• Smazaný účet

    Dobrý den.

    Chtěl jsem se zeptat jestli,se dá svařit nebo zalepit speciálním lepidlem přední prasklá vidlice viz.obrázky.Nebo jestli můžu s tím jezdit dál.Už jezdím jen rovinky a krátké rodinné výlety. Moc děkuji za všechny odpovědi.

    0 0
    • kubad  

      pokud si chceš rozbit hubu tak lep, nebo svařuj

      0 0
    • Slavik  

      Chybí ti varianta omotat fáčem! Ten dotaz nemyslíš vážně nebo chceš dostat Darwinovu cenu?

      0 0
    • Esi  

      Prostě to vyhoď a kup novou vidlici a nebo lépe nové kolo, na tomhle se zrakvíš i na rovině

      0 0
    • mech1  

      Ještě by to šlo provrtat, zezadu podložit a sešroubovat :-) Né, zahoď to a nevymýšlej hlouposti

      0 0
    • MatS  

      Na tom bych uz nejel ani do samosky pro rohliky.

      Vyhodit. Problem ale bude sehnat nahradu. Doporucuju mrknout na bazary.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Neřešit, jezdit!

      0 0
      • Esi  

        Na tomhle určitě, ta vidlice je určitě na rychloupínák, tak že tam vlastně není nic co by to alespoň trochu drželo pohromadě. :-)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Drží to ta podkova pod brzdama. Ta prasklina by šla samozřejmě opravit, ale práce a cena za to nestojí. K ol ik může stát „nová“ taková vidlice? 500,– i s výměnou?

          0 0
          • kubad  

            jak by ta vidlice šla opravit?

            0 0
            • kejda  

              Jste zlí, vždyť to ruplo jen na podkově, nohy drží a krk to podrží :))

              0 0
            • Doyle  

              Opravit by šla, ale pak si ji už jen někam vystavit.

              0 0
          • Esi  

            Podkova v tomhle stavu něco drží? Ta vidlice se dá zachránit jedině tím že vyměniš spodní nohy, u téhle vidlice to evidentně nemá smysl. Tak že to vyhodit a dát novou vidlici a nebo to kolo vyhodit tak jak je

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jo teď to jakž takž drží ta podkova co spojuje čepy pro v brzdy. Ne ten prasklej kus. Ten by šel svařit a zezadu přidat výztuž. Případně to omotat karbonem. Jsou různé možnosti, ale samozřejmě v tomto případě je nejlevnější řešení výměna celého dílu.

              0 0
              • kubad  

                jak se svařuje tlakový odlitek z magnezia? a ještě musíš dodržet rovinnost a nesmí se to zkroutit!

                odpovím ti. blbě, blbě, opravdu hodně blbě a držet to stejně nebude

                0 0
                • Smazaný účet  

                  To víš že jo brouku. Ono to svařit samozřejmě jde. Akorát ti to neudělá každej Franta s triodynou v garáži. Ve skriptech to teď hledat nebudu, ale třeba tady máš takové jednoduché povídání, to by jsi mohl zvládnout. https://www.google.com/url?…

                  0 0
                  • roud  

                    Jenže to je to nejhorší svaritelny to samozřejmě je ale blbě pak ti to svari nejakej vesnickej debil v garáži a rozleti se ti to někde ve sjezdu !

                    0 0
                  • BabbaJagga  

                    Jo, ze skript se jeden dozví mouder…

                    0 0
                  • kubad  

                    když si tak chytrý tak najdi někoho kdo to udělá, včetně zajištění rovinnosti a tepené úpravy – aby to nestálo víc než nové nohy – dík za odkazy

                    a brouka si nech od cesty chytráku registrovaný si tu pár dní :D

                    0 0
                    • Johny.Merida  

                      1+…:-)

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Já jsem někde tvrdil, že je to levnější než koupit „novou“ vidlici? Jen říkám, že to je opravitelné. Ty jsi ovšem hned měl potřebu poučovat a ejhle, nakakal sis sám na hlavu. Takže jo brouku, místo abys řekl jo, neměl jsem pravdu jde to svařit, tak budeš machrovat služebním letama tady jo? Kolik, že ti je?

                      0 0
                      • kubad  

                        ja sem napsal že to jde ale blbě a že to stějně nebude držet a ty sem dáš jako důkaz nějakou teoretickou obecnou seminárku, tak netuším o čem se bavíme

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Ne, ty jsi psal v původním neupraveném postu, že to svařit nejde a ať nemelu o něčem o čem nic nevím. Děláš ze sebe blbce, normální chlap by řekl, že se spletl. V tom, že je nesmysl to opravovat se shodneme.

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        Ale dívám se, že jsi svůj příspěvek o tom, abych nemlel blbosti úspěšně zeditoval. Tak to jo, s tebou se evidentně dobře diskutuje

                        0 0
                        • kubad  

                          ano to sem smázl, už mě to přišlo zbytečně přes hranu, každopádně reagovals 7 minut později a editovat tak dlouho nejde

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Jo v pohodě, já to rozepsal a pak něco řešil. Takže jsem to odeslal až později. Mezitím jsi to upravil. Ok omlouvám se.

                            0 0
                      • ToMášMarný  

                        Brouku, nevím proč postuješ prezentaci svařování magnesia nad zlomenym hliníkem, ale proti gustu.. A ano, teoreticky to svařit jde. Prakticky to brzy praskne znovu.

                        0 0
                      • Esi  

                        Když to bereš takhle tak opravit jde prakticky všechno, když by jsi tu fotku poslal výrobci tak ti řekne že je to neopravitelné a jediná možnost opravy je výměna spodních nohou.

                        0 0
                      • michomin  

                        To tvoje machrování je úplně zbytečné. A jestli je ta vidlice opravitelná, tzn. že bude mít stejné nebo podobné vlastnosti jako nová, nevíš. Vůbec. To, že se hořčíkové slitiny svařují, v tomto případě neznamená, že to půjde opravit.

                        0 0
                  • TinkTink  

                    V tom odkazu se píše, že to svařit nejde…

                    0 0
                    • BabbaJagga  

                      V Podivíně to umí. Teorii navzdory.

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      Musíš to přečíst celé, jde to, máš tam i psaný postup. Ten svar samotný by to neudržel, tlakový odlitek je dost porezni a propojení by nebylo ideální, proto výztuž. To „omotani“ karbonovou vrstvou by to namáhání rozneslo. Ale jak říkám, ekonomicky a časově je to nesmysl.

                      0 0
                      • Stavel  

                        Ano, přečetl jsem to celé a píše se tam, že válcováné hořčíkové slitiny jsou svařitelné těžko a odlitky prakticky vůbec. Takže tak asi…

                        0 0
                  • nooski  

                    Krásné povídání plné typografických chyb. Člověk pak těžko uvěří, že obsah má nějakou úroveň.

                    0 0
                • kejda  

                  Můžu posloužit, sice ne na kole, ale i tak, v Albánii na motorkách, mírný pád na šutrech a bohužel ruplé magneziové víko ventilů na BMW, s žebrováním…Kámoš na tom dojel sotva do nejbližší vesnice, po hodině zjišťování jsem našel pána, co zrovna tříkilovým kladivem rovnal disk z autobusu. Ten řekl něco ve smyslu, že to není hliník, že na to nemá elektrody, ať si je zajedeme koupit do města-vsi. Pak vzal flexu, a začal to brutálně brousit. V duchu jsme už volali asistenčku… za 20 minut to donesl perfektně svařené a chtěl 50 eur. To víko najelo dalších 20 tisíc km a bylo vyměněné pouze z estetických důvodů. Takže, všechno jde, akorát to chce odborníka…

                  0 0
                  • kubad  

                    :D

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Otázka je, jak je to víko namáhané. Asi zas tak moc ne, dokud s tím zase nepadnes na kámen

                    0 0
                    • kejda  

                      Nijak namáhané není, jasně. Ale i vlasová prasklina znamená únik oleje, což bylo vidět na oděvu jezdce, ale to už sem nepatří vůbec:). Jinak ještě jsou nějaké kompozitní lepidla, to nám radili po telefonu…

                      0 0
      • psbiker  

        Já bych to ještě pro jistotu zpevnil kobercovkou.

        0 0
    • Chlebovnik  

      Izolepa to jistí.

      =)

      0 0
    • roud  

      Vyhodit a buď rád že se ti nic nestalo !!!

      0 0
    • madhence  

      Opravit se to určitě nějak dá. Ale za kolo z bazaru ve shodné kvalitě dáš míň než za opravu.

      Svépomocí to můžeš zezadu provrtat, zpevnit nějakým kusem kovu a zajistit stahovacími páskami. Těch pásek potřebuješ alespoň 6. V žádném případě na tom už ale nejezdi.

      0 0
    • humil  

      Jenom taková perlička: při závodu XC (Pražský MTB pohár) na Zličíně mi praskla levá noha vidlice. Prostě najednou šlo kolo šejdrem a přidrhávalo. A nebylo zřejmý, čím to je. Tak jsem zastavil a koukám, noha celá napříč prasklá. Kámoš, kterej fandil, běžel do auta pro pásku a já zatím pomalu pokračoval v jízdě (potřeboval jsem body do celkového hodnocení). Omotali jsme vidlici páskou a chybějící asi 2,5 okruhu jsem v pohodě dojel. Ale pak vidlice šla! Žádné opravy!

      0 0
    • exxonvaldez  

      Obloukem na smeťák a na to co jezdíš kup pevnou.

      0 0
    • černápole  

      Tohe se mi stalo taky někdy v roce 1997, následná jízda na tom byla dost zábavná, celá vidlice se skvěle kroutita a v servisu nademou kroutili hlavou-)

      0 0
    • TommyP3  

      a teď si představte, že jsou lidi co dají celkem ranec za vidli, které chybí pravá noha z výroby…to je jako košér?

      0 0
      • kubad  

        Jj ti to kupuji aby jim ten můstek pravě nemohl prasknout :)

        0 0
        • TK75  

          A určitě je tam i o půlku míň starostí, než když má vidle ty nohy dvě :-)

          0 0
          • Esi  

            No hlavně si koupili drahou vidlí tak jim na druhou nohu nezbylo :-)

            Ono když se to tak vezme tak u normální vidle to vlastně taky nese jen levá noha, v pravé je jen tlumení :-)

            0 0
    • michalzik  

      Zdravím, budu vyhazovat spodní nohy 26 palců Suntour XCP 75 na rychloupínák. Nevím, zda by pasovaly, ale za zkoušku nic nedáš. Jsem z HK.

      0 0
      • Smazaný účet  

        A jo. Mam doma starou XCR 26" 07.

        Vnitrni puvodne cerny nohy jsem lestil a pak na ni jeste chvilku jezdil.

        Pak sem ji ale dal do kolny a po letech nohy trochu orezly.

        Venkovni magneziovy nohy jsou ale v poradku. I kluzny plastovy futra.

        Jezdila s prednim nabojem na 9mm provlikaci osu ktera vidlici jeste vic zpevni.

        Vnitrni nohy myslim 30mm. Ale roztec z hlavy nevim.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.