• MartinS

    Chci si koupit tento plášť akorát zvažuji mezi rozměrem 2,25 a 2,4. Jezdím většinou delší vyjížďky různým terénem, valivý odpor a rychlost nejsou prioritou. Co by ste si dali na moje kolo?Schwalbe jsou obecně trochu tenší než je udávaný rozměr, ale nevím jestli 2,4 na ráfek XL Disk není moc.Děkuji za podněty.

    Anketa: 2,25 nebo 2,4

    12x
    32%
    2,4
    25x
    68%
    0 0
    • cabbage  

      ty 2,4" budou ok.

      0 0
    • Dijck  

      2,4 budu v reale tak 2,25:) Tiez som za 2,4

      0 0
    • Lister  

      hlasuju pro 2,4, pokud to bude jako u ostatních vlaštovek tak 2,25 bude přesně 2,1 :o)

      0 0
    • lubos  

      Sice tyhle neznam, ale jelikoz mam doma 2.1" verzi (vaha cca 460g), tak muzu rict, ze je pomerne uzka. Ve srovnani s Little Albertem o neco malo uzsi (asi 1–2mm). Cili 2.25" bude tak akorat jako normalni 2.1" .. snad :)

      0 0
    • gobike  

      Cim sirsi, tim lepsi, ber 2.4

      0 0
    • jecnak  

      2,4 pokud ti projde zadni ztavbou a nebude na maly placce skrtat presmyk o plast.

      0 0
    • BB  

      porizuji 2.25 protoze UST vetsi nedelaji. Nyni vozim Big Jim a ten je taky 2.25 a dost dobre si nedovedu predstavit vozit vetsi plast.

      0 0
    • vili  

      muzu se zeptat kde se daji koupit v dratove verzi?sem je hledal na netu a nasel jen jeden shop a tam meli jen kevlar(jestli se teda prodavaji vubec u nas v dratene verzi)

      0 0
      • MartinS  

        Myslím si, že v drátěné verzi se nedělají, jenom v kevlaru, bohužel nejsou nejlevnější

        0 0
    • Trojci  

      Kde že se dá ten Nobby Nic koupit ??? Dík!

      0 0
    • Georrge  

      trochu to oživím :)

      vzhledem k tomu že jsem nedávno přidal další jizvu na už dost dorasovaný zadní RaR 2,1" tak uvažuju nad koupí nových gum. Sice zadní guma ještě drží, ale dlouhý život už asi mít nebude :) no a teď řeším čím ji nahradit.

      Chtěl bych zkusit trochu širší gumu, přeci jen je těch 2,1" na AM trochu málo :) no a zadruhý by bylo vhodný něco trochu odolnějšího, takže asi SS… mám tedy vzít NN 2,4, nebo 2,4 SS, nebo zase RaR ale 2,25 SS? S trakcí a stabilitou nemám u RaRu problém, na zadku mi docela vyhovuje. Výdrž sice nic moc, ale co… chtěl bych zkusit 2,4" gumy, ale RaR se v 2,4 nedělá.

      Jinak spolu s novou gumou bude i nový ráfek (hurry), takže nebojte, nebudu 2,4" gumu rvát na 17mm ráfek :)

      0 0
      • Smazaný účet  

        to chceš jen na zadní kolo nebo na obě? Ber NN podle mě super guma.

        0 0
        • Georrge  

          na předek NN, na zadek NN nebo RaR, šírku gum chci ale u obou stejnou. Jinak viz reakce na mr.antika.

          0 0
          • ZuzicK  

            Stejnou šířku, protože chceš přehazovat předek/zadek? Pokud na zadek uvažuješ i o RaR, tak bych být tebou vzala klidně těch 2,25 NN.

            0 0
          • mr.antik  

            to je o prioritách, terénu kde jezdíš a jaký jezdíš „vlastný štýl“.

            Třeba 2,4 měla na zadním kole tendenci se žvejkat do strany, to zatim u 2,25 nepozoruju. A ta rychlost 2,25 na rovině/do kopce to je taky dost znát :-)

            Ještě to ale nemám otestováno na šutrech za mokra, aby ten rozdíl nebyl nějak výrazný.

            0 0
            • Georrge  

              spíš je to o tom že ty dnešní gumy jsou děsně podviživený a nějaké 3mm (o co je větší 2,25 proti 2,1) skoro nepoznám, tak chci zkusit něco pořádnýho :) zas ale abych po týdnu nezjistil že to byly vyhozený prachy…

              0 0
      • mr.antik  

        Vozim vpředu 2,4NN a vzadu 2,25NN a myslim že je to ok. Oboje SS. Přední směs je Trailstar, záleží jestli jezdíš na mokru.

        0 0
        • Georrge  

          na mokru občas jezdím, ale NN pacestar mi napředku vyhovuje, přeci jen ještě nejsem takovej divočák abych ho dostal na limit… RaR na předku byl občas dost nejistý, NN ale krásně drží, jinou gumu tedy na předek dávat nechci, jen jakou šířku.

          Na zadek bych aji zase RaR, nevadí mi že mi občas zadek ustřelí, a aspoň to krásně valí po asfaltu :) RaR se ale dělá jen 2,25 a nevím jestli zkusit širší nebo ne… možná bych zkusil NN i vzadu.

          0 0
        • Aspean  

          Jak drzi ten NN Trailstar? Pocitam s nizsi zivotnosti a s vysim gripem jak u pace…

          Chci zkusit kombinaci RR 2.25 pace /NN 2.4 trail

          0 0
          • mr.antik  

            Na předku se to nesníždí nijak dramaticky a drží to hodně dobře. Zatím jsem ho na limit nedostal…

            Bohužel nemám porovnání s Pacestarem, protože předtim jsem měl NN 2.4 Triple Nano a to byl asi nějakej čínskej fejk – velmi brzo ztvrnul – ale proti němu je to o třídu jinde. Uvidím jak bude rychle stárnout, mám to zatim pár týdnů.

            0 0
            • Aspean  

              Ok, tak teda NN 2.4 v trailu je tutovka. Vzadu snad ten RR bude na suchu dostatecne zabirat a bude to ochlup rychlejsi jak komplet NN obuti

              0 0
          • ZuzicK  

            S Trailstarem velká spokojenost ;-). Ideální na AM/EN ježdění.

            0 0
        • nox159  

          muzu otazku proc NN proc ne treba FA nebo HD?

          mam tedka vepredu NN 2,25 pacestar a mohlo by to drzet lip… uvazuju co jineho tam dat problem je ze mam jen 19mm rafek tak nevim jestli to 2,4ku snese a pokud jo tak ktery z tech tri vyse jmenovanych… mam celkem problem ze mi to ujizdi hlavne do stran …

          0 0
          • mr.antik  

            protože chci aby to taky trošku jelo a zbytečně nevážilo… Dost to závisí na jakým povrchu jezdíš.

            Já byc teda do 2,4 nešel, to se musí v zatáčce vyzouvat ne?

            0 0
            • nox159  

              no i tedka nekdy pri tlaku nejake ty 2 atm to neni nejlepsi.. ale chci at to lip drzi…

              kdyz teda zustanu u 2,25" tak je tam nejaka moznost si pomoc nejakym jinym plastem od schwalbe?

              0 0
              • mr.antik  

                no jestli chceš aby se to líp zařízlo do hlíny v zatáčce, tak je trošku přifoukni. Jestli to nedrží obecně – tak bych asi koukal po jiných gumách. I když ty HD mi nepřišli jako extra balóny, třeba by to snesly.

                0 0
                • nox159  

                  o HD jsem uvazoval…

                  jinak ja jsem prave bral ze kdyz prifouknu tak budou drzet huř…

                  0 0
                  • mr.antik  

                    záleží co tim myslíš – jestli nedrží protože se bortí (v zatáčce) nebo jestli nedrží kvůli směsi (např. na mokru nebo hladkým kamenu) nebo jestli jen odskakují. Pod 2atm bych na takových šlupkách rozhodně nešel, podle pumpy vozím tak 2,2–3.

                    HD jsou dost drahý, co třeba Nevegal nebo nějaký Maxis?

                    0 0
                    • nox159  

                      chci to jiste vozit bez duse a nechci at je to moc tezke proto schwalbe

                      hlavne jak se to trochu sypke tak je to problem, jako rekl bych i ujeta sucha hlina… ale hlavne do zatacek nebo na naklonene rovine tam je to dost nejiste ( je jeste moznost ze je to jen pocit jeste jsem s nima nelehl ale moc nechybelo…)

                      tak jsem si rikal ze bych tam zkusil dat neco jineho stejne mi tedka zadni NN pujde do haje tak bych tam dal ten zepredu a dopredu neco co by mohlo drzet lip ale nevim moc co…

                      ( zatim si myslim ze to uvezu ty gramy navic :)

                      0 0
                      • Georrge  

                        HD/NN je zajímavé kombo, už jsem to párkrát viděl, ale HD je těžký jako prase :)

                        0 0
                        • nox159  

                          mel by mit nejakych 750 nebo kolik ne? a i s tim budu mit porad pseudo 150mm ful pod 13kg

                          0 0
                          • Georrge  

                            765 podle katalogu, reál tomu docela odpovídá

                            jinak to pseudo AM máš jako univerzál nebo máš víc kol? Nepočítám silničku teď. Já to mám totiž na univerzál, na tom feltu jezdím všechno, takže chci něco co podrží v těžké pasáži ale zároveň ať to není zbytečné na delší vyjížďky po asfaltu a lehčím terénem…

                            0 0
                            • mr.antik  

                              přesně takhle jsem se k tomu stavěl a ta moje kombinace tomu dost vyhovuje. Přidat na gripu se dá vždycky, ale bude to za cenu větší hmotnosti/pomalosti

                              0 0
                              • Georrge  

                                no asi na předek koupím 2,35" NN a dozadu půjde 2,1" NN z předního kola, takže zjistím jak jede NN vzadu a až se sjede tak se rozhodnu, jestli tam půjde 2,25 nebo 2,4 :) SS na zadek ale v každém případě, na předek půjde obyč…

                                0 0
                            • nox159  

                              jako mam jeste toho anthema k tomu, ktereho jsem doladil do rychla ale na nem vubec nejezdim protoze me to nebavi kdyz to druhe kolo jede podobne silnici mam taky a tez ji tedka nepouzivam :)

                              nejsem typ cloveka co potrebuje jet 150km nekde po asfaltu aby si to napsal do denicku

                              0 0
                      • mr.antik  

                        bych skoro žek, že ta nejistota je právě tim tlakem, ty krajní špunty nejsou moc bytelný a při nízkém tlaku a bezduši to je ještě horší

                        0 0
                        • nox159  

                          zkusim prifouknout ale zda se mi to uz tedka dost tvrde…

                          mlokCZ co si pomatuju vozi na schwalbe platich tez dost nizketpaky a kdyby se mu to zvykalo tak by to jiste s tim svojim pristupem resil… :)

                          0 0
                          • mr.antik  

                            A vadí ti to spíš vpředu nebo vzadu?

                            0 0
                            • nox159  

                              zadek je mi celkem jedno, vadi mi to hlavne u predniho kola a tam jsem si rikal ze mi par gramu navic neuskodi vzadu vetsi grip nez mam nepotrebuju…

                              0 0
                          • MlokCZ  

                            Taky proto ale oceňuju širší ráfky a výrazně jsem poznal i pro 2,25tky přechod z 19mm ráfku na 21mm.

                            V kombinaci SS/UST 2,25 Schwalbe + 21mm ráfek + 25/30psi + 70kg nemám žádný problém se žvýkáním.

                            Navíc záleží i na konkrétním plášti. Čím těžší a odolnější, tím méně se i při nízkém tlaku žvýká. Obyč šlupka verze je na tom nejhůře, snake skin verze jsou mírně lepší. A třeba HD i když je pořád jen snake skin zase o trošku lepší (taky je HD 2,35 těžší než třeba snake skin 2,4 NN).

                            A taky nejsem žádný brutální drtič zatáček.

                            0 0
                            • nox159  

                              a co bys mi teda doporucil ty? od schwalbe toho mas vyzkouseneho dost…

                              19mm rafky menit zatim nebudu vim ze by to bylo reseni ale archy tam necham dokud je neznicim…

                              0 0
                              • Atilla  

                                dej tam MM 2,5 ve vertu ať můžeš dostat to tvoje kolo na limit:)

                                0 0
                              • MlokCZ  

                                To si musíš vybrat dle toho jak moc pomalé to může být. Co se týká žvýkání, tak klidně zkus ty HD, šířkou jsou něco mezi 2,25 a 2,4 (2,4 FA jsou už třeba o chlup širší než HD).

                                A žvýkáním určitě HD nebudou horší než 2,25tky NN snake skin.

                                Jak se to ale bude přesně chovat netuším, tyhle širší jsem na 19mm ráfku nejezdil vůbec, vše už jen na 21mm ráfku. Navíc Archy mají mírně nižší boky kde se opírá patka, takže se mohou chovat taky mírně jinak.

                                0 0
                                • nox159  

                                  zkusim teda asi ty HD a uvidim

                                  jinak kolo je vzdy tak pomale jak je pomaly jezdec… pokud se jede napohodu tak doufam ze rozdil u toho predniho plaste nebude tak velky…

                                  ( prinejhorsim ho prodam, nebo necham do mokra do rychleb a podobnych lokalit :)

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Ty máš u nosu pořádné hory, kde jsou dost prudké sjezdy, takže není plášť nikdy limitem do sjezdů.

                                    Na Plzeňsku mi HD štvaly i do sjezdů jak nejely (ve sjezdu znatelně brzdí i ten přední trailstar jak je více váhy na předním kole). Tím jak jsou některé ty sjezdy hodně mírné a pak se na HD rozjedou mnohem méně, tak najednou nejsou vůbec zajímavé a to navíc když ty pláště ještě lépe drží.

                                    Beskydy by byly něco úplně jiného, tam bych je klidně zase nohodil.

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      ja bych i rad kdyby me to brzdilo protoze 160mm kotouc vepredu moc nebrzdi :D

                                      zkusim ho a uvidim :)

                                      0 0
                                    • Atilla  

                                      Mi neříkej, že tě v sjezdu HD brzdí. Po silnici bych ti to veřil, ale v lese?

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Ano brzdí a to výrazně. Na dostatečně prudkých sjezdech se to nepozná, tam stejně jedeš co si dovolíš a brzdíš.

                                        Na hodně mírných, kde si naopak ještě někdy i přišlápnu se to sakra pozná.

                                        A nejen pocitově, tacháč hovoří jasně. Na HD v konkrétním sjezdu dám s větším úsilím těsně přes 40km/h (je to opravdu mírné, s HD větší úsilí znamená si tam už opravdu více přišlápnout). Třeba na RoR/RaR UST tam dávám až k 50km/h a přišlapuju s menším úsilím než na HD a s větším úsilím tam dám i přes těch 50km/h.

                                        A najednou místa kde si třeba už pěkně poskočím díky větší rychlosti (výška skoku minimální, při hodně malé rychlosti se neskočí vůbec) už najednou nejsou ono, atd.

                                        Podklad suchý spíše tvrdý, sem tam nějaký šutr a kámen, ale jen sem tam (na souvislém kameném poli s pořádnými kameny bych takhle rychle opravdu nejel).

                                        Pomalé pláště brzdí v terénu úplně stejně jako na asfaltu. Na trasách typu stezka podél Berounky do Dolan (je to tam houpavé nahoru dolu, úzká pěkná cestička, sem tam nějaký kořen) je to pak znát ještě více.

                                        Prostě Plzeňsko nejsou hory, všechno je tu jezdivější, opravdu technický terén téměř žádný.

                                        Samozřejmě i tady jsou některé sjezdy, které jedu pod brzdou a na HD jsem rychlejší.

                                        Míst kde opravdu ocením jak HD drží naprosté minimum. Je to tady prostě takové jezdivé XC s občasnou trošku zajímavou pasáží.

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          Ještě doplním jak moc dělají ty HD jak nejedou. Od Baráku až k Dolanskému mostu mívám na RoR/RaR průměr 15–18km/h (jak kdy, podle toho jak mi to jede a jak moc to pálím nebo se flákám).

                                          Na HD trail/HD pace tu stejnou trasu jezdím s průměrem 13–15km/h (opět jak kdy).

                                          Je to těsně pod 20km a z toho není asfaltu ani celý jeden kilometr, takže asfalt ten průměr ovlivní naprosto minimálně. Téměř celý rozdíl je daný tím, jak to jede v teréne (i když poměrně jezdivém).

                                          0 0
                                          • MlokCZ  

                                            A už i v mírných sjezdech je více váhy na předním a ten ještě více nejedoucí trailstar začne brzdit více (i když on i ten trail vzadu oproti RaR vůbec nejede; rozdíl oproti RoR vepředu je ale propastný, tam má HD trail už téměř dvojnásobný valivý odpor).

                                            0 0
                                          • Atilla  

                                            Tak to máte opravdu jen hodně mírné svahy. U mě je to naopak čím vetší drapák tím vyšší rychlost protože se nemusím bát ustříknutí. A když není rychlost, šlápnu nebo se houpnu a hned je to tak jak má být. Díky bohu za naše kopce sice né obří, ale plné skal a roklí.

                                            0 0
                                            • MlokCZ  

                                              I nějaké ty prudší jsou, kde mi HD zrychlí. Já ale raději často volím i cíleně ty mírnější. Ono jak to nejsou hory, tak kopce jsou nízké. A když už se najde nějaký ten prudký, tak jsi zase hrozně rychle dole.

                                              V horách to u mě platí stejně. Taky tu pár HD mám schovaný a do hor na dovolenou zase nahodím.

                                              0 0
                                              • Atilla  

                                                Tak nemysli si že u nás nejsi rychle dole. Ale je to technické, takže je to zábava. Jet po nějaké lesní cestě kilometr dolu a pak nahoru by mě fakt nebavilo. Takhle je to v pohodě, protože si člověk aspoñ při šlapání do kopce někdy trochu oddechne.

                                                0 0
                                                • MlokCZ  

                                                  Tak třeba z Lysé po žluté dolu k přehradě co jsem jel i když je to slušný sklon, tak to přeci jen chvilku trvá.

                                                  Pořád je to velmi pěkných 900m sklesaných.

                                                  0 0
                            • jecnak  

                              20 + 25 psi jsou skoro moje zavodni tlaky na technictejsi trat :-). Ted jedu Saguara 2.2 na 17 a 20psi. Drzi krasne, ale chce to mit techniku abys nejezdil moc po rafku v doskocich a padacich na korenech. Obcas se stane, ze ufouknou, ale to je spis tim, ze je drtim na hranici moznosti.

                              0 0
                              • Atilla  

                                kolik vážiš? Smím-li se zeptat.

                                0 0
                                • jecnak  

                                  77 ale jezdim normalni XC. Na cokoliv jinyho to chce jit s tlakem vys. Ono to hlavne jsou XC plaste.

                                  0 0
                              • mr.antik  

                                17 psů, to není jízda na kole ale plavání :-)

                                0 0
                                • Lister  

                                  Ani ne :-)

                                  0 0
                                • Atilla  

                                  Taky mi to nejde do hlavy a to vozím pláště dělané na hodně nízký tlak.

                                  0 0
                                • jecnak  

                                  Stary XLka maj siroky rafek a ty Saguara jsou dost vysoky, takze v pohode. Na to co v Koko jezdim mi plavani nevadi.

                                  0 0
            • Georrge  

              2,4 na 19mm ráfku se imho vyzouvat nebude, trochu žvejkat asi jo, ale žádná tragedie… vozil jsem 2,25 na 17mm což by mělo být podobný a bylo to na pohodu… to jsem ale ještě tomu moc nedával, dneska bych asi cítil že to není ideál.

              Jinak schwalbe (a obecně všichni) gumy jsou o číslo menší než kolik by měly být, takže 2,4 je jak 2,25 a podobně. A na čistokrevnou 2,25 gumu je doporučený 19mm ráfek, takže 2,4 schwalbe která je o ždibíček širší než jak by měla 2,25 guma být se na 19mm ráfku teoreticky vozit dá.

              Ostatně právě kvůli podviživenosti plášťů uvažuju nad 2,4" gumama…

              0 0
              • MlokCZ  

                To o číslo menší rozhodně obecně pro Schwalbe neplatí.

                Kupříkladu z toho co jsem jezdil od Schwalbe a zrovna moc podvyživené nebylo:

                • HD 2,35 na 21mm ráfku 59–60mm (22/27psi), tedy ani trochupodvyživené
                • FA 2,4 na 21mm ráfku 61mm (22/27psi), opět ani trochu podvyživené
                • RaR 2,25 Snake skin 29" na 19mm ráfku, 3 kusy 2011, 2 kusy 2012, úplněvšechny 55mm (25/30psi), tady chybí 2mm pořád to ale zdaleka nenío velikost menší
                • UST 2012 RoR/RaR na 21mm ráfku 55mm (25/30psi), zase chybí jen 2mm anení to o velikost

                Vše měřeno bez vzorku. Dříve jsem měl nějaké 2,25 Schwalbe kolem 53mm, tam to bylo o velikost. Teď v poslední době se mi to ale už dlouho nestalo a to je to pro dost nízké tlaky.

                0 0
                • Georrge  

                  jo to máš pravdu, obecně to neplatí, ale FA a HD jsem na mysli neměl, spíš obyč evo šlupky, kdy se i RaR a RoR dělaly v 2,4", dneska už se nedělaj. A právě ty běžné TLR šlupky byly o číslo menší (bez ochran, bez UST), jak to je dnes pravda nevím, ale zkušenost s několika plášti bez ochran a UST je taková, že opravdu byly o číslo menší.

                  2× RaR 2,25 – 53mm, s duší dokonce jen 50mm

                  NN a RaR 2,1 – 50mm, s duší 48

                  jsou to gumy z roku 2010 a 2011. Četl jsem různé měření od tebe, kde SS a UST gumy jsou širší a blíží se rozměru který by měly mít, zvlášť ty UST. Nad UST gumama jsem uvažoval, ale jsou děsně těžký… ale zas bezstarostný bezdušový provoz a velká odolnost… nevím no, jsem z toho na větvi

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Zas tak super odolné ty UST nejsou, asi hlavně 2012, které jsou už 127tpi a mírně lehčí (ale super jedou).

                    Teď jsem tu někde zrovna psal, že jsem udělal 5cm řez na 2012 téměř novém UST RaR.

                    0 0
    • Necris  

      Delší vyjížďky různým terénem → 2,25, pokud do opravdu hnusného terénu bez pevného podkladu jezdíš minimálně. Pak by mi nevadili a myslím že grip mít budou dostatečný + lépe pojedou.

      0 0
    • Necris  

      Zneužiju téma. Myslíte že Touhle pumpou nafouknu racing ralpha tubeless ready ? :D Snakeskina …

      0 0
      • Kamikaze 591  

        Určitě jo. TLR jdou hezky.

        0 0
      • mr.antik  

        Záleži přece jen a pouze na ráfku, případně zvoleném bezduš. systému

        0 0
        • Necris  

          Spíš mi šlo o to, jestli je vůbec šance. Kompresorem to šlo vždycky napoprvé, ale ten nemám tenhle týden k dispozici a chtěl bych konečně přezout na Schwalbe. ;)

          Bontrager Mustang 29" a používám Caffé Latex.

          0 0
    • Lister  

      Zneužiju to tady.

      Který obchod má u nás ve větší míře SS verze. zatím jsem narazil jen na koloshop, zbytek má většinou jen obyčejné verze.

      Trailstar gumy jsou jen širší nebo se dají sehnat i ve 2,25 šířce?

      0 0
      • mr.antik  

        Jen širší, bohužel… Jinak já už jsem si odvykl kupovat schwalbe v ČR, takže nevim.

        0 0
        • Lister  

          Bereš v Německu? Mi umřela kreditka a novou jsem někam založil a nemůžu najít, takže než tohle vyřeším, tak jsme odkázaný na ČR.

          Do 2,4 asi nepůjdu na to nemám vhodný ráfek. 2,25 mi bude muset stačit. jdu si dohledat rozdíl ve váze Evo/SS/UST, i když guru mlok radí SS…

          0 0
          • PatrikL  

            a DD nechceš? :) Inak by bola škoda sa obmedzovať na shopy v ČR, určite poznáš niekoho kto by ti to objednal napríklad z Nemecka :)

            0 0
          • scret  

            bral jsem ted nekolik z koloshopu… Pokud vim, maj i rozumne skladem…

            Ja mam vepredu FA 2,25 ss Trailstar a vzadu NN 2,25 ss Pacestar… Ted jsem teda nazul RaR 2,25 UST dozadu…

            Jinak NN 2,25 se dela jen Pacestar, Trailstar je az 2,4…

            Kazdopadne mam srovnani se starsima Conti MK 2,4 UST a ty drzely jeste o chlup lip nez ten FA co mam vepredu… trochu zklamani:(

            0 0
            • ZuzicK  

              Mno já vpředu měnila MK 2.4 Protection za NN 2.4 Trailstar a zdá se mi, že drží lépe.. MK UST má jinou směs?

              0 0
              • Atilla  

                trail je měkkčí než black chilli

                0 0
                • MlokCZ  

                  A musí být měkčí o hodně dle toho jak vycházejí měření valivého odporu (když pláště s black chilli jsou na tom většinou ještě o chlup lépe než pláště s pacestar).

                  A stejný plášť s trailstar (třeba konkrétně HD) oproti pacestar verzi ztrácí na valivém odporu opravdu hodně.

                  0 0
      • Necris  

        Koloshop mi pláště poslal a není s nimi žádný problém. Asi jediní, kteří jsou schopní skladem poslat 29×2.25 SS RaR, tam fakt spokojenost.

        Ale stejně už to ode dneška dělám tak, jak mi poradil Mlok, prostě si to objednáš z bike discountu. Není s tím žádný problém, jenom musíš platit předem a ne každý má na kartě elektronické platby. A mají výběr snad naprosto všeho. Ve čtvrtek objednáno, dneska přišli.

        0 0
    • nox159  

      kdyby nekdo bral neco z bikediscountu nebo od nekud jinud ( nemam zatim zjistene kde jsou nejlepsi ceny, nikdy jsem ze zahranici nic nebral… ) tak se mi ozvete pridal bych se s objednavkou… diky :)

      0 0
    • Aspean  

      Vite nekdo odkud sehnat NN 2,4 v trailstaru? Nedari se mi ho najit v zadnym shopu u nas.

      0 0
      • mr.antik  

        bike-discount.de určitě to s poštou vyjde levnějc než u nás

        0 0
        • zdenek  

          Proboha, čím to na bikediscount překládali do češtiny?

          „běhounové dvojkolí“, „nosníky sedel“…

          :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.