• Mr.Duck

    Hola!

    Vim ze Zeba uz tu ma par lidi, a zajimaly by me vase poznatky!

    Tuhost a zehlivost ty vidle je podle me prekonatelna jedine mym naprosto custom Boxxerem, ale nejak me trapi dorazy.

    Mam mezi 60 a 65kg. Doporuceny tlak tudiz cca 45psi (pri kterych to zehli neskutecne a porad ma dostatecnou podporu ve zdvihu), nicmene ja v nem vozim 55psi, 4 tokeny (max na mych 170mm), 4 kliknuti HSC a stejne pri i ne uplne hrozne chybe dam dvrdy doraz. To se mi u RS vidlice nestalo od doby co nejezdim motion control, a s DebonAir v Lyriku a 3 tokeny jsem si s tim mohl delat prakticky cokoliv, preletet skok o 10m za dopad na placku a porad jsem necitil doraz.

    Mam par napadu jak to resit (pridat tokeny uz nemuzu), ale zajimalo by me jake zkusenosti maji se Zebem ostatni tady, idealne kdo tomu poradne nakladaji :)

    Jinak vidle je v top stavu, servisovana, krome tech dorazu naprosto perfektni, jen kdyby se me nekdo chtel ptat jestli mam olej v tlumeni :)

    0 0
    • Breakpain  

      Neměnil jsi zadní nastavení tlumiče?

      Jedná se stále o stejné kolo, kde jsi měl Lyrika? Zjistil jsem, že při změně HA je velký rozdíl v dorazech…

      Ale jinak Zeb nemám, tohle je spíš doplňující dotaz ;)…

      0 0
    • novas752  

      Tak můžeš zkusit ještě zvýšit tlak – i malé zvýšení na takhle vytokenovaný vidli má znatelný vliv, částečně nebo úplně vyměnit olej za větší viskozitu nebo potunit kompresní shimstack…

      0 0
      • Mr.Duck  

        Jenze vyssi tlak uz zabije zbytek chodu vidle, stejne tak hustsi olej. Resp. zabije muze byt nadsazka ale s tlumenim i 75% chodu jsem spokojeny, jen bych chtel vic popry v tech poslednich 25%.

        Jde mi ciste jen o ten doraz, a ani se neptam jak to vyresit, mam par planu jak komoru zmensit, spis me zajima jak to vozi ostatni protoze zatim jsem nenarazil na nikoho s timto problemem.

        Nas lokalni „ultimatni zdroj RS informaci“ pan Fluid Function vozi vyssi tlak a vazi mozna i mene nez ja, ale jak jsem psal, vyssimu tlaku bych se rad vyhnul kdyz uz ted jsem pres 20% nad doporucenym (cimz se normalne nijak neridim ale podporuje to moji otazku proc to tak je) a ma to znatelny vliv na pocatek chodu, ktery bych radsi bliz tem 45psi..

        0 0
        • novas752  

          Si myslim ze moc lidi kteri jezdi jak ty tady nebude.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Moc asi ne ale nepochybuju ze tu jsou lidi co tomu nalozi vic jak ja, ja sice jezdim pi**viny ale pomalu. Od cehoz se asi taky odviji moje pozadavky na grip a chod v maly rychlosti a najednou rana.

            Ale kde jinde se ptat na zkusenosti, na ridemonkey sem se furt nezaregistroval a jinde nejak lidi moc do detailu veci neresi se mi zda a radsi to poslou nekomu pro custom tune a podobny aniz by vedeli co hledaj..

            0 0
    • Mr.Duck  

      Co bych mohl zminit, pri nastaveni s ShockWiz jsem u Lyrika s 3 tokeny nameril kompresni pomer 3.9, u Zeba se 4 tokeny 2.9. Coz by tak odpovidalo mymu pocitu na konci zdvihu, jestli se da pocit nejak vycislit..

      0 0
    • Atilla  

      To je zvláštní. Člověk by řekl, že při takovém objemu vzduch by doraz neměl být. Na RS Totem air nešel dát prakticky na doraz a žádné tokeny v té době nebyly.

      0 0
    • MichaelSimek  

      Můj Zeb ještě nedorazil ale snad už jen 2 týdny, pak dám vědět. Ale já v Lyrikovi vozím 1 token (s luftkappe) takže s dorazem problém nemám, ale uvidím jestli budu muset přidat token nebo ne u Zeba. Každopádně vážím 85 takže hrušky…

      0 0
      • Mr.Duck  

        No tak ty 2 tydny jez ty hrusky a nic jineho a pak muzem porovnavat :D

        0 0
    • Mr.Duck  

      Jsem udělal trochu měřbu a zjistil že to omezení počtu tokenů asi není úplně o tom že by se měly potkat s pístem, vešlo by se skoro 6. Ví někdo o čem to je?

      Dal jsem jich tam 5, z toho 2 červené – mají větší průměr ale objem jsem neporovnával. Takto jsem naměřil kompresi 3.8, vyfouknuté se na dorazu nic nepotká a neumím si představit že by se to za jízdy nějak změnilo.

      Přes noc asi nasněží ale snad to brzo otestuju :)

      (ta šuplera na 1. Fotce je roztažená od konce tokenů po flanž, fotka to kreslí. Na 2. Je od vršku nohy po píst na dorazu)

      0 0
      • maajkee  

        Mně by zajímala jedna věc. Viděli jste někdy někoho s nějakou am/enduro vidlici od RS aby tam vozil min jak 2,3 tokeny? Já spíš vidím většinou narvany vidlice na max. To s tím nemůže RS něco udělat a dělat vidle už v základu trochu progresivnější?

        0 0
        • Atilla  

          Kámoš vozí jeden token a vím o lidech který nemají žádný. Vyhovuje jim vyšší tlak a větší lineárnost.

          0 0
          • maajkee  

            OK, rozebírám vidlice asi jen progresivním lidem :)

            0 0
            • Breakpain  

              Zrovna u RS mi to vyhovovalo, 0–1 token a co nejvyšší tlak :). U Foxu musím jít na 3 tokeny, protože jinak mi ten tlak trhá ruce, bo to chodí jinak :) …

              0 0
            • Atilla  

              Třeba Honzík v Lyriku vozí, taky jeden token. Tady na videu má ještě F36, ale na novém modelu jsme spolu ladili lyrika a nakonec zůstal u jednoho. Shockwiz score 98

              a ořezávátko to není: https://www.facebook.com/…80221315077/

              0 0
              • Mr.Duck  

                Fasoun se boji kameni!

                Ten zrovna jezdi uplne jinak nez ja, takze jeho nastaveni je uplne jinde nez moje, a myslim ze je to dobrej priklad proc tam to nastaveni je :) On by porad lital vzduchem a tam mi linearnejsi prubeh vidlice prijde smysluplnejsi. Muzes to vozit trochu vic nafoukany na konzistentnejsi prubeh na odpalu, a na dopadu nepotrebujes takovou progresivitu protoze mas cely zdvih k dispozici. Ja mu ve vzduchu nesaham ani po kotniky ale tady o vesnici dal je to trochu jiny, a do kompresi jdes casto pod brzdou a v tech kompresich treba brzdis jeste vic protoze je hned za ni dalsi nesmysl, coz je uplne jine uziti vidlice nez na A-Line.

                Ale i kdyby to o tom vubec nebylo, kazdy ma nejaky svoje slabiny a silny stranky a verim ze i na uplne stejny jezdeni to kazdy vozi jinak. Schvalne se zkusim poptat nejakyho francouze az potkam :D

                0 0
        • Mr.Duck  

          Barelli vozi 1. Honza (vyhrocenej builder ve Squamish) myslim ze 2. Mlada snad zadny, je to fakt ruzny. Kdyz to udelas v zakladu progresivni tak uz s tim nic neudelas. Kdyz to udelas v zakladu linerani (protoze dneska je tak cool bejt linearni „coil like“ a pak dorazy..) tak to muzes zmenit, obracene tezko.

          Me bavi jak vsichni porad hledaj pruzinu ze je linerani jak je to genialni a ja nemuzu najit dost progresivity :D

          0 0
          • Atilla  

            Kdyby jsi vážil 80kg, tak to budeš mít nastavené jinak a tolik tokenů bys nepotřeboval.

            0 0
            • MatS  

              Presne. Stacilo se o vanocich trochu vyzrat a nebyl by problem :-)

              0 0
      • novas752  

        Maximální tlak v pozitivní komoře. Když nefoukáš zase tak moc (max tlak bez zatížení mají uveden 148psi což je skoro 2× tolik) tak bys asi mohl další token vyzkoušet.

        0 0
        • Mr.Duck  

          To bylo jedine co me napadlo a presne jak rikas, s mym tlakem si nemyslim ze by to byl problem. Vyzkousim, ale radsi to nebudu psat nikde verejne kdybych musel neco reklamovat :D

          0 0
    • embi  

      No prislo mi, ze to obcas na dopadu proleti moc rychle zdvihem, takze jsem pridal token a zvysil tlak. Ve srovnani s tim, co vozi me okoli kazdopadne vozim o dost tvrdsi tlumeni. Doraz temer nikdy nedam. To ze to tak nezehli, me zas tak netrapi.

      Mam Zeb Select RC.

      0 0
      • Georrge  

        No a nechtelo by to o neco mene propustnou high speed kompresi?

        0 0
      • novas752  

        Kdyz to lita zdvihem tak bych naopak token ubiral – prilis progresivni vidlice ma prave stred zdvihu hodne mekkej.

        0 0
        • embi  

          proleti zdvihem nadoraz ;)

          0 0
        • Mr.Duck  

          Hele teoreticky máš since pravdu, ale reálně jsem nezaznamenal nějaký propadání do zdvihu kdykoliv jsem snížil tlak a přidal tokeny. Chce to vyzkoušet, víc a víc si uvedomuju že každej cítí odpružení úplně jinak a co si člověk sám nezkusí…

          0 0
    • ra.ma1  

      Tech 55psi tam mas pri venkovni teplote v „zime“?

      0 0
      • Mr.Duck  

        Jo.

        0 0
        • ra.ma1  

          hmmm…pokud chces progres a mit vsechny tokeny tak bych laboroval s pritlacenim na hsc + trochu zrychlenim odskoku nebo + trocha vzduchu s tim co a jak mas.

          anebo naopak…zkusit ubrat token, „trosku“ krivku narovnat a opet pritlacit na vzduchu :)

          asi nic noveho…jinak nevim.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Prave ze HSC to neudrzi od dorazu ani kompletne zavrena. Resim ciste jen tu krivku pruziny – potrebuju ovlivnit chovani v urcite poloze zdvihu coz vyresi jedine pruzina. Tlumeni tomu muze pomoct ale tlumeni nastavujes pro cely zdvih stejne, tudiz HSC tohle nevyresim aniz bych obetoval neco jine.

            „rovnat“ krivku jsem zkousel, ale tim uz zas s vyssim tlakem zabijim citlivost.

            Zkusil jsem to ted jen obskocit s 5 tokenama a 50psi doma a myslim ze to je co hledam, na trail to vezmu az me nebude bolet cela kachna z kopani, a az nebudu mit pocit ze jezdim na kole az moc na leden :D Nicmene RS rika ze 5 tokenu ne-e, tak z toho reseni nejsem nadsenej ale myslim ze az to otestuju, pokud se to bude chovat jak ocekavam tak prepisu RS manual a reknu jim ze 5 tokenu je potreba :D

            0 0
            • ra.ma1  

              edit2:

              „Prave ze HSC to neudrzi od dorazu ani kompletne zavrena.“ – napyczu vidla, no :D

              kup si awk od chiccadehill nebo DSD RUNT a tam dofoukas konec krivky no ;)

              • akorat vice vzduchem laditelnych komor v zime = dalsi komplikace…achjo­..aha a na Zeba to jeste asi ani neni..

              …mas proste spatnou vidlu :D

              0 0
              • Mr.Duck  

                Jenze tyhle RUNT a podobny si myslim ze mi to moc nevyresi. Nevim teda uplne jiste jejich rozmery, ale aby to splnilo co hledam, muselo by to zabirat vic prostoru nez tech 5 tokenu a musel bych to vozit nafoukane tak ze se tomu ten „vnitrni“ pist ani nehne, cili bych z toho vlastne udelal jen drahej velkej token. Mozna se mylim a pomohlo by mi to vyresit vsechno, ale na zaklade svych zkusenosti s nastavenim tomu moc neverim. Spis to chapu jako reseni kdyz hledas vic podpory uprostred zdvihu, ale s tim nemam problem, jen s dorazem.

                Takze napizzu vidla presne :D Ale nemenil bych! Konec koncu kdyz rikas napizzu, ja bych tomu i veril. Nevozim RS proto ze by byly nejak dokonaly, ale ze mi prijdou „nejmin nedokonaly“ z toho co jsem vyzkousel :D Rad bych zkusil tu EXT, mozna i Manitou bych dal sanci, ale ceny a distribucni site me trochu odrazuji od produktu s kterym nemam zkusenosti a nevim jestli nebudu nekde uprostred pouste potrebovat dil co nemam, coz se mi s RS nebo Fox nestane.

                0 0
                • ra.ma1  

                  jen si delam prdel ;)…kdybych mel ted neco kupovat, tak bych sel taky cestou RS zebovou, lyrikovou nebo Z1

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    Vsak me to je jasny :) Ja bych uprimne Zeba s klidnym svedomim doporucil vice mene komukoliv kdo tomu da napit, jen resim jedno konkretni nastaveni pro moje divny jezdeni :)

                    0 0
            • Smazaný účet  

              Jak to tak čtu, tak v RS manuálu by hlavně mělo být napsáno “Kupte si Fox.” :-D

              0 0
              • kesu  

                No co Fox, ale stačilo by se učit od výrobce nejlepších vidlic a použít Dorado Air s dvěma pozitivkama a TPC plus a hydraulickým dorazem…

                Ale ono RS byl poslední kdo začal používat dvourychlostní expanzi, časem jim dojde i tohle…

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Dorado Air je v Mezzeru a o tom se píše, že je docela tuhý

                  0 0
                  • kesu  

                    Mezzer chodí super, ale Dorado bylo v bordelu lepší…

                    0 0
                • Mr.Duck  

                  Treba ty dve pozitivky me vubec nelakaji, za to hydraulicky doraz bych moc rad vyzkousel. Nicmene tady se jen pokousim napodobit chovani vzduchove pruziny Lyrika s 2020 DebonAir, a jak rikam mam par metod jak toho snad docilit ale zajima me jak je mozny ze nikdo jiny tohle se Zebem neresi.

                  Zas ty nejlepsi vidlice, to je hrozne subjektivni. Podle me je dorado nudle, ja vim ze se rika ze vidle nesmi bejt prilis tuha ale kdyz mas odjezd ze skaly v pravym uhlu k ty skale a jsi pod brzdou v kruty kompresi tak je sakra znat kdyz se ti vidle krouti. Nedokazu si predstavit mit o 20kg vic. Nicmene jak jsem psal, Mezzer by me lakalo zkusit ale je to krok do neznama, korunky pry taky vrzou a dostupnost dilu pochybna :(

                  0 0
              • Smazaný účet  

                a v manualu Fox, kupte si Avalanche :-D

                0 0
              • Mr.Duck  

                To uz jsem taky zkousel, a vice mene tenhle stejny problem je proc vozim radsi RS. U FOX jsem tenhle problem resil vzdy, ze kdyz to nafoukam aby zehlila, tak treba v F40 chodim na doraz kov na kov pri sebemensim dropu (RS tam ma aspon nejake dorazy). Kdyz to nafoukam abych nechodil kov na kov tak to zas nechodi.

                Uprimne ten projev vzduchove komory Zeba bych nejbliz prirovnal k F40 a kdyz jsem testoval DH vidle tak prave to byl duvod proc jsem skoncil u Boxxera. Stejne tak kdybych resil ciste jen vzduchovou komoru, nejradsi bych pouzil svoji „custom“ co sem si do Boxxera vyrobil, ale jinak bych preferoval Lyrika pred Zebem, nicmene ta tuhost Zeba mi stoji za to resit tyhle problemy. A nadeje ze mu nebude jen tak vrzat korunka…(coz je duvod co vyrazuje 38 z vyberu)

                0 0
                • kesu  

                  Akorát mně ta 40 žehlí mizerně…

                  Prostě co naplat, nezbejvá než čekat na nový Dorado…

                  0 0
                • novas752  

                  Co DVO? Mam ji sice zatim v krabici, ale prijde mi ze prave jejich vzduchova komora tohle muze resit – nafoukas trochu vic a zaroven nastavis vetsi predpeti OTT, coz tomu pomuze v zehleni drobnych nerovnosti i s vyssim tlakem.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    Jo tohle by me treba zajimalo jak funguje, nicmene DVO aspon tady je asi nejhorsi co se tyka dilu, podpory a spolehlivosti. Kdyz Giant daval DVO na kola tak to byl jeden problem za druhym a vetsinou koncil resenim od jineho vyrobce :( Nic proti DVO, fandim jim ale zkusenosti z prace me od toho odrazuji.

                    0 0
                • Atilla  

                  Na tohle je super vychytávka od MZ. Titanová pružina a v ní elastomer, který můžeš dle potřeby zkracovat. Majitel F40 se po projetí chtěl zbavit foxu a jít do MZ:)

                  0 0
                  • kesu  

                    ani mi o F40 nemluv, Dorado byl balzám, rolety, volný kameny, totálně roztlučený a vybržděný přejezdy v Chatelu a já měl dole pocit, že to museli opravit. F40 je takovej tuhej držák předního kola do velkejch schodů, ale citlivost žádná.

                    0 0
                  • Mr.Duck  

                    Verim ze to by fungovalo super ale pruzina je zas overkill.

                    Uprimne nejlepsi vzduchova pruzina je ted zrovna v mym Boxxeru co jsem si vyrobil sam, ale tu do Zeba asi nedostanu :D

                    0 0
                    • Pedro404  

                      A cos tam v tom Boxxeru teda udělal?

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Vyvrtal air shaft, dole zatesnil air shaft (aby drzela vzduch bez spodnich nohou). Nechal jsem si udelat sealhead z Lyrika DebonAir co se vejde do Boxxer(pre-2019) nohy, vyrobil spacer pro zachovani stejnyho zdvihu s co nejmensim objemem a trochu zmekcil top out bumper protoze vetsi negativka je silnejsi a top out byl trochu citit (nijak pri jizde a nijak „zle“, ale byl citit).

                        Vysledek je ze vidli ted musim foukat na vyrazne vyssi tlak ale chod je neuveritelnej a bezednej. Ohlins vzadu ma co delat aby ho Boxxer nezahanbil :D

                        Nekdy k tomu sepisu par detailu ale uprimne mi prijde ze to je ted nejlepsi vidlice na ktery jsem kdy jel.

                        0 0
    • goofy  

      Když už se tu řeší ten Zjeb, tak jedno porovnání s Fox 38… Prakticky jsem to jenom přeletěl a skoro nečetl, jenom mě zaujalo jak měl testovač nastavenou vzduchovku v 38 vs. ve Zjebu… :-)

      https://www.pinkbike.com/…-review.html

      0 0
      • Smazaný účet  

        To za mě bude tím, že Fox 38 má v levé noze uzavřenou vzduchovou patronu s objemem ± jako u F36. Holt se u Foxu zamysleli…

        0 0
      • novas752  

        To je plochou pístu – Zebovi jezdí píst přímo ve vnitřní noze, 38 má uvnitř ještě vloženou další trubku a píst se pohybuje až v ní – je tedy menší, má menší plochu a proto musí být tlak při stejnym zdvihu větší.

        0 0
        • goofy  

          I tak se trochu divím těm těm tokenům s Grip2 patronou…

          0 0
        • Smazaný účet  

          +1

          A navíc má ta trubka uvnitř možnost pohybu a píst tak bude pořád v ose a nebude se křížit, když se vidlice kroutí. Za mě další bod pro Fox :0)

          0 0
          • goofy  

            Nechápu proč tu tak kopeš za 38, když jsi ani jednu vidlici neviděl ani z rychlíku… :-)

            0 0
            • MichaelSimek  

              Jak psal hned prvni komentar v tom pinkbike clanku:

              „Choose your fork and be a dick about it.“

              0 0
              • JakeF  

                Haha, přesný :D. Já jsem si díky týhle diskuzi uvědomil, že vlastně vůbec nevím, kolik mám ve vidlici tokenů… Když chodím na dorazy, tak přifouknu. Když to moc drncá, tak ufouknu :)).

                0 0
            • Smazaný účet  

              Protože očividně pro 38 vs ZEB opět platí to samé co pro 36 vs Pike ;0)

              Ty máš obě jistojistě projeté ;0)

              0 0
              • Atilla  

                Za to ty jsi na tom vyzkoušel 2+m dropy, rockgarden v palbě a 10m polety, co?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Ne, to nechám tobě, pokud se zase někde nerozstřelíš ;0)

                  0 0
                  • Atilla  

                    No jo to víš o tom to ježdění na enduro a DH je. Prostě občas spadneš. Někdy líp, někdy hůř. Postavit si kolo v topu, jezdit totál tužku a pak psát erudované postřehy je taky hustej sport.

                    0 0
              • goofy  

                Nemám, a proto se nijak nevyjadřuji. Jenom jsem psal, že mě zaujalo nastavení.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  No a tak jako jsi ty psal, že tě zaujalo nastavení, tak proč bych nemohl já psát, že technická řešení Foxu se mi líbí a přijdou mi dál než u RS?

                  0 0
          • novas752  

            Který „další“? :) Nutnost většího tlaku rozhodně pozitivní být nemůže.

            Divné je to tokenování, Jestli se 38 se 3ma tokenama podobá Zebu bez tokenů, to musí být bez tokenů brutálně lineární vidlice. Duck by tam tokenů musel narvat asi tak 10 nejspíš. :)

            0 0
            • goofy  

              Zdá se mi to nějaké divné… Já jsem u 36 měl jeden, pak zkusil dva, zpátky jeden a teď uvažuji vyhodit i ten. Vidle má furt parádní oporu, a s tokenama je ke konci už docela progresivní… Že by byla 38 se zmenšenou komorou tak jiná? Jako je to možné no…

              0 0
      • MichaelSimek  

        cetl jsem par review co davali o bodik vic 38 oproti zebu, z tohohle review mam radost, uz se tesim az me zeb prijde

        0 0
        • Mr.Duck  

          O 38 hlavne nikdo nezminuje jeji nejvetsi slabinu – CSU. Je to jeste horsi nez 36, vrzou vsechny co jsou v okoli, a behem par dni jezdeni.. Coz byl prave duvod proc sel Zeb misto Lyrika.

          Pak je mi jedno jak to chodi, kdyz mi to v kompresi bude delat kraval tak me to rozhodi vic nez ze dostanu o 3% vetsi ranu.

          0 0
      • goofy  

        Omlouvám se za zaplevelení. Nějak jsem měl čekat co se začne dít. Raději tohle vlákno blokni… ;-)

        0 0
    • TJK  

      to je zase poctenicko :) Chudak kachna se dozvedel akorat ze 38 je urcite lepsi nez ZEB :-D

      0 0
      • goofy  

        No když už jsme u toho, tak mi taky přijde trochu divné, že borec v testu vozí nula tokenů a pohoda, a Kachna tam narval plnou komoru a je to málo… :-) To pak člověk neví, co si má o tom testu myslet :-)

        0 0
        • MichaelSimek  

          Tak ja znam lidi co vozi v Lyriku 3 a znam lidi co vozi 0–1, obe skupiny jezdi neskutecnou kudlu. Takze o tom to asi nebude

          0 0
          • TJK  

            jj tak to vidim taky… jezdime s kamosem stejny traily, on ma v Lyriku 3 tokeny a nizkej tlak, ja vozim vyssi a 0 tokenu. Jeho Lyrik je brutalnzehlicka ale me prijde ze se topi pak ve zdvihu, moje nastaveni mi sedi vic na ty mista kde jezdis v nule velky schody hodne na predku, jemu to nevadi a je s tim nastaveny spokojenej… je jedno nastaveni lepsi a druhy horsi? myslim ze ne…

            0 0
            • Georrge  

              Kdyby bylo nejake nastaveni lepsi nez jine tak nam vyrobci nedavaji tocitka na vidle :)

              0 0
              • TJK  

                sou lidi co si mysli ze vic tocitek vic adidas :-D

                0 0
            • goofy  

              To nepopírám. Taky znám takové. Jenom mě pak překvapily ty rozdíly 38 vs. Zeb jednoho jezdce… Pokud by to odpovídalo, tak by Kachna musel mít na Foxce asi 10 tokenů… :-D o tohle mi šlo. :-)

              0 0
    • Woko_O  

      Člověk by neřek co za diskuzi se může vést ohledně vidlic a co všechno může obyčejný člověk na kole pocítit. Ja mám Lyrika 2019 a jediný co vím, že se dělo, že to pružilo, jezdilo to nahoru a dolů a drželo to kolo při zemi. Ruce mě nebolely, nějakej vzduch tam byl, HSC 2× cvaklo, LSC asi 6×, to se mi líbilo a víc sem se na to vysral a jel z kopečka dolů. Ještě abych se prcal s nějakým vyndaváním, nandaváním, ufoukáváním a pak zase nafoukáváním.. to je přesně to co bych u vidle za 20 chtěl pořád dělat.

      0 0
      • novas752  

        Tak každýmu sedí něco jinýho no. Někdo u vidlice za 40 odmítne otočit kolečkem a jezdí na tom tak, jak to možná někdo našteloval při prodeji, někdo si koupí vidlici za 40 právě proto, že může točit spoustou koleček a koukat co to dělá. Jsou lidi kteří to od oka nafouknou a jezděj jak to je, jsou lidi kteří to ladí a zkouší furt dokola. Čim víc ta vidlice (nebo tlumič) má nastavení, tim víc se s tim dá kouzlit, ale i nastavení úplně podělat – často v tom plave i světová elita – viz. třeba Fox Dialed na Youtube.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To víš, kdyby světová elita chodila na bike-forum… :0)))

          0 0
          • JakeF  

            Myslíš všichni ti, co vyhrávaj závody na RS vidlích, aby se od tebe dozvěděli, že na tom vlastně vůbec nejde jezdit? :))

            0 0
            • Smazaný účet  

              :0))) tak oni by chtěli Fox, ale sponzoři nedovolí :0)))

              0 0
              • JakeF  

                Úplně je vidím, jak si chudáci musej utírat slzy prachama z vyhranejch závodů :))

                0 0
                • Mr.Duck  

                  :D

                  Ale blpci ticho ja se tu zajimam o technicky detaily ne o nejaky fox pokusy tak ticho uz!

                  0 0
        • Woko_O  

          Jo však jasně. Já neříkám, že to tak není. Je to všechno jenom o tom, jak se kdo s čím cítí. Jen si myslím že to není raketová věda a pak se už spíš hledaj a ladí věci co tam ani nejsou, ale dotyčný si myslí, že jo. Ale tak je to všude.

          0 0
      • Atilla  

        Strávit nastavením jeden den, aby jsi pak 50 dní mohl jezdit, není zase tak hrozný.

        Třeba brácha má zadní tlumič Fox co umí úplně všechno a když nevíš co od toho chceš, tak to můžeš naladit tak že to bude chodit hůř než to nejlevnější co jde koupit. Pořídili jsme shockwiz a musím říct, že půjčit si to na víkend není vůbec špatné. Nějak víc tušíš co od tlumeni můžeš čekat.

        0 0
        • Woko_O  

          Jo to souhlas. Já jsem si taky hledal jakože nějakou kombinaci co mi vyhovuje, asi teda půl dne max, ale pak jsem to prostě už nechal a jezdil sem na tom. Obecně, asi co se týče zrovna tlumení je to hodně o lidech a pocitech. Dělal jsem v profi motorsport týmu a i když tam jezdili špičkový řidiči a v závodním autě se dá hrát opravdu s kde čím a to včetně tlumení, tak jeden poměrně ostřílenej řidič furt hledal a říkal že by ještě tohle a támleto, že to cití apod a druhej opravdu dobrej, talent, ve stejným autě, to prostě nastavil, řekl že dobrý a všechny práskal.. Občas si jen vyzkoušel drobnost.

          Chci jen říct že člověk by neměl trávit hledáním píčovin, víc času, než ježděním.. :)

          0 0
    • Mr.Duck  

      Tak jsem to jen dneska projet s 5 tokenama a urcite je to bliz tomu co hledam. Na Pamplemousse co sice moc neznam a byl zmrzly a pod snehem, ale kolo fungovalo jak na pumptracku a myslim ze Zeb mel presne tu oporu co hledam. Jeste to budu muset doladit kompresema a projet na necem co jezdim casteji, ale i tak jsem dneska zajel podle Trailforks PR tak to asi docela funguje. K dorazu jsem se moc nedostal ale na tom trailu vlastne zadna poradna rana neni tak uvidime az nebudu linej jet neco poradnyho, davam si trochu oraz radsi..

      0 0
    • Mr.Duck  

      Nevim jestli to nekoho tolik zajima, ale pred spanim jsem se nad tim nejak zamyslel a pokud mereni kompresniho pomeru s ShockWiz je aspon zhruba presny, a pruzina byla jen o sile na dorazu, tak v situaci kdy mi vidle chodila zatim nejprijemneji jsem tam mel pomer 3.8 a 50 psi, tudiz na dorazu je tam 190. Abych dosahl takoveho tlaku bez tokenu s 2.5 pomerem musel bych vozit 76 psi, coz je uplne mimo.

      Samozrejme pruzina neni jen doraz a po cely zbytek prubehu bude lineranejsi pero klast vetsi odpor, tudiz na ten doraz prijde o tolik mensi silou. Ta sila by se dala spocitat jako objem plochy pod krivkou tlaku pro kazdej setup tokenu, ale na tu krivku uz by to asi chtelo dyno..nebo stahovaci pasky a dost trpelivosti :D Bylo by to docela zajimavy nerdovani, mozna ty data nekdo ma..

      Nebo radsi necham premejsleni a snad to o vikendu bude cas vyzkouset..

      0 0
    • MichaelSimek  

      Ještě nemám doštelováno – pujčím si shockwiza a zkusím jestli mi to pomůže se štelováním – ale i tak ten 1 defaultní token je asi to co potřebuju…zatím nastavení je 1 token, 67.5PSI :), rebound 7 od zavřenýho, hsc uplne otevřený a lsc 2 od otevřenýho

      0 0
    • Mr.Duck  

      Tohle už někdo z vás zkoušel?

      Chtěl jsem to dneska dát do vidle ale akorát jsem dokončil jinej projekt a už na to nemám :)

      Ale slibuji si od toho trochu přiblížení k Debonair B1. Vorsprung říkal, že by to chtělo víc, než luftwaffle může nabídnout. Nicméně Secus mi nedává moc smysl, vím přesně kde bych ho urval. No a pružinu moc nechci, chci mnohem víc progresivní odpružení, což by možná řešil ten smash pot nebo jak se jmenuje, ale přijde mi blbost snažit se imitovat vzduchovou pružinu ocelovou pružinou :) pak se ještě nabízí udělat si vlastní seal head, na boxxeru to je jak zázrak ale na Zeb by to bylo těžší..a dražší -.-

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Pedro404  

        Timdle ale pro změnu imituješ ocelovou pružinu vzduchovou pružinou, ne? Neni ta opačná kombinace lepší z hlediska údržby?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Mr.Duck  

          No já právě chci co nejvíc progresivní chod, co pružina nemá. Ale abych pravdu řekl, moderní pružinu jsem pořádně nejezdil, možná o něco přicházím a když bude příležitost tak rád zkusím, ale investovat do takových experimentů teď nechci když vím že existuje vidlice co se chová přesně jak chci, a ta je vzduchová a tu se snažím imitovat. Naložím doufám aspoň 3 tokeny jestli se vejdou, a doufám že se to přiblíží. Asi by se dalo říct, že chci aby to jezdilo víc ve zdvihu, což se dneska možná neříká? :)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Atilla  

            Pružina a na konci pružiny v ní strčený elastomer, tak jak to má moje MZ 380ti. Nikdy se mě nepovedlo dát tvrdý doraz. Délkou elastomeru nastavuješ progresivitu. Jednoduché a funkční.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Ja verim ze je to dobry, ale je to tezsi a hlavne jak rikam, snazim se imitovat B1 vzduchovou pruzinu, dava mi vetsi smysl ji nejdriv zkusit podobnym resenim, a az kdyz vycerpam moznosti zkouset „zkopirovat“ to co pro me funguje perfektne, budu mit duvod zacit zkouset neco jinyho. A nebo se nekde projedu na pruzine a zmenim nazor, ale zatim me zadna neprisla nejak zazracna a poradne jsem na nicem novem nejel.

              Zaroven jsem trochu tvrdohlavej a proste me pruzina prijde krok zpatky. Na Boxxeru (pre-2019) jsem taky chtel docilit podobneho chodu a resil jsem to vymenou soloair sealhead za debonair, utesnenim a navrtanim air shaft a upravou „vnitrku“ negativky, a ta vidle spolu s Charger (v1) a o tvrdsim shim stack je celkove zatim to nejlepsi na cem jsem jel. Dopady do bordelu jsou nepochopitelne kontrolovany a je to neuveritelne hladky chod. Jen skoda ze za tech 6 let uz vypada na svuj vek :D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • Mr.Duck  

        Tak jsem to v pondeli projel, a prijde mi ze to hned chodi znatelne lepe – urcite bliz B1, ale jak blizko nebo daleko od idealu to je zatim neposoudim, jel jsem na tom ve snehu a jeste opatrne..

        Zajimalo by mne vic o te pruzine v novem zebu s „buttercup“, nemate nekdo SKU? 2022 Spare parts catalog jsem jeste nevidel. Moc jsem nehledal, ale jeste jsem nedohledal. C1 je naprosty fail, vypada to ze Luftwaffle pomuze ale preci jen i pres to C1 zakopnuti tak nejak doufam, ze RS se vrati s originalnim resenim k necemu pouzitelnejsimu a bez aftrmarket vynalezu.

        0 0
        • novas752  

          Problém B1 je v tom že pokud tomu nedáváš dostatečně nažrat (což se globálně týká většimy uživatelù) = máš to na svou váhu na docela nízkém tlaku, tak se to dost propadá. Proto imho přišli s C1 kde je ta podpora při neižšim tlaku trochu lepší.

          Buttercups je imho C1 plus guma na konci pístnice. Myslím si to, nejel jsem na tom.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Tak at tomu daj globalne vic nazrat :P Dokazu si to predstavit jako vysvetleni, konec koncu Zeb na doporucenem tlaku zehli neuveritelne, ale staci fakt malo abych s nim sel na tvrdy doraz, prijde mi ze moc malo i kdyz to nalozim tokenamami.

            Prijde mi z rozkresu, ze i pist je jiny u DA+ nebo jak tomu rikaj. Ale kdyz uz tak tam vidim vic mista v pozitivce, takze presne opak nez co bych uvital, ale nebudu delat zavery dokud si to neosaham a nevyzkousim.

            Mam nutkani si vyrobit sealhead co potlaci ten nesmyslny spacer pod nim. Teoreticky by stacilo to prohodit s trochou soustruhu a vetsim o-kruhem, mozna tam pro sichr dat nejaky delsi top out bumper, ale negativka by to mela udrzet tak aby to nebylo potreba pri takove velikosti. Asi by si to vyzadalo delsi air shaft aby to kompenzovalo ztratu zdvihu, co predpokladam ze by prisla s takovym zvetsenim negativky. Pak by to bylo podobne jak muj Boxxer, ktery chodi tak dobre ze to nechapu a bojim se ho vymenit za neco novejsiho, ze to bude sat :)

            0 0
            • mirorek2  

              Prohodit ten nesmyslný spacer pod seal headem by parádně zvětšilo negativku. Taky nechápu, proč tak plýtvají místem. Až budu zeba rozdělávat, poměřím si to, teoreticky by stačilo spojit SH a spacer a přesně jak říkáš, vyšší top up bumper přesně o tu podložku. Teoreticky třeba na 170 vzít ten 190 shaft. Musím to změřit :-)

              0 0
              • Atilla  

                Tak tam by stačilo ten spacer odfrézovat a o to co ubereš, tak přidáš podložku přímo na shaft a nemusíš ani měnit zdvih ne?

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Jestli myslíš podložku pod footnut, tak to by se ti potkalo se sealhead, protože ten je níž žejo. Nebo kam? Tak jako tak, řešit nějaký prodloužení shaft mi přijde jako větší ojeb než koupit delší zdvih.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Takhle. Mělo by to těsnit v pohodě ne? A výška airshaftu by zůstala stejná, jen by se zvětšila negativka..

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Jo no tak jsem to myslel, ale pak je potřeba pořešit, aby ta matice na spodku air shaft nenarazila do SH v kompresi.

                      0 0
          • BTom1  

            S C1 přišli protože jejich tlum.patrony(MC,char­ger) neumějí „dát“ pořádnou oporu ve zdvihu-hlavně na prudkých úsecích kdy se hmotnost přesouvà na předek.

            Tak to přesunuli na pružící patronu.

            U C1 se vidlici pohybuje o 10mm víc „ze zdvihu“ neż B1 taky se s C1 komory přes port propojí jindy.

            Taky se RS s B1 a C1 zbavil možnost namontovat luftkape,protože je hlavice nalisovaná a zajišťená kolíkem.Na A1 šroubená.

            Osobně vozím shaft A1 s luftkape,okroužky jako bumper,uzavírací červený díl z B1(má vodící pouzdro,narozdíl od A1)=velmi velká negativa coż mi u vidlice hodně vyhovuje.

            Na foto úplně dole.

            0 0
            • Mr.Duck  

              MC oporu nemá, ale mám charger v2 na boxxer, 2.1 na zebu a měl jsem různé verze na lyriku, ta opora mi prišla v pohodě. Ale každej sme ňákej žejo.

              Foršprunk myslím už má sadu že vyměníš I ty nýtovací písty, ale asi to bude větší otrava. C1 v zebu je zase šroubovací, a asi by to šlo povolit i rukou. Triviální job. Říkali že u toho ale nemáš pít. Já si dal tři piva protože sem profesionál a za dvacet minut to bylo hotový.

              Ty o kroužky jsou dobrej nápad. Já to v boxxeru řešil modifikovaným kusem negativky z 2010 solo air boxxera z důvodu že otvírá ventil v pístu na srovnání tlaku, a zároveň je to odpružená hmotnost, ale myslím že vyšší než pár o kroužků :D

              0 0
              • BTom1  

                Ty o kroužky byl takovej rychlej nápad ,kterej mi rychle umožňuje měnit celkovou dèlku.

                0 0
        • Atilla  

          Myslíš, že ty buttercup půjdou pak dokoupit? Mě se nechtělo čekat, kdy a za kolik vyjde aktualizovaná verze ZEBa, tak jsem si ho vzal opět v ultimáte na 29 a hlavně je šedý:)

          0 0
          • Mr.Duck  

            Podle me jo, tak nejak doufam. Kdyz mi dojde trpelivost nebo pujdu kolem Fluid Function, zkusim se napadne poptat, ale uz se tam snazim dokopat ctvrt roku a mam to po ceste na kopec, zadnej med..

            0 0
          • BTom1  

            Taky su zvědavej jestli to budou nabízet jako díl.Třeba hl.pístek s hotdogama byl dřív ,ale jako díl se to zatím neobjevuje.

            0 0
    • Atilla  

      Hele a jaký je rozdíl mezi silver a red head?

      0 0
    • Sistematicx  

      Jakej model debon air pistu se dava do Zebu MY2021?

      Tam uz je ten posledni co se dal dat do Lyrika (tusim C1)?

      0 0
      • Atilla  

        Zatím je dostupná pouze starší verze. Ta nová s buttercap se reálně sehnat ještě nedá.

        0 0
        • Sistematicx  

          O ten buter cup mi asi uplne nejde. Mam zalusk na tento Zeb (bazar se nikdo nechyta).

          Ale nevim jakej debon air se dava do zeb my2021. Jestli ten posledni co do lyrika?

          0 0
            • Sistematicx  

              Jo to vypada jak ta C1. No nic du to odpalit.

              0 0
              • Atilla  

                Takhle vypadá nový.

                0 0
                • Sistematicx  

                  Jo ten novej vim. Ten jsem koukal.

                  Ale zeb my2023 me nejak nelaka.

                  Jdu do my2021 to mi bude na to placani stacit.

                  Lyrik pujde jako zapujcka na jiny kolo, pude dolu ze 180 na 150 a pak se uvidi.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Jde spíš o to , že když by jsi kupoval nový shaft, tak by tenhle asi měl pomoci vyřešit propadání do zdvihu na starším modelu. Já to řešil ABS tune fork a to to hodně eliminovalo.

                    0 0
                    • Sistematicx  

                      Jestli jsem to promo koukal dobre. Na starej Zeb pujde pak nasadit novej shaft.

                      Takze neco najezdim a treba pres pristi rok dam novej shaft kdyz mi to bude moc vadit.

                      Na novej Zeb neni proste rozpocet.

                      700€ vs 1200€ je docela rozdil. Tech 700€ jsem ani necekal ze letos urvu na to.

                      0 0
                      • Atilla  

                        Mě se povedl nový zeb za 930E tady v ČR. Ale musím sehnatt kratší airshaft až bude, což taky teda smrdí 2–3tis kč..

                        0 0
                        • Sistematicx  

                          To je pekna cena. Kdybych nejel do te Francie tak bych mozna my2023 hodne zvazoval.

                          Ale rikam si ze i starej Zeb neni prece zadna ***** a je to dobra vidle.

                          0 0
        • Polo21  

          ale da – https://www.bike24.com/p2642483.html

          0 0
      • Mr.Duck  

        Není to ten samý co do lyrika kvůli velikosti pístu, ale je to stejná generace a podobný lineární projev jako lyrik. Debonair verze C1.

        0 0
    • Sistematicx  

      Jak je to s olejem v nohach? V manualech koukam ze se preslo na tu Maximu.

      Takze vim prd jaka vizkozita. Chodi to porad jen s par kapkama nebo to mam rozhodit (lyrik 2018 mi tenkrat prisel s asi 5ml oleje v kazde noze).

      Mam tu olej RS 0W30 co davam do Lyrika, ten je asi v pohode i pro spodni nohy Zeba pripadne?

      0 0
      • novas752  

        Maxima jim ty oleje vyráběla už dlouho, teď akorát ty nové „plush“ oleje nemají obrandované RockShox. RS 0w30 úplně v pohodě, v Zebech ale olej z výroby docela je – udělal bych servis spodních nohou až po pár desítkách hodin provozu.

        0 0
        • Sistematicx  

          Bude to model My2021 rc2 charger.

          Cekam balik v prubehu / konce tydne.

          A budu mit tak 6 dni s tim pripadne neco udelat. Pak odjizdim do Francie. Tak jestli to mam tejden trapit na nejistem mnozstvi naplne…

          Na fcb mel kluk post z letosniho března. Novej Zeb a pise ze z toho vyteklo sotva 10ml z kazde nohy.

          0 0
          • novas752  

            No já jsem minulej tejden otvíral čerstvě doručeného Zeba MY21 od dovozce a oleje tam bylo na muj vkus přijatelně.

            0 0
          • mirorek2  

            rozhoď to a dej vědět, vždyť je to 10minut práce

            1 0
    • Sistematicx  

      Tak Zeb ultimate. Foam krouzky hezky nacucane, vzduchova komora promazana aji s kapkou olejicku. No a oleje jsem z toho dostal skoro tech 40ml z obou noh.

      Zda se ze se v RS uz lepsi

      1 0
      • mirorek2  

        haleluja, dík za report, na svého teda seru, nechám to na prázdniny :-)

        0 0
      • Breakpain  

        Ted jsem rozdělával PIKE DJ – zbytečně, oleje tam bylo podle mě přesně jak mělo být ;-). Ale věř tomu, když to je za chvíli zkontrolované :-) …

        0 0
    • Rimmsi  

      tvl, co je to za vyrobce, ze si zakaznik musi zkontrolovat jestli ma ve vidlici od vyroby olej nebo ne

      0 0
      • BTom1  

        Je to výrobce sériového produktu s maximální kvalitou montáže jaké umí dosáhnout.Kvalita montáže u RS není špatná.Sou výrazně horší.

        0 0
      • novas752  

        Si nevybereš, u Foxu zase dostaneš extra porci vazelíny v negativce.

        3 0
      • Breakpain  

        Já už nevěřím ničemu – olej kontroluju vždy, v čemkoliv.

        Stejně jako kontroluju, jestli jsou namazané / lepené šrouby na novém kole.

        Potom, co jsem jel a po pár metrech mi na nové kole upadla klika, jsem si říkal, že takhle už příště ne :-) …

        0 0
    • Sistematicx  

      A jeste mi reknete. Uplne otevreny komprese u tohohle chargeru. Smerem jak je sipka, podle hodinovejch rucicek.

      Nebo to je protismeru, takhle to chapu ja.

      No jinak, Zeb 190 vedle Lyrika 180. Zeb je proste obrovskej

      0 0
    • Sistematicx  

      No jo. Tak zitra to beru na Koprivnou a zkusim co trochu naladit.

      0 0
    • Polo21  

      Dnes mi prisiel novy Zeb, az teraz som si vsimol ze na lavej nohe uz chyba stupnica pre nastavenie sag-u 

      0 0
      • esmo  

        Deal braker.

        0 0
      • goofy  

        To je v prdeli.. Jak teď nastavit SAG, že? :-)))

        1 0
        • esmo  

          Fakt z toho udělali FOXku…s tím dobrým i s tím špatným.

          Mohl by nám někdo zasvěcený, třeba Kubánec povědět, proč tam sakra ta stupnice není? :D

          0 0
        • kycis  

          Ale tak uznej ze to byla dobra ficura. Pred vyjizdkou obcas stahnu gumicky, nasednu, mrknu, jedu, nemusim tahat metr nebo neco podobnyho. Stejne tak kdyz se mi zda behem jizdy ze se to chova divne, muzu rychlim pohledem zjistit ze to neni v kole, ale mam proste jen blbej den a nejde mi to :-)

          1 0
          • MirosPikos  

            Dá se bez toho žít naprosto normálně. Nafoukám bájoko na 1/4 SAG. Pak zkusím na místě propružit co to dá…abych byl třeba 2cm od dorazu. Už to má člověk v ruce. Projedeš a víš jak se to chová. Jestli je třeba přidat nebo ubrat. Buď to má člověk v ruce a nepotřebuje měřítko na vnitřní noze. A nebo to v ruce nemá a pak je mu stejně jedno kolik naměří na měřítku. Stále je to jen orientační údaj.

            0 0
            • Octopuss  

              Já v minulosti jako dement řešil každej milimetr, aby to bylo „správně“, a pak zjistil, že když jedu do nějakýho bikeparku, stejně musím nafoukat výrazně víc, abych furt nemlátil o doraz. A pak se na sag vysral.

              0 0
          • goofy  

            No vidlici jsem měřítko nikdy neměl, a SAG jsem pravítkem měřil možná jednou, když se mě někdo ptal, kolik vozím SAG… :-) Stejně to člověk fouká pocitově tak, jak mu to vyhovuje.

            1 0
          • mirorek2  

            Mě to přijde jako dobrá věc. Naučil jsem se letmo to zkontrolovat třeba i mladému za jízdy. Chybí mi to

            1 0
        • Polo21  

          na jednu stranu to samozrejme nechyba, ale na druhu stranu to bola dobra ficura ;)

          0 0
    • chomejs  

      Z Lyrika Ultimate 2020 jsem přešel na ZEBa Ultimate 2023 a ačkoliv jsem nečekal, že poznám změnu, tak jsem se spletl :-) Jezdím na sag cca 25, 60 psi, bez tokenů, 1 klik z otevřené HSC, 4 kliky z otevřené LSC, 8 kliků odskok.

      Po pár vyjížďkách a dnešním Pekláku mám tři zásadní poznatky.

      Zaprvé tuhost ZEBa je oproti Lyriku prostě vyšší , což alespoň mě, umožňuje jezdit v bordelu přímější/odvážnější stopu. Nečekal jsem, že to poznám, ale je to docela rozdíl.

      Zadruhé ZEB je daleko progresivnější a přijde mi, že má oporu prakticky kdekoliv ve zdvihu. Na doraz jsme nešel nikde, jezdím bez tokenů.

      Zatřetí počáteční citlivost ZEBa mi přijde o trochu vyšší.

      1 0
      • Octopuss  

        Ještě aby to za tyhle prachy nebylo dobrý :)

        Kolik ty nejvyšší modely s tím novým v3 tlumením stojí? Hádám přes 25k, ne?

        0 0
      • Atilla  

        Myslím, že lidi co to moc nepouštějí budou mít celkem problém u nového zebu využívat zdvih. Oporu to má super.

        0 0
        • chomejs  

          Na doraz mi včera na Pekláku zbývalo asi půl centimetru. Takže ideál.

          0 0
        • mirorek2  

          nevím jestli to pouštím, ale tak z krabice po nastavení cca sagu jsem měl v lese kolem baráku 2 cm do dorazu

          jedu s tím nějak rychleji nebo co :-) jak je to tiché

          0 0
        • Mr.Duck  

          Je nový Zeb progresivnější než starý? Můj byl hrozně lineární dokud nedostal luftkappe.

          0 0
          • Atilla  

            Tak ten nový debonair+ vypadá jako luftkappe.

            Co jsem vozil ty ABS měkké tokeny, tak jsem je dal do Lyrika B1 170mm a nemohl jsem s tím dát doraz ani náhodou a ve starém Zebu to bylo super. Kdybych je dal do nového ,tak nemám šanci se přiblížit dorazu i tak mám asi 8mm rezervu, ale budu snižovat na 170mm. Takže tam to budu asi ± využívat celé.

            0 0
          • Sistematicx  

            Dal jsem hned 2 tokeny, starej zeb. S nastavenim chargeru jsem si poradil nejak. Ale linearni je to brutalne.

            Pridal jsem 10 psi aji. Ale neni to ono.

            Cejtim jak mi to tvrdne az nekde hodne ke konci, jenze ja chci ten nastup jeste driv. A to jsem jeste neskocil neco vetsiho s tim.

            Rolety, koreny, kameni to bere krasne to se mi libi. Ale aby mi to prolitlo zdvihem na 2 metrovem dropu s krasnym dopadem to me krka.

            Nejaka rada? Pridat token az dva…?

            0 0
            • novas752  

              Přidat token no. Tlak stejný.

              0 0
            • Atilla  

              Mě skvěle fungovalo ABS fork tune race. Jsou to měkké tokeny, kterýma vyplníš komplet celou komoru. Dost to zamezí i propadání do zdvihu na což první generace trpěla.

              0 0
              • Sistematicx  

                To je od tech talianu?

                To se jen vlozi do vzduchove komory a je to tam volne? Nebo se to vycpe uplne do plna tim?

                0 0
            • JakeF  

              Zkusil jsi utáhnout komprese? Mně to u Lyrika vyhovovalo víc, než přidávat tokeny nebo tlak. Přesně jak píšeš, tokeny řešily až konec zdvihu, komprese přidaly oporu v prostředku a pořád jsem využíval celej zdvih, ideál.

              0 0
            • Mr.Duck  

              Stejnej problém jako popisuju nahoře podle mě. Ta vidle umí zobat jak žádná jiná, ale pak fakt 2m drop jde na tvrdej doraz. 5 tokenů, 20 psi přes doporučený tlak nestačilo ani s oběma kompresema úplně zavřenýma.

              Luftkappe to vyřešil. Teď vidle zobe jak bych si představoval, a i 7m drop pobere bez citelného dorazu. Pořád si myslím že B1 Lyrik měl lepší průběh pružiny pro moje ježdění. Na DA+ jsem zvědavý a určitě chci zkusit. Stejně mi přijde že jen přidávají a ubírají progresivitu podle toho co je zrovna populární..

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.