rozdíl Giant Anthem X2 09 vs X3 2010

42 nepřečtených
  • ALEX007

    ahoj, v r 2010 Giant zvedl specifikace bývalého X2 , i cenu a o dost. jsem na chalupe, blbe funguje web, kola jsou na www.giant-bicycles.cz v sekci Kola. Staré modely jsou na linku Sleva na modely 2009..zkusim to zkopirovat

    • Umi někdo poradit, zda je letošní X3 rovnocenná s minuloročníX2? dí­ky
    0 0
    • ALEX007  

      SPECIFIKACE X2 2009

      ANTHEM

      černá/modrá/bílá

      rám Anthem X, AluxX SL systém Maestro, zdvih 100 mm

      vidlice Fox 32 F100 RL, zdvih 100 mm

      tlumič Fox Float RP2

      řídítka Race Face Ride XC

      představec Race Face Ride XC

      sedlovka Giant

      sedlo WTB Silverado

      pedály –

      řazení Shimano SLX RapidFire Plus

      přesmykač Shimano Deore

      přehazovačka Shimano XT Shadow

      brzdy Hayes Stroker Ryde, 160 mm

      brzdové páky Hayes Stroker Ryde

      kazeta Shimano HG50, 11–34

      řetěz Shimano HG73

      kliky Shimano SLX

      středová osa Race Face X-Type

      ráfky Mavic XM117 Disc

      náboje Shimano Deore Disc

      dráty nerezová ocel

      pláště Schwalbe Racing Ralph Evo 2.1"

      0 0
      • oldaka  

        Doporucuji X3 2010 a pripadne vymenit kola nebo kliky a mas supr bajk.

        0 0
        • ALEX007  

          thx… mozna to pro mne bude super bajk tak jako tak…sorry za lama dotaz, jak člověk pocítí benefit klik, když jde z SLX o stupen výše?

          to už u kol si to umím víc představit…

          jak tohle probíhá? absolutně nechcu prodávat někde na aukru zbylá kola…jsou někteří prodejci ochotni podle vaši zkušenosti to při prodeji nového kusu udělat?tj dát lepší kola, a pouze doučtovat cenu za ta extra kola? myslím rozdíl cen mezi koly standard a těmi co chci?

          • pokud jde o kola..sorry moc o tom nevim..mužeš mi hodit jeden link, na nějaká alternativní kola, kerá by tu x3 hodila o pořádný kus výš? předpokládané užití je „odpružené silniční kolo“…tj minimum terénu, a pokud ano tak kousek lesní stezky mezi vesnicema..tj i hodně light pláště..díky za rady
          0 0
        • Pytlik  

          Kliky docela jdou.

          Rafky u x3 uz nejsou takovy blato, jak x2. Spis naboje by chtelo o chlup lehci…

          Myslim, ze i takhle je to uz slusny kolo…

          0 0
          • ALEX007  

            tyhle kola má X1..jelikož o tom vím kulový, tak jsem šel řadou nahoru, tady vidím jiná kola.

            jsou o hodně lepší? máte ponětí, o kolik by to kolo stálo víc, s těmihle koly?(za předpokladu že by to prodejce byl ochotnej udělat v normálních cenách, tj učtoval jenom rozdíl mezi pultovými cenami kol na x4 a těmihle?

            středová osa Shimano XT

            ráfky Shimano XT

            náboje Shimano XT

            dráty Shimano XT

            pláště Maxxis Crossmark 2.1

            0 0
        • oldaka  

          Dle myho rozdil v klikach SLX a XT vubec nepoznas. Tuhosti na tom budou ± stejne, rozdil je hlave ve vaze a v designu. Psal jsem vymenit jen pripadne, coz znamena ze SLX budou slouzit uplne krasne. Jestli nebudes honit gramy tak klido nech SLX.

          Ohledne kol kup zapleteny kola Fulcrum RM5 nebo RM3 a mas kvalitni, odzkouseny kola.

          http://www.kupkolo.cz/…10_5710.html

          http://www.kupkolo.cz/…10_5709.html

          Plaste – mrkni na Schwalbe Furious Fred. Pro tvoje „silnicni vyuziti“ idealni a i v lehkym terenu jsou v pohode.

          http://www.kupkolo.cz/…ar_5427.html

          0 0
          • ALEX007  

            diky,

            mezi tema dvema co doporučuješ, taky dobrej skok v ceně…

            i ten levnejsi, red metal 5 znamena přínos, oproti tomu standardu x3 anthem 2010, viz data na konci tohoto přispěvku?

            jestli jo, tak bych do toho možna šel… ten druhej řádově 10k to je už možná moc…záleží, jak to dodavatel bude počítat…taky by se víc vyplatilo bud ho ukecat aby on koupil tu tebou doporučenou kombinaci na kola…anebo doporučil něco ze svý normál nabídky od svých dodavatelu..bude totiž schopnej a ochotnej mi dát lepší nabídku, alespon bude mít tu marži na tý alternativě co já chci…to mi přijde jako častej problém, rozjetý větší obchod v sezoně když má kšeft, se mu moc nechce extra shánět pro mně něco od dodavatelu jiných než jeho vlastní

            STANDARD DODAVANY S X3

            ráfky Mavic XM 317 Disc

            náboje Shimano Deore

            dráty Sapim Race

            pláště Michelin WildRacer 2.0

            0 0
            • oldaka  

              rekl bych ze prinos to bude zejmena v tuhosti, ale primy srovnani jsem nemel takze ti presne nemuzu poradit.

              0 0
              • ALEX007  

                posl. debilní dotaz..kdybych vzal ty levnejsi Fulcrumy,

                mohl bych nechat ty náboje Deore co jsou puvodne, anebo by musely bejt jiný? jenom abych to umel spočitat dobře kolik to bude koštovat

                0 0
                • brkoslav  

                  ty fulcrumy jsou komplet zapletena kola, tzn. rafek, draty, naboje. Nejde to kombinovat jinak, jako napriklad s jinejma nabojema…

                  0 0
    • ALEX007  

      MODEL X3 ANTHEM 2010Rám: Anthem X AluxX SL, systém Maestro, zdvih 100 mm

      Tlumič: Fox Float RP2

      Vidlice: Fox F100 RL, zdvih 100 mm

      Ráfky: Mavic XM 317 Disc

      Kliky: Shimano SLX

      Brzdy: Avid Elixir 5

      Přehazovačka: Shimano XT Shadow

      0 0
      • ALEX007  

        GIANT ANTHEM 2010 X3 detail

        vidím že tam je oproti X2 09 jiná vidlice…a pak brzdy.

        umi mi někdo pls řict, zda je letošní x3 horší než x2 09?

        Anthem X AluxX SL, systém Maestro, zdvih 100 mm

        vidlice Fox F100 RL, 100 mm

        tlumič Fox Float RP2

        řídítka Giant Connect SL

        představec Giant Connect SL

        sedlovka Giant Connect SL

        sedlo fi'zi:k Tundra mg

        pedály –

        řazení Shimano SLX

        přesmykač Shimano Deore

        přehazovačka Shimano XT Shadow

        brzdy Avid Elixir 5

        páky Avid Elixir 5

        kazeta Shimano HG80 11–34

        řetěz Shimano HG-73

        kliky Shimano SLX

        středová osa Shimano

        ráfky Mavic XM 317 Disc

        náboje Shimano Deore

        dráty Sapim Race

        pláště Michelin WildRacer 2.0

        0 0
        • ALEX007  

          v popisu vidlice minuloročního anthemu X2 je oproti vidlici v letošnim X3 číslo 32..

          vidlice Fox F100 RL, 100 mm ted,

          vidlice Fox 32 F100 RL, zdvih 100 mm minuly rok

          je to minuloročni něco lepšího, anebo pouze detailnější popis té samé vidle?

          když už jsme u toho…napadá nekoho proč je letošní x2 tak drahá? kuli tem pár komponentum v XT?

          o rovných 10k víc…

          55 999 Kč

          velikosti XS, S, M, L, XL

          rám Anthem X AluxX SL, systém Maestro, zdvih 100 mm

          vidlice Fox F100 RL, 100 mm

          tlumič Fox Float RP2

          řídítka Giant Connect SL

          představec Giant Connect SL

          sedlovka Giant Connect SL

          sedlo fi'zi:k Tundra mg

          pedály –

          řazení Shimano XT Rapidfire

          přesmykač Shimano SLX

          přehazovačka Shimano XT Shadow

          brzdy Shimano XT, 160 mm

          páky Shimano XT

          kazeta Shimano HG80 11–34

          řetěz Shimano HG-73

          kliky Shimano XT

          středová osa Shimano XT

          ráfky Mavic XM 317 Disc

          náboje Shimano SLX

          dráty Sapim Race

          pláště Maxxis Crossmark 2.1

          0 0
          • Pytlik  

            Rozdil je minimalni, navic jeste x3 ma lepsi rafky. Tedy hlavni rozdil je ten, ze krome bazaru x2 09 uz nesezenes.

            Ceny rostou hodne. Moc to neodpovida. Je to asi kvuli slevam, ktery z toho davaji prodejcum…to to prodrazuje. Mezi x2 a x1 je rozil 20k za taky relativne maly zlepseni. No a o x0 ani nemluve. Proste to cenove napali, daji z toho velkou provizi prodejcum a nechaji je at se snazi. Pak dovozce uvolni moznost slevovat (loni nekdy od cervence) a finalni ceny docela padaji dolu…

            0 0
            • McBlacky  

              ono je to spíš tím, že většina značek měla nejlevnější kola v roce 2009. letos a i na další roky už se zdražuje.

              rozdl těch kol není ani náhodou 10tkč v rozdílu komponentů. je fakt že třeba 117mavic na deore jsou kola úplně nahovno, a jsou tam jen proto, že bez kol se to prodává blbě…

              0 0
              • ALEX007  

                Re McBlacky,

                ráfky Mavic XM 317 Disc

                náboje Shimano Deore

                tohle je podle tebe nahovno? Proč? celé, nebo pouze ty náboje? Pozná ty slabiny obyčejný jezdec, nebo jenom závodník? abych neřešil věci které stejně neocením, dík…

                obecně, co je neslabší bod toho kola?(to místo, kde to vošidili? jsou to ta kola?

                s jakými koly by to už mělo smysl?

                myslim že by možná mělo smysl zkusit najít nejslabší místo a to zkusit upgradovat rovnou při koupi..

                vím že to nějde u tlumičů, vidlic a tak..nevím jestli u kol…mám na mysli, u tlumičů někdy prodejci řeknou, tak si prodejte sám vidlici. U kola možná nechají udělat upgrade rovnou v ceně.

                vzdyt větší krám snad tak kola bez ztráty prodá ne?

                na dražších kolech udělá větší marži.

                0 0
                • McBlacky  

                  k těm kolům. já psal ráfky 117 ne 317, viz model 2009. To jsou velmi měkké ráfky. Jsou hodně náchylné na poškození od kamenů a samozřejmě na rozcentrování. 317 jsou o něco lepší.

                  náboje deore kromě váhy mají hlavní slabinu v utěsnění ořechu, při jízdě v mokru dochází celkem brzo k vyreznutí ořechu. Při použití kotoučových brz je nutné pečlivě hlídat seřízení konusů. Nezřídka jsou už z výroby přetažené a náboj se brzy zničí, to samé pokud jsou volné.

                  podle mě jsou kola opravdu nejslabší část tohoto kola. S jakými koly to má smysl, to záleží na stavu peněženky. Ale třeba nový náboje Sram a na to dát od mavicu 717ky a máš do 4,5 tisíc kola i když si dáš lepší dráty. A bude to o několik tříd jinde.

                  jestli by ti vzal na protiúčet prodejce kola je otázka. Set deore+117 se prodává jako demontáže okolo 2–2,5 kč. Takže moc by ti toho asi nedal odhadem max 1,5kč :/

                  0 0
                  • HugoZvonecek  

                    Rafky 117 sem byl nucen vozit na Anthemu X2 8 mesicu a dovolim si tvrdit, ze tak nachylne na poskozeni opravdu nejsou. Zadne rozcentrovavani se neuskutecnilo, zadne poskozeni od kamenu ci skoku – a to jsem je opravdu nesetril. Rafky se mi zdaji celkem dost tuhe (vazim 68kg). Za tu cenu me celkem mile prekvapily ;-). Naboje deore (a da se rict vsechny modely od Shimana) jsou samozrejme mizerne, staci delsi svih v mokru a blate a potrebuji okamzitou ocistu…

                    0 0
                    • McBlacky  

                      já si je pred x lety koupil jako set za 1500 na nábách formula, nový, sundaný z kola ofiko z obchodu. Vydržely mi tak 3 měsíce. Centroval jsem je třikrát než mě to definitivně nasralo. Dráty byly 2,0

                      na 717 jsem vozil dohromady už 4 páry kol /2 páry mám pořád a i s dráty 1,8 a 2–1,6–2 drží super/ a rozdíl je neskutečněj. Ještě jsme vozil 221 a ty taky nebyly nic moc. vážím 72, takže váhou to nebude.

                      0 0
                      • HugoZvonecek  

                        Tak to jeden z nas vlastnil „extra“ kus ;-)

                        Samozrejme se ten rafek nemuze rovnat s 3× drazsimi modely…

                        Chci jen rici, ze jestli s nima zakladatel nebude mit nejaky problem, tak by mohl pockat a nasetrit na perfektni kolesa a ne hned investovat do nejake improvizace…

                        0 0
                        • ALEX007  

                          díky za reakce…

                          koukal jsem i na nejake fora v angličtine…

                          ve finale to vypada tak, že asi s těma rafkama maji problem

                          • lidi co važej sto kilo
                          • a/nebo ti co dají tomu kolu do těla hodně..jezděj tisíce km za rok,velký podíl v terénu
                          • lidi co měli smulu na blbej kus.. ve finale,

                          já budu co do zátěže co dostane to kolo, podpruměrny…bohužel me ted zlobí záda..

                          • takže jde o to, zda nejaka alternativa se projevi u normálníhočlo­věka, nezávodníka, v extra lepší řiditelnosti, akceleraci kola že byz té jízdy byl citelně větší plezír..

                          zatím to vidím tak, že jestli do toho kola pudu, tak ho nechám bejt tak jak je, možná dám rovný řídítka…a zvážím pláště..

                          je dobré že se při diskusi odhalilo slabé místo kola, budu to sledovat, jestli se to nějak projeví a bude to v hledáčku na upgrade(pokud pocítím nějaké deficity tech kol)

                          • je evidentni, že u X3 v řadě 2010 se lám křivka poměrucena/kva­lita..X4 už je levnější tlumič, naopak směrem k X2 tam roste cenaasi neuměrně, a asi se vyplatí nejvíc koupit X3 , odhalit slabiny aupgradovat podle toho,

                          co myslíte?

                          díky všem za info

                          0 0
                          • HugoZvonecek  

                            Jestli pujdes do letosniho X3 tak bych se tech rafku Mavic XM 317 nebal, urcite nejakou dobu vydrzi. Pockej si, setri a potom popripade investuj do lepsich kol. Jinak Anthem je strela a zaslouzi si lehci a pevnejsi kola ;-) .

                            0 0
                          • Pytlik  

                            Presne tak, pokud nebudou slevy, tak vyssi model se uz moc nevyplati.

                            Kola bych si taky zatim nechal a pokud ti nebudou vyhovovat, tak si casem koupis jiny a tyto si nechas jako zalohu…

                            (aspon nedopadnes jako ja, kdy jsem na starym kole pri padu znicil predni kolo, pak nutne potreboval rychle jiny, takze jsem koupil za cca 2k novy a nasledne za dva tydny koupil celej novej bike, o kterym uz jsem v te dobe vedel, ze budu kupovat…:(

                            Takze vyhozeny prachy. Zaloha by se tehdy hodila…

                            0 0
              • ALEX007  

                McBlacky,

                píšeš, rozdl těch kol není ani náhodou 10tkč v rozdílu komponentů

                tak kola, jak rostou v řadě, přírustek ceny u dalšího v řadě je méně, nebo více než součet přírustku (maloobchodních s DPH) cen komponentu?

                logicky by to mělo být mín…výrobce přeci počítá komponenty v dodavatelských cenách…dík

                0 0
                • McBlacky  

                  já myslel rozdíl modelu X2 2009 úplně nahoře a x3 2010 níže.

                  ty kola se v podstatě liší jen upgrade na ráfcích, pak změna brzd, sedla, plášťů a kokpitu. Ale to ± ve stejný úrovni. To jsem měl na mysli.

                  o následných řad je pro tebe jako zákazníka vždycky lepší vzít si vyšší řadu, protože pokud nemáš extra kontakty, tak se na tak dobrou cenu při upgrade nedostaneš. Druhá věc je ale, že někdy už těch už hodně drahých je pak komponent dost velké ceny, který ty ale nechceš a vyjde ti lépe koupit model levnější a upgradovat než to prodávat a ztratit. Typicky se bavíme o vidli a kolech. Třeba dobře je to vidět u Treka. Výplety bontrager jsou nehorázně napálený, ale jejich reálná hodnota a užitnost tomu vůbec neodpovídají

                  0 0
    • scret  

      oziveni…

      Na 180cm vysky Anthem X Lko? ja bych na 90% vzal Lko, ale rikam si jestli to nebude velky.. Na cem jezdite vy?

      0 0
      • zbyshek  

        Anthem X3 XL – 187cm.

        Asi mam dlouhy nohy nebo ruce, ale Lko mi prislo maly.

        0 0
        • scret  

          ja mam reigna Lko, vyskove bych snesl Mko, ale na dylku bych si na tom vykopal zuby kolenama, tak jsem vzal Lko, podle toho usuzuju ze Lko Antena by se dalo…

          0 0
      • zzabak  

        Na tvou vysku rozhodne L. Mam 182 a sedi presne. O jine velikosti nemam smysl uvazovat, jsou romerove mimo tvoje proporce, pokud nejsi ehm.. nejaky divny.

        0 0
        • scret  

          divny je relevantni pojem:) Praveze ja budu brat Lko (neni pro mne, ale stejne rozmeroveho cloveka), ale dost lidi tu vozi na takovou vysku Mka, tak si rikam co je k tomu vede…:)

          0 0
          • zzabak  

            to bohuzel netusim, rozdil v efektivni delce horni ramove trubky je 20 mm, nevidim tam delku od stredu k sedloce, tusim ze Lko ji ma cca 495 mm, nebo tesne pod pul metru. coz napr. pro mne znamena, ze sedlovka 350mm nestaci, se sedlovkou 400mm bych mel zadek jak na rozhledne. Celkove mi delka kola pri predstavci 110mm plne vyhovuje. Na mensi kolo bych se prinejlepsi vuli neposkladal a bylo by male… nejlepsi je samozrejme ram vyzkouset. Minimalne zkusit jine kolo s velmi podobnymi parametry geometrie. V Lku je geometrie podobna u kola Specialized Epic, byt ma jine uhly vidlice a sedlovky, delkove je stejny.

            0 0
            • scret  

              to je dobry:) vyber byl mezi Anthem X nebo Epicem:) nakonec vyhral Giant, vzhledem k tomu ze mame doma 2 (reign a TX) a jsou naprosto v poho, Maestro neni spatnej system a taky z duvodu (alespon podle myho) ne moc velky spolehlivosti Brainu…

              0 0
              • zzabak  

                no u mne zase vyhral Epic. Anthema jsem mel pujceneho taky, nicmene Epic mi sedel vic. Maestro system je podstatne citlivejsi nez Brain, na druhou stranu mi Brain vyhovoval vic a charakter kola je celkove trvrdsi nicmene pro oje ucely skvele. (nechci to zde rozebirat proc, pac by se tu objevilo spousta rozumbradu…)

                0 0
            • MlokCZ  

              Tak to máš extrémně dlouhé nohy, když při té výšce nestačí na 495mm rámu 350mm sedlovka.

              0 0
              • zzabak  

                nohy mam dost dlouhe.. dylku ti nereknu, se sedlovkami mam vzdy problemy, pokud nemam zrovna velky ram (viz profil, ale to kolo je uz pryc).

                0 0
          • MlokCZ  

            Mám 182–3cm a u Anthema by u mě bylo Mko na hraně. Tedy na výšku přesně akorát (vozím už leta 18tky rámy) a to na hraně s 350mm sedlovkou (někdy to s ní vyjde, někdy ne; vozím pro jistotu všude 370mm sedlovky). 29tku mám jen 17,5" a na výšku pořád také zcela v pohodě.

            Na délku bych musel na Mko dát 8cm představec aby mi to vyšlo, což je na chrtí full už dost málo a raději bych dal 9–10cm. Takže naopak bych potřeboval ještě o chlup kratší než Mko, Lko by bylo zcela mimo.

            Na 180cm si dovedu představit, že někomu sedne Mko, někomu Lko, třeba vyzkoušet nebo srovnat se stávajícím kolem.

            0 0
        • MlokCZ  

          A proč by někdo nemohl mít proporce úplně jiné při stejné výšce?

          0 0
          • zzabak  

            nerikam ze nemohl – rikam vyzkouset, uz se tu zase resi uplne kraviny.

            0 0
      • royal  

        183 cm, mam L-ko, ale vzal bych priste spis vetsi. Asi mam moc dlouhy nohy, takze 350-ka sedlovka vysunuta skoro nadoraz, navic jsem uz jeden ram (ten byl s 400 mm sedlovkou) zlomil, podle me neni anthem delanej na tak velky vysunuti sedlovky…

        0 0
        • scret  

          taky bych rekl, je to XC ram a ne AMko, u kteryho se predpoklada vysunuta sedlovka spis…

          POcitam s max. 350 sedlovkou..

          0 0
    • Karlos.ml  

      Když jsem kupoval Anthema tak sem taky řešil jakou velikost. Nakonec jsem vzal Mko na mojich 179 cm. Lko už bylo zase dost dlouhý . Je pravda, že mám 370 cm sedlovku origo Giant a jsem skoro na rysce. Mám tedy docela dlouhý nohy, oproti obdobně vysokým kamarádům(k roz­kroku cca 82 cm).Řekl bych, že mi vyhovuje. Je docela škoda, že rámy nebyly dělaný jako 19-ti palcové, to by sedělo více lidem průměrného vzrůstu 180 cm. Doporučuji odzkoušet, protože vím o pár lidech s naší velikostí co jezdí jak L , tak M.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.