Schwalbe Nobbi Nic Evo ucházejí

17 nepřečtených
  • hercules

    Čau,

    koupil jsem si nové kolo, které má bezdušové pneu, ale nemám s nimi žádné zkušenosti. Zjistil jsem, že zadní plášť uchází, bohužel né v galuskovém ventilku, ale na bočním povrchu pneumatiky. Děje se to pouze u zadního kola, přední vzduch zatím drží.

    Myslíte že pomůže aplikace těsnícího prostředku no tube? (ten jsem již objednal). Nebo jsem byl zbytečně zbrklý a měl jsem radši rovnou objednat „duši“.

    Děkuji za vaše rady a postřehy.

    BTW. Možná to je laický pohled, ale řikám si kam jde ten vývoj když místo osvědčeného autoventilku výrobci používají galuskový na který jsem si musel koupit novou pumpičku a místo osvědčené duše používají bezdušové pneu které nedrží vzduch a když píchnu tak nejspíše potlačím kolo domů…

    0 0
    • couffy  

      Přidej no tube a pořádně to protoč ať se pořádně rozlije po stěnách,když píchneš tak normální díru no tube zacelí,nesmíš to říznout ale i tak voz s sebou duši

      0 0
    • jIrI___  

      NoTubes na 99% pomůže. Ale kdybys ten plášť chtěl prodat, dej vědět :). A když píchneš, tak naopak nebudeš muset ani zastavovat a tmel tu díru zacelí s minimálním úbytkem tlaku v pneumatice.

      0 0
    • MlokCZ  

      A v čem jsou ty duše osvědčené? Jako že se osvědčily v častém defektení, vyšším valivém odporu a nutnosti bušit vysoké tlaky? :-)

      0 0
      • hercules  

        Mě se třeba osvědčily. Měl jsem kolo 10 let, když jsem jednou za čas píchnul, zalepil jsem duši sadou za pár korun, když jsem před sezónou potřeboval nafouknout kolo, tak to šlo kdekoliv. Ale je pravda že bezdušáky jsou lehčí atd… nicméně galuskové ventilky mě iritují pořád:-D

        0 0
        • mpdu  

          Pravdu díž. Souhlas. Já na galuskovej ventilek používám redukci na autoventilek. Foukával jsem kdysi takovou tou malou pumpou galuskové ventilky a když jsem zlomil třetí, koupil jsem šlahounkovou hustilku a redukci a fouká se to prádně.

          Defekt s maxxiss ranchero skoro neznám a návdavkem ještě ty pláště vydržej letopočet :-)

          0 0
      • BB  

        mě a asi dvaceti mým kamarádům se osvědčili. Hodně záleží na terénu ve kterém jezdiš. Třeba na Gardě a v Dolomitech všeobecně je to nejpoužívaněj­ší plášť.

        0 0
      • JSt  

        kdyz jsou tak spatny, proc porad jednu vozis v batuzku? :-))

        0 0
        • Slavoš  

          Protože,když říznu plášť ,tak aby se dalo dojet domů.

          :-D

          0 0
        • MlokCZ  

          To ti můžu říct naprosto přesně k čemu jsem v brašničce vozil duši ty 4 roky co jezdím bezdušáky – k h…u.

          Taky duše opouštím i v brašničce a už bude jen repair kit na bezduše.

          0 0
        • scret  

          stejne jako Mlok, dusi vozim ultralight a takrka k nicemu… Je to jen jako zaloha, co kdyby…

          0 0
    • LáďaH  

      NoTubes hlavně pořádně protřepej, než ho naliješ do pláště.

      0 0
    • BB  

      Ještě ti poradím pořídit si pořídit si tubless tyre outside repair kit

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      to co nespraví tmel opravíš z vnějšku pomocí takových knotů, které tam narveš z vnějšku.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.