Reba SL - Pre-SAG, Hluboké zanoření během jízdy, Vysoký odpor tlumiče v chladných dnech

2 nepřečtené
  • d

    Posuďtě pár problémů s mou Rebou, díky:

    1 Pre-SAG

    Zjistil jsem, že moje Reba SL 2008 je v klidovém stavu (nesedím na kole) zanořená asi 7mm. Pokud jednou rukou držím můstek a druhou potáhnu za řídítka nahoru, vyjede o těch 7mm a pokud opatrně položím přední kolo na zem, už se nezanoří. Když vidlicí zapumpuju, opět se zanoří o těch 7mm a zůstane zanořená. Jinými slovy, když nastavuju „páskovou metodou“ SAG dejme tomu na 20mmm, musím ho nastavit na 13mm, protože těch 7mm už tam je. Neznačí ten „Pre-SAG“ nějakou závadu?

    2 Hluboké zanoření během jízdy

    Druhá věc, kterou pozoruju (a může mít souvislost s věcí výše) je, že se mi velmi pozvolna SAG samovolně (v průběhu dní) zvyšuje (aniž by docházelo k zjevnému úniku tlaku vzduchu z komor; olej taky neteče). Zdvih je nastaven na 100mmm, SAG je v klidu tak 15mm, ale když se s kolem rozjedu na rovné cestě, dojde k dalšímu silnému zanoření tak, že viditelná délka kluzáků je asi jen 60mm. Naposledy jsem zcela vypustil vzduch z obou komor, znovu je nafoukal (120psi+/115psi-) a zatím mi zdvih drží v klidu i za jízdy tak jak by měl, ale myslím, že zas dojde k zanoření.

    Současně prosím o potvrzení/up­řesnění, jaké varianty zdvihu jsou u typu Reba SL 2008 možné (dle popisu na vnějších nohách je to 100mm/115mm, dle vlastního měření tam mám teď 100mmm). Ale jistý si nejsem, dokumentace je v tomto ohledu dost neadresná, nesnáším 10MB dokumenty, které popisují deset typů vidlic najednou a ještě ke všemu v rozmezí let 2005 – 2008.

    3. Vysoký odpor tlumiče v chladných dnech

    V tlumiči používám PitStop 5W. Při teplotách kolem 10C a méně je odpor tlumiče už tak velký, že o nějakém svižném návratu pružiny do původního stavu nemůže být vůbec řeč, přejezd přes nerovnosti působí tupým dojmem a je spíš utrpením. Jaké máte zkušenosti se svými vidlemi a nízkými teplotami?

    0 0
    • jonti  

      Od konce:

      3. 5wt mi na zimu taky prijde prilis, nevim jaky olej mi tam nalili, neco 5wt, ale taky je to pomale. Ne ale nejak kriticky.

      2. Muze pomoct namazat vzduchovy pist. Je mozne ze se ti dostava vzduch z pozitivni do negativni komory.

      3. Dusledek vyssiho tlaku v negat. komore.

      Disclaimer: muze to byt i z jineho duvodu

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.