• kmekky

    Doporučíte mi dát na předek širší gumu? Konkrétně plánuji na zadní RR 2,1 a přední RR 2,25. Díky za případné náměty.

    0 0
    • pepek  

      A proč? Já to někdy dávám naopak

      0 0
    • jonti  

      Nema to cenu. Vpredu je zas bike sviznejsi, ked ma na prednom kolese uzsiu a lahsiu gumu. Navyse, ak mas HT, tak to tlmenie nerovnosti sirsej gumy potrebujes skor vzadu. Takze 2 rovnake gumy, aspon pre vacsinu bezneho terenu.

      0 0
    • bowden  

      podla mna zalezi aku mas vidlu/zadne pruzenie a aky teren jazdis. ja mam vpredu slabych 80mm, takze sirsia pneumatika vpredu (takmer idealna a univerzalna specialized resoultion 2", ktora je vsak siroka ako 2.1) vyrazne prispela k pohodlnosti jazdy a istote pri vyssich rychlostiach.

      vzadu mam 95mm, takze tam klasicka 2.00 zatial staci ale v buducnosti tam urcite pojde 2.1. narast vahy mi za zvysene pohodlie stoji (drobne nerovnosti vychytaju podla mna najlepsie poriadne balony).

      0 0
    • ivaneck  

      Mam to na GT taky tak (2.3/2.1). Udajne je to kvuli tomu, ze dozadu se vetsi nevejde, coz potvrzuju. Nevim, jestli to ma prinos, ale nicemu to nevadi :)

      0 0
    • Vilém  

      Vozim to takto na kole s pevnou vidli.Predek 2,1 zadek 1,95 oboje Tioga.

      0 0
    • pepino  

      Zadek ustřelit může, předek by neměl.Na zadku je větší váha, takže se víc „rozsedne“-valivej odpor. Takže když každý jiný-širší dopředu. Na motorku,potažmo choppera, opačně.

      0 0
    • McBlacky  

      dost jsem s tímhle experimentoval a nejlepší je vozit oba nastejno a stejný vzorek, protože vždycky tě ten v momentálním terénu a situaci nevhodnější plášť bude brzdit – to se ovšem týká spíš závodů kde, se jede na hraně adheze. Různý vzorky se projeví ustřelování stejně jako jiný objemy, který se hůře klopí do hlín a šotolin…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.