápu proč nestačí cross který je i pod nezkušeným jezdcem tak nějak jednodušší na jízdu po komunikacích.

              0 0
              • MiKED  

                Neviděl bych to tak černě. Cílovka e-silniček podle mě budou lidi, kteří chtějí jet třeba do Alp, ale nemají na to nohy.

                Můj předchozí příspěvek byl reakcí na nevraživost mnohých vůči elektrokolům obecně.

                0 0
    • Smazaný účet  

      Rozumím tomu dobře, že to pojede max 25km/h a doba provozu bude v jednotkách hodin?

      0 0
      • plzakj  

        25kmh vyzaduje vyhlaska. Kdyz to „otevres“ tak to jezdi i vic. Ale zas pujde dohaje baterka. Je to fuk. At si na tom jezdi, kdo chce.

        0 0
    • IndyCZ  

      Nevidím jediný důvod, proč by elektro silnice měla kohokoliv *****, dokonce nehrozí ani ten otřepaný argument s rozrytými traily. Ta cílovka je tak malá, že ji stejně nepotkáte a pro některé lidi to může být fajn věc, tak zkuste svůj hněv zaměřit na něco smysluplnějšího…

      0 0
      • Delkim  

        bych ho využil v háku proti větru :)

        0 0
        • Martin  

          na gumicuku

          0 0
        • blackseal  

          len aby si sa nedivil, ked to bude opacne ;-). Cca 2 tyzdne dozadu sa na mna v silnom protivetre nalepil na e-biku nejaky smrad a bohuzial mal to hacknute, takze som sa ho nevedel zbavit. Niektori ludia su fakt jebnuti :-)

          0 0
          • IndyCZ  

            Měls mu říct, ať ti vystřídá, vždyť z vás 2 je to on, kdo má motor. :-) Každopádně nejjednodušší způsob, jak se někoho zbavit když nechceš, aby ti dýchal na záda, je prostě přestat šlapat.

            0 0
          • vylizplech  

            Možná stačilo naopak zpomalit, nebo zastavit a věřím tomu, že by nečekal.

            0 0
            • Smazaný účet  

              jo a pak se mi na nechtěné hákaře osvědčilo vymést nějakou škvíru, co jsem měl najetou…(kdysi například mezi sloupem osvětlení a svodidlama u Vyšehradskýho tunelu)

              asi ve třicítce, visel za mnou nějakej frikulín od Žlutejch Lázní…prolít jsem tou škvírou a za mnou jen rána a spousta píč :-)

              0 0
              • Espen  

                Co ti na tom tak vadí? Mě je to třeba úplně jedno, že za mnou někdo jede. Jo a na E-silničku se těším, abych neodbočoval od tématu.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  však v pohodě…ale dotyčnej musí bejt taky zodpovědnej sám za sebe, já mu maminku dělat nebudu…

                  obecně – když se pověsí, slušně pozdraví a zeptá se, zda je to OK, nemám s tím problém, ba i díry ukazuju…ale když mi vocas nastoupí, po dvaceti metrech zvadne, takže ho zas předjedu…on chvíli visí, pak zas nastoupí, pak zas zvadne a jde do háku…no, tak ho vezmu do škvíry :-)

                  0 0
                  • Espen  

                    Asi si o víkendu tu škvíru půjdu trochu najet, náhoda je blbec :-D

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      už tam není, jak ten nájezd do tunelu překopali, tak už je to širší…to byla situace tak minimálně 3 roky zpět :-)

                      0 0
                      • -b-n-x-  

                        Škoda že to nikdo nenatočil :-) Mohla to být docela prdel :-)

                        0 0
                      • JendaH  

                        Ale na tom sloupu bylo „Cyklisto veď kolo“ odjakživa, takže se tam nesmí projet, ne?

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          tak odjakživa asi ne…počítám že strejda Krok tam tu ceduli nedával…

                          0 0
                          • JendaH  

                            Ale před třemi lety asi ano, což?

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              nevzpomínám si :-)

                              0 0
                              • JendaH  

                                To já si teda vzpomínám dost dobře, protože tam kousek bydlím. Takže jsi proletěl třicet kolem značky o vedení kola. Prima.

                                0 0
                              • -b-n-x-  

                                Ja si na nejakou znacku u svodil vzpominam, ze jeste kdyz jsem bydlel v Praze, tak tam byla. A vzdycky me napadla otazka, jestli bych se tam nejak vlezl. Tenkrat jsem mel 720mm riditka, tak by to mozna nejak slo, ted s 800 uz asi hure.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  ona ta mezera nebyla mezi značkou a svodidly, ale mezi tím sloupem a svodidly…značka byla těsně u svodidel, tam by se nevešel ani malej pes :-)

                                  jenže pak svodidla posunuli a rozšířili chodník/cyklostezku

                                  0 0
                • blackseal  

                  Vseobecne, nemam dobry pocit ked je na mna niekto nalepeny, kto posobi posedom, technikou slapania trochu ako drevo.

                  0 0
                  • Espen  

                    Tak ten se 35km/h moc dlouho neudrží nee? Suše ho urveš, když už při pohledu na kole vypadá jako dřevo :-).

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      pokud má elektrokolo, tak ne…

                      0 0
                    • blackseal  

                      Fukal 20–30 km/h protivietor, nie som natolko dobry aby som za takych podmienok dlho isiel 35 km/h. na hacknutom e-biku udrzis 35km/h v protivetre v pohode ked vies dat dlhodobo co len 150 wattov (a to dokaze snad kazdy).

                      0 0
                      • Espen  

                        Tak to pak joo. Ale zas máš zážitek, že ti jednou jel v háku e-biker noo :-).

                        0 0
                • Smazaný účet  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • Breakpain  

                Dira na zemi … kde to jen drcne – OK, ale navest nekoho umyslne, aby se rozstrelil mi prijde pres caru …

                Neni snazsi proste zpomalit a on zmizi? Nerikam, kdyby Te nahanel a vyhrozoval, ale pokud jen jak „koko“ visel za Tebou, tak nechat ho rozbit se je … no nic.

                0 0
                • Barak  

                  Taky bych řekl.

                  0 0
                • Smazaný účet  

                  takže když v autě nedodržíš bezpečnou vzdálenost, ten před tebou nečekaně přibrzdí a ty se mu podíváš do kufru, tak je to jeho vina? (to není vybržďování, píšu KDYŽ TY NEDODRŽÍŠ BEZPEČNOU VZDÁLENOST)

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Já píšu o tom, že i když je někdo kardinální *****, tak nepojedu stylem, aby si rozbil hubu. To je to samé, jako bych někoho vybržďoval v autě – byl moc blízko a naboural do mě. Přijde mi to podobné, jako že šviháš někde, kde to znáš a jedeš schválně tak, aby hodil tlamu. Pokud to není schválně – beru zpět, ale pochopil jsem to tak z toho …

                    Protože rozlišuju, jestli ten za mnou je vůl, nebo Ti úmyslně chce ublížit – pokud chce, tak ho klidně naveď na sráz, a neřeknu ani popel, když se zabije někde dole ;) … Z Tvého popisu to chápu – jako že je někdo debil, neumí to, hákuje a je prostě jen pako … nesnaží se Tě sundat z kola úmyslně.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      tak hákovat přece podle zákona nesmí, protože musí udržovat bezpečnou vzdálenost…takže on porušuje zákon, on si nese zodpovědnost…

                      0 0
                      • JendaH  

                        Porušujete zákon oba, ty se musíš chovat tak, abys neohrožoval zdraví jiných osob (§ 4). Kdyby se vysekal nějak víc, dokážu si představit i odsouzení za ublížení na zdraví.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          to si klidně představuj, ale je to nesmysl…

                          0 0
                          • JendaH  

                            Jo, ono je totiž úplně v pohodě někomu připravit past, aby se vysekal.

                            0 0
                            • zdenek  

                              To je přece jasný. Kdyby mu strčil pumpičku do výpletu, taky by to bylo v pořádku, protože přece hákoval…

                              0 0
                            • iron.hide  

                              nemal by si vobec ziadnu sancu dokazat umysel, takze vela stastia

                              0 0
                            • Smazaný účet  

                              já mu žádnou past nechystám, už se to v podobném duchu řešilo i před soudem (v souvislosti s nějakou nehodou) – nikdo není povinen předpokládat, že další účastník provozu poruší zákon, naopak se počítá s tím, že ho všichni dodržují = takže si dotyčný dodržuje bezpečný odstup a pak se mu přece nemůže nic stát…

                              0 0
                              • ˘Ö˘ Krab  

                                Myslí, že to bylo tenkrát, když se dva borci vraceli se svými sporťáky po I/7 kolem Slaného ze srazu v Panenském Týnci a jeli v závěsu za sebou.

                                0 0
                              • zdenek  

                                To je docela novinka. Před časem byl případ nehody, kdy řídič na hlavní jel ke křižovatce se zapnutým blinkrem. Ten z vedlejší to vyhodnotil, že bude odbočovat a vjel na hlavní. Došlo k nehodě a vinu dostal ten z vedlejší, protože nedal přednost. Na zapnutý blinkr a tedy chybu toho na hlavní se nebral zřetel…

                                0 0
                      • Breakpain  

                        To se samozrejme nehadam ;)

                        0 0
                    • -b-n-x-  

                      Tak ale třeba si jen Serža v ti chvíli chtěl projet svou oblíbenou škvíru a myslel si, že ten druhý bude i rád, že se něco naučil :-)

                      0 0
              • JSt  

                takhle to dopada, kdyz blbec narazi na jeste vetsiho blbce. ;-)

                0 0
              • karliner  

                Tak to seš borec.

                0 0
            • blackseal  

              tak nakoniec som spomalil, kedze som sa trochu zakyslil :-). Nic dramaticke sa nestalo, len ma to skor zarazilo, predbiehal som ho asi o 2km/h vyssiou rychlostou, nedavalo mi to zmysel a potom si hlavne dokazovat, ze sa mi udrzi v haku (ked ma 250 wattov k dobru) ked som zrychloval.

              0 0
          • iron.hide  

            mal si ho poslat do pangejtu, smrada

            0 0
          • JSt  

            s tim se da souhlasit. nez ho nechat predjet, tak s nim zavodis. :-)

            0 0
      • AussigBiker  

        Cilovka je ted mala, ale treba za 10 let to bude mit kazdej druhej ziletkar :)

        0 0
      • iron.hide  

        uplne suhlasim a tiez suhlasim s tym ze na jazdenie do prace je ebajk super.

        Moje vyhrady sa vzdy tykali iba ebajkov v lese.

        0 0
        • l.bily  

          A proc?

          0 0
          • iron.hide  

            pretoze motorove dopravne prostriedky maju vstup do lesa zakazany. Vynimku maju zjavne len lesnici, polovnici a podobne…

            ty si myslis ze ked si chipnes ebajk, tak s tym mozes volne lietat po lesoch? Pretoze dobre vies ze na cestách s tym jazdit nemozes, tak kde s tym budes jazdit?

            ale nevadi, Darwin funguje a takito „bajkeri“ co si kupia a chipnu ebajk sa skor ci neskor pekne vymelu, ostava len dufat ze pritom nezoberu so sebou aj niekoho dalsieho.

            0 0
            • Smazaný účet  

              třeba mu dojdou baterky 50 km od civilizace a vychutná si tu chuť bez cukru…

              0 0
              • Motyll  

                Jj to jsem zažil. Se k nám připojil borec nahoru na Dachstein a tak 3 km před koncem mu došly baterky. Párkrát šlápnul, zjistil že těch 20+ kg prostě neutáhne a odjel do údolí rekuperovat.

                0 0
            • l.bily  

              preço si pleties auto chip s tymto? U auta ti to navysi vykon, tu ti to len odblokuje pomoc pri 25km a vyzsie, Ty si po lese nikedy nejazdil viac ako 25 ?Čo stym ma nejak chip spolocne? 250 w az take zazraky nerobi, keby ze sa ti nepaci niekto kto tam dorobi 1kw a vozi sa jak pan bez slapnia ale 250w je ozaj len pripomoc, do kopca alebo na rovinke ked ides 35km/h chvilu si nemyslim ze by bolo nejak nebezpecne.

              0 0
              • Smazaný účet  

                když někdo bez motoru jezdí na MTB přes 30, obvykle už jezdí dlouho a má skill

                když tam dotlačí elektromotor nějakýho vocasa bez skillu, dopadne to špatně

                0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  Aspoň bude o jednoho uživatele ekola míň :)

                  0 0
                • Motyll  

                  On s tímto začíná být na kopcích na západ od nás problém. Najednou se na hřebenech motají „jedinci bez skill“ a doprava houstne. Předzvěst zákazů a omezení. Pro všechny.

                  0 0
              • mr.ricardo  

                250W az take zazraky nerobi? :) Mame tu dalsiho skrytyho mistra sveta, jestli je pro tebe 250w jen pouha pripomoc, tak klobouk dolu.

                0 0
                • l.bily  

                  ja hovorim ze svojich skusenoti, u mna teda to je pripomoc, samozrejme musim slapat ked chcem pomahat, ale netusim ci by mna to vubec po rovine uviezlo nejaku normalnu rychlostu bez slapana, ale myslim ze ani ne pri spolecnej vahe s kolem.AK by som jazdil vsade na max vykon aj na rovinkach, tak by som toho vela nenajazdil.Clovek musi hospodarit s elektrikou aby isiel nejakych 60km v mierne zvlnenej prirode. Mam tam 1×11 takze na nejake extra rychlosti tam niesu prevody, len mna hnevalo ked som isiel po rovine a odpajalo to ked som isiel pcca 27–30, to je pre mna idealna rychlost na presuny po asfalte.Je zaujimave tu sledovat ake skreslene predstavy a informacie ludia maju. Skuste si to niekde pozicat a potom mudrujte. Naozaj sa to nesprava jak motorka, kolko namahy vlozis tolko ti pomoze , ziadne vozenie na pana sa nekona, to by ma ani nebavilo, chcel som aby mi to hlavne pomohlo do kopcou kde sa trapim ak nemam natrenovane a tento rok proste neol cas, ale kopce chcem jazdit kvoli peknej prirode a kludu, rovinky kde je plno.

                  0 0
                  • mr.ricardo  

                    Ja moc dobre vim, jak se to chova, uz jsem jich par servisoval a jel na nich. Nesmysly placas ty, kdyz tvrdis, ze 250W je jen lehka dopomoc. Niz v tomhle vlaknu (nebo kdekoliv jinde) si najdi, kolik je schopnej beznej hobik vydat wattu a porovnej to s 250W dopomoci.

                    0 0
                    • l.bily  

                      ja viem presne u kazdej jazdy kolko watu som dal ja a kolko bola pomoc atd, specialized ma apku kde to vsetko zaznamenava, vidim aj okamzitu pomoc aj moj vykon. Ten motor ma spicky aj cez 500w, dokonca spolecne mam max vykon 1600w, ale ze by ma to nejak extra vozilo tak to nie, a ani priemerky nemam nejak extra vecsie oprti obyc kolu, len do tych kopcou, co som sa trapil 6–8km/h tak idem 15 s vecsou pohodou. Ak by som jazdil turbo, tak zas nic nevydrzi

                      0 0
                      • Delkim  

                        tak rozdíl v kopci jet 6 nebo 15 je SAKRA rozdíl… takhle od oka bez kalkulačky odhadem minimálně DVAKRÁT tolik

                        0 0
                      • mr.ricardo  

                        Spicky jsou hezky, ale vubec nic neznamenaj, skoro kazdej ze sebe na par vterin dokaze vymacknout par set wattu. Dulezity je, kolik dokazes udrzet vykon treba pul hodiny. Takze na tech tvych 6–8 kmh jsi jel treba na nejakych 100W, coz je prd. Ale kdyz k tomu pridas tech 200–250W, tak jsi razem mezi dost vysokou ligou :) a pak tu placej, ze je to jen dopomoc, kterou prakticky nepoznas.

                        0 0
                        • Smazaný účet  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • l.bily  

                          to hej ale trosku dost to skreslujes jak sa ti zalubi, pri celkovej vaze cca 140 kg a 10 percentnem stupani by som pri 100 w cuval a tak myslim ze aj 300 w jw malo, pisem ze ano dokopca to pomaha, ale tiez musis vynalozit velku silu aby aj ten motor isiel na plno, to by si mohol vediet pokila si na to uz niekedy isiel, ale aby som stym jazdil 40 po rovinkach nedava zmysel a ani pri kapacite baterky by sa dlho nedalo.

                          0 0
                          • mr.ricardo  

                            Nechytej me za slovo, cela diskuze je o tom tvym tvrzeni, ze 250w je jen slaba dopomoc. Tak jeste jinak, treba mas slusnou kondici a jsi dlouhodobe schopny udrzet 200w, tak kdyz k tomu prictes tech 250w kola, tak jedes na urovni Kiryienky nebo Kwiatkowskiho, kdyz jedou Sky spici v horach. Jeste porad ti tech 250 prijde malo?

                            0 0
              • Smazaný účet  

                Kolik má průměrný hobík W? 300–350W?

                0 0
                • arny71  

                  Hodně uber. 350 W má hodně nadprůměrný hobík, pokud se mu tak dá ještě říkat.

                  S motorem to má samozřejmě každej Lojza.

                  0 0
                  • bradek  

                    A dá se zrovnávat ten udávaný výkon motoru s tím, co se měří wattmetrama třeba na klice ? Já to nevím, proto by mě to zajímalo, jestli to je stejných 250W, který naměří wattmetr nebo, jestli jsou pak v tom motoru nějaký ztráty a reálně to je méně.

                    0 0
                      • Smazaný účet  

                        watt je watt, ale i tak záleží na způsobu měření…

                        0 0
                        • Marskatin  

                          Pravdu díš. Zatímco u motoru je to jasné, u wattmetru na kole je cesta od snímače k smysluplnému výkonu dost trnitá.

                          0 0
                    • JFtryall  

                      Ciste realne ty spicky na turbo mod jsou u elektrokol kolem 500W+ protoze i stoupani nad 10% ses schopen jet pres 20 uplne v komfortu, takze das od sebe treba 100W a elektro da 500. Navic tam jeste vstupuje ta vyssi vaha kola a mnohem vyssi valivy odpor pro Plus kola. Mereno silnicka- HT ebike plusko- 20kg. 250W odpovida te pomoci na eco mod- u Shimano Steps.

                      0 0
                      • Delkim  

                        10% ses schopen jet pres 20 uplne v komfortu

                        to je slušný, to si někde půjčím a budu prudit cestou na Pražskou, až tudy hobíci pojedou Krakonoše :)))))

                        0 0
                        • jakub_kencl  

                          Dostaneš pumpičkou, tedy pokud tě dojedu svojí závratnou rychlostí 6 km/h :-)))

                          0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  300–350W? Jak dlouho? Jak těžký hobík? Kolik je to W/kg? Na jak těžkém kole? Po rovině, ve větru?

                  0 0
                  • kokoska.rokoska  

                    Tak hobbík Rigoberto Uran to měl jako 10 min maximum (310 W) v 19. etapě TdF a v časovce, kde sfouknul Bardeta jak svíčku, nejel o moc víc (378 W). Takže pro hobíky z první pětky celkového pořadí TdF to určitě reálné je.

                    https://www.trainingpeaks.com/…-road-glory/

                    0 0
                  • xtonda  

                    A co záleží na váze kola či jezdce větru, rovině? To vše jen ovlivní rychlost, ale výkon z nohou je daný fyzickým předpokladem jedince.

                    BTW jak moc smysl dávají watty co ukazuje Strava na základě profilu terénu a zadané váze kola a jezdce? Ukazuje mi to 250 – 300W, když se snažím.

                    0 0
                    • ˘Ö˘ Krab  

                      Kolik vážíš? Jak dlouho dáš přes 250W?

                      0 0
                      • xtonda  

                        Vážím kolem 105 kg a měřím 182 cm a přes 250 W mi to ukazuje třeba tady:

                        https://www.strava.com/…/26503914140

                        https://www.strava.com/…/27219354559

                        https://www.strava.com/…/26256947125

                        https://www.strava.com/…/27219354426

                        Tedy v 1. případě 23 min, ty ostatní segementy jsou o něco kratší.

                        0 0
                        • ˘Ö˘ Krab  

                          Hned první odkaz: aha, prudký kopec, i jinak malá rychlost (jak průměr, tak 75% percentil), takřka žádný vliv aerodynamiky, bez tepáku (aby si to mělo z čeho vzít alespoň přibližnou aproximaci), pod 2 W/kg. Ale dal sis nepochybně pěkně, se 105 kg.

                          0 0
                          • xtonda  

                            To jsou čísla za celou vyjížďku, kde sem jel celkem v klidu, za ten kopec mi to prostým dělením vychází cca 2,5 W/kg (264 W / 105 kg).

                            0 0
                        • ˘Ö˘ Krab  

                          Nechci snižovat Tvé výkony, ale podívej se ještě třeba na časovku Rtyně-Odolov: první jezdec jel naprosto neuvěřitelný VAM 1650 m/hod při cca 505 W odhadovaného výkonu po dobu 5 minut při avg=22,2 km/hod, Ty tam máš 578 m/hod při 255 W a průměrné rychlosti 7,8 km/hod. Trochu rozdíl v rychlosti a rychlosti stoupání.

                          Při trochu soudném porovnání je patrné, proč jsem se tupě ptal na ostatní okolnosti podaného výkonu (profil tratě, hmotnost jezdce …), protože na tom skutečně záleží a je to relevantní.

                          0 0
                          • xtonda  

                            Tak Lukáš Čáp je celkem špičkový závodník a jel to závodně, jezdí se tam nějaká Vrchařská liga, já mám o 30 kg víc než bych měl ke své výšce mít, 14 kg kolo, jezdím pod dlouhé době od loňska a letos najeto 800 km a zrovna tohle sem nejel úplně na max, nemám tuhle cestu rád, je to úzká a relativně frekventovaná silnička kde sem rád, když mi míjející či předjíždějící auto nechá z boku půl metru. Na začátku je tam 200m úsek s 15% sklonem, kde sem rád, že ho vůbec vyjedu. Takže sem realista a je mi jasný, že na časy a VAMy nemám šanci, tak srovnávám Watty.

                            0 0
                            • JFtryall  

                              Watty s tim ale dost souvisi. :-) Capino ma FTP pres 360W a v kopcich je fakt dobrej. Ve stoupani jde hlavne o pomer W/kg, tezkej jezdec musi vyvinout mnohem vyssi vykon ve stoupani. Vyssi vaha ma zase mirnou vyhodu na rovinach a tempovych usecich.

                              0 0
                    • Smazaný účet  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • IndyCZ  

                      https://www.youtube.com/watch?…

                      Takových videí, ale i článků je spousta.

                      0 0
                      • xtonda  

                        Nějak mi dochází data, tak si video nepustím, ale jestli chápu dobře ty odkazy na aktivity v popisku, tak první je výpočet Stravy a druhý z wattmetru. U všech kategorizovaných stoupání Strava počítá méně, ale ne o moc, tj. není to nesmyslně přestřelené, což je to, co mě hlavně zajímalo.

                        0 0
                        • IndyCZ  

                          Znova jsem se na to nedíval, ale mám dojem, že právě Strava ukazuje víc než powermeter. Odhady Max Efforts jsou úplně mimo a nedokáže zaznamenat prudší výkyvy, ale jinak dlouhodobou konstantní zátěž odhaduje jakž takž.

                          0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  :))))

                  0 0
              • Chlebovnik  

                250 w az take zazraky nerobi

                Ty vůbec netušíš, o čem mluvíš. A takovýto „experti“ jako ty se pak dožadují odemčených e-biků a navyšování maximální povolené rychlosti s asistencí. S 250 Watty navrch dokáže kdejakej hobbík v kopci urvat i Quintanu. Takže asi tolik k tomu tvému blábolu.

                0 0
                • l.bily  

                  to nevim, ja sem pozeral segmenty na strave, sice som netusil ze tam nejaky segment je a isiel som relativne normalne, ale mal som cas o tretinu horsi jak ten najlepsi a rozhodne nemam zapotrebi sa snekym porovnavat na ebaiku a jet naplno aby sem byl prvy.Ja som mal cca 15 a on 10. Podla teba by som mal mat 5. Jazdim 5tu sezonu okolo 5–6 tisic rocne, tento rok mam malo len 1000 kvoli praci, preto ebaik aby som vladal do kopcou.

                  0 0
                • mr.ricardo  

                  No, presne to se mu tam snazim vysvetlit.

                  0 0
            • xtonda  

              Jenže elektrokolo s motorem do 250 W fungujícím jen jako dopomoc do max. rychlosti 25 km/h se dle legislativy EU považuje za jízdní kolo a v České republice mají jízdní kola na lesní cesty vstup povolen viz http://cemba.eu/…-zakon-864-d

              Pokud si to někdo čipne, to už je jiná věc.

              0 0
    • Yura  

      http://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • mr.ricardo  

      CyclingNews

      0 0
    • mr.antik  

      Silnice s motorem a limit 25km dopomoci je totální nesmysl. Bez omezení to musí být super.

      0 0
      • Yura  

        Kazdej prodejce ti ekolo bez problemu odskrti. Zatim to policajti vubec neresi.. DLe meho by se mel ten limit posunout na tech 35km/h. To neni prehnana ani mala rychlost..

        0 0
        • Smazaný účet  

          35km/h je v pohodě pro tebe, který na tom umíš

          když vidím ty lidi co předvádí na kolech v 10km/h, tak dát jim něco, co jen tak rozjedou bez námahy na 35…to bude mrtvejch

          0 0
          • iron.hide  

            cim vice ebajkerov, tym mene ebajkerov

            0 0
          • Yura  

            V nizsich rychlostech se vsechny jednostope stroje hur ovladaji. :) Jinak ty mas opravdu strach z nejake tetky co jede 30km/h na ekole? Co potom ta tetka v aute? To skaces parakotoulem za nejakou zed ne?

            0 0
            • Smazaný účet  

              autem se nemotá po cyklostezce mezi dětmi, psy, cyklisty atd…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak jestli se bavíme o cyklostezce, tak tam největší zlo jsou namachrovaní bikeři, co spěchají na trail.

                0 0
                • Yura  

                  Taky nejak nema pocit, ze by me ti strasi lidi nebo ty oplacane tetky na ebikach ohrozovali. 100krat horsi jsou ty vypatlane zenske s kocarkem a coklem a nebo frajirek s bruslema a sluchatkama rozcapenej pres celou cestu..

                  0 0
                  • Mig_all  

                    Az pojedeš v autě a nejakého strejdu na vytuněném e-biku usmrtíš, protože to neukočíroval, možná budeš hovořit jinak… A bude uplně jedno, že jsi jakože nevinný… Prostě to má motor, tak na to strejda bez papírů a zdravtoní prohlídky (zrak, reakce,…) absolutně nemá co lézt!

                    0 0
                    • Yura  

                      „Az pojedeš v autě a nejakého strejdu na vytuněném e-biku usmrtíš“

                      Nekdo se me muze smat, ale to je jeden z duvodu proc nechcu jezdit v aute.. Takze sorry, ale to se me fakt nestane. Jestli nekoho usmrtim, tak to bude protoze jsem chtel. :))

                      0 0
                • Smazaný účet  

                  tak to bez diskuze…a nejhorší jsem já, když spěchám na pivo!

                  0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Trochu potíž je čitelnost a odhad, jak pro spolucyklisty, tak pro e-cyklisty, tak pro ostatní účastníky provozu. Dejme tomu, že po rovinách na silničce jezdím tak kolem těch 35 km/hod, mohu Ti garantovat, že už se správným odhadem této rychlosti mají nesilničáři (cyklisté, chodci i automobilisté) dost velký problém, neřku-li, když se náhodou rozjedu na 40. Ani přes přehledné vesnice po pěkném asfaltu už nějak nemám odvahu jet o moc přes 30, přesto si pár nedání přednosti „před cyklistou to stihnu“ schytám, tak zhruba jedno úplně na brzdy zhruba každých 100 km.

              Ano, z tetky (důchodce, frikulína, …) na e-kole v rychlosti 35 km/hod nabrané na dvaceti metrech (protože to je hlavní kouzlo a výhoda čipnutých elektrokol) bych měl opravdu velký strach. Mají potíže vnímat a správně vyhodnocovat dopravu z auta (pokud je řídí), natož z vratkého elektrokola s odpichem minibajku.

              0 0
            • Mig_all  

              Na auta musí mít ta tetka ridicak… Psal jsem to už výše… Ekola jsou fajn věc, nic proti nim nemam, ale má to motor, a jaký má ten motor výkon, nejaké omezovače apod. to je naprosto vedlejší… Pro jakékoliv vozidlo s motorem by měla být jednoznačná povinnost vlastnit řidičský průkaz, bez vyjímky… Fakt se děsím toho, až začnou být e-biky opravdu masová záležitost… To bude mrzáků… Vzpomeňte si na to, legislativa se bude pochopitelně upravovat až zpětně…

              0 0
          • IndyCZ  

            0 0
        • mr.antik  

          jasně..... u silničky ale jedině unlimited, ať to dává konstantní waty a ne nějaký nesmysly

          0 0
          • IndyCZ  

            Už jen vymyslet, aby to dávalo i konstantní tepy.

            0 0
            • mr.antik  

              tak pokud to bude dávat konstantní watty tak si tepy nějak ohlídáš… ale určitě by se to dal nějak sw pořešit. Nicméně mylsim že kdo řeší tepy tak si nekupuje takovou věc, Mě by se hrozně líbilo takhle na kole otočit za odpoledne 200km :-)

              0 0
              • arny71  

                Pár let trénuj a dáš to.

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Přesně tak, stačí, aby to nebylo pořád nahoru-dolů, nebylo vedro a moc nefoukalo. Jestli tedy za odpoledne se dá považovat 8+ hodin jízdy (vč. zastávek).

                  0 0
                  • mr.antik  

                    ježdění po rovině jako někoho baví?

                    0 0
                    • Bubaaak  

                      Zeptej se mé ženy :)

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Ano.

                      0 0
                    • IndyCZ  

                      Někdo nemá na výběr :-)

                      0 0
                    • arny71  

                      Mě moc ne :), ale na druhou stranu, 200 km v kopcích je úplně jiná liga, než 200 km v rovinatém profilu. Ovšem nechápu, co by mi přineslo 200 km na motorce, ehm pardon, silničním e-biku.

                      0 0
                      • l.bily  

                        skus to a uvidis

                        0 0
                      • mr.antik  

                        já jezdim na silničnim kole pro radost, výhled do krajiny, hezký místa a cesty… Takže bych toho zvládnul víc, třeba na otočku na jednoho paroháce na Luční, z domova, to prostě bez dopomoci nedám

                        0 0
    • kotew CZE JIHLAVA  

      Netěším a tohle vlákno beru jako bud' provokaci nebo úplně zbytečné.

      Stejný názor mám na silniční kolo a kotoučové brzdy:)

      0 0
      • arny71  

        Vlakno není ani provokace, ani zbytečné. Zbytecna je jen silnicka s motorem.

        0 0
        • Josech  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • arny71  

          0 0
        • random  

          Pokud je zbytečná silnička s motorem, tak je stejně zbytečné toto téma. lolo

          0 0
    • Sodoma  

      Taková blbost a tolik emocí :-))

      0 0
    • -b-n-x-  

      Mohl by nekdo vymyslet nejakou „zbran“, ktera by se namirila na nejake to ekolo, a zpusobila vybiti baterky. Myslim, ze jen tady na GF by se par kupcu naslo :-)

      0 0
      • IndyCZ  

        EMP?

        0 0
        • -b-n-x-  

          Jo, to me napadlo. Ale nevim jestli uz se prodavaji na aliexpresu :-) A jestli uz jsou nejake smerove verze. Abys tim nezrusil veskere el. zarizeni (vcetne ridicich jednotek v autech) v okoli :-). I kdyz to by mozna ani nevadilo. Stejne by bylo nejlepsi pouziti nekde v divocine dal od civilizace :-)

          0 0
          • iron.hide  

            auta, mobily, gps ani nic podobne ta pri pouziti EMP nemusi trapit. Jedine coho sa treba pri tom obavat je ze niekto pritomny ma kardiostimulator. A tak aj keby bolo EMP dostupne, tak prave z tohto dovodu by to bol problem pouzit. Nikdy nevies kto ten kardiostimulator ma, u nas je jeden doktor kardiak co ebajk odporuca svojim pacientom.

            0 0
    • Corra  

      Myslím, že je x situací, kdy je takové kolo „akceptovatelné“.

      • Koupit e-bike pro manželku, ať se dá jezdit spolu.
      • Jednomu známému odešlo zdraví, ale vyjížděk se nechtěl vzdát (navíc 62 let).
      • Borec (se kterým jsem ležel v nemocnici) vyššího věku už nestačí skupině „mladších“ borců se kterýma jezdí roky, tak si koupí e-silnici.

      Koupit si ho kvůli machrování? Tak jako nebude to ojedinělý příklad, však kolik znáte cyklistů s kolem za sto tisíc, ale skillem a šlapáním pro kolo za dvacku?

      No a mě tihle ecyklisti motivují, není větší sranda než předjet ebike :-) (no ale jsem rád, když pak někam zahnou :-) )

      0 0
      • l.bily  

        akceptovalne kym? To je snat kazdeho vjec, co si kupi, je mi jedno ci to nekto akceptuje alebo neakceptuje hlavne kvuli zavisti. Uz to pochopte ze obyc kolo je pravjek, dosla nova doba a kto na to nema tak ticho zavidi a prska jak by si to nikedy nekupil.

        0 0
        • kankrlicek  

          :)

          0 0
        • random  

          Si vystrcil hlavu z jeskyne? Zavist a penize to jedinej argument? Ebike je sranda, staci si to ale pujcit a radeji si koupit raketu za 150+

          Ale je dost motny ze uz te predjelo tolik cyklistu a tak jen zavidis ze na to proste sam nemas.

          0 0
        • Corra  
          • akceptovat z pohledu sportovce/cyklisty

          Z mého pohledu je pořízení e-kola jakýhokoli typu, jen proto, abych machřil prostě ubohost.

          Jestli si akorát chceš honit triko, tak táhni k čertu a pak chápu příspěvky ostatních výše, kteří takové lemry nemusí.

          0 0
          • l.bily  

            Ja mam aj HT, aj fulla aj cestaka a teraz elektrokolo, jazdim na vsetkom, kazdy tip ma svoje prednosti. A machrovat s kolem? to by mna napadlo mozno tak v 10 rokoch,mam peknu rodinu a hlavne zdravie, to su pre mna hodnotne veci, kolo je hracka a zabava a nie priorita 1.

            0 0
        • Vilém  

          Ale tak zajimavy, ze to stale tak resis:) I kdyz vyslovovani spojeni Specialized Levo, uz jsi omezil.

          0 0
          • l.bily  

            neresim, len mna tu bavi citat prispevky od ludi co to ani nevideli a maju nejake predstavi ktore su uplne bludy

            0 0
            • random  

              To je nazor, obvzlast kdyz si o par prispevku vys vyblil takovy hovna jak nejakej vekslak z 90. Lolo

              0 0
        • Smazaný účet  

          LOL

          0 0
        • iron.hide  

          ty uz to prosim ta nehul, hej? stacilo

          kopa bajkerov tu ma odost drahsie normalne bajky nez tie vase elektrickove krapy, o ktore sa pre svoju blbost a neskusenost ani neviete starat a po roku su to este vacsie shity a supnete ich na bazar, kde ich este vacsi zufalci potom kupia.

          0 0
          • l.bily  

            ty si znalec. Ty sa vies jak starat? ze si namastis retiazku? Ak to niekto predava po roku, hadam ze to je este v zaruke. Behas po bazaroch a hladas nejaky ebaik za dostupny peniaz, ked mas taky prehlad? https://www.youtube.com/watch?… :)))

            0 0
            • Smazaný účet  

              Víš že jsou bazary i na netu?

              0 0
            • iron.hide  

              to urcite ne, keby som chcel ebajk, tak si kupim jedine novy. Z bazaru zniceny po nejakom trtkovi by som urcite nechcel. To treba hned kupit novu baterku, lebo stara je vylagrovana, takze plus 400–500 eur.

              0 0
              • l.bily  

                400–500 euro tak na cinu z autokelly, u mojeho je to dvojnasobek a ma predpisanych 700 cyklou ktore sa odpocitavaju a ukazuje aj zdravie baterky.

                0 0
                • iron.hide  

                  no vidis, a take nieco by som musel kupovat hned po kupe ebajku z bazaru. No naco?

                  ja som len pisal, ze obcas ked surfujem cez nas bazar na mtbikeri, je tam celkom dost ebajkov. Proste ich baterky su na konci zivotnosti a majitelom sa nechce kupovat drahe nove.

                  0 0