Uvažuji o koupi této vidlice RST First Air 100 lockout. Má s ní někdo zkušenost?
Uvažuji o koupi této vidlice RST First Air 100 lockout. Má s ní někdo zkušenost?
já ji vozím, nevím sice který je to rok výroby ale moc spokojený s ní nejsem
Obecně RST jsou fakt špatné. Výrobci dělají vidlice dobré a špatné, RST dělá špatné nebo ještě horší. Zkoušel jsem RST first a opravdu fakt nic moc… ale možná je to taky degradovaný tím že už jsem si zvykl na foxky :-)
tak oproti foxkám je to spíš pevná vidla :) ale je fakt že aji oproti jiným které jsem zkoušel je to nic moc
Taky otázka jakej FOX, Fková řada mě citlivostí nenadchla. Ale že je RST na nic souhlasím 100%.
a souhlasíš proto, že má RST blbý jméno, proto že si na ní jezdil a nevyhovovala ti? je jasný, že se RST nemůže rovnat s Foxkama, ale taky se nedá srovnat cenově..
RST F1 se nemuže rovnat ani s R7 kterou kopíruje, a do jejího špatného chodu má pořád hodně daleko.
o téhle vidlici má smysl uvažovat je po tunigu s TT, jinak je lepší dát na kolo pevnou a ušetřit 3/4 kila váhy.
vozím TUHLE
je to rok 2009 a vůbec si nemůžu stěžovat. Mám ji rok a chodí poměrně dobře, hmotnost je za ty peníze slušná. Už dostala dost zabrat na závodech, maratonech, nějaká ta wheelie a skok tam sou hodně často a drží statečně.
Myslim, že časy se mění a s nimi i „ověřené jistoty“, jako to, že RST a SR Suntour dělá špatný vidlice.
No, rozhodně bych se nebál této vidlice v úpravě od Tuning Test, myslim, že je v nabídce…
mám RST F1 platinum, nemůžu si na nic stěžovat, po různých úpravách(bylo jich fakt hoodně) je to velká citlivka, jsem naprosto spokojen, výborně žehlí, progresivita mi taky vyhovuje(využívám 95mm ze 100mm), jsem z ní naprosto unešený, ale bez úpravy taky nemusí být špatná
za mě 100% doporučuju
akorát bych ji vytknul malou pevnost v krutu, ale není to nic zásadního
Chci se zeptat co myslíš tím,že má malou pevnost v krutu? Jak se to projeví???
Treba to, ze kdyz zatocis, tak si kolo jede svoji cestou. Samo je to pritazeny za vlasy.
spíš při brždění, mám 180 kotouč, nebo občas v zatáčce škrtne kotouč
Mám tu samou a souhlasím se vším co jsi napsal… max. spokojenost…
Upravy su TT alebo domace?
domácí, TT není potřeba
Zkus se trochu rozepsat, co jsi s tou vidli provadel a jak, pokud to teda neni strezeny vyrobni proces;)
za prvé jsem vyndal z táhla plastovou blbost, pak měla až vidlice opravdu 100mm,pak komplet přetěsnil(ucházela) takže vyměnil těsnění pístu, horního šroubu, u tlumení to samé, dal jsem tam lepší olej(byla tam jakási břečka)trochu upravil tlumení, pak pod gufera molitanové kroužky, a pak předělal na olejové mazání, vlastně nebylo co předělávat, ta vidle je nachystaná na olejové mazání(má utěsněné šrouby),) no a pak nalil do každé nohy 12ml speciální směsice olejů:-), a na pístek redrum+směs :-)
Není 12ml do každé nohy trochu málo?
ne, výrobce doporučuje 5ml:-D, zkoušel sem i 20 a to vidle zhrube v 75mm narážela na hladinu oleje, těch 12 je vyzkoušených
Tak to jo.
pekny postup,ak sa nemylim,tak je to povodne vazelinova vidla,takze nemas po prerabke na olej vakel?
vakl tam je, ale nic hroznýho
Co ji udělal s tím tlumením?
lepší olej, trochu popravené zamikání
Jak…lepší? Povídej. . .
toš motorex, byla tam průhledná břečka která nemazala
Tož jakej. . . ten motorex?
toz tipuju standartni tlumicovej 7W
no měl jsem aj 10 a taky to nebylo nejhorší, ale chce to 7 a míň
Ve vlákně o Suntouru zas doporučují motorový olej. Nejlépe syntetický. Tak co je vlastně lepší? Apropo, je nutné vůbec vidlici nejprve čistit od vazelíny? Nestačilo by pouze dolít skrz otvory po šroubech olej? Že by se spolu s vazelínou mohla vytvořit jakás kompromisní srágorka. Když je jednou vidlička vazelínová, tak by vlastně zůstala, jen by byla směs řidší. Podle hesla: Vlk se nažral, ale vazelína zůstala celá.
Ty si to zase chceš moc ulehčovat, že? V zimě vazelína ztuhne a máš z toho pevnou vidlu. Na zimu žádnej olej není dost řídkej.
až budeš někdy dávat ten motorový sintetický olej do tlumení tak se ozvi, nafoť to a napiš recenzi:-D, chtěl bych se pobavit:-D
Teď jsem se v tom tedy nějak ztratil. Ale nejspíše já myslím pouze místo vazelíny.
Ve vlákně o Suntouru zas doporučují motorový olej. Nejlépe syntetický
my se tady bavíme o tlumení, občas je dobé si přečíst na co odpovídáš…
Jo aha. Dík moc za upozornění.
Mě furt nejde do hlavy těch 12ml oleje do každé nohy a to jak píšeš výrobce doporučuje jen 5ml,12ml je sloupec o výšce 37mm a průměru 19mm a těch 5ml je 16×19,vnitřní průměr vnějších nohou bude tak 35mm,to se tam těch 12ml musí stratit.To se nohy máznou když jde vidla skoro na doraz,nohy jsou jen o 2mm slabší než u Epiconu a v něm mám 60ml oleje v každé noze a po vypuštění jde stlačit bez odporu na doraz.
no, ale ve vnitřku je mezi vnitřní a vnější jen pár mm, prostě sem to zkoušel, kdybych dal 60 tak se ani nehne:-D, je to ozkoušené, ale když nevěříš tak to můžeš zkusit:-D
To je mi jasné ale i tak je těch 12ml nějak málo,můžeš mi změřit průměr vnějších nohou někde pod futry a jak má asi dlouhé futra?
Tak v Rvl Rebě nebo Piku je 15ml v každej noze, takže těch 12ml pro vidli s menšíma nohama mi přijde celkem ok… 60ml možná tak do nohy s ocelovou pružinou.
viz akula, treba do SIDa je doporuceno taky jen 5ml oleje oproti 15ml u reby atd, mimojine asi proto ze SID nema nohy az dolu:)
Co jsi upravoval na zámku?Já jsem přepracoval se soustružníkem v zádech celý píst zámku:.-)))
ale, se šroubečkem sem si pohrál:-), a pak ještě změnil sílu potřebnou na „průraz“
a co ty si s tím dělal?
A copak je ta speciální směsice olejů? Dík.
už ani nevím, asi 5w/40 motorex motorový + 10w motorex tlumičový, pak ještě asi 30w nějaký tlumičový, možná trocha redrumu:-D
:-)
prostě co najdu:-D
a nechces si prividelavat upravama? docela bych to zkusil.
kde koupim ty tesneni a prachovky na 2010tku RST 1st air?
heh chceš udělat kozla zahradníkem?
klidně
nevím kde koupíš gufera, ale někde je mít budou
těsnění koupím normál v obchodě
Zdravím, už delší dobu forum prochazím, ale až současný problém mě „donutil“ se registrovat. Mám nové kolo (Instinct 09), ujel jsem na něm jen pár metrů a vidlice má dost velkou vůli v pouzdrech při zabržděném předním kole a pohybu dopředu/dozadu. Je to RST first air, vím že to není žádný zázrak ale je nová, tak by to snad dělat nemělo ne ?? Nebo je to u ní normální ?? Díky předem. PS: Hlavně mi nepište ať si koupím Epicon TT, mám to kolo 3 dny tak se vidlu měnit nechystám. :)
A co reklamace?
Jestli to je vada vidlice, tak reklamaci samozřejmě zkusím, ale kolo mám kupovaný přes net, takže by to asi trvalo než by se to vyřídilo a když je jaro tak chci hlavně jezdit. Jde mi hlavně o to, jestli to je nebo není normální u této RST.
já už týram RST first air 2009 druhou sezonu a to dostává zabrat dost a drží statečně ( musim zaklepat )..
A skutečně je to vůle v pouzdrech? Vyloučil jsi hlavové, pohyb desek ve třmeni, atd.?
Hlavové složení jsem dotáhl (několirát), ale když přiložím prst do místa kde nohy zajíždějí do pouzder a zkusím s kolem pohyb dopředu/dozadu (přední brzda zabržděná) tak to i cítím. Připadá mi že to dělá hlavně pravá noha (po směru jízdy). Doteď jsem měl vidlici RST capa, takže nevím jestli je to u vzduchové vidlice normální.
Na to hlavko bacha, abys ho ted nemel pratazene.. Vakl normalni urcite neni, doporucuji reklamaci – zavolej tam, domluv s nimi ze jim posles jenom vidli (at to mas lehci a levnejsi) a zeptej se, jak dlouho to bude trvat a jestli by to neslo popripade nejak urychlit (treba ze bys tu vidli poslal primo d RST servisu, nebo co ja vim jake jsou moznosti)
Pokud je vůle na vidli dej jí na reklamaci.
reklamace, mě to uznali
Díky všem. Asi to bude jediná možnost, to se ještě minimálně 14 dní nesvezu :(. Ještě mě napadlo, když tu vidlici vypustím a nafoukám znova na předepsanej tlak, to asi nepomůže že ??
ne, počítej s tím, že ten měsíc čekat budeš, takže tam zatím hod pevnou nebo nejakou šunku
na kolik jí foukáte? já mam f1 platinum a mám 60kg a dávám jí na 90psi, sag 24mm, využitý zdvih-95mm
Mam taky dotaz co se tyce RST firs air chodi dobre ale kdyz dole na prave strane tocim menicem tlumeni tak to je furt stejny vubec zadny rozdil v tlumeni.Packa nahore funguje v pohode
to je odskok vidlice, poznáš to při vracení vidle
ja vim ale prave kdyz to dam do plusu nebo do minusu tak se ta vidle vraci furt stejne neni zadny rozdil
a točíš až na doraz? kři uplném zašrubování by se totiž měla vracet velmi pomalu
jo az na doraz
no, tak buď reklamovat nebo jí rozebrat a odskok nastavit interně, pravděpodobně ti prasklo táhílko, které točí šroubem, ale interně to nastavovat pujde, teď jsem to dělal
a jak se to dela prosim te
je to mooc složité, musíš rozebrat spodní část locku, a tam je z vrchu díra na imbus, a tím to seřídíš, protě musíš celou pravou vnitřní nohu vykuchat
dik tak to delat nebudu spis to reklamuju ona je 3 mesice stara
btw, toto to je
ale rači to vyreklamuj:-D
Jeste se zeptam kdyz je praskle to tahlo muzu stim normalne jezdit nebo se stim muze jeste neco stat
jakože nevím přesně jak je to v tom táhle jak je v něm to táhílko, ale na konci je závit a tím reguluješ průchod oleje, a ten je tam teď na volno takže by bylo dobré ho aspoň zalepit sekunďákem, ale pokud ta vidle nekope tak bych to neřešil, jen bych jim o tom řekl tam kde jsem to koupil, a v zimě vyreklamoval
Ahoj. Podle fotogradie se mi zdá, že tam máš molitanové kroužky čtyři. Kam prosím přijde ten druhý pár? Dík.
jo mám tam 4, ale použil jsem jen 2:-)
Už se Vám někdy stalo na RST Fist Air že Vám přestal fungovat Lockout tím že jste položili kolo na zem s otevřeným Lockoutem a on se zavzdušnil? Jak to opravit nevíte?
trochu nechápu co si s kolem dělal, ale konstrukce tlumení vylučuje zavzdušnění, nebo stačí párkrát propružit a máš odvzdušněno, a pokud nefunguje lock tak máš málo oleje
Mám na kole Recona SL Air s LO na řidítkách. Někdy lock nefunguje, zvlášť pokud po ježdění vidli zapomenu odemknout a kolo dlouho stojí se zamčeným lockem (když pak odemknu, chvíli jedu a poté chci zas zamknout, tak to nejde – až třeba po několika hodinách LO zase začne fungovat). Vidli se tedy snažím zamykat co nejméně. V čem může být problém? Při skladování kola se doporučuje nechat vidli odemknutou?
V manuálu k vidlici RST naopak píší, že při skladování v nějaké abnormální poloze má být Lock zavřený. Jinak prý se zavzdušní.
Bajka skladuju ve svislé poloze – na háku za přední kolo. Mám vysledované, že LO líp funguje, když se skladuje při odemčené vidlici, ale jestli je to dobře nebo špatně… Některé vidle lock nemají vůbec, ale zas třeba mají jinou konstrukci a „abnormální“ polohy při skladování jim nevadí.
já vím že je to už starší příspěvek… ale hrozně se bavím, takže nemůžu neodpovědět:-D
ve fyzikálním soubojí o váhu (a tím pádem více zemské přitažlivosti) vyhrává jednoznačně olej v tlumiči nad vzduchem… no a co se tedy asi stane když je vidlice naopak?:-))) poté co kolo opět správně postavíš chvíli trvá než olej opět proteče střevy tlumiče do dolní části pravé nohy, tam kde má normálně být… což je logický důvod proč nemůže fungovat lock (lock zjednodušeně pracuje na principu zamezení průtoku oleje směrem nahoru… velmi laicky;) )
nevým, ale když si představím konstrukci tlumení tak je nemožné aby se zavzdušnila, teda možné to je ale při prvním propružení se odvzdušní,jak je to u recona nevim
Malý dotaz k téhle vidli – mám jí teď novou a nevím co od ní očekávat (alespoň do doby, než ji zahodím a pořídím Epicona).
Připadá mi, že dost „dře“. Malinko se to zlepší, když se na předním kole třeba minutu pohupuju (jakože simulace jízdy), ale stejně. Odtrh jsem sice neměřil, ale připadá mi doooost velký.
Když si na kolo sednu a nechám váhu spíše vzadu, vidlí to ani nehne. Když se opřu do obvyklé jízdní polohy, sag je asi 2,5 cm, jenže nohy rozhodně nezajíždí plynule. Spíše z nuly skočí na těch 2,5 a tam se jakoby zadřou. Když přenesu váhu dál dopředu, jde do zdvihu víc, ale zase po skocích. Jako když jedete gumou po školní lavici, neklouže, ale skáče. Pokud zapumpuju rychle, je to ok, a klouže hezky. Pokud pomalu, zasekává.
Jinak ani při nejšílenějším poskakování s váhou prakticky jen na předním kole se mi nepovede dostat jí do zdvihu víc než 8 asi cm.
Tedy táži se, je toto normální?
Je. Mám ji také. Ale pokud se před každou jízdou mázne silikonovým olejem, tak je to podstatně lepší.
No tak to je ale vopruz. Vždyť se ani ten sag nedá změřit, jak to pitomě skáče.
A dělají to jen vidle v téhle ceně? Nebo jen ta F1 ? Nebo jen RST? Nebo to dělají všechny?
Přesně. To mi také vadí. Není to u vzduchových běžné? Tohle je totiž moje první.
silikon dávám po každé jízdě na všechny vidle co máme doma.
když si zvykneš opruz to není. alespon při tom očistíš stíráky.
Opruz není mazání, to néé. Přeci kdo maže, ten jede.
Opruz je to chování.
njn, nevybereš si:-D
já měl v ruce dvě a kromě linearity by se i daly. Jedna jetá druhá funglovka. Ale vaklík měly obě.
a myslíš že ten vakl jde nějak upravit?
mělo by jít všechno, ale má smysl vyrazit a instalovat nový futra, nedej bože dělaný na speciální rozměr?
nevím spíš bych zkusil futra z jiné vidlice
boužel DT 30mm asi nedělá a jiné možnosti nemám
ale jak to tak čtu tak každá ta vidle je z výroby uplně jiná, mě chodí suprově, akorát mám zas vůli ve futrech, ty taky?
Jestli můžu i já odpovědět – sice je nová, ale vůle absolutně žádná v žádném směru. Při locku bych jí od pevné nerozeznal.
Připojuji se s chválou. Lockout bezchybný a vůle absolutně žádná. Velice příjemná vidlička.
Mně teda lock trochu propouští, ale jen při pořádném zatížení a pooooomalinku.
A koukám, blisterexistovi chodí krásně, ale s vůlí. Nám chodí trhaně, ale bez vůle. Žeby se jim smrskly formy? :D
asi jo, nebo maj velký výrobní tolerance:-)
aha tak ty mám asi přesný opak co já, asi máš moc těsné pouzdra, zkus ji předělat na olej
jinak jsem ji jednou kuli vuli reklamoval,byl to typ na „V“, posílal jsem ji tam bez locku(páčka,pružinky kuličky) a bez čepičky ventilku
došla mi z5 uplně zbrusu nová platinka(a novější ročník než jsem měl já), bez čepů, pouze na kotouče
takže v tomkle směru si nemužu vubec stežovat, věc druhá je že ta nová měla uplně stejnou vůli:-D
kdyby někdo chtěl, mám tu lock a čepičku navíc:-D
Vyměním tvojí platinku s vůlí za mojí F1, krásně tuhou :P
to by jsme se mohli dohodnout, napiš mejl
Hehe, co je pro tebe vlastně vůle? Co ti dělá?
při zabrždění a kejklání kolem se spodní nohy oproti horním „posouvají“ mimo osu, prostě je tam vakl:-D
nic hroznýho, ale já jako strojař nesnáším vůle tam kde být nemají:-D
no ty vole…:-D „jako strojař…“ kdyby tě slyšel někdo starší z praxe tak by ti dal, jsi se na škole sotva zabydlel a už jsi strojař:-D
WOJTKU VÍTEJ ZPĚT :-D
zas ta čeština:-(
to je narážka na mě?:-))))
ne, na mě:-)
No prostě, máš tam mít „na mne“ a né „na mě“. Čecha to totiž zabolí.
ňákou takovou, o něco menší:-D
s tím zdvihem ano, ti kkti z výroby na táhlo cpou jakýsi spensr, po jeho vyndání mám zdvih zhruba 110mm, s tím zadíráním nevím, mám ji předělanou na olej a jezdí jak pomásle:-)
Jo, o tom spaceru jsem tady už někde četl… Tak ten asi poletí, potom ji předělám na olej, a pak už jen zahodím nebo ne.
Na stránkách výrobce je nádherné video, jak vidličku rozebrat a udržovat. Ale s předělávkou na olej nevím… Co to vše obnáší?
Já jsem to konkrétně u téhle nezkoumal, ale asi prostě jen nahrazení vazelíny správným množstvím oleje. Myslím, že F1 už od výroby těsní. Ale bůhví.
No kdyby ses do toho pustil, tak poreferuj. A ta vymezovací podložka tam skutečně nemá žádnou funkci a může se bez rizika vyndat? Jestli to třeba není nějaký nutný doraz a apod.
Někdo tady o tom předělání konkrétně F1 psal. A ten bazmek je tuším taky úplně k ničemu. Ale zas mě neber moc vážně, jenom co jsem tady tak pochytil.
jo to jsem psal já:-), ano ten bazmek je tam nakokot, ano stačí tam jen nalít olej, je už utěsněná(doporučuju zhruba 10ml), ne není ten bazmek doraz, na to je tam pryžový čudl asi 15mm vysoký
kdybys tu vidli nechtěl tam si ji rád vezmu, myslím to vážně:-)
Kdyby se fakt dala jednoduše předělat na olej, tak bych jí šanci dal. Tím spíš, že když u jiných vidlí se olejem třeba může udělat vakl, tak tahle First Air od výroby tuhá by se mohla akorát hezky uvolnit.
přesně tak, a já bych naopak mohl předělat z oleje na vazelínu a možná bych se zbavil vůle:-D
Proč se vůbec dělaj olejový a vazelínový? To je vazelína levnější, nebo odolnější, nebo proč vůbec? Vždyť je to sajrajt :D
A to mi připomíná, když jsem si dneska vyzvedával kolo z garančky, stála jim tam nějaká Merida, taky s First Air. Tak jsem si (samozřejmě s dovolením) trochu zapumpoval, a taky trochu dřela. Malinko míň, než moje, ale dřela.
hm, zajímavé, chtěl bych zkusit tvoji vidli, moje platinka nedře, nebo o tom nevím:-D
a proč tam cpou vazelínu fakt nechápu, demence
Zkusím jí někdy trochu máznout kluzáky. Každopádně do toho marastu, co je venku, se jen tak projet nepůjdu, takže mě to zatím netrápí :) Uvidím, třeba se trochu rozhýbe, přeci jen je nová.
měla by se trochu rozchodit, a mazat nohy sil. olejem je základ:-)
No třeba v tej slavnej youtubecykloškole Jardy Birella říkali, že kluzáky se nemažou a měly by se udržovat čisté a suché.
tak řekli spoustu keců, sil. olej není ani moc na mazání jako spíš na konzervaci gufer, tak to beru já
protože vytěsnůje líp vůli jak řídkej olej to je jedíny ;) no a pak nemusi asi tesnit
njn, ale když už jí maj suprově utěsněnou tak proč tam narvali vazelinu nechápu, pouzdra se taky musí vyrábět s přesností na setiny+ připočítané něco aby tama prošla ta vazelína,. takže kdyby tam dali olej tak je to vyjde uplně nastejno:-)
protože když je rst lowendová značka manitou tak asi není ve firemní strategii aby first byla stejně dobrá jako R7. což je taky důvod proč je first připravená na olejové mazání – jelikož vychází konceptčně z R7, která byla vždycky na olej.
A ono to dření není tak hrozná věc… blbě se kvůli tomu měří sag a vidle je první 3 cm zdvihu tuhá. Jenže já jsem zvyklej z pevňáku na každý překážce nadlehčovat, jezdit hodně ze sedla, a když potřebuju grip, tak prostě tlačit kolo do země. Takže je mi to víceméně jedno.
Když potřebuju, aby chodila, jsem ze sedla, vidle je na větším zdvihu než na sagu a chodí.
Když sedím, je mi jedno, že je necitlivá, protože do zadku mě to stejně nakope.
TAKHLE kdyby mi tak chodila… :(
jo tak nějak chodí, natoč video jak ti nechodí:-)
Uz me to napadlo… jenze z videa je prd poznat…
Popisu ti to. Predstav si, ze postavis kolo na zem, locknes vidli, zabrzdis predni brzdu, a budes se snazit to zabrzdeny kolo pootocit. Bude delat vrrrrrrrrrrz, pokud budes tlacit rychle. Pokud budes tlacit pomalinku, zacne delat takovy skubavy tktktktktktktkt :-D a presne tohle tktktktktkt mi dela vidle kdyz se pomalu hybe.
aha, to spíš nasnědčovalo tomu že máš vůli:-D
Ááále.. mně už je to jedno… polepší se nebo půjde do světa… na fullu by mě to žralo víc, ale na HT se stejně vyklepu.
Tak jsem to video fakt udělal.
TADY je link, za chvíli by už mělo jít
Možná to půjde špatně poznat, ale já to společně s rázy v ruce cítím velmi dobře.
pořád to nějak nejede
Koukám, youtube si nějak dává na čas… aspoň mi ten příspěvek pěkně zapadne a nikdo mi neporadí… takže BUMP :D
jn taky siříkám:-D
Video kdyžtak TADY
heslo : bike
tak, hm jde to vidět že to přidrhává,vuli tam máš taky, a to ti cvaká ta vidle?
To teda přidrhává. Vůle v žádným případě, jenom to celý pruží. Mám zabržděnou jen přední.
To praskání jsou buďto prkna pode mnou, nebo spíš kotouč, když se o milimetr protočil (brzdy jsou nový, neubrzdí skoro ani na místě).
Ještě jsou tam někde na pozadí slyšet štěňata…
ááále, kašlu na to, založím si thread… tadyto už nikdo nečte, a poradil by mi jeden člověk.. :-) nic proti tobě
každopádně bych ji buď rozebral nebo reklamoval, může tam být něco blbě složené
ale s tou vůlí nevím, zabrzdi přední, vraž prst mezi šavle a můstek(podkovu), a kývej kolem dopředu dozadu, uvidíš:-)
Tuhá jak helvétská víra.
tak to ti závidím
Já si jí nezávidím, drhne :D
no, a bez zabržděné brzdy je to stejné?
Jo, prostě vůli já neznám. Třeba když jedu, locknu a ťukám na brzdy, ani se nehne.
j já nemyslel vůli, ale to drhnutí:-)
Jo tak… ano, i bez brzdy. I za jízdy, když jedu po rovince a hýbu s těžištěm.
V podstatě se bez drhnutí nehýbe nikdy… jenom když na ní třeba poskakuju, pak MUSÍ rychle plynule.
Ahoj. Stala se strašná věc. Oficiální stránky, na něž jsem se spoléhal jako na absolutní jistotu, jsou nedostupné!
Nemáte prosím někdo náhodou zazálohovaná servisní videa z těchto stránek? Dík.
Ufff. Moc moc díky. Úplně jsem se opotil…
Ahojky,RST First Air 100mm mám na Meridě tfs matts 700-V,a zatím jsem s ní spokojený a funguje tak jak má..i když na ní mám teprve najeto něco přes 800 km.
Hmm. Tak fakt nevím, proč jsem ji chtěl předělat na olejovou. Ach jo.
abys měl naprosto dokonalý chod jako já:-)
To stejně nebudu, když mám úplně jinou, horší. Ach jo.
vytáhni z ní mravence a bude šlapat jako foxka:-D
Dost již bylo mravenců!!
Moje dojmy z vidle RST- TITAN air, koupená po 50% slevě za 2250,– výdrž cca. 300 Km :-( vady: z pravé nohy mi začal lézt nějaký šmír asi vazelína, při dofukováni pravé nohy, se mi potřebný tlak podaří nahustit až cca. 30× pumpnutí pumpičkou ze začátku jakoby ten vzduch nechtěl zůstat v noze jakmile se dostanu nad 50 bar. tak mi tlak klesne pod 30 barů a tak pumpuju furt dokola až se konečně dostanu na požadovaný bary, další asi vada, jakmile zapružim vidlí, tak v jedný noze něco bouchá zmizí to pokud ji více nahustim cca.80 bar a poslední při posledních projížďkach na biku naskutečně ztuhla, zavěr RST nebrat, raději si připlatě o pár tisíc, za kvalitu, já prodělal 2250,– Kč během měsíce.
Moje dojmy z vidle RST- TITAN air, koupená po 50% slevě za 2250,– výdrž cca. 300 Km :-( vady: z pravé nohy mi začal lézt nějaký šmír asi vazelína, při dofukováni pravé nohy, se mi potřebný tlak podaří nahustit až cca. 30× pumpnutí pumpičkou ze začátku jakoby ten vzduch nechtěl zůstat v noze jakmile se dostanu nad 50 bar. tak mi tlak klesne pod 30 barů a tak pumpuju furt dokola až se konečně dostanu na požadovaný bary, další asi vada, jakmile zapružim vidlí, tak v jedný noze něco bouchá zmizí to pokud ji více nahustim cca.80 bar a poslední při posledních projížďkach na biku naskutečně ztuhla, zavěr RST nebrat, raději si připlatě o pár tisíc, za kvalitu, já prodělal 2250,– Kč během měsíce.
oprava PSI ne BAR :-)
No ještě žes to tak pěkně sfouknul…
Asi jako že Nokia 3310 neumí 3D, takže Nokie NEBRAT.
asi tak, s nokii 3310 můžeš telefonovat od toho tel. vlastně i jsou a tak to beru s vidlema, pokud si pořidim vidlu, tak bych byl rád, aby splňovala to, nač je určena. Ale moje chyba, četl jsem dost příspěvků od lidí co RST jezdili a většina jí zatracovala :-)
hola, nevite nekdo, jest-li existuje katalog ND pro RST? mam vidlici asi z roku 2007 a nemuzu nic najit. Mam praskle prachovky, asi poskozeny lockout a chci si podivat do manualu, jake sehnat ND. Predstava je takova, jaky ma kalog ND pro sve vidlice napr. rock shox reba.
:D
cena ND převýší cenu nové vidle RST
Koupil jsem nový kolo (Leader Fox Maxx 2012) a tahle vidle tam je už s lockoutem na řídítkách. Je mi to tam k ničemu, rád bych to zaměnil za normální ovládání na korunce. Žádný set jsem ale nikde nenašel. Pouze ten s tím dálkovým ovládáním. Poradí někdo?
Vyzkoušel bych to na bazaru s někým „vyměnit“ za ovládání na korunce. Ale být tebou, dal bych tomu dálkovému ovládání ještě přeci jen šanci.
mám tu páčku na korunku a ty blbosti k tomu, zbylo mi to z rst f1 platinum, prodám:-)
Ahoj, včera jsem si koupil Author Traction 29 2012, je osazený touto vidlicí přesně VIDLICE RST F1RST29 AIR 80mm. Moje otázka zní:
Při zamření a opření se o řídítka se vidlice cca 20mm zasune, je to tak v pořádku, nebo je něco špatně?
Díky za reakce
Ahoj, včera jsem si koupil Author Traction 29 2012, je osazený touto vidlicí přesně VIDLICE RST F1RST29 AIR 80mm. Moje otázka zní:
Při zamření a opření se o řídítka se vidlice cca 20mm zasune, je to tak v pořádku, nebo je něco špatně?
Díky za reakce
Ahoj, včera jsem si koupil Author Traction 29 2012, je osazený touto vidlicí přesně VIDLICE RST F1RST29 AIR 80mm. Moje otázka zní:
Při zamření a opření se o řídítka se vidlice cca 20mm zasune, je to tak v pořádku, nebo je něco špatně?
Díky za reakce
Ahoj, včera jsem si koupil Author Traction 29 2012, je osazený touto vidlicí přesně VIDLICE RST F1RST29 AIR 80mm. Moje otázka zní:
Při zamření a opření se o řídítka se vidlice cca 20mm zasune, je to tak v pořádku, nebo je něco špatně?
Díky za reakce