pls help. Ebay - nákup fejku - řešení?

48 nepřečtených
  • kejmi

    Zdravím zde přítomné odborníky na ebay a moc prosím o radu, jak postupovat… Na ebay (USA) jsem zakoupil zboží v hodnotě 1000Kč + 400 poštovné. Bohužel dorazil fake. (Jedná se o koženou peněženku Lacoste, která rozhodně není kožená a není to originál). Otevřel jsem tedy spor, kde jsem uvedl, že zboží neodpovídá popisu (v aukci je jasne uvedeno, že se jedná o pravou kůži a je to originální zboží)… dorazila mi odpověď: „I am wondering why you did not contact me BEFORE open the case… Is unfortunately you did not like it!!! As you can read there are many customer really satisfy with it. PLEASE return the item to receive a full refund if you are not satisfy with the item. I guess you had all this in mind, first requested to change the custom form, then opened a case and on top of that a dispute on paypal. Good Plan! I will be waiting for the item to proceed. REMEMBER to update the tracking number of the return label HERE on the case to have it on record for YOUR benefit. Remember if eBay does not see you returned the item the case will be close in my favor. I hope you help me to fully resolve your issue as soon as possible. Have a great week!!“ prosím, jak postupovat…? jsem na ebayi celkem nováček, tak tápu… Moc díky za jakoukoli radu:(

    0 0
    • Erknold  

      Nevím přesně ebay, ale postupoval bych návodem na Aliexpress. Nechtěl bych vracet zboží, jelikož by doprava byla drahá a nevím, zda by mi jí někdo zaplatil. Ale požadoval bych slevu cca 50 %, jelikož materiál není jak má být.

      Samozřejmě vše musíš doložit fotkami, před rozbalením a po rozbalení, aby bylo vidět, že je to fake.

      Projdi help na ebay, třeba tam bude návod co dělat v případě stížností.

      0 0
      • Erknold  

        jo postup bys měl najít v resolution centru. Poštovný zpět ti nikdo nedá. To by bylo podobné jako k Tobě. Tak bych chtěl slevu v nějaké takové výši.

        0 0
        • Erknold  

          jo tak poštovné není drahé, proč neposlat zpět a dostat vše krom pár stovek poštovného, třeba se vejdeš do doporučené zásilky. http://www.postaonline.cz/…/typ/zasilka?…

          0 0
          • kejmi  

            Ok mrknu na to. Mrzi me to, ptz jsem si chtel udelat radost (nejsem nejakej smelinar, abych to pak strelil na bazaru…) asi mu to poslu zpatky, i kdyz me to bude stat postovny tam… Lepsi nez mit v supliku srajtofli za 14 stovek:-(

            0 0
    • Pete1985  

      Podle jeho anglictiny to moc inteligentni clovek nebude, takze preji hodne stesti. Bohuzel s necim podobnym nemam zkusenosti, takze neporadim.

      0 0
      • kejmi  

        Dik za reakci :-D hele ja se z toho nezhroutim, ale se*e me ten princip… Kdyby to stalo 3 kila tak je jasny ze kupuju kozenkovou ****… Za tohle jsem vyplazl litr a postu :-( navic jasne uvedeno ze je to original a z prave kuze. (Stejnou penezenku mam doma, uz ma doslouzino, a tak jsem chtel tu samou… Takze pri porovnani originalu a toho,co mi prislo mam jasno…

        0 0
      • prvniodkonce  

        Tak normální chinglish na Ebay nikoho nepřekvapí, ale nevím, proč by to mělo vypovídat o inteligenci. Že Číňan prodává fejky a neumí anglicky ještě neznamená, že nemá IQ 150…

        0 0
    • mr.nikdo  

      A bude original z kuze?

      Tady ty modni firmy zacinaji byt zelene (eko), takze nepouzivaji kuzi. Treba LojzaVitton je z kozenky (origo) a fake je z kuze (takze nakonec asi i kvalitnejsi) :-D.

      0 0
      • kejmi  

        no mám originál starý cca 4 roky… teď jsem koupil dle fotek tu samou (smrdí mi celý pokoj umělinou), kvalita zpracování je úplně jinde… hlavne typas měl jasně napsáno, že se jedná o pravou kůži, tohle není kůže ani omylem, a to nejsem odborník…

        0 0
    • Logos  

      odkaz na predmet na ebay pls :) jinak tezko radit…

      0 0
      • kejmi  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Smazaný účet  

      zásadní problém bude podle mě v tom, že pravou kůži uříznutou z krávy nebo prasete dneska už zná jen opravdu málokdo…a pak lze dlouho diskutovat o tom, jestli daný kousek módního doplňku je více či méně fejk. Lacoste podle mě žádné peněženky vyrobené z opravdické kůže uříznuté z mrtvého zvířete nevyrábí…

      0 0
      • kejmi  

        No moje „stejna“ penezenka vonela po kuzi, to si pamatuju, porad jsem ji snupal:-) (ted uz smrdi korunou) … Tahle pachne, jak plášt na kolo :-D tak nevim-budto za cca 3, 4 roky provedli zasadni zmenu v materialu a taky kvalite siti nebo to je fejk…

        0 0
        • Osmanecek  

          Být tebou, tak postupuji následovně.. Prodávající úvaděl, že se jedná o originál z pravé kůže. Takže, tvá komunikace by měla probíhat výhradně přes Ebay – vůbec bych se s prodávajícím už nebavil, to ať si vyřeší Ebay. Dorazil padělek tj. bych požadoval navrácení peněz s tím, že ať si zajistí sám odvoz u přepravních společností. Napsal bych jime, že se jedná o človíčka, který prodával nelegální zboží – padělek, při tom uváděl, že se jedná o originál a že tak jak si přišel k Ebay, tak od něj asi zase odejdeš, protože sis myslel, že EBAY je zárukou kvalitního obchodu a né podvodů. Přiložil bych i odkaz na předmět a dopis, jakým způsobem prodávájící chtěl situaci řešit – to je snad ještě větší drzost. Když uděláš vše co jsem napsal, tak je téměř jistota, že peníze zpátky dostaneš možná i od Ebaye a peněženka ti pravděpodobně zůstane doma rovněž. Už jsem sám podobný problém řešil a vyřešil tímto způsobem. Ebay nemá rád špatnou pověst.

          0 0
          • Erknold  

            Asi to bude nejlepší. Člověk se stále učí. Jen bych tedy v tom případě tu peněženku vyhodil, než aby mi smrděla v pokoji :)

            0 0
          • kejmi  

            snažím se najít kontakt (česká podpora pro ebay již nefunguje nějaký ten měsíc) a na ebay.com mě to stále odkazuje na resolution center, kde si vlastne dopisuju s tím lojzou… Ten po me ted chce abych balík odeslal na jeho adresu zpet a do přílušného formuláře na ebay uvedl číslo balíku… že si prý natočí na kameru v jakým stavu mu byl balík doručen atd atd… email na ebay podporu, kde bych jim problém vysvetlil jsem enasel:(

            0 0
            • Jakobo  

              Vsak se na ceskou podporu vyser a res to v anglictine.

              0 0
          • smash_mouth  

            Pus minus souhlas.

            Pozor vyskytuji se chytolini kteri chteji aby jsi to nejdrive resil s nimi a kdyz nebudes spokejen otevrel claim na EBAY jenze pak komunikaci protahuji az ty prosvihnes eskalacni limit.

            0 0
            • kejmi  

              jj to jsem pochopil, proto byl taky hned ze zacatku vostrej, jak jsem si mohl dovolit otevrit spor bez predchozi konzultace:)

              0 0
    • Vicky  

      Za ta léta co na eBay nakupuju jsem narazil na 5 problémů, pokaždé jsem otevřel případ v Resolution Center.

      • 1. případ: nefunkční procesor do PC (z Izraele), s prodávajím jsemsi vyměnili několik zpráv přes Resolution Center a pak chtělprodávající procesor poslat z5, poslal jsem mu ho a on mi poslal jiný,funkční, a na PayPal mi vrátil poštovné ~$7.
      • 2. a 3. případ: Nedoručený zesilovač ($5) a multimetr ($15)nemající udávané funkce (oboje z Číny). Oba prodejci mi po několika zprávách přes Resloution Center vrátili peníze, multimetr mi zůstal.
      • 4. a 5. případ falešná sluchátka ($23) a falešné gumové pantofle($28) (oboje napsáno odesílání z USA, ve skutečnosti přišloz Číny). Ani jeden z prodejců nereagoval, v 7 denní lhůtě, na otevřený případ v Resolution Center a na PayPal mi za další 2 dny byly vráceny peníze, včetně poštovného.Zboží po mě nikdo vrátit nechtěl. Zajímavé je, že peníze mi přišly z PayPal účtů těch prodejců a nikoliv od eBay, takže jim, IMHO, ty peníze strhnul eBay bez jejich vědomí.
      0 0
      • sYs  

        PayPal funguje tak, že ty jako prodejce na ty peníze nedosáhneš dříve jak po 21 dnech, máš je sice jako příchozí platbu na PayPal účtu, ale nemůžeš s nimi nakládat – to je ta pojistka.

        0 0
        • kubad  

          nesmysl, platil sem s něma hned po připsani

          0 0
          • sYs  

            divný, mám z posledního prodeje na eBay (cca týden zpět) na paypal účtu poznámku, že až po 21 dnech

            0 0
          • TJK  

            mozna jestli clovek fungujici jako „ofiko prodejce“ to nema jinak nez „soukroma osoba“ .. ale to je jen dohad.. ja sem s nima taky mohl hned platit…

            0 0
            • kubad  

              omylem sem se precvakl asi 2 roky zpet jako prodejce :)

              0 0
    • TJK  

      za sebe doporucuju otevrit co nejdrive… kamarad objednal v US svody na Harley Davidson cca 11 tis. zaplatil.. a nic.. tak psaly nejaky mejly atd… prodejce nereagoval.. po tech zhruba 3 mesicich na to nejak prisla rec a tak jsem se nabidl ze tam napisu a zavolam… na 2 mejly bez reakce a telefonat prodejce vzal… jakmile ale zjistil o co jde polozil mi tel. a nic.. suma sumarum… chyba byla ze neprisel driv… tenhle pripad uz byl po uplynuti doby kdy to mohl resit prez ebay… ale tim jak cekal uz to otevrit neslo.. ofiko odpoved z ebay byla taky takova.. bohuzel po terminu a dle stanov s tim uz nic neudelaji, resit max osobne.. coz z CR do US moc nejde… vysledek nasranost a –11 tisic…

      0 0
      • nitraq  

        Tu nutnost otevřít spor do nějaký doby, myslím, že to je 45 dní. Objednal jsem adapter do autozapalovače na usb a nefungoval. Reklamaci jsem odkládal tak dlouho, až mi ebay řekl, že je pozdě.

        0 0
        • TJK  

          no budto 30 nebo 45 .. kazdopadne se na to nevykaslat a otevrit.. bez otevreni to nikdo resit nebude… a pak uz neni jina cesta nez doufat ve ferovost prodejce…

          0 0
          • nitraq  

            Častokrát stačí otevřít spor a prodejce hned přijde s řešením. Když jsem měsíc čekal na fólii na iPod, tak po otevření sporu prodejce napsal, že to pošle znovu. Pak se mi během tejdne sešly oba balíčky doma a prodejce psal, že si je mám oba nechat.

            0 0
    • Gabbo  

      Uz si to presne nepamatuju, jelikoz je to par let, taky jsem dostal neco fejkoveho, uz ani nevim co to bylo..Prodejce nalehal na zaslani zpet.. Tehdy jsem pogooglil a postupoval podle doporucenych instrukci – udelat bububu, ani to nemusi byt uplne pravda co pises – neposilat, zduvodnit tim ze zasilani fejku trestny cin, pokud to zadrzi celnici tak by sli po Tobe. vystrasit tim ze budes kontaktovat celniky ci policii a lokalni zastoupeni znacky a predas jim vsechny prodejcovy inicialy ktere znas.

      Je to asi na dlouhe lokty ale ja tehdy penize dostal naspet.. Urcite je dobre, ze jsi otevrel case s ebay, za zadnou cenu ho nezavirej a stuj si za svym.. Bud se zavre automaticky pri refundaci nebo ti ho nakonec zamitne ebay/paypal support.

      0 0
      • kejmi  

        tohle je super nápad, zkusím to v tom smyslu, že jsem volal na celnici a sdělil jim co se stalo… Důrazně mi nedoporučili posílat padělek, protoze pokud budu odhalen, budu mít problémy. Dále mu napíšu, že budu kontaktovat Lacoste zastoupení v ČR a předám jeho iniciály příslušným úřadům… třeba to z něj vycuknu zpět… Každopádně jsem otevřel spor v den doručení zboží, tak mám ještě nějaký čas na řešení…

        0 0
        • Jenda  

          jako sorry ale delat bububu na nejakyho amika zastoupenim LaCoste v CR mi prijde fakt usmevny, dyt ten chlapec pravdepodobne ani netusi ze nejaka CR existuje.

          0 0
          • Gabbo  

            Urcite bych nedelal bububu se zastoupenim Lacoste v CR.. lokalni zastoupeni znacky jsem myslel v lokalite prodejce..spatne jsem se vyjadril..

            a samozrejme tohle je trosku jiny pripad nez jsem mel tehdy ja.. jen jsem se snazil vzpomenout a poradit jak jsem to tehdy resil..

            0 0
        • kubad  

          přesně tak, napsal bych mu přesně tohle, a požadoval refundaci veškerých nákladů. po uhrazení že mu peněženku pošleš zpět.

          ale držel bych i ofiko linii sporu přes e-bay

          0 0
          • Gabbo  

            urcite bych resil vse jen pres resolution center.. je pravda ze si tam clovek pise jen s prodejcem ale pokud neni pripad do X dnu vyresen, zda se mi, ze se tim zacne zabyvat support..

            0 0
    • warps  

      Vsechno res pomoci formulare pres ebay, mas ochranu , nic nerez osobni korespondenci. Po ukonceni sporu ti ebay da presne instrukce jak postupovat. Uz jsem to resil mnohokrat. Posles zbozi zpet ( bohuzel na svoje naklady ). Pokud by se prodejce zdrahal atd. Paypal mu to strhne z uctu stejne. Dulezite je komunikovat pres RESENI SPORU ne OSOBNE…

      0 0
      • kejmi  

        díky za další užitečné info… prodejci jsem nenapsal jedinou soukromou zprávu. vše jen pres resolution center… nejdriv jsem pristoupil na odeslání zpět, ale že me podvedl a prodal fake a navic ne kuzi ale kozenku, ze tedy posta tam i zpet pujde na nej… (jeste nestihl reagovat a odeslal jsem mu dalsi zpravu ze jsem volal na celnici v CR, tak mi nedoporucuji odesilat fake, ptz kdyz me odhalí, budu mit problémy, dále jsem uvedl, že budu kontaktovat zastoupení lacoste a oficiálně i celní úřad – jeho adresu mám – sám mi ji jeste poslal i se jménem obchodu :)

        0 0
        • warps  

          ČR uřady ti nijak nepomužou tam je ani netahej, za morem nemaji absolutne zadnou moc :))) a tim ani prodejce nezastrasis. Je zbytecne ho zastrasovat a delat dusno proc. Vetsinou se vse vyresi ve smiru … Hlavne az se do toho budes stourat tak ti jeste pri vraceni dopoctou celni rizeni ( ktere jsi mel zaplatit na vstupu protoze zbozi bylo drazsi jak 30EUR atd … :)

          0 0
          • kejmi  

            neřeším, zkusil jsem, uvidím… každopádně spor je otevřený v den doručení zboží, fotky mé originální penezenky a jeho fejku jsem tam postnul (s popiskem a označením nekvalitního šití atd)… napsal jsem, že to zpět nepošlu, ptž se bojím, že mě na celnici budou popotahovat, když posílám fake… uvidím co na to on a případně ebay support… (úřady do toho samo tahat nechci a nebudu, jen jsem to zkusil)

            0 0
      • Erknold  

        To jo, nikdy ne mejl na mejl. Vše buď v rámci otevřené zakázky a nebo sporu, aby to bylo v databázích. Případně je určitě i možnost spor eskalovat. To jde asi po několika dnech sporu. Tam pak vstupují moderátoři Ebay.

        Rozhodně přeji hodně štěstí.

        0 0
        • kejmi  

          dííík. dle toho jak semnou včera komunikoval (samé vykřičníky atd…) tak je pěkně nas*anej… Koukal jsem, že tam teď má těch penezenek více (různý barvy)… tak uz asi nic neprodá, když mu to tam naložím do hodnocení. S tou eskalací bych případně potřeboval píchnout, ptž pochybuju, že s tím retošem bude nějaká domluva…

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce