Silnička, pomůžete s výběrem?

49 nepřečtených
  • luba1

    Ahoj kluci, ,

    prosím o názor/radu, co bych si mohl pořídit za silničku, moc by mi to pomohlo, nemám se s kým poradit, vše si načítám a hledám sám. Mám gravel https://www.giant-bicycles.com/…t-advanced-2 vel. L, moje 189/98, loni 5750 km, nejdelší výjezd 210. Letos na Mallorce jsem si zajezdil poprvé v životě na silničce a hrozně mě to bavilo. Od kola čekám, že si zablbnu ve větší rychlosti, vyplazím pár kopců, ale i si udělám radost. Převody mám zkušenosti jen 50/34 s 11/32. Rozpočet do 70k, klidně bazar. Můj problém, že neodhadnu cenu/kvalitu kola a jestli splní představy. Chci se zlepšit sám pro sebe, zlepšit se, hecnout se. Gravel si nechám na kombinování se silničkou.

    Z bazaru se mi líbí: https://www.cyklobazar.cz/…ilier-cento1, nebo https://www.cyklobazar.cz/…white-carbon, https://www.cyklobazar.cz/…sl-6-ultegra. Rád si nechám poradit.

    0 0
    • MichalCV  

      Ahoj

      tole nechceš ?

      https://www.bike-forum.cz/…ikost-l-nove

      0 0
    • para242  

      Ono se těžko obecně radí, záleží jestli budeš preferovat dlouhé jízdy (pohodlenější endurence geometrie) nebo budeš preferovat průměrku ala 35km/h a pak chceš aero kolo, kde se zalehneš do beranů dole a valíš, nebo budeš drtit hlavně kopce a počítat každý gram.

      Za 70k se dá koupit slušné kolo, mi se třeba líbí ten červený Willier co máš ve výběru, za dobré prachy dobře osazené a dobrý stav. Já osobně bych šel do něčeho na Shimanu, a to z důvodu že máš grevla na Sh a při nejhorším se dají sdílet náhradní díly.

      Asi jsem moc neporadil, co?

      0 0
      • luba1  

        Poradil. Dik. Wilier je krasavec, ale skoro nic jsem o nich tafy na foru nenasel.

        0 0
        • para242  

          jedno review treba tady

          0 0
        • milan.v  

          To nevadí, že zrovna tady ho má málo lidí, je to ale tradiční italská značka, která je o kilometr daleko například od toho Supu…

          0 0
          • milan.v  

            MichalCV: Omlouvám se, ale nebudu odpovídat na soukromou zprávu s tím, že potřebuješ pomoct a poradit, v čem je rozdíl mezi nimi…

            0 0
          • McBlacky  

            taky je potřeba si hlídat co to je za řadu rámu. Ty nejlevnější carbony jsou horší šrot jak sup.

            0 0
            • tomo_111  

              mozes linknut ktore modely napriklad myslis a na com zakladas toto tvrdenie?

              vzdy ma totiz zaujimalo, ci kupit radsej najlacnejsi karbon alebo skor drahsi hlinik – budem rad za nejake objektivne info..

              0 0
              • McBlacky  

                Lze to dohledat. Materialy ramu, vaha atd.

                0 0
                • tomo_111  

                  no zrejme to uz mas dohladane ked to tvrdis, mohol by si to prosim nazdielat?

                  0 0
                  • McBlacky  

                    jestli neumíš googlovat, je mi to líto.

                    nebo jestli ti přijde, že rámy s váhou kolem 1200gr bez vidle jsou něco víc než carbon low end, nemusíš to ani googlovat.

                    0 0
                    • tomo_111  

                      aha jasne, takze nic nemas akurat jedna pani povedala a velku hubu – nadhera. Som rad ze ti ma je luto, bez toho by asi moj den bol absolutne zruinovany.

                      0 0
            • AussigBiker  

              Asi nemyslis jenom vetsi hmotnost, ale i material, zpracovani?

              0 0
            • luba1  

              MYslíš, že Walier má horší karbon než Sup? Nebo jsem to blbě pochopil.

              0 0
              • McBlacky  

                Většina rámů v řadě Cento a GTR jsou optikou 2020/2021 oldschool. Místo nich bych si supa klidně vzal.

                0 0
                • gemini  

                  To je většina italskejch rámů…přesto – takovej C64 oldschool bych doma rozhodně snesl…:-)

                  0 0
                • ms82  

                  Nechci to rozporovat, zajima me, dle jakych kriterii. Vyse jsi psal vaha – ta ale nemusi byt tak podstatna, zalezi, co za ni dostanes. Treba mne by nevadil Time, ktery je sice tezsi, ale dostanes za to neco jineho nez jinde. Skoda, ze to nezvladli ekonomicky.

                  0 0
    • Espen  

      Jestli ten Trek není prodaný, tak ho dotyčný prodává už pěkně dlouho. Takže by šel určitě s cenou dolů. Je to super kolo. Ty ostatní kola budou na 189 cm podle mě malý. Mám taky 189 a pod velikost 58 bych nešel. Teď mám Cube ve velikosti 62 a spokojenost.

      0 0
      • tomo_111  

        Oprav ma ak sa mylim ale cube su nejak posunute – ze 62 je ako inde cca 60? (Teda, neproturecim ti , len aby tazatel nemal.pocit ze 62 je prenho fit)

        0 0
      • Smazaný účet  

        Tak určitě bych se neřídil jen podle délky sedlové trubky. Já měřím stejně s mám silničky 56 a 58 cm. Oboje s horní trubkou efektivních 57,5cm, což vím, že mi vyhovuje. Zbytek doladí sedlovka a představec. Samozřejmě hlavovka nemůže být moc vysoká, třeba Silex u Meridy, tam nepomůže nic, tam bych se do posedu nedostal…

        0 0
    • macomb  

      Jestli máš Gianta, a chceš spíš kolo na rychlost, tak bych mrkl na Propela, já kupoval na podzim 2020 model Advanced 2 Disc za pade nové, do 70 by jsi to měl i s karbon koly pokud by se poštěstilo teď najít (či ukecat) nebo do 70 katalogový 2021 

      0 0
    • Chlebovnik  

      TCR na kotoučích podle výše rozpočtu.

      0 0
      • luba1  

        Na tom svem jsem ukecal 20% slevu v obchode, taky jsem o nich uvazoval, ale az v nejake dalsi řadě.

        0 0
      • snas89  

        Tcr mi taky prijde fain. Bylo ve finalnim vyberu.

        Kazdopadne tcr hodne rychle mizej.

        Jednal bych rychle:)

        0 0
        • andy97  

          Gianty TCR už nejsou k dostání snad nikde, taky sem chtěl kupovat ale už nejsou. Budou až nové modely 2022.

          0 0
          • nomecz  

            jj dovozce už skoro nic nemá, (sem tam něco vel S a podobně) a další dodávka už letos nebude, pokud nenatrefíš na něco přímo někde zapomenuté na krámě, tak letos smolík

            0 0
            • andy97  

              Možná v Srpnu/září by mohli byt nový modely. No uvidíme.

              0 0
    • stumpfsr  

      Kup si na stávající gravel lehké silniční záplety, a střidej je dle libosti.

      0 0
      • tatakona  

        Naprostý souhlas. Výměna zápletů zabere cca 2 minuty, já nemusím ani ladit třmeny brzd, prostě vyměním a jedu. Mám stejná Giant kola jako ty a i relativně obyčejná alu Fulcrum kola za 10k 1670g je obrovský rozdíl.

        Pokud bys nebral aero silničku tak kromě mírné váhové úspory podle mě nic moc zásadního nezískáš. Porovnej si geometrii současného kola s uvažovanými zde https://99spokes.com/ a uvidíš, jak moc se ten tvůj Revolt liší. Tady je naklikané porovnání Giant Revolt a TCR.

        0 0
        • luba1  

          Díky za odkaz. O výměnách zápletů jsem neuvažoval, ale srovnávač mi otevřel možnosti. Musím se kouknout záplety a trochu to nastudovat. Měl bys nějaký osobní tip?

          0 0
          • milan.v  

            Vláken k výběru zapletených kol je tu spousty…

            0 0
          • tatakona  

            Já bral tyhle z UK, před brexitem a za lepší cenu než mají teď… Na mých pár silničních vyjížděk za sezonu bohatě stačí. Ale pokud máš budget na novou silničku tak si můžeš pořídit mnohem fajnovější kola ;-)

            0 0
          • Fazzy  

            Pokud máš nějakej peníz, tak jdi rovnou do karbonu. A pokud chceš kola přehazovat, je ideální si je nechat zaplést na stejné náboje jako máš na druhých kolech. Odpadne ti štelování třmenu a výrazně urychlí výměnu. Samozřejmě je dobrý na nich mít i stejnou kazetu.

            Pokud si to takhle uděláš, je to nejpraktičtější varianta.

            Jestli máš ale dost místa a financí na dvě kola, kup klidně druhý kolo, dodá to ještě víc radosti než nový záplety.

            0 0
      • RUSH  

        100% souhlas

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.