Prasklina na zadní stavbě rámu

14 nepřečtených
  • freekarlik

    Ahoj

    zajímal by mě váš názor zda to má cenu vařit či ne a kolik by to cca stálo?

    0 0
    • Ricci  

      podla mna to cenu nema…

      0 0
    • marapara  

      Já bych to asi zkusil nechat zavařit, pokud by to vařič měl možnost to i následně zapéct v peci. Bez tepelné úpravy má svár tak o 40–50% nižší pevnost, než s ní a to je hodně znát. Já takhle nechal také vařit rám u zadní patky (bez tep. úpravy), byla tam prasklina, a za půl roku to prdlo ve sváru a bylo vymalováno.

      Každopádně, pokud to necháš zavařit, tak to chce stálou průběžnou kontrolu v místě sváru.

      0 0
      • gazman  

        To vyžíhání :-)zapečení:-) je kvůli odstranění vnitřního pnutí ve svařenci, nemyslím si že to má valný vliv, pokud se dělá na již hotovém svařenci jeden opravný svár, plochy jsou těsně u sebe a žádné velké pnutí nevznikne, to co se stalo u tebe je spíš problém špatné volby přídavného materiálu. Možná by pomohlo to pak zprudka orestovat a pzději podusit:-)

        0 0
        • marapara  

          :)

          0 0
          • gazman  

            Nejlíp by nám to objasnil burizon, ten má na to školy a co víc, taky praxi, páč dělá technologa sváření, ale taky Zdenda Polreich je v tom prý kovaný profík, hlavně teda v těch tepelných úpravách co následují po svařování:-)

            0 0
    • Smazaný účet  

      ta zadní stavba je z 1 kusu bez vzpěry? zajímavé řešení

      0 0
      • hovanec  

        Proto to taky asi prasklo bych odhadoval… Ty vzpěry v zadní stavbě mají určitou funkci. Proč od nich výrobce upustil moc nechápu.

        0 0
    • MirosPikos  

      Za pokus nic nedáš [teda vlastně něco málo jo :)], když najdeš někoho kdo vaří hliník tak to může stát lahev nebo tak 200,–

      Já jsem takhle vařil 3× zeslabovanej Rockmachine Perfect (ALU EASTON) a odjezdil jsem na tom polovinu minulý sezony. Teď z toho mam zimáka. Sleduju to a je to v pohodě, ale nic do terénu, na to bych si netroufl…spíš na silnici.

      0 0
    • Ruprt2  

      Jak je staré? Jsi první majitel? Co záruka?

      0 0
      • freekarlik  

        Je staré cca.7let :) tak záruka není ale oproti původu tam je origo snad rám a tlumič.Jo jsem první majitel.

        0 0
    • Seky  

      ÁÁÁ Gary klasika. Jo zavařit to jde úplně vklidu. Mě to stálo 200,– mám to vařený TIGem a už 3 roky OK. Koukni na můj profil. Po zkušenostech bych se vyhnul autogenu. Autogenem mi to vařil prvně „profík“ z Cyklo ADAM co to nechtěli přehřát, aby to pak pnutím neprasklo a do 3 měsíců to pak prasklo. Pak mi to vařil místní svářeč TIGem a ten řikal , svár se musí pořádně provařit, aby se to spojilo, a to drží do dneška už třetím rokem a to, to nijak nešetřim. Jinak pokud jsi první majitel a máš ještě papíry, tak bych to dones na reklamaci.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.