• Supík86

    cau, Letos jsem jel 2 závody KPŽ (praha, KV) na tech obyč. šlupkách RR/RR 2,1 od schwalbe v dušové verzi a bez defektu.

    Příští rok plánuju přejít na bezduše a proto se ptám, jaké pláště byste doporučili na tyto terény. Mám dilema zdali koupit neco odolnějšího a širšího (např. NN Snake Skin 2,25/RR SS 2,25) nebo podle vás stačí i obyč. šlupky TLR (řekněme RoR(RR) 2,1/RR 2,1). BTW: vážím 68 kg

    Teoreticky i u té druhé varianty bez snake skin, by jsem si měl výrazně polepšit co se týká odolnosti proti defektům, když je tam ten tmel, nebo se pletu? diky moc za rady

    0 0
    • Supík86  

      nikdo nic? tak du spát

      0 0
    • McBlacky  

      stačí TLR

      0 0
      • marios  

        Dopředu určitě, dozadu pro klid buď RR SS, nebo na sucho pro většinu tratí postačí FF UST

        0 0
    • roud  

      Ideál bude contík dopředu MKII a dozaru RK nejlíp přímo v UST Tubelles verzi :O)

      0 0
      • JakeF  

        To bude fakt ideál, UST verze, když neměl defekty ani s EVO a dušema… Aneb jak vozit půl kila navíc naprosto zbytečně.

        0 0
        • roud  

          Mno ještě aby měl za dva závody za sezónu nějaký defekty to by bylo fakt namašli ale je to o tom USTčko je skoro neprůstřelný a vesměs i jeho jízdní vlastnosti jsou lepší a to jestli je tam pár g rozdíl se bohatě vykompenzuje :O)

          0 0
          • nox159  

            pokud vybiras plaste na zavody tak vybiras podle sve vykonnosti ne ? kdyz vis ze zajedes jiste bednu tak si vezmes jak pises neprustrelne plaste a jedes na jistotu proste dojet bez defektu a jiste na bednu…

            pokud vis ze na to mas techniku ale vis ze na bednu ti chybi cca 1–3min podle konkurence tak jedes stylem bud vsechno nebo nic :D proste tam narves FF a jedes… bud plaste vydrzi a ty mas realnou moznost skoncit na bedne, nebo proste nevydrzi a ty dojdes pesky…

            je to stejne jedno protoze pokud to neni bedna tak to neni nic a je pak jedno jake umisteni mas…

            tohle je muj pohled na vec… jinak relativne najisto mi staci RR TLR… tezsi a odolnejsi nema na nase zavody cenu vozit…

            0 0
            • roud  

              ********** pro hobíka nemá cenu řešit nějaký ultralehký gumy pro něj je nejdůležitější spolehlivost rozhodně mu pomůže víc když ví že si ve sjezdech a na technickejch pasážích s tou gumou může něco dovolit a když odjede všechny závody bez defektu tak na tom ve finále bude líp silně pochybuju že člověk co by řešil bednu by psal na BF co si má dát na kolo za gumy…

              0 0
              • nox159  

                mozna to beres z jineho uhlu pohledu… ty mas fula pod 10kg lehke kola… takze tezsi gumy ti to kolo uplne nezabijou

                ale co ma delat hobik co ma 14kg HT k tomu 2,5kg kola… kdyz si tam mrskne 600–800g plaste tak nema cenu na ten zavod ani jet…

                lehke plaste jsou nejefektivnejsi v pomeru cena/váha… :)

                0 0
                • marios  

                  Poslední věta je pravda, ale hobík z 14kg HT na bednu v KPŽ nepojede

                  0 0
                  • Supík86  

                    hoši nehádajte sa, ja su taky dost prumerny biker, co biker, hobík, bedna mi nehrozí ani omylem, toz ja nesu hruška, škarnizl, hynek…

                    ted jsem byl na Karlstejne do 100 a KV do 50, ale moc jsem to nehrotil, abych nekde nezdefektil, takze potrebuju neco, cim bych mohl jest ostreji, a tudíz rychleji bez nejakeho vetsího navýšení rizika defektu…jinak HT mam asi 9,5 kg :)

                    0 0
                    • nox159  

                      co mas za rafky? a ches je menit nebo ne?

                      0 0
                      • Supík86  

                        jj chci, ZTR crest mozná, nevím jeste, chci neco hodne lehkého abych se dostal s kolama idealne pod 1500 g

                        0 0
                        • JakeF  

                          Na ty UST pláště dost možná ani nenarveš a ani by to nemělo moc smyslu, vem normální TLR verzi, pokud jsi ani doteď s defektama problém neměl, tak TLR s tmelem bude už tak o level odolnější a UST by byly zbytečně těžký.

                          0 0
                          • Supík86  

                            jj to uz jsem rozhodnutej ze TLR, ale premyslim jaky, jestli 2,25 se snake skin nebo 2,1 bez…ale podle vseho vetsina je za ty uzší (kruci proc nemaji snake skin i 2,1 kdyz muzou mít double defence, fakt nechapu) :(

                            0 0
                • roud  

                  OMG čet jsi vůbec o čem je tohle vlákno sám zakladatel píše že chce přejít na bezduše a nejlepší varianata je a vždycky bude čistokrevnej bezdušák jinak jak píše nademnou Marios hobík se 14 kilo HT na bednu nikdy nepojede (pokud to nebude opravdu nějakej hnoják) a to už zas mluvíme o situaci která je mimo téma tohohle vlákna…

                  0 0
                  • nox159  

                    nejlepsi varianta v cem? ve spolehlivost asi ano jinak ne…

                    0 0
                    • xshreck  

                      ebe bych chtel potkat nekde :)):D

                      0 0
                      • Chaingang  

                        No, ony vůbec Noxovy názory na závodění občas stojí za to… :)

                        0 0
                        • nox159  

                          v cem je problem? že na nase zavody staci FF? ;-)

                          0 0
                          • Chaingang  

                            no, pár takových závodu sice je, ale ze špičky stejně víceméně nikdo ty FF nepojede (a když už, tak UST verzi). Spíš třeba jak už jsme se někde dohadovali, že spousta závodů se dá objet na cyklokrosce a tak…ale to sem nepatří

                            0 0
                          • xshreck  

                            chci te videt :D

                            0 0
                            • nox159  

                              prijed se podivat planuju petysu skodabike okolo ostravy drtice jak me poznas? s teleskopem tak budu asi jediny :D

                              0 0
                              • xshreck  

                                pristi rok treba nekde na kpzci nejaky mistni slusny. planuju toho vi:D

                                0 0
                    • roud  

                      jaktože ne je to nejspolehlivější má to lepší jízdní vlastnosti než guma z duší díky tomu že můžeš foukat nižší tlaky jen to má o pár gramů navíc a ten rozdíl taky neni tak markatní výhody podle mě jedenoznačně přavažujou…

                      0 0
                      • nox159  

                        dusi neřešme řešime UST vs. TLR a za me TLR je na zavody lepsi…

                        0 0
                        • Kubiczech  

                          Argumentuj tím, že Cannondale Factory nevozí UST, ale TLR řešení. Stejně jako další tovární týmy svěťáku. (:

                          0 0
                          • nox159  

                            nebudu ti přebírat tvoje argumenty, schovej si je na horsi časy… zima teprve zacíná :D

                            0 0
                        • roud  

                          Mno zatím jsi nepředved žádnej argument takže si stojím za svým že čistokrevný UST je best a za ním je náslodovaná konverze klasickýho třeba RACESPORT pláště kvůli nižší odolnosti…

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Možná u Contíků to tak je, což je ale pak problém Contíku.

                            Já jsem jezdil hodně let jen UST, protože jsem vždy preferoval odolné spolehlivé řešení (a ne řešit, jestli se mi plášť zatěsní až po několika projetích a nebo taky ani to ne + jistota nesvléknutí patek z ráfku v extrémnější situaci). A dokut nebyly neUST pláště TLR a nebyla upravená patka, tak to bylo o ničem, tak jsem neměl alternativu.

                            Snake skin verze u Schwalbe (minimálně ty 67tpi RaR, NN, FA, HD, atd.; s RoR snake skin zkušenosti nemám žádné a asi jich tu ještě moc nebude, když je teď snake skin verze nově) splňují všechno také velmi dobře, což je vidět hezky na tom, že těsní slušně i bez tmelu (zkoušel jsem 3 dny bez tmelu a ztráta tlaku jen mírně rychlejší, cca 6psi za 3 dny při 45psi nafoukání na začátku).

                            Boky jsou řekl bych o chlup odolnější u snake skin verze než UST. Takže UST zůstává jediná výhoda a to nepatrně odolnější běhoun s nepatrně lepší funkcí zacelování tmelem na běhounu. Rozdíl je ale velmi malý.

                            A přitom váha snake skin verzí je o hodně nižší. NN 2,25 s reálnou šířkou 55mm (na 21mm) mají reálných cca 620g (beru průměrnou váhu z více kousků co jsem vážil), což je sice více než by měl mít (Schwalbe uvádí 580g), ale pořád velmi slušné na odolnost a spolehlivost daného řešení.

                            To je oproti UST pořád o dost méně a vše funguje velmi dobře.

                            Zatím jsem i na snake skin verzích zatím bez defektu, který by nevyřešil tmel. Na celopevňáku je mám sezónu, na fullech teprve teď krátce, tam se ještě uvidí po delší době.

                            A to nemluvě o tom, že TLR patky sedí v patkách UST ráfku lépe než UST patky, jak už jsem tu rozebíral jinde.

                            0 0
                            • Supík86  

                              i kdybych si nechal stavající plášte 2,1 RR TLR a vyhodil z toho dusi a nalil tam mlíko, tak si musím v ochrane proti defektu polepsit, nebo ne? proti proríznutí to asi tak nebude, ale kde uz bych to na KPZ proríz ne :D

                              0 0
                            • kolda  

                              nemas nejaky odkaz na ty SS TLR? diky moc

                              0 0
                          • JakeF  

                            Chápeš to, že jemu je ta odolnost k ničemu, když nedefektí ani na EVO s duší? Akorát nějakejch 400g rotující váhy zbytečně a to na rychlosti pozná.

                            0 0
                            • roud  

                              jak by moh defektit když odjede dva závody ročně počkej až jich za sebou bude mít 10–20 i když je pravda že v jeho prospěch hraje nízká váha a to že nejezdí nic těžkýho ale kdybys to bral podle toho co píšeš tak nemá cenu vůbec řešit bezduše ať už TLr nebo UST

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                To má cenu vždy kvůli nižšímu valivému odporu a při použití TLR plášťů může ještě i pár gramů ušetřit oproti duším.

                                0 0
                                • roud  

                                  po letech ježdění jsem došel k závěru že nemá cenu nijak extra gramařit na gumách mnohem víc je pro mě jistota toho že jezdím prakticky bez defektů a že mě guma podrží když to potřebuju…

                                  0 0
                                  • nox159  

                                    mnohem víc je pro mě jistota toho že jezdím prakticky bez defektů a že mě guma podrží když to potřebuju… – a to vozis RK jo ? :D ja ti nevim tohle by mohl napsal borec co vozi treba FA nebo NN v 2,4" ale ne ten co jezdi na plasti co nemaji ani kryte boky :D

                                    0 0
                                    • roud  

                                      Raceking vozím vzadu v šíři 2,2 vepředu mám MKII v šíři 2,2 pokud ti tahle kombinace nestačí na XC a Maratony tak jseš fakt uplně mimo…

                                      0 0
                                      • nox159  

                                        jako zavodni plaste je to moc, na bezne jezdeni zas malo… :D

                                        0 0
                                  • MlokCZ  

                                    Vždyť ale nebude nijak víc gramařit, když použije pořád stejnou gumu jako teď jen bez duše.

                                    A tohle co píšeš já měl vždy a vždy jsem dával přednost odolnosti a gripu, když nezávodím (na fullu momentálně mám NN/NN 2,25 snake skin).

                                    Taky ještě pořád prodlužuju období bez defektu, který bych musel řešit. Už jsem skoro na 4,5 roku.

                                    Kdysi v kombinaci obyč Schwalbe + duše jsem míval defektů opravdu hodně (i 15 za rok). A na alpencross verzích + duše jsem pár defektů měl (i když už o hodně méně než na těch šlupkách).

                                    A zatím se zdá, že snake skin Schwalbe bez duší s tmelem mi budou odolností stačit pro můj styl jízdy a cokoliv váhově navíc už je zbytečné. Ojedinělý problém (typu 1× za rok) bych přežil a ani ten se zatím nekonal (na celopevňáku už tu sezónu na snake skin mám, na fullu zatím ještě ne).

                                    UST mi přijdou, že mají velmi špatný poměr váha x odolnost. Sice jsou poměrně odolné, ale přitom extra těžké. Materiálu je tam opravdu hodně, ale žádná odolnější vrstva.

                                    Zase to má tu výhodu, že to nezvyšuje valivý odpor jako třeba double defense. Double defense jsou ale i při menší váze mírně odolnější než UST verze.

                                    A druhá výhoda UST při té větší vrstvě materiálu, že tam nejlépe funguje tmel.

                                    0 0
                                    • roud  

                                      Mloku znáš mě takže ti napíšu jen zkrať to…

                                      0 0
                                  • JayDee  

                                    Jasne, ale jiny preference bude mit clovek, co zavodi. Ty se vozis pro radost=nejde ti tolik o vykon.

                                    0 0
                                    • roud  

                                      že to říkáš zrovna ty pokud vím tak vozíš kombinaci XK XK

                                      0 0
                    • Kubiczech  

                      Souhlas. A se spolehlivostí lehkých Evo pláštů (za mě RoR) a mlíka nebude problém. Neříkám, že jsem jich objel letos nějaké kvantum, ale šest sedm to bude a se zmíněnou kombinací bez defektu. A FF bych po vyzkoušení třeba i obul.

                      Jinak UST řešení je tu přeci bezpředmětné, píše snad někde, že si chce koupit nová kola?

                      0 0
                      • roud  

                        FF je super na rychlý závody ale rozhodně to neni univerzál se kterym bych chtěl objet všehno pokud nemáš opravdu super techniku tak tě ty pláště vytrestaj a budou spíše limitovat…¨¨Jinak samozřejmě nemusí brát plnohodnotné UST může klidně vzít RACESPORT verzi která bude lehčí ale nebude tak neprůstřelná jako UST prostě když je možnost je UST naprosto best řešení podle mě :O)

                        0 0
                        • PatrikL  

                          nie sú náhodou UST od continentalu made in asia bez black chili? :) Podľa ich stránky je to tak, čiže UST od Continentalu nebude best :)

                          0 0
                          • roud  

                            jsou bez chilli ale jedou prakticky stejně mám na racekingách jak ust tak supersonick verzi přibližně 10 000km najetejch a jako lepší mi vyšla verze UST je mnohem odolnější rozdíl ve směsi nepozoruju jediný co je rozdíl je váha a to dost velkej

                            0 0
                            • JakeF  

                              Zajímavý… Ty rozdíl mezi obyčejnou a BC verzí nepostřehneš a v jiným vlákně se se mnou maajkee hádal, že s BC je to naprosto jinej plášť, co jede stejně a o třídu líp drží. Tak už se sakra dohodněte, ať to v nějaký slabý chvilce nekoupím a nezjistím, že to jsou stejný šmejdy, jak ty bez BC.

                              0 0
                              • roud  

                                jenže majkee zas jezdil upně jiný verze gum než já já jsem prošel supersonicky racesporty a tubelles a majjkee jezdil obyč drátovky a teď tu verzi co má si nejsme jistej takže vlastně každej píšem o uplně jinejch gumách…

                                0 0
                              • JayDee  

                                Ber black chilli, ty obycejny tolik nejedou ani nedrzej, taky maj horsi odolnost… BC proste vitezi ve vsem a troufam si rict, ze dela temer jinej plast…

                                0 0
                                • roud  

                                  Zas takový scifi to neni a pokud bys chtěl udělat test mám tu kolo osazený jak racekingama s blackchili tak bez ní…

                                  0 0
                      • Supík86  

                        jj taky nová kola, asi nejaky ZTR ráfky, takze tam by se nejaký to ust reseni taky dalo pouzít, jinak taky jsem uvazoval nad FF UST, mozná na KV i Karlstejn za sucha by se to dalo pouzít, tam je toho tvrdého povrchu dost, ale co treba na jestedu?, nebo kdyz bude mokro, potom mi prijde ze to neni uplne košér, mám plán totiz nazout na jare bezduse a vydrzet celou sezonu bez menení pláštů

                        0 0
                        • nox159  

                          pokud mas jeste dalsi kolo nebo vyplety tak je to realne jinak ne…

                          0 0
                          • kolda  

                            proc – ja jezdim cely rok NN+RR a bez problemu.

                            0 0
                            • nox159  

                              ale cely rok neodjede na jedne sade plastu…

                              jinak RoR + RR napohodu ve vsech podminkach…

                              0 0
                              • kolda  

                                myslim, ze to meneni plastu jsi pochopil spatne.

                                0 0
                                • nox159  

                                  mám plán totiz nazout na jare bezduse a vydrzet celou sezonu bez menení pláštů – je to sporne jak to mysli

                                  0 0
                                  • roud  

                                    tak to je o tom kolkik najede já na sadě plášťů dám kolem 4–5 tisíc což pro mě jsou dvě sady za rok ale pro někoho to je v klidu sada na dva až tři roky…

                                    0 0
                                    • nox159  

                                      ale zavodit na sjetych plastich neni to prave…

                                      0 0
                                      • roud  

                                        když tu doporučuješ FF tak je to to pravý ? mezi FF a racekingem po 4000km nevidim rozdíl možná že na RK je ještě víc vzorku hehe :O) jinak předek ti vydrží max vyměníš zadek…

                                        0 0
                                      • xshreck  

                                        no jak pise,rozdil mezi sjetym a co radis neni zadny, ja se tesim az te na tom uvidim:D

                                        0 0
                                        • nox159  

                                          zeptam se takhle jel jsi FF i RK?

                                          0 0
                                          • roud  

                                            hehe jak by napsal RT rozdíl mezi těma gumama je propastnej RK drží aspoň trochu FF ti sjede ze všeho zato rozdíl v rychlosti je minimální a na KPŽ určo nemusíš mít strach z proříznutí gumy pokud nejseš sám guma…

                                            0 0
                                            • kolda  

                                              nebyl bych tak ostrej s tema soudama, staci v makadamu sikovne zaseklej sutr a je vymalovano.. proste smula.

                                              0 0
                                              • roud  

                                                jasný tak stát se může všechno ale ta čistokrevná UST verze má největší šanci na přežití aspoň já si to myslím…

                                                0 0
                                          • xshreck  

                                            nejel jsem ff a ani ho nikdy npojedu,protoze plast bez vzorku jsem si udelal z MK :) a nevim jak bys jezdil nektere zavody na slickoch. Mokre kaminky, vlhko v lese kde potrebujes zatocit tesne u stromu :D no chci te videt .))) jinak RK si asi budu porizovat na zadni kolo :) predu zase xkinga.

                                            0 0
                                  • kolda  

                                    myslim, ze to je uplne jasne- chce jezdit jeden typ univerzalu a ne menit plaste podle podminek.

                                    pokud je sjede/rizne, vymeni proste za nove. co je v tom sporneho? :)

                                    0 0
                                    • Supík86  

                                      myslím ze si to vystihl uplne presne, ono ty plášte stejne budou jenom na závody KPZ a horský casovky, takze tipuju tak 1000–1500 km za rok

                                      0 0
    • jonti  

      Na závody co píšeš stačí RaR/RoR 2,1. Na zadek bych případně dal Snake Skin, ale 2.1 se nedělá. Jezdím docela agresivně a z 8 závodů jsem píchnul jednou.

      0 0
      • Supík86  

        no práve, a do double defence se mi moc nechce :(

        0 0
        • prodi  

          s DD jsem letos nepíchnul ani jednou…a že si zapíchat umím…

          0 0
        • MlokCZ  

          DD na závody určitě neber, tam už je valivý odpor o něco vyšší (což u snake skin ani UST není).

          0 0
    • Chaingang  

      Mě se třeba v kombinaci s NoTubesem osvědčily normální dušovy pláště od WTB. Mají oproti Schwalbům ± 100gr. nadváhu, ale za tři sezony jsem měl dva defekty (jednou rozřezanej bok o nějakou cihlu a podruhy zbořenej komplet výplet,takže to fouklo pod patkou), životnost taky slušná a ze vzorků si určitě vybereš.

      0 0
    • venabch  

      Na kolo pro nejlepe trekingovy :-DD neco hladkyho rychliho

      0 0
      • venabch  

        Nevim na co na kolopro 2,1 plaste kdyz je to bud asfalt nebo nejaka sotolina na to je nejlepsi 1,9 speedmax a nejlepe pevna vidle

        0 0
        • roud  

          nj ale to je zralý na to abys měl jednoho chrta na závody a jedno kolo na normální ježdění…

          0 0
          • venabch  

            No nebo staci jedno kolo na normalni jezdeni a normalni zavody :-D

            0 0
    • Supík86  

      jeste mne napadlo vykaslat se na schwable a skusit scyllu dopredu i dozadu, nevím mozna i za mokra by to nebylo spatny, vezmeme-li ze ty „terény“ na KPZ jsou dost v pohode

      0 0
      • kolda  

        ja jsem ty rubeny jezdil a schwalbe (NN+RR) me prijdou lepsi.

        0 0
      • McBlacky  

        rubeny jsou hrozně úzký a nízký a navíc jako bonus nejedou a je jedno jakej vzorek. I zefyros jede hůř než ralf.

        Letos jsem to testoval, nejlepší zefyros (tubeles supra 127) a nejlepší Charybdis. Nakonec zefyros je v krabici po 200km šly dolů a charybdy dotočím podzim/jaro. Obě rubeny mají ale super grip o tom se schwalbe -a to jsou docela lepivky- může jen zdát, zatím jsem nezkoušel trailstar

        0 0
        • kolda  

          ja jsem navic mel 2× defekt u patky plaste, udelala se tam trhlinka a 1× urcite vim, ze jsem to nikde neriznul.

          jinak jak rikas, uzky, nizky.

          0 0
          • Kubiczech  

            Nevím, jestli o to je přesně to samé, ale mě u Scylly dvakrát regulérně praskla patka. Podruhé na skoro novém plášti. Do mě od Ruben odradilo dokonale. I když jinak docela dobré.

            0 0
        • MlokCZ  

          Trailstar grip hodně zlepšuje, jenže zase už vůbec nejede.

          0 0
          • McBlacky  

            uvažuji o něm na SJ dopředu, ale teď na podzim jsem dal nový NN 2,25 pacestar. Zase tak bohatý nejsem, abych to točil po 500km. Navíc vpředu je NN na celu sezonu, když střídám kola

            0 0
    • vsn  

      renegade S-Works, Furious-Fred atd :D

      0 0
      • Supík86  

        i v mokru a castecne i v bahne? ;)

        0 0
        • vsn  

          renegade docela i drží… a bavíme se tu o KPŽ a né o dlouhých sudetech (i kdyzty jdou na renegade taky v pohodě akorát už riskuješ defekt)

          0 0
          • Supík86  

            a mas ho i vepredu, nebo jenom vzadu?

            0 0
            • vsn  

              já KPŽ nejezdím, ale občas jsem se na tom svezl v Moste na resslu (SW SJ) a jde to

              0 0
              • šlapatko  

                Renegade jezdím na zadním kole, a po 1500km, 1 defekt.Pořádný trn, vozím duše.Vzorek docela drží, nelíbí se mu jen mazlavé blátíčko.Mám verzi S-Works 29er.

                0 0
                • vsn  

                  jj, plášť to špatnej není až na výdrž a na defekty u s-works verze … s duší bude defektu mín… bez duše se hodně často řízne bok u tohohle pláště… jinak je to o štěstí/smůle hlav­ně

                  měli jsme půjčený testovačky spešlu a kde byl renegade s-works tak na třetině až polovině kol s renegade-sworks jsem si všiml, že z boku trčí duše. – nekdy až centimetr. – to mlíko nepobere a náhoda to není pže to nebylo jedno nebo 2 kola a šéf měl letos 2 nebo 3 tyhle pláště a taky říznul :)

                  0 0
                  • Supík86  

                    ten Kulhavý ma potom asi extremní stesti, kdyz ho vidim co jezdí na tech pro mne tezko predstavitelnejch technickejch terenech :)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Kulhavý má hlavně extrémně dobrou techniku a i když jede rychle, tak ty překážky nejede „nějak to dopadne“, ale aktivně pomáhá kolu je kopírovat, takže ty pláště nedostávaj takový šlupky.

                      0 0
                      • Supík86  

                        tak uz vím kde je problem, no ja razím teorii, jak ríkas „nejak to dopadne“, takze renegady asi nejsou pro mne :D

                        0 0
                        • vsn  

                          na KPŽ zase tolik tý techniky není (jestli vůbec) takže tam bych se jich nebál … popř. vzal levnější verzi CONTROL. možna by nebyla špatná ani kombinace Renegade/Fastrak – renegade na zadek muzes vzit control a fastraka s-works

                          0 0
                          • Supík86  

                            a nevis nahodou jak to funguje s no-tubes, zdali nejsou nejake problemy s utesnením plástu

                            0 0
                            • McBlacky  

                              u 2bliss plášťů no problem. S works všechny

                              0 0
                            • vsn  

                              používáme Joese (řekl bych, že udělá lepší gumovej povlak jak no-tubes) a se zatěsněním je trochu problém – u s-workse to utíka přes boky a trvá cca týden než si to sedne … řešení je caffeLatex kterej to dokonale utěsní a potom ho vylejt a dát tam joyese nebo no-tubes… s Control verzi asi bez problému.

                              0 0
                    • vsn  

                      kulhec neměl dycky S-Works verzi ale občas i Control … je to o štěstí smůle, ale tolik říznutejch renegade z boku co jsem letos viděl mě utvrzuje, že si je na kolo nedám :)

                      0 0
                  • McBlacky  

                    jezdil jsme fast trak lk s works a za 1500km osm zalepených defektů mlíkem. Dva mě stály v závodě ztrátu kolem 120sec. Je to fakt papír

                    0 0
                    • marios  

                      Za ty 2 min tam hodíš duši, nebo to zašíváš zvenku?

                      Není to moc, ale pokud je to nekde na začátku a předjede tě 700lidí a pak se vjede na singl, tak na 60km nemáš šanci

                      0 0
                      • McBlacky  

                        jednou (dojezd Trans Brd 2010) jsem chvíli čekal než se chytne tmel a pak to musel dofoukat.

                        Podruhý (štafeta) jsem čekal a pak to dojel na hodně měkkým.

                        v prvním případě jsem přišel o pár míst, ale bylo to mezi 4–10 v kat, takže to nevadilo a podruhý jsme stejně vyhráli.

                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.