• Zin

    Tak co, už jste někdo vyzkoušel? Zní to úplně magicky…

    0 0
    • Tofifee  

      To je asi brzo, nikde jsem je neviděl skladem.

      0 0
    • mr.antik  

      tak ideálně někdo kdo má přípmé porovnání s předchozím. 30% při stejném tlaku zní zajímavě

      Ale bez toho porovnání je to celkem o ničem informace

      0 0
      • Lišák  

        30% je standardní zlepšení u čehokoliv vylepšeného.

        Je to dost na to, aby si to zákazník koupil, ale není to dost na to, aby to opravdu poznal při prvním šlápnutí. Placebo z nové věci udělá taky dost procent.

        0 0
        • Zin  

          Koukal jsem na tohle video a nepřijde mi to jako placebo…

          0 0
          • Lišák  

            Zajímavý. Necháme se překvapit, až to otestuje i B-F. ;-)

            0 0
            • Breakpain  

              No muj kamos je z toho nadseny a ceka zazraky :)

              Ja standardne neverim “nos mezi usima” … ;)

              0 0
              • Lišák  

                Kde je koupil? Já, při svém neumění v terénu, preferuju co největší grip. Tak bych to zkusil pořídit. Až ojedu Mazzy.

                0 0
                • Breakpain  

                  Nene, je nadseny z te myslenky, jak to bude supr. Jako ze sezvykal marketing do posledniho slova ;).

                  Jeste je nema, ale uz veri, jak to bude super a o levl jiny biking.

                  Takhle mysleno :).

                  Naopak ja jsem skepticky a dokud to nevyzkousim a nepresvedci me to, tak to automaticky neuznavam :)….

                  0 0
                  • mr.antik  

                    jasně… určitě až se to za dvojku objeví na shopech, tak to nepoletim kupovat. Beztak mám zásoby gum ještě na příští rok

                    0 0
          • ememem1  

            sice je to dojmologia ale inak celkom pekna kopia DHF upravena tak aby to nemohla byt kopia.

            0 0
            • ceo  

              Když už tak Kryptotal Fr. 3–2 rozložení DHF fakt nemá, má daleko širší mezery atd.

              Sipping ma Albert okopírované od poslední generace Specialized

              0 0
    • puka  

      Amaury Pierron je sponzorovaný od Schwalbe. Jezdil tyto pláště nebo má jen dobrou sezónu?

      0 0
    • ceo  

      https://bikerumor.com/…y-grip-more/

      Asi je potřebuju vyzkoušet. A zrovna potřebuju nový přední…

      1 0
    • Lister  

      Má někdo další zkušenosti s těmito plášti? Zajimalo by mne hlavne porovnani lidi kteří vozili jiné Schwalbe a přešli na tohle. Protože já jsem nadšený a nevím jestli je to jen omezeným srovnáním nebo je to fakt taková pecka

      Začal jsem je vozit na mém XC a hodně mi to sedlo. Ty pláště krasne drží, velmi dobře jedou a jsou hodně ale fakt hodně pohodlné.

      Po pozitivní zkušenosti na prvním kole jsem to pak přehodil i na druhé kolo.

      Předtím jsem vozil už spoustu let Maxxis, vetšinou kombinace Assegai, DHF plus DHR nebo Aggressor. Tohle je prakticky v mnohém lepší nebo srovnatelné.

      Zatim pár postřehů.

      Tvar pláště je jiny než má Maxxis – jsou stejne široké, ale k tomu mnohem vyšší a i jejich profil je mnohem vic zaoblený. Asi kvůli konstrukci, aby z měkkého pláště nebyla po nasednuti úplná placka.

      Krásně drží – ale tady se klidně přiznám že P

      předtím jsem sice vozil trojsměs ale většinou ty tvrdší. Zatim mam vsechny plaste v Soft, ještě dělají ultrasoft.

      Odvalování – hodně zajimave a hodně záleží na tlaku. Je tam naprosto jasna hranice kdy se z hodně líného pláště začínají odvalovat mnohem rychleji. A ve vysledku jsou v terénu tak rychlé že na mnoha úsecích musim hodne dobržovat. Asi protože je plášť vic v kontaktu se zemi a méně odskakuje. Neni to placebo, bavim se o jizde na notoricky známých úsecích a stejných kolech. Zkoušel jsem dokonce i verzi Albert plus DHR a po přezuti na Albert plus Albert bylo znát zrychleni. Na asfaltu asi lepi trochu vic, ale zajima tohle někoho u podobneho pláště?

      Nepropadaji se. Když najdete správný tlak, tak je v nich dobra opora a nežvejkaji se. Ze zadniho kola jsem vyhodil tezkou vložku (Cushcore, nebo jak se jmenovala, prote poradny kus pěny) a nechybi mi. V tomhle je hodne znát když je vzadu Gravity misto Trail verze. Ta trail by vložku snesla u gravity ji nepotřebuji.

      Kdyby někoho zajimala váha- Albert Trail je od 1150–1090 gr, gravity je přesně o 200gr víc a pocitově mnohem odolnejsi plášť.

      Tlaky – je potreba foukat vic. Ja sel nahoru asi o 10%. Ale u toho zadniho Gravity bez vlozky zase naopak hodne dolů. Ve vysleku mam ted v zadnim o 10% vyssi tlak nez v prednim. Předtim jsem to měl často az o 20%.

      Moje přání

      • doufám že tohle Schwalbe nezařízne.
      • a doufám v další vzorky. Hodne bych si pral Nobbyho v sirce 2.4, protoze zen Albert se mi sice na Ripleyho vleze, ale jento tak tak, často haze kameny mezi plast a zadni stavbu a v bahně by to byl asi průšvih.

      Na zimu možná zkusim dopředu Mary, ale ta je zatim asi jen Gravity a to už by nohlo na mé ježdění byt zbytečné moc. Tak třeba jen Albert Ultra Soft…

      1 0
      • Lister  

        Jo a kdyby někoho zajimala šířka, to je tady takový populární rozměr.

        Na 30mm rafku 59mm

        Na 32mm ráfku 60mm

        A výška je tak o 3–5mm vyšší než jiné 2.4–2.5 pláště co jsme zatim vozil.

        S tim tlakem jsem to napsal asi zbytečné zmateně.

        Takze původní Maxxis setup – 19–20 vepředu, 25 vzadu plus vložka.

        Albert Trail a Albert Gravity – 21 vepředu a 23 vzadu.

        PS: a dívám se, že forum si s řazením fotek dělá stále co chce…

        1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.