Zdar,jako asi to nechám pro klid zavařit, ale jde mi o váš názor, jestli by jste na tom dál jezdili? Jezdím s tím jen do práce žádny závodění :) Nezdá se mi, že by to bylo nějak extra namáhané místo.
Zdar,jako asi to nechám pro klid zavařit, ale jde mi o váš názor, jestli by jste na tom dál jezdili? Jezdím s tím jen do práce žádny závodění :) Nezdá se mi, že by to bylo nějak extra namáhané místo.
Já bych to asi nevařil – je to další stres pro oblast kolem. Jezdil bych a párkrát do roka bych to omrkl, jestli se to nezvětšuje. Toto tam mohlo být už z výroby. Případně bych prostě celou vidlici vyměnil.
Divne misto, muzes tu vidli nafotit i z jinych uhlu? At je videt jak to tam presne je.
Jak pises nevypada to na zatezovane misto. Osobne bych to zkusil dremelkou trochu odbrousit, jednak zjistis jak to jde hluboko a hlavne je pak mensi sance ze se to bude sirit.
Souhlas. lepsi zadnej svar nez prasklej svar :-) Vybrousenim se to nejspis zastavi a bude klid.
Vypada to totiz jako nejaka trubicka pro blatnik nebo tak neco. Ten smrkanec svaru tam je jen proto, aby ta trubicka nevypadla, je to poznat i z toho, ze neni ten svar delsi. Takze kdyz tam nebude tak by to nemelo vadit, ale i tak me prekvapuje ze to v takovem miste prasklo :) asi moc velke pnuti po vychladnuti.
Jj, vypada ze ta prasklina tam byla uz pri lakovani takhle z fotky
prave proto si taky myslim ze by to vadit nemuselo, ptž tam sem sváry normélně neviděl. Je to na uchycení přední brzdy
to uchycení brzdy je tam jakoby formou vložky a ten svár ji tam drží
Zaměřil bych se na to, jak vypadají místa, kde se opírá lem matice brzdy i čelo brzdových čelistí. Jestli se lem matice opírá o korunku vidlice a ne o tu trubičku, tak to není třeba řešit, protože ty sváry tam jsou jen proto, aby se ta trubička netočila/nevypadla, což si myslím, že bude ono.
Jestli se opírá lem matice opírá jen o tu trubičku a otvor v korunce je větší než matice, tak se do sváru dostává namáhání při brzdění. Předpokládám, že se čelo brzdy opírá o korunku, ta vypadá bytelně ale už se mi to moc nelíbí…
No a jestli je ta trubička skrz celou korunku a brzda drží čelem i matkou jen na té trubičce a je to chycené jen za ty čtyři stehy, tak bych to hodil co nejrychleji do popelnice… než z kopce zabrzdím a brzda vyletí ven otočí se na bowdenu a švihne mě po tlamě.
Predni brzdu ani nemam je to fixka, ale prosim nepoustejme se do debaty jak sou fixky nebezpecne ze „nemaji brzdy“ :) je mozne ze to prasklo treba pri nabouchavani toho spodniho krozku hlavka na krk. Docela sem musel zapijit nasili, protoze se mu tam moc nechtelo.
Jestli tam není brzda, nemá smysl to vůbec řešit, jen jezdit
Kdyby to nebylo namáhané místo, tak to nepraskne.
to svařoval automat? Tedy dost „prasácké“
ale na „funkci to nemá vliv“ :-)
To vypadá na „automat“ za misku rejže.
:D
Slany.
vpravo je pouze prach, že?
co se týče Tvé praskliny, jezdil bych. viděl bych to na vadu při svařování, nikoliv důsledek Tvé jízdy. zajímavé je, žes to vůbec objevil, pochvala!
Jj, to byl nakej bordel :)
Když si to zvětším- řekl bych, že ta prasklina tam byla ještě předtím, než to barvili, tj není nová ale z výroby.
K vlivu na bezpečnost se neumím vyjádřit.