• More Ous

    Zdravím,

    už delší dobu by mne zajímala jedna věc a to je, jakým způsobem výrobci vybírají materiál na zadní stavbu.

    Jde mi čistě o použití hliník/karbon. Dám příklad – Některé firmy nabízí karbonový přední trojúhelník s hliníkovým zadním. Jde v tomto případě především o úsporu nákladů?

    Díky.

    0 0
    • TJK  

      jde jen o cenu… se podivej co stoji tyhle ramy a full carbon ramy

      0 0
    • kubad  

      je to jen o ceně

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hlavně ti, kdo dělají jen trojúhelník to umějí v PR hezky okecat. Jeden čas dělal GF dneska už Trek opačný směr, karbon zadní stavba a hliníkový rám. Spíš tady by mě zajímalo, co je k tomu vedlo…

        0 0
        • kubad  

          To bylo kvůli systému pružení, potřeboval průhyb horních vzpěr

          0 0
    • Smazaný účet  

      Osobně mi zvlášť u stále častějšího (především v XC) konceptu zadní stavby nahrazující čep u zadní osy pružností materiálu dává víc smysl přední rámový trojúhelník ze slitiny hliníku a zadní stavba z karbonu (když už se někde šetří). Nicméně tady výrobcům hraje do karet způsob, jakým bývá postavena záruka na rám vztahující se většinou právě pouze na přední rámový trojúhelník. Takže až jednou neustále pracující alu zadní stavba řekne „dost“, majitel bude mít smůlu. A věřím, že výrobci jsou si docela jisti, že to nebude do dvou let od prodeje… No, uvidíme.

      0 0
      • JakeF  

        Druhá strana mince je ta, že když tohle alu zadní stavba udělá, tak ji za pár korun vyměníš…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.