• pruša89

    zdravim mám asi hloupou otázku ale mužete mi někdo poradit jaká je výhoda tohoto pláště http://www.kupkolo.cz/…ar_2470.html oproti http://www.kupkolo.cz/…at_2526.html. snažím se ušetřit tak by mě zajímalo jestli to že je tam kevlarová patka fakt stoji za ty prachy díky.

    0 0
    • Lada,s  

      To by mě taky zajímalo. Minulý týden jsem koupil tu drátovou verzi :-)

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak se na ní podívej a hned budeš vědět, jestli se liší jen patkou nebo i konstrukcí.

        Pokud máš na té drátové verzi tripple nano compound směs uvedenou na plášti, tak se budou lišit pouze patkou.

        A samozřejmě je obojí 2009 model. 2010 model má přepracovaný vzorek.

        0 0
        • pruša89  

          a je to na jízdních vlastnostech hodně znát ta Triple Compound směs?

          0 0
        • Lada,s  

          Jo mám triple compound, takže asi jen ta patka.

          0 0
          • pruša89  

            a kde jsi je kupoval?

            0 0
            • Lada,s  

              Na tom Kupkolo.cz

              0 0
              • pruša89  

                Přímo ten plášt jak jsem na něj davál odkaz? ten je taky v Triple Compound verzi? já jen že to tam není napsany?A jak jsi tedy spokojeny?

                0 0
                • Lada,s  

                  Jo, přímo ten z toho odkazu. Drátová verze + Triple Compound směs.

                  Spokojenost zatím těžko hodnotit, mám na nich najeto sotva 150 km a navíc nemám prakticky žádné srování s jinýma pláštěma. Takže zkušenost žádná :-)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak tady není co řešit, liší se jen patkou. Pokud tedy stačí obyč papírová verze, tak za tu levnější cenu v drátu bude jen malinko těžší.

                    0 0
                    • nobody  

                      jaký je rozdíl v normální verzi (RR,NN) a verzi s double defence? Jsou fakt verze bez DD papírové/nepou­žitelné do terénu?

                      0 0
                      • oldaka  

                        uz dle nazvu maji DD „dvojtou obranu“ :) vetsi ochrana proti propichnuti, jsou ale tezsi a dle schwalbe informaci pomalejsi. koukni: http://www.schwalbe.com/…mtb/produkt/?…

                        Ja jezdim klasicky NN/RR 2.1, zadnej double defence a s defektama nemam problem. Ale zalezi co jak kde jezdis. jsou tu lidi co klasiku zavrhuji a berou vzdy jen Snake Skin co DD a jeste vetsiou sirku 2.25 :)

                        0 0
                        • nobody  

                          no právě, uvažuju, že bych je zkusil, ale většinou tady každý píše, že bez DD jsou papírové a furt defektí. No a verze s DD, tam se mi nechce dávat 1000+ za jednu gumu.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Cenově jsou dražší, kolem 1000Kč za kus, ale zase i kdybys neřezal nějak běžně s obyč verzí, tak stačí, když po delší době jednou řízneš tu obyč a hned to bude vycházet dráž než ty double defense.

                            0 0
                        • MlokCZ  

                          Pomalejší nejsou, Schwalbe ale do toho tahá i váhu a proto mají o jedno pomalejší políčko.

                          0 0
                          • v POHODÌ klokan  

                            Zdravím, zase bych se tě zeptal, jestli dovolíš :-) Rozhodl jsem se koupit Nobby Nic double defense, ale nejsem si jistý šířkou. Doteď jsem NN jezdil 2,1", ale možná by nebylo od věci zkusit 2,25". Myslíš tedy, že nepojedou pomaleji než 2,1? Jezdím radši v terénu, ale musím se často přepravovat i po silnici rychlostí tak 25–40km/h, tak nechci, aby mě pláště moc zdržovaly…

                            Chci kupovat zatím jen jeden (dozadu), abych viděl, jestli má plášť za tisícovku cenu :-)

                            Jinak jednalo by se už o model 2010. Díky

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Konkrétně NN je pro větší šířky o malinko pomalejší, v testech měřena 2,25 a 2,4 šířka. Přepracovaný 2010 model jsem ještě měření neviděl, takže ani není jasné, jestli bude aspoň o malinko rychlejší než 2009 nebo ne.

                              Do terénu bych vzal určitě 2,25tku. A pokud jen jeden, tak rozhodně dát dopředu a tu 2,1čku co máš dozadu.

                              A co to znamená, že se musíš přepravovat po silnici nějakou rychlostí? To tě snad neustále někdo honí? :-)

                              A jestli jezdíš více asfalt a pěkné cesty a chceš aby to jelo, tak dozadu NN nedávej a tam dej něco rychlejšího.

                              0 0
                              • v POHODÌ klokan  

                                Po silnici se musím přepravovat nějakou rychlostí hlavně při cestě do práce :) Ale to taky už nebude dlouho pravda, takže ty silnice tolik řešit nebudu :)

                                Ten DD plášt chci dát právě dozadu, protože zadek je samozřejmě náchylnější na nějaký ten defekt. DD dopředu se mi zdá trochu zbytečný…

                                NN bych dozadu chtěl, protože když se už dostanu do terénu, tak chci, aby to drželo a zabíralo :-)

                                Btw: Jaktože ještě Němci nezměřili nový NN? :-)

                                0 0
                                • v POHODÌ klokan  

                                  Takže když bude vepředu 2,1", tak doporučuješ dozadu dát taky 2,1"? Mít vzadu větší než vepředu by asi bylo divný, to je fakt…

                                  0 0
                              • newbie  

                                Mloku, sím jeden trošku OT dotaz: nevíš, kde bych našel reálné šířky novějších 29" plášťů? jsem koupil NN 29×2.35 a proti papírově stejně širokým Panaracerům Rampage se mi po vybalení zdaj hrozně užovkovitý :-) obvod od patky k patce přes vzorek cca o 1 cm míň než nafouknutej Rampage

                                0 0
                                • martin_bakov  

                                  sice to neni na me ale co sem si tak vsiml tak 29×2.25 je jen o chloupek sirsi nez nanoraptor 2.1 takze ty sirky u NN sou spis skromneji mereny – ledaze by merily sirku tech kostek co cumi do strany… ale opticky se to zda ze to je lehce uzsi

                                  0 0
                                  • newbie  

                                    no ona i šířka vzorku je o kus menší než na těch Rampage… ale už je mám, tak nazuju, změřím, projedu a uvidí se…

                                    0 0
                      • MlokCZ  

                        Double defense jsou snake skin (zesílené boky) + zesílený běhoun. A i ten běhoun je hodně znát na ochranu proti defektům. Řekl bych, že double defense verze je nepatrně odolnější než UST (teď neřeším co se pak jak zaceluje tmelem, jen co se jak snadno píchne/řízne/pro­sekne).

                        Obyč verze jsou papírové. To ale nutně neznamená, že s nimi každý bude pořád defektit. Jsou tu tací, co během 300km prořízli několik obyč verzí a naopak tací, to je neřežou vůbec.

                        Já jsem obyč verze kdysi říznul jen ojediněle, ale říznul. A defektů na nich měl nadměrně.

                        S alpencross (dříve) a double defense v partě je defektů minimálně oproti obyč verzím.

                        Váha navíc není o tolik, myslím 70 nebo 80g navíc.

                        Takže nepoužitelné bych je určitě nenazval, ale je třeba s tím počítat a pak se případně nedivit.

                        0 0
                        • Igor Hnizdo  

                          njn. ale zase DD a procvaknuti duse nebo riznuti o pasku… skoda penez. teda podle toho kdo kde jezdi. treba klasicky lokality – navraty do mesta kolem parciku vedle hospody, kde bude sklo nebo na podzim zvyseny vyskyt trnu…

                          0 0
                        • blisterexist  

                          já vozím obyč NN už rok, a ani jeden defekt:-)

                          0 0
                      • Last Guardian  

                        Jezdil jsem obyč verzi a i když to byla skvělá guma, kvůli defektum jsem ji musel sundat. Skutečně stačilo málo a bylo vymalováno. Bok jsem několikrát rupnul i o trochu ostřejší větévku, konec přišel když jsem omylem projel nějakým trním, do pláště se napíchalo nevim kolik trnů, nepodařilo se mi je všechny najít a vyndat. Ted¡sem koupil DD (za devet kil to ještě ujde) verzi, uvidim až ji namontuju, jak to pojede. Já tedy doporučuju odolnější verzi, před tou obyč ze zkušenosti varuju. Ale jinak parádní pneu.

                        0 0
                  • Smith10  

                    Ahoj, ty NN EVO co máš tady na BF na fotce nasazené na kole jsou ty z kupkolo.cz s tou drátovou patkou za cca. 444kč?

                    0 0
      • pruša89  

        a už jsi to jezdil? Jak ti sedi ty pláště hodně to tady chvalej jsou fakt tak dobry?

        0 0
    • Rychlej turista  

      Rozdíl je zejméma ve směsi.

      0 0
      • McBlacky  

        nemusí být. Mám na zimáku NN 2,25 triple nano /verze před EVO/ ale patka drát. Schwalbe to dává jako OEM pro stavbu kol. Při tom jak a co šmelí E-shopy je to klidně tenhle případ.

        0 0
        • pruša89  

          asi dalši blbá otázka ale co to znamená OEM?Takže myslíš že je tedy rozdíl pouze v ty patce? A jaká je výhoda kevlarovy patky o proti té drátové?

          0 0
          • DaSnail  

            OEM

            0 0
          • jIrI___  

            Výhodu kevlarové patky vidím snad jen v o něco nižší hmotnosti a tom, že člověk plášť líp sbalí do batohu :)

            0 0
            • MlokCZ  

              Je tu jedna nepřímá výhoda, za kterou sama patka o sobě sice nemůže, ale na trho to tak je. A tím myslím to, že odolnější verze snake skin a double defense a pak UST verze koupíš pouze s kevlarovou patkou a žádnou levnější verzi nemají.

              A obyč verze jsou u Schwalbe papírové.

              0 0
              • pruša89  

                ale tenhle plášt http://www.kupkolo.cz/…ar_2470.html není ani ve verzi snake skin , double defense nebo UST takže by měl byt s tímto pláštěm http://www.kupkolo.cz/…at_2526.html uplně stejny pouze se lišit patkou ne?

                0 0
                • Lada,s  

                  Podle mě se liší jen v patce. A teď otázka jestli se vyplatí připlatit skoro dvojnásobně za kevlar patku, a o 70g menší hmotnost :-)

                  Takže jsem vzal drátové, a mám dva kusy za cenu o maličko vyšší než by stál jeden kevlar :-)

                  0 0
                  • pruša89  

                    ok díky všem za příspěvky a rady asi to vyřeším jako ty a ušetřím proto koupím tu drátovou patku.

                    0 0
                    • souky junior  

                      Je to trochu mimo mísu, ale mělo by smysl kupovat kevlarovou verzi dopředu a drát dozadu? Kevlar je pro mě dost drahý, ale zase ušetřím trochu váhu. Vepředu se mi skoro nesjede a defektím vždy vzadu, takže by mi ten kevlar vydržel.

                      0 0
                      • Nainen  

                        Já to tak vozil – vpředu NN 2,25" Snake Skin kevlar a dozadu SS 2,1" v drátu. Přišla mi to jako šikovná ekonomická varianta. Teda dokud mi to kolo neukradli, ale to už je jiná pohádka…

                        0 0
                    • K2  

                      Asi bych se jedné NN 2,1 v kevlaru rád zbavil. Jetá na druhém biku v předu cca 50 km (ještě má chlupy). Chci něco širšího. Dejte vědět sem nebo na email …@o2.com (na seznam moc nechodím)

                      0 0
                      • K2  

                        Nabídka zatím platí (přešel jsem na 2,25)

                        0 0
    • jURis_1  

      Schwalbe nobby nic 2,1 kevlar EVO – 2010

      Viz. foto

      Šířku ráfku aktuálně nevím ale počítám tak 18mm..

      Ta druhá širší guma je na porovnání Kenda excavator 2,1..

      To je foto po nasazení, ale gum a se mírně natáhla..

      0 0
    • maajkee  

      No kevlarová verze půjde sundat i nandat i bez montpák, v tom já vidím hlavní výhodu :)

      0 0
    • bromden  

      Tak se připojuju se zkušeností s Nobby Nic 2,25 EVO. Dřív jsem měl obyčejné Performance 2,1 v drátu (spokojenost).

      S těmhle 2,25 EVO jsem si prvních 100km chrochtal blahem, nikdy mi žádná guma takhle dobře nedržela, v traverzech / šikminách v blátě, ve výjezdech i na mokrých šutrech jsem snad nikdy neměl nic lepšího. Ale první razantnější průjezd kamenným korytem, dopad do šutrů a díra 1cm z boku durch (což pochopitelně nepobral ani vychvalovaný Notubes)).

      Sešito a zalepeno z obou stran – a drží to, ale příště se vrátím k nějaké verzi s tlutším bokem, přeci jen centimetrová díra v nový gumě za litr není nic co by člověk dvakrát ocenil.

      0 0
      • martin_bakov  

        takze jsi nemel SnakeSkin ? To je skoda, mozna prave tlustsi boky plaste by te od toho uchranily.

        Me Noby Nic 2011 (29×2.25) + SnakeSkin podrzel paradne celych osm dnu v alpach a ze sem ho nesetril : sjezdy v sotoline, bahnu, volne kameny…

        0 0
        • bromden  

          Právě že ne, a to byla chyba. Nevěděl jsem že se jako „normální“ prodávají tyhle odlehčenéí verze (jak jsem teď koukal na ten zesílený „Defense“, tak to víceméně odpovídá normální gumě, zatímco to co mám já je fakt zboku šusťák). Ale minimálně do dalšího průrazu to dojedu, za ty prachy :-)

          0 0
        • LRRTM1  

          Taky mám SnakeSkin a nemůžu si vynachválit :o)

          0 0
          • bromden  

            Njn, co do jízdních vlastností je ten plášť super (až bych řekl že nic lepšího jsem nejezdil), ale ty boky jsou fakt šetření na nepravém místě.

            0 0
    • bromden  

      Uf. Tak díru v boku pláště plášť jsem zašil, oboustraně zalepil, a světe div se, drželo to skvěle, bez vyboulení. Ovšem včera v zatáčce ozvala rána jak z děla, guma dole z ráfku. Místo lepení ve 100% stavu, ale na druhé straně pláště praskla patka, normálně se přervala. A to foukám kompromisních 2,8 na svých 80kg, nic extrémního. To bych blil, to snad ty kevlarový patky vyráběj ze sušeného trusu neboco. Suma sumárum, najeto cca 150 km, a guma odepsaná. Jak dopadl ráfek radši nemluvit.

      Mimochodem, je přetržená patka pláště důvod k reklamaci?

      A potom – nemá někdo tip co nasadit místo NN 2,25 aby to něco vydrželo a přitom drželo tak dobře jako NN? FA 2,35? Nebo zanevřít na Šváby a pořídit něco jinýho?

      0 0
      • Chiron  

        Důvod by to byl, ale jestli máš na druhé straně ve stejném místě zalepenou díru, tak bych se i vsadil, že prodejce řekne, že je to tím a reklamaci neuzná. I když teoreticky by to souvislost mít nemělo.

        0 0
        • bromden  

          No na druhé straně – ale úplně na druhé straně pláště (naproti přes nábu)…

          0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, potřebuji poradit s pláštěm a využiji toto související vlákno abych nezakládal zbytenčě nové.

      Mám pevného Stumpjumpera, který byl standardně osazen Fast trakem (předek) a renegadem (zadek). Ta kombinace je super, ale jen do sucha. Proto tuto variantu používám jen v teplém počasí a když je sucho. Z předchozího kola mi zbyl plášť Spešl The Captain (vím hodně lidí jej pomlouvá), ale mám jej ve verzi S-works (není tak těžký) a v blátě dobře drží.

      Při posledním závodu (XC) kdy jsem na zadek hodil Captaina a předku nechal FT, tak jsem samozřejmě v zatážce, kde mi to na blátě ujelo hodil tlamu jak sviň.

      Proto chci mít dvě sady plášťů, na léto (teplo, sucho) už mám (a jsem spokojený). Ale do bláta mám jen The Captain a potřebuji dokoupit. Chci zkusit Schwalbe noby nic 26×2,1. Hodil bych jej dopředu a Captaina 26×2.0 dozadu. Bude to dobrá kombinace či doporučíte jiný plášť od Schwalbe?

      Díky Tom

      0 0
      • scota  

        Ahoj jeden NN EVO 26×2,1" PSC kevral prodávám v bazaru za 350,– jestli máš zájem ozvi se. Přešel jsem na 2,25".

        0 0
      • McBlacky  

        vozil jsem captaina na obou kolech a je to celkem zvláštní guma, chce si to dost na ní zvyknout, pak se s ní dá.

        Na závody do bordelu bych dal dopředu spíš Rocket Ron, drží jen o malinko hůř než NN na sypkém a suchém, ale líp se čistí a líp drží v hustším blátě, kde se NN zalepí. Jezdil jsem vepředu oba a nakonec zakotvil i Rona celoročně i na sucho.

        Podle mě se dá jezdit s Ronem a měnit jen zadní plášť podle podmínek.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Otázka na zkušenýho vlašťovkáře, jakou kombinaci by jsi doporučil pro celoroční ježdění jako náhrada za Nano, přemýšlel jsem na NN2.1 předek, zadek RR2.1, nebo 2,25RoR, 2,1RR (2,25RR)? O kolik je užší RoR než NN ve stejné šířce?

          0 0
          • McBlacky  

            já vozil oboje, na závody 2,1 jinak 2,25. Nobby má trochu problém, že v měkkým terénu kde primárně nejde o grip – rozmáčený louky, bahno – jede po rovině a do kopce pocitově fakt těžkopádně. Moc se prostě zakusuje a zanáší. Výhoda gripu tam je pak malá, menší než za sucha. Proto už vozím RoR na závody a NN na ostatních dvou kolech kde jezdím spíš když je hezky nebo když je hnusně je mi jedno jaká je rychlost

            0 0
    • svářeč  

      také využiju vlákno…

      bike byl od výrobce obut do Schwalbe NN 26×2,35-EVO pacestar 3,kevlar.patka.

      po pár najetých km jsem dal na zadek RaR 26×2,25 a myslým že jsem zvolil dobře.

      rád bych vyměnil i předek,páč na moje ježdění je ten NN vlastně zbytečný.chtěl jsem RaR v šíři 2,35,ale nenašel jsem na 26"kolo.

      máte někdo nějaký nápad co nahodit?

      kdyby se doma někomu něco válelo,vyměnim za ten NN,jetý asi 70km s duší.

      0 0
      • svářeč  

        nikdo nic?no nejradši se tu odpovídá na koupení biku za 60k:-(.

        na předek bych rád zkusil Continental MK II 2.4 Protection ,

        kde ho koupit?pomůžu si oproti NN 2,35 ?

        0 0
        • Smazaný účet  

          s MK na třom budes stejne jako s NN…pokud nevis, tak dej dopredu RaR…ale ja bych klido nechal nobbyho…bude podzim, listi, mhly, mokro…to se lepsi grip hodi…

          0 0
          • svářeč  

            dík,nejezdím když jsou podzimní srajdy,vadí mi zima .

            RaR mám v zadu,na předek jsem chtěl podobný,jen větší balón…

            jiná alternativa?

            0 0
            • borda  

              Hutchinson cobra je ve 2,25" celkem slusnej balon. Jestli chces, zitra ti to premerim. Nebo to v dohledny dobe muzu vzit nejak na Litomyšl, aby ses mrknul. Jsem ze trebovy.

              0 0
            • borda  

              Hutchinson cobra je ve 2,25" celkem slusnej balon. Jestli chces, zitra ti to premerim. Nebo to v dohledny dobe muzu vzit nejak na Litomyšl, aby ses mrknul. Jsem ze trebovy.

              0 0
              • svářeč  

                díkec za ochotu,klidně bych se za tebou otočil dnes i já,ale vypadá to na déšť:-(

                jinak jsem bohužel od zítra do 9.9. mimoň domov.

                tak když přeměříš,budu rád.

                děkuju.

                0 0
                • borda  

                  Dneska by to stejne neslo, mam kolo v usti v servise. Zitra rano si pro nej jedu, stejne to zrovna jedu nekam project, tak jestli budes jeste dopoledne, nemam problem se dostavit.

                  Zmerit to samozrejme neni problem, jen musim vymyslet supleru. Uz ji hledam treti rok :-). Tak asi konecne uznam, ze jsem ji fakt zasil nenavratne a poridim novou :-) :-).Jinak – ten plast se ted prodava za necely 4 stovky s kevlar patkou, coz je mmyslim slusny. Ja jsem z nej trosku rozpacitej prave kvuli sirce. Siroky plaste moc nemusim, tady jsem si precet, ze cobra je v 2,1" zizala, blbec jsem na to dal, objednal 2,25 a dost jsem cumel co mi to prislo za hovado :-) :-)

                  0 0
                  • svářeč  

                    odjíždím hned ráno,ale jak píšu,změřit bude stačit.pokud najdeš teda měřidlo:-),snad bude širší než RaR 2,25-nebo alespoň stejný.

                    cena je právě že pěkná…vyhovuje­.výdrž neřeším,s mím nájezdem je to tak na tři roky:-D.

                    pokud se ho chceš zbavit,dám ti za něj téměř nejetý NN v 2,35;-),když máš rád ty užovky:-D

                    0 0
                    • borda  

                      Jj, zmerim ti to.

                      Rekl bych, ze bude sirsi, mam to zjisteno naprosto empiricky – odhadem :-) v porovnani s rocket ronama. Coz je mmch dalsi adept, ale bude skoro dvakrat drazsi. Ty tu mam ve 2,25" taky, ale momentalne je nemam nasazeny. Nasadit je a zmerit me nezabije. Nebo ti je muzu pujcit na vyzkouseni. Je to ale obyc. dratova OEM verze. Klidne ti pujcim na projeti i tu cobru.

                      Jo a pokud by ses pro neco rozhodl hned „naslepo“, tak kamos ma rozdelanou objednavku na kupkole, zitra mu to budou posilat, tak ti to muzem pribrat, usetris kilo.

                      No a nakonec – menit nechci, ja mam kolo, ne traktor :-) :-). NN 2,35, to uz si ani nedovedu predstavit jak to vypada :-)

                      0 0
                      • svářeč  

                        jsi hodný,že nabízíš na zkoušku,ale netřeba.beru to tak,že když nebude vyhovovat zakoupený plášť mě,vrznu ho přítelce na bike,ta nepozná že nesedí nebo že neodvaluje:-D,tam je důležitý vzhled;-),to cobra splňuje.

                        objednávám přes mehanika(K.Němec ,možná znáš?)takže ušetřím to kilčo také…a doufám ,že i víc.

                        RoR jsem ještě nejel,ale ten mi příjde na předek moc slajk.možná jen zdání,nevím.

                        měkdy se můžem domluvit na projíždku,ale jsem pouze hobík,žádný závodník.prostě krajinkář:-D

                        0 0
                        • borda  

                          Jj, vzhled splnuje 100%, boky jsou jako hadi kuze, fakt :-).

                          Nemce znam,teda , slysel jsem o nem. Chodi tam i ze trebovy dost lidi. Taky aby ne, kdyz my tu mame, to co mame. Tady je to, s prominutim, uplne v prdeli.

                          Krajinkar jsem uplne vrcholovej, jezdim pomalu a relativne daleko. Klidne se s tebou nekdy svezu.

                          Cobru tedy behem zitrka nejak zmerim a dam vedet.

                          0 0
                          • svářeč  

                            tak guma dorazila,jen 370kč,žadný poštovný,nic navrch.paráda.

                            jedíné co není paráda je její rozměr.je to snad ještě užší,než RaR 2,1 :-(

                            tak zkončil na zadku.

                            řeč je o cobře.

                            0 0
      • Georrge  

        RaR na zadku je v klidu, ale na předku bych ten NN nechal :) je to super guma, a oproti RaR mi nepřijde o nic pomalejší, 2,35" není ani přehnaně těžká. RaR na předku je docela nepředvídatelná guma, jsou lidi co to jezdí, jsou lidi co by si to na předek v životě nedali. Takže za mě – nechat. A to bych si tu 2,35" od tebe klidně koupil :D Ale gumy mám zánovní tak nemůžu vymýšlet

        0 0
        • svářeč  

          tak se časem ozvi,mám jeden NN sundaný,druhý zatím nasazen.

          jeden si ale nechám,kdyby předek na jiným plášti zlobil.

          je pravda že s NN na předku si dovolím hodně,jinýjsem zatím nezkusil,tak zusím a uvidím.

          0 0
          • Georrge  

            hele a mohl bys mi prosím toho NN 2,35 zvážit? Abych věděl jestli má vůbec cenu o takové výměně uvažovat :D

            0 0
            • svářeč  

              jsem na montáži,ale zaukoloval jsem rodinu,zítra snad zváží tak to sem hodím…

              0 0
            • svářeč  

              z domova došla sms s cifrou 0,56

              tak snad stačí?:-D

              0 0
              • Georrge  

                0,56kg? Tak to je podezrele lehke :) To by skoro i stalo za hrich :D jinak dik moc :)

                0 0
              • Georrge  

                napis mi kdyztak na george.mlcoch(za­vinac)email.cz kolik bys za tu gumu chtel, teda pokud je porad na prodej :)

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.