• zdařa

    Potřeboval bych poradit. Měl jsem kolo v servisu a strhli mi zavit v třmenu pro odvzdušňovák na zadní brzdě. Nevite kde sehnat větší odvzdušňovák jestli se teda delaji větší jak M6

    0 0
    • Smazaný účet  

      Myslim, ze tohle by mel resit servis a ne ty:)

      Imho by se mohl dat sehnat cely trmen, ale budes muset chvili hledat.

      0 0
      • teffe  

        Jestli v servisu strhli závit v třmenu, je to jejich problém a oni jsou povinni odstranit závadu na svoje náklady.

        0 0
        • alinceb  

          Mně v servisu na nově zapletených kolech přetáhli dráty tak, že praskly asi 3 AL niple. Servisák na mě, že AL niple jsou nahovno a že bude muset vystříhat dráty a dát nové, tak ať mu donesu 3 dráty a 3 niple. Poslal jsem ho do ****** a řekl mu, že mu je klidně donesu, ale zacvaká mi dráty, niple, poštovné a čas, který tím strávím…

          Od té doby do toho servisu nechodím.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nejlepsi je dokurvit si to doma sam, nez to nechavat dokurvit nekym jinym:)

            Nechat centrovat kola je casto docela orisek, bo kupa servisu dela jenom s nerezovymi draty a bytelnymi rafky…

            0 0
            • Erknold  

              a ještě je otázka, že ta kopice servisů se s tím asi nepachtí jako Maajkee nebo Hnoj, aby pak kontrolovali i napnutí výpletu.

              0 0
              • alinceb  

                Naštěstí už mám servis, kde mají tenziometr, šikovné ruce a nejsou to diletanti. Bohužel je to vedle v Jablonci.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Nol, to uz se mi nechtelo psat…zkusenost: mam tady kola, ZTR rafky, hlinikove draty, potreboval bych to trochu srovnat, zkontrolovat napeti v dratech a tak. Srovnat neni problem, to bezne delame v centrovaci stolici, ale napeti v dratech nemerime…no, tak nashledanou…

                0 0
                • alinceb  

                  Hliníkové dráty? To máš na Vikingách napletený ZTR ráfky? Tak to bych tě s tím taky poslal do háje…:P

                  0 0
            • alinceb  

              No, v servisu prodejce Cannondale, který se „pyšní“ nálepkou Mavic Tech Dealer, bych čekal poněkud odbornější přístup, než: Praskly nám niple, protože jsou hliníkové a nahovno…

              Bohužel centrování a dotahování kol je jedna z věcí, které si doma nedělám a ani nebudu. Nemám centrovací stolici ani tenziometr a taky to neumím. Samonřejmě drobné docentrování „kopanců“ zvládám…

              0 0
              • MlokCZ  

                To se naučíš za chvilku. Taky se mi před lety nechtělo a dával jsem do servisu, ale pak jsem se to naučil.

                Klasický výplet je jednoduchý (docentrovat i hodně přesně), trochu horší to bylo u Fulcrumů u 24 drátů asymetrického výpletu, ale i tam jsem se to naučil, jen mi to trvá trochu déle (pořád je to ale násobně rychlejší než to dávat do servisu).

                A to mi připomíná, že musím něco udělat s mojím tenzometrem, už je slušně rozjetý a potřeboval by kalibraci.

                0 0
    • Marskatin  

      A myslíš, že to smaotný šroub vyřeší, já myslím, že to chce i poměrně přesnou úpravu dosedacích ploch v třmenu, ne jen přeříznout závit na větší…

      Pokud to nechceš omlátit o hlavu servisu, tak se koukni po novém třmenu, nemusí být nutně stejný.

      0 0
    • Marskatin  

      Abych odpověděl na tvou otázku.

      Větší se sehnat dá např. M8, kde, to ti prozradí google pod heslem odvzdušňovací šrou­b.

      0 0
    • Evilcleaner  

      jak tu již bylo zmíněno, obyčejný třmen seženeš mnohem jednodušeji než abys to předělal na m8.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.