• Lance

    Zdar, hele nemuzu najit to tema, jak tam mate fotky aut s kolama (nehlede na to, ze uz se mi to hledat nechce) + nabalene auta vecma.

    a dotaz, tip at u toho nematuruju jak dat do fabie combi 2 horske kola, dovnitr, tak at mi zbyde co nejvis mista, vyhodit predni kola a sk¨lopit jen cast zadnich sedadel?

    dalsi jaky nosic na strechu – thule je drahy, neco do litru, ale ne globus drzaky apod.

     

    diky

    0 0
    • kycis  

      No ja mam tyhle thule, cena jen malicku prez litr a jsou v pohode. Jinak do auta(kratky octavky) i tatkovo Fabie davam tak, ze sundema predni kola, vytahnu sedlovky, slozim do roviny 2/3 zadnich sedacek a kola tam dam riditkama napred a pak riditka otocim o 90° a privazu to vsechno gumicukama. Dobry je nezapomenout kola prolozit molitanem nebo hadrama, at se nepodrou.

      0 0
      • Lance  

        tak presne na ty sem se rano dival :). spokojenost s nima? nemuze me vypect, ze tam pak neuchytim svoje kolo? je to i pro ovaly? drzi to pekne? a lama dotaz, je to univerzal na jakekoli pricniky ze jo?

        0 0
        • Motyll  

          Mám je taky, asi 4 roky a spokojenost. Není to takový obyč plech jak „globus“. Drží fest. Navíc thule system přichycení k příčníkům je velmi pohodlný a rychlý.

          0 0
          • Lance  

            ted sem cet v nejakem threadu, ze nekdo s tim upinakem jak to dotahoval, tak promacknul tu stenu ramu trochu, ale to je uz o sile co? sakra to je dilema, dovnitr bych to narval,ale nebavi me furt sundavat predni kola a uklizet v tom aute, se mi libi jak to ma resene roomster s tim drzakem dovnitr

            0 0
            • přišlapávač  

              tohle uchycení vevnitř auta je skvělý, to musím potvrdit, sice u VW, ale je to parádní.

              0 0
            • kycis  

              Takze o silu upnuti toho rychloupinaku neni treba mit strach :-D Ne, vazne, ono tomu proste clovek od pohledu moc neveri, ze to ten upinak sevre dostatecne pevne, a tak to asi nekdo rve total na krev, a pak to asi promacknout muzes, ale ja si vzdycky rikam, ze ten nosic musi byt schopny pouzivat i treba zenska, a tak ta sila na upnuti nemusi byt az tak enormni. Kdyz to potom 100 kilovej nabusnej typek dotahne vsi silou, muze se stat lecos… Ale i kdyz to dotahnes tak nejak „normalne“ a zkusis s kolem zahybat, drzi to dostatecne.

              No abych rekl pravdu, ja kdyz mam misto v aute, snazim se kola prevazet vevnitr, protoze clovek nikdy nevi. Muzes mit sebelepsi drzaky, ale to ze neco spatne utahnes (nedavno tu takhle nekdo prisle o kolo), nebo ze na to zapomenes a zajedes si do Drive in pro BigMaca, to se proste muze stat, ale z kufru tezko vyskoci. navic nizsi spotreba, kolo netrpi v desti, a cas na montaz pricniky+ dva nosice proti vyndani dvou kol a sedlovek a nacpani do auta je v podstate stejny. Vozim v aute starou deku, kterou tam vzdycky natahnu, abych tam nemel bordel. Toz tak, a ted babo rad :-) Ale samo ze nekdy na ne proste misto neni, a tak je dobry nosice mit. Pripadne

              0 0
              • Lance  

                no spis mam strach, ze tim neustalym vyndavanim predniho kola a nasazovanim a dotahovanim se to nejak „vychechla“ :)))) proste system povolovani a utahovani nemam moc rad, ale mas pravdu pokud to jde dat dovnitr tak je to asi fakt lepsi – teda pokud nehavarujes a kola te nezabijou driv, nez ten naraz skonci

                0 0
                • kycis  

                  Tak maximalne se casem vycvachtaji rychloupinaky predniho kola a sedlovky, coz neni zas takovej problem a je to stokorunova polozka. Prave kvuli nehode, ale i kvuli stabilite a jistote v zatackach, mam kola vevntr prikurtovnany k tem ruznej vazacim okum co tam jsou, a modlim se, ze to aspon pri nejake lehci nehode ty gumicuky udrzi a kola nam nepricestujou dopredu :-)

                  0 0
        • kycis  

          Nevim na cem jezdis, ale vechny horaky co jsem v tom kdy vez vcetne mojeho Treka, kterej ma tu spodni trubku dost velkou, jsem do toho dostal, je u toho napsany, ze je pro kulaty trubky prumer 22–70 mm, ovaly max 65*80, jedine snad nejaky specificky celopero, ktery by tam zrovna melo vahadlo nebo tak neco, by mohlo delat problem, jenze ten by pak byl problem asi u vsech nosicu. Je to kompatibilni jak se ctvercovejma, tak aero pricnikama, pokud mas ty thule s T drazkou, potrebujes jeste takovy special srouby ktery u toho nejsou. Jo a jeste starsi pricniky origo aero renault jsou problem, sou desne siroky, ale na ty proste nedostanes nic krom origo renaul drzaku na kola, nebo si musis koupit takovy debilni drahy redukce. Ale to bys asi vedel, kdybys je mel, protoze na to fakt nedas nic, co se da standartne koupit :-) Ten rychloupinak je v pohode, kdyz si to jednou sestelujes na svoje kolo, proste uz jen povolujes a utahujes packu a drzi to v tom docela fest. Jasne ze ty ProRide jsou lepsi, kamarad je ma, ale ja vezu kolo na strese tak 2× do roka, jinak se snazim vevnitr kdyz to jde, tak jsem zvolil levnejsi variantu a spokojenost.

          0 0
    • Lister  

      Vyhodit přední kola sklopit část sedadel – když budeš šikovný tak zůstenou dvě místa na sezení, když nebudeš, tak jen jedno. přední kola zabalit do deky nebo obalu a hodit do kufru, zbyte místo minimálně na dva batohy jednoho cestujícího.

      Na kola se hodí nějaká plachta, ať si nezasereš celý vnitřek. Pokud mají opěráky ze zadní strany nějaké fixační body, tak není špatné omotat přední vidlice gumicukem a chytnout to do nějakého oka – nebo se to celé zapře do sedáku, který není sklopený. Pak ti kolo nikam neuhne a nemusíš se při jízdě omezovat v zatáčkách apod.

      0 0
      • Lance  

        ty to tak vozis v tom focusu? byvas jeste v opave?

        0 0
        • Lister  

          Jo vozím to tak v našem autě, bez problémů. V Opavě už bohužel nejsem, vím že jsem se neozval, ale v tom termínu, kdy jsme chtěli vyrazit, jsem byl nachlazenej a pak jsem se vracel domů. Určitě se tam ještě budu vyskytovat, jen zatím nevím kdy to bude – nejblíž na podzim.

          0 0
    • Smazaný účet  

      no, potom co jsem viděl kamarádovo silničku skákat po slovenský dálnici (návrat ze Slovakmana), tak levný nosiče fakt ne…jedině Thule (mám ten co chytá za přední vidlici) – už ho mám asi 8 let a maximální spokojenost…

      0 0
      • Honza729  

        No, mne pred par lety proletela pulmetru od zrcatka Merida z Felicie prede mnou. Drzaky mel ten pitomec taky z nejakeho Tesca nebo Globusu. Kdyz jsem zastavil, abych se trochu otrepal a taky abych mu pomohl posbirat kolo, tak brecel, ze ho stalo pres 40.000 Kc. Zustal jsem na nej koukat, protoze dat kolo za takovy balik na nosice za 550 korun mi prijde.........no asi tak blby jako zakazovat ctyrkolky :-))))))))))

        0 0
      • jIrI___  

        Před 4-mi lety jsme jeli do Slovinska, 3 kola na střeše v obyčejných tescodržácích za 399 Kč. Vydržely jak jízdu po dálnici 160 – 180 km/h, tak klikaté okrsky a serpentiny projížděné ne zrovna nejmenší rychlostí. Známý je pořád ještě má (místy už zrezlé jako liška), styl jízdy nezměnil a pořád drží jako pevně jako skála. Takže já bych je zas tak nepodceňoval. Sám vozím Hakr Cyklo Pro Alu a až na zdlouhavé upínání na příčniky jsem spokojený.

        0 0
        • Honza729  

          Kolik myslis ze ty Tesco/Globus drzaky vydrzi takto rychlych jizd ? Porovnej material a konstrukci tech svych s temi mymi (Thule 591)…pak uvidis.

          0 0
          • jIrI___  

            Tak jasně, konstrukce i materály jsou někde úplně jinde. Těch jízd držáky zatím vydržely hodně, skoro každý víkend někam cestují. Prostě na obyčejné občasné převozy stačí a basta :). Dřív jsem jim taky vůbec nevěřil, ale po těchto zkušenostech jsem se při koupi těch Hakrů rozmýšlel, jestli je má vůbec cenu připlácet. Nakonec vyhrály jen díky možností uzamknutí kola a tomu, že u nás byly zrovna v akci.

            0 0
            • Honza729  

              No, jak myslis.....jen se obcas mrkni jak se zvejkaj ty plechy kolem otocnych cepu. Tam se to rado trha.

              A neudelas nic…

              0 0
        • gargamel  

          Tak to je slušnej odvaz, jet s kolama na střeše 180......

          0 0
    • minikin  

      tu to bolo.

        
      0 0
    • antuch  

      já to vozím takle…ale to pro vás asi bude off topic:-D

      Je to upravenej sklopnej nosič dozadu, jen je zaháklej za rezervu. Kolo na něj pověsím a jen ho přikurtuju páskama na klipsny a drží to jak prasátko:-D

      0 0
      • antuch  

        zapomněl sem přidat fotku…

        0 0
        • RomulusP  

          Vozím orig. nosič Thule Euroway na kouli a žádný problém.Každý by jsi měl rozmyslet na co svého miláčka upevní,nejen z toho důvodu,že by mu mohl spadnout,ale může vážně ohrozit i ty jedoucí za ním.Letící kolo ve stovce je projektil.Na západě po tom četníci dost jdou a je to dobře,nerad bych koukal jak na mi letí halda trubek do ksichtu.těch pár tisíc snad každý jednorázově dá,ne?

          0 0
          • antuch  

            v mém případě tažné (10000,–) a pak nějakej ten držák (5000,–). Anebo zahrádka (v mém případě pouze thule za 4500,–) a nosič (2000,–). Což už mi jednorázově tak levný nepřipadne.

            Pokud reaguješ na můj nosič, tak klidně, ale je to vyzkoušený. Podívej se třeba na net, jaký se dělaj dozadu na rezervu. Je to furt to samý. Mám Ho zaháklej za gumu a dál jištěnej čtyřmi popruhy za zadní dveře úplně stejně jako kterýkoliv jiný držák:-D

            0 0
            • jecnak  

              Tazne snad stoji 10000 jen original od vyrobce. Vetsinou se vejdes do 4000 i s elek­troinstalaci a montazi. Bajonet nejak pod 6000.

              0 0
              • antuch  

                fort to máš desítku:-D

                0 0
                • jecnak  

                  To jasne ale rozdil mezi 10000 za tazne a 4000 za tazne je 60% ;-) Nikoho nepresvedcuju, ze jen uvadim na pravou miru ty nastrelene ceny.

                  0 0
                  • antuch  

                    to máš pravdu, to sem se ukec…ale pokud bych mluvil o svým autě, tak nejlevněšjí tažný je okolo 6000…daň za atyp, no:-D

                    0 0
                    • drtyc  

                      no a kam das tu rezervu, kdyz budes mit nosic na taznym? nejak mi ta debata tu nedochazi.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Samotny tazny je kus od narazniku, Samotny nosic, respektive kolo na nem je zas o kus dal. Jak rikam, nikoho nepresvedcuju.

                        0 0
                        • drtyc  

                          hmm. no asi to ve vetsine pripadu pujde, ale i tak to vypada na riskantniho jezka v kelci a nemusi to byt pro kazdyho. bude asi potreba zkombinovat spravne konstrukci samotnyho drzaku na kola a vsemozny prohnuti, umistneni rzervy vuci taznemu zazrizeni, rozmeru – jak tloustce tak prumeru rezervy, delce klik… beru, ze je dal od narazniku, aby kdyz mas central na viko zadniho kufru, tak aby sis pri otevreni nepodrel lak, spis nez aby tam vesla rezerva…

                          0 0
                        • vojtechposmourny  

                          Hmm, tohle je elegantní.

                          0 0
                        • RomulusP  

                          Tohle jsem měl na mysli.Člověk by měl u svého konířka myslet i na vedlejší investice.Navíc,tohl ekoupíš jednou za život a vydrží ti to.Dá se sehnat i po inzerátech,zvlášť na podzim.Za ten klid mi používání schálených promakaných a spolehlivých věcí prostě stojí!

                          0 0
                      • antuch  

                        tak buď si pořídíš speciální nosič na tažný pro auta s rezervou na zadních dveřích nebo si prostě pořídíš nosič na tažný pro 3 kola. A samozřejmě vyklápěcí.

                        Vážně to není tak jednoduchý. Ten můj držák vyšel na 1000 a pobere 2 kola. Navíc je sklopitelný a nebrání výhledu na zadní světla ani na SPZ…a vzhledem k tomu, že kola se mnou zas tak často necestují, je pro mě pak zbytečné vrážet minimálně desítku do celýho systému s tažným:-D

                        Ale je jasný, že kdybych měl kombíka bo tak něco, tak nosič na tažný je jasná volba

                        0 0
    • mastihuba  

      kolegovy z práce v pondělí uletěli 4kola i se zahrádkou, takže za mne nechat kola uvnitř. Těch lidí co jim to uletělo už znám fakt dost. :)

      0 0
    • nobody  

      já vozím taky raději v autě

      0 0
      • wert_1  

        Já taky, ale ještě raději je vozím bez rozebírání čehokoliv :-( ale to už asi zase tazatele moc nezajímá. Jen ale pro zajímavost, prostřední stojí i klidně sólo, páč je v připevněném Thule Pro ride 591 tuším

        0 0
        • gargamel  

          No jo, tohle je luxus…do budoucna taky plánuju velký auto:-)

          0 0
          • wert_1  

            Už jsem velkej kluk, takže se mi splnil sen), doteď jsem vozil kola na zahradě v těch Pro ride 591 a maximální spokojenost. Dát dvě až tři kola do auta a ještě se k nim vejít pro mě osobně je nadlidskej úkol( tady v tom případě ale ještě uvažuju o držáku na dvě až čtyři kola na zadní dveře. Co kdyby chtělo jet víc lidí?

            0 0
        • Lister  

          jak tam ten stojan drží?

          0 0
          • wert_1  

            Minimální úprava originál čtvercových hlav šroubů a jdou přesně do kolejnic na sedadla a mobilní stoleček. Tak stejným způsobem jako se nosič chytí do příčníků na střeše tak se chytí do „podélníku“ co je v podlaze medvěda. Detailíky jsem ještě nenafotil :-(

            0 0
        • Kubiczech  

          Tak tak. V Dodgi v pohodě odvezu čtyři lidi a čtyři nerozložená kola. Škoda, že se s ním budeme loučit.

          Transportér je taky můj bajkový sen, i když se mu blíží Dodge RAM v případě, že objevím na zahradě zdroj ropy.

          0 0
    • gargamel  

      focus

      0 0
      • Lister  

        vždy, když podobnou fotku vidím, tak mě štve, že jsem manželku na toho kombíka nepřekecal :-(

        0 0
        • gargamel  

          jo, to je škoda. Do kombíka 3 kola + 3lidi + 3× bagáž

          0 0
          • Motyll  

            Ale nesmíč mít (jako já) N1 :(

            0 0
            • přišlapávač  

              za 2000 kč,– už tu mříž můžeš v klidu odmontovat, jestli je autov provozu déle než rok ;-)

              0 0
              • kubad  

                to mě vysvětli to mě zajímá -zrovna sem dostal na technické pojeb že ji tam nemám -:)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  hm super podnikatelé… auto se slevou a ještě nedodržování předpisů

                  0 0
                  • kubad  

                    kuš :-)

                    auto není firemní ale soukromé, takže žádné slevy

                    0 0
                    • drtyc  

                      no pokud vim, tak v ramci harmonizace se stejnak ta mrizka pro N1 nebude smet „vyzadovat“

                      0 0
                  • RomanH  

                    Vis, strasne se mi libilo, jak se toho kdysi chytla TV Nova. Delala ve vecernim zpravodajstvi reportaz o tom, jak si podnikatele koupi auto v kategorii N1, oddelaji mrizku a vesele jezdi. Na zaver dali slovo jednomu ekonomovi (uz ted nevim, kdo to byl, co na to jako rika). No a ten jim zcela uprimne rekl, ze si mysli, ze je dobre, ze ty penize nakonec usetri lide, kteri je vydelali a kteri hejbou ekonomikou. Kazdej ma volbu, nikdo Ti nebrani zacit zamestnavat sam sebe. P.S. Ja jsem zamestnanec…

                    0 0
                  • přišlapávač  

                    kazdej svyho stesti, mas taky tu moznost, tak se snaz ;-)

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      ale o to mi nejde, nerozumím tomu, proč odpočet DPH neplatí opravdu jen na užitková a auta která se skutečně používají k povolání, proč je v této kategorii aut zahrnuto i třeba Audi Q7 nebo Porsche cayenne? To jsou opravdu ideální firemní auta. Když vidím většinu lidí co podobné luxusní auta mají s mřížkou, kupují je manželkám a pod. Tak určitě mají i na to aby za to auto zaplatili DPH. Neberu to malému živnostníkovi, kterej jezdí s kombíkem dělat zakázky, ale vadí mi, že toho lidé zneužívají a nikdo na ně nemá.

                      0 0
                      • drtyc  

                        uvidime, jestli nekdy myto i pro N1 jestli to tak bude i nadale.

                        0 0
                      • Luka  

                        Tedy, jestli se i ja mohu zapojit do debaty, muj nazor je takovyto:

                        Pokud prokazatelne auto pouzivas pro potreby podnikani, pak mas mit narok na odpocet DPH. Ne jen, kdyz nechas do auta tipu Plžot 107 namontovat mrizku zazadni sedacky a v technicaku mas zapsano, ze typ vozu je „Nakladni – skrinovy“. To je fakt smesne.

                        Mrizkou bych to nepodminovala, i kdyz je to super vec, pokud uz ten naklad vezes. Aspon ti neprileti obas kufru dopredu. Navis se to da ruzne posouvat ci sklopit, takze mi prijde i prakticka a bezpecna, a nebranila bych se ji ani v aute pro domaci (bikerske) pouziti. Vozime radsi kola v aute nez na aute…

                        Mytne neni zas tak lomne, protoze za kazdy den provozu dle knihy jizd je podnikatel za kazde auto povinen zaplatit statu silnicni dan…

                         
                        0 0
                        • Luka  

                          potrebami k podnikani bych ale nevymezila jen prevoz nakladu. Kolik podnikatelu vozi naklad? Co treba obchodnici, poskytovatele sluzeb, pojistovaci, programatori, technicni podporovatele a ja nevim kdo dal…

                          A ti, kdo tu zavidi podnikatelum, ze maji levnejsi auta, protoze si muzou odecist dph… vedeli jste, ze maji levnejsi i elektroniku (pc, notebooku, programy, mobily, pda, tiskarny…), sluzby, ruzne nakupy a blablabla! ...... je tu volna pusobnost, podnikat muze kazdy, tak kritici, smele do toho! Taky to muzete mit „levnejsi“ Vzdyt to skoro nic nestoji, jen se postavit na vlastni nohy a nejen se nechat hyckat zamestnavatelem.

                          0 0
                        • zdenek  

                          Teda mřížku nemám a kufr mi zatím nikdy dopředu nepřiletěl. :-) Ale třeba na psa v kufru to může být dobré.

                          Jinak souhlasím s tím, že když někdo při podnikání převáží v autě lékařskou brašnu nebo  aktovku, notebook, kufřík s prospekty atd, tak byla blbost nutit ho do mřížky.

                          0 0
                  • Honza729  

                    Volič KSČSSD ?

                    0 0
                • přišlapávač  

                  no ono je to složitější u cizích aut, ale myslím, že se to dá taky- u škodovek to chodí tak, že dojdeš do servisu, zaplatíš jim 800 stovek za demontáž (i když te´d jezdíš bez mřížky)- to je nutnost no a pak existuje jedna firma (kdyby byl zájem, tak zjistím) která se postará o převedení auta z N1 zpátky a nakonec nechat potverdit u policajtů a prepsat v technicaku :-) jak jednoduché

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Známý si to různé přepisování a lítání po úřadech vyřizoval sám a říkal, že kdyby blbec dopředu věděl, kolik ho to bude stát nervů a času na stráveného na úřadě, tak by se na nějakou demontáž mříže v autě předem vys*al :-D. Takže ta firma asi o zákazníky nebude mít nouzi.

                    0 0
                  • kubad  

                    tenhle postup znam, ale nechce se me kolem toho behat, myslel sem ze exisuje i jina moznost :-)

                    0 0
    • Smazaný účet  

      tak

      0 0
    • mastihuba  

      tuším pádlista tady kdysi psal něco o sklánění hlavy při vjezdu do auta :)

      0 0
      • RomanH  

        Ano ano ano. Az budu kupovat dalsi auto, bude to urcite neco takoveho, jako je VW Transporter. V dieslu spotreba kolem 8 litru, budu na tom stejne jako ted u sveho benzinoveho dvoulitra a konecne nebudu muset resit, jestli mam kola skladat do auta, nebo na nosic.

        0 0
    • ronin  

      Hyundai Accent 3dvéřový-2 mtb bez odstranění předních kol, věci na týden, subwoofer a zavřený kufr. U penzionu při vykládání nikdo nechápal, když se ostatní nemohli zbalit ani do kombíku s kolama na střeše.

      0 0
      • drtyc  

        na to se da snad jen zeptat a kolik meris na vysku?

        0 0
        • ronin  

          Po ránu 180, auto klame tělem, teda plechem :-)

          Pokus o umístění třetího: muselo se oddělat jedno kolo a vyndat subwoofer

          0 0
    • bikaf  

      Léta jsem vozil kola na střeše v držákách od hakra.

      Ve Fábce kombi se mi tři vlezly bez předních kol do kufru po sklopení 2/3 sedačky a ještě jsme tři odjeli s věcmi však bylo třeba šetřit.

      U Sharana jsem to rok neřešil a vozil vevnitř. Ovšem tonto rok jsem si zvykl v autě spát takže kolo šlo na střechu do starého dobrého hakra. Jenže je to vejška, takže… Včera mi došel nosič na páté dveře z aukra za 1125,– i s poštovným. K mému překvapení má i atest TUV a GS. Čekal jsem nějaký papundekl který v případě potřeby dotvořím ale to co přišlo je parádní kus. Takže jak už tady výše někdo psal, i na tom aukru se občas dá za pár šlupek, při troše štestí něco dobře pořídit. :o)

      0 0
      • Lance  

        no jedem ve dvou, tak to vidim na to, ze sklopiim 2/3 sedacek a ty dve kola tam dam bez prednich kol, tim padem zbyde i misto na par veci snad :)

        0 0
        • XC-biker1  

          do octavie kombi dám 2 vedle sebe bez př. kol a po složení jen 1/3 zadnich sedaček… místa je pak ještě víc :)

          0 0
          • Lance  

            njn octavka je znatelne vetsi :)

            0 0
            • XC-biker1  

              no ale tež to neni žádna sláva, ve felině kombi bylo v kufru více místa se mě zdá…

              0 0
            • bikaf  

              Buď v klidu, do Fábky dáš dvě kola taky jen po sklopení 1/3. Na tří už ale potřebuješ 2/3.

              0 0
              • Lance  

                je lepsi to rvat zadnima kolama napred nebo napred riditkama? a otocit je??? nemam rad takove rebusy :)

                0 0
                • Lister  

                  Dle mého je lepší to tam cpát přední stranou a v normální poloze – tedy ne vzhuru nohama – opírám to o bok auta a druhé kolo pak samozřejmě o to první a jak jsem výše popsal, tak zajisti gumicukem. Mezi kola je dobrá deka a přes ně plachta – asi jsem to tu psal, ale mám pogumovaný obal z lidlu na dvě kola za pár korun, který má v dolním lemu gumicuk, kterým to pak hezky jistím.

                  0 0
            • Lister  

              Ona je hlavně znatelně širší, ale to ja asi všechno – Fabie je jedno z nejužších aut, co znám, a proto ji nesnáším. Po sklopení 2/3 sedadal tam ta kola nacpeš úplně bez problémů a ještě zbyde místa haful.

              Pokud jedeš až za týden, tak ti můžu ve úterý vyfotit, jak cpu do našeho malého hatchbaka 2 horské a milion tašek – na to je manželka expert :-)

              Když sudnám sedla – to musím, tak tam pak klidně nacpu i kryt kufru a tím se ta kola hezky zafixují.

              0 0
              • Luka  

                vy si stěžujte! :) Aneb jak dostat 2 kola a tašky do auta je jen a jen otazka komprese :D

                0 0
                • Lance  

                  asi hledam problemy kde nejsou :), ale ja jsem takovy :), snad neurvu prehazku.

                   

                  pro listera: klidne to pak nafot jak to tam budes mit, ja jedu zitra

                  0 0
                  • kycis  

                    Pokud nemas zrovna takovouhle kolobrndu, neni podle me duvod vyndavat zadni kolo a tim ohrozovat prehazku.

                    0 0
                    • Lance  

                      ty jo mi uz asi hrabe, jasne,ze nebudu sundavat zadni kola, jedna se o fabku kombajn

                      0 0
                      • Lister  

                        Jediný problém by mohl být, kdybys měl nějakou mrchu se 140mm zdvihu vepředu a vysokýma vlajdama – to by e ti to pak nemusel na výšku vlést – to už se mi jednou stalo. Ale jestli máš běžné XCško, tak nebude problém.

                        0 0
                        • Lance  

                          listere, zrovna tebe mam v kategorii, ktera vi, ze ja zadne celopero nebo vysoky zdvih nevedu :)

                          0 0
                          • Lister  

                            To samozřejmě víme, to bylo pro ostatní :-)

                            Až se vrátím z dovolené, tak bude slibovaná fotka, jak jsem to do auta nacpal.

                            0 0
                            • Lance  

                              jj, tak sem to tam narval, napoprve lip jak napodruhe, dalsi vec, pokud bych nekdy v budoucnu kupoval auto, tak jedine kombi, ale se skoro plochym sklem zadnim nebo jak to napsat, proste neco jak mondeo, passat, A6 ta fabia i octavia to maji hooodne zakulacene, ne ze by se tam nic neveslo, ale myslim si, ze ideal je to mondeo – auto jako krava, nebo i ten focus, ale v kombajnu.

                              fakt je, ze sem byl nervozni, ze kdyz to do me nekdo napali, tak mam rodla v hlave

                              0 0
                            • Lance  

                              muzu te teda poprosit o tu slibenou fotku? nerikej, zes zapomnel sakra, dyt je to nedavno

                              0 0
                        • jIrI___  

                          Mě se do Ibizy (v podstatě trochu jiná Fabia :) ) nevleze moje kolo na výšku ani náhodou. Vždycky musím sklopit komplet zadní sedadla, vyndat přední kolo a kolo do kufru nacpat na ležato. Navíc se tam vleze jen v jedné přesně vymezené poloze a při hledání té správné polohy děkuju tomu, kdo vynalezl nosiče na střechu :)

                          0 0
                        • matts1  

                          jo jo, pravda, mě to do fabky kombála na výšku nevejde, takže to musí vzhůru nohama a sundat i zadní kolo, ale jinak ve dvou se dvěma kolama tam mám i tak hromadu místa.

                          0 0
                • vojtechposmourny  

                  Otázka je, jestli to, co je na obrázku, je ještě auto :-)

                  0 0
                  • Luka  

                    nojo, to je fakt :) tak ja tedy svuj navrh stahuji. :)

                    0 0
                    • drtyc  

                      next level je jeste pokud by mel clovek nejakej prerostlej karbonovej ram, tak to dat nekam na hranu a skocit na nej, at se da prehnout jako skladacka ;-)

                      0 0
                • Krys  

                  Tetris :)

                  0 0
    • old biker  

      Minulý rok jsem se potýkal s tím kde vozit kola a co si koupit za nosič a kam, zda dát kola do auta nebo na střechu nebo na tažné zařízení. Nakonec jsem koupil nosič na tažné zařízení do firmy Wjenzek z česka. Je hliníkový a stál něco kolem 8 tisíc. Moje zkušenost je taková, že pokud bych neměl auto typu Seat Alhambra, Ford Galaxy atd, tak bych to jinak než jak jsem to udělal neřešil. Viděl jak to vypadá když si někdo koupí držák na střechu po cestě do Chorvatska, na tažném zařázení mám klid, kola vidím a můžu taky jet rychleji, nejsem taky žádný velikán a tak tento převoz můžu jenom chválit. A ten nosič od firmy Wjenzek je super, majitel firmy poradí a hliníkový nosič je od nich super. Nemusel jsem kupovat tak dražší Thule a zbytečně.

      0 0
    • old biker  

      Ahoj, napsal jsem dole svůj názor a mám jenom ty nejlepší zkušenosti s nosičem na tažné, jo auto a co potom když je nás více a auto je malé.

      0 0
    • kloubik  

      Já byl vždycky pro převoz auta vevnitř. Hodně jsem jezdil dálnice a tam mě to nijak neomezovalo v cestovní rychlosti a nemusel jsem se bát, že něco uletí, stejně tak zatáčky. Navíc můžeš někde zastavit a tolik se o kolo nebát. Auto Laguna II hatchback, položil jsem sedačky, vyhodil přední kola, položil jedno kolo, přes něj tlustou deku a na něj druhý. Vždycky bez problémů, na druhou stranu by mohl být problém při nehodě…(měl jsem kolegyni, které při něhodě cestou na dovolenou zlomila věc zezadu z auta přes sedačku obratel).

      Teď vozím kolo viz. foto, držák byl zadarmo u auta a zatím jsme nekoupili jinej, nejdřív jsem ho nechtěl ani zkusit, měl jsem strašnou nedůvěru k upevnění jak držáku, tak kola. Nakonec to není tak strašný, na autě to drží fest, ale kolo v držáku jak který (podle konstrukce a tvaru trubek). Navíc se mi tohle řešení nelíbí z důvodu, že zakrývá brzdovky a směrovky (i když tady stejně téměř nikdo nebliká), vozí to tak strašně aut, ale v ČR by to podle mě bylo na pokutu právě kvůli světlům a zakryté značce… Další nevýhoda, jak dá člověk kola, už nemůže do kufru, takže to stejně vidím na držák na střechu – nejideálnější by bylo jiný auto, ale to jaksi nešlo :-)

       
      0 0
      • Honza729  

        Mam Thule 591 2 ks a v jizde na dalnici mne tedy skutecne neomezuji. Muzes to nejak upresnit ? Tech 130–150 s koly na tomhle nosici je bez problemu, spotreba je o pul litru vyssi, coz neresim.

        Pises, ze s nosicem na taznem muzes kdekoliv zastavit a o kolo se nebat. To mi hlava nebere. Kolo na strese je videt z dalky a auto stojici v rade mam tedy na ocich. Totez auto s koly na taznem je pekne schovano za dalsimi a kolo ti vezmou jedna dve…

        0 0
        • kloubik  

          Sorry, trochu blbě jsem to napsal, v první větě jsem místo „kola“ napsal „auta“. Ale o nosiči na tažném jsem v celým příspěvku nenapsal ani zmínku. Jasně z mýho příspěvku vyplývá, že jsem vozil kola uvnitř auta a odtud i to, že se nemusíš o kolo tolik bát když někde zastavíš, protože jsem zamčený uvnitř auta.

          Jinak já většinou jezdil rychleji než ty píšeš, určitě to kvalitní držák zvládne bez problémů, ale jak sis mohl tady přečíst, že někomu kolo ulítne není zas tak neobvyklý. A je to i o pocitu…prudký brždění, vyhýbací manévrh…prostě bych z toho neměl takovej pocity, jako když jsem měl kola položený v kufru v autě.

          0 0
    • marcon1  

      Ahoj, používám nosič na zadní dveře. Je to univerzál na různá auta – můžeš půjčit známým. Nejdřív jsem tomu upevnění nedůvěřoval, stejně jako „kloubík“, ale skutečně to na autě drží fest (6 popruhů s aretací).

      http://www.ikvido.com/…dni-celo--25

      0 0
      • kolečko  

        Jaká je vzdálenost těch spodních trubek, co se opírají o auto? A dají se třeba rozevřít trochu víc nebo jsou po roztažení nosiče takhle paralelně napevno? Dík

        0 0
    • formica.rufa  

      Prosím vás, kluci, uvažuji o jedničkový combi Octávce nebo Golf IV Variant. Jde mi o následující:

      1. Jak se vlezou dvě kola (nejlépe endurko/trail) do kufru po sklopení sedaček, případně vyndání podsedáků?
      2. Při vytvoření ložní úpravy a případným vytvoření roviny, dokáží dva lidi (180cm) vyspat v autě? Jasnačka, že bez kol :)

      Předpokládám, že u tý Okty to nějak půjde, ale zajímal by mě spíš ten Golf. Díkes!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.