• vsn

    čím nahradit Schwalbe RR UST 26" ? už se nevyrábí a SS mi nic nevydržel na posledních 2 závodech jsem musel dávat duši i u relativně malé díry :( (no-tubes) a menších dírek je po 4 závodech na plášti tak 15 :( existuje ještě vůbec něco slušnýho i na 26"?

    díky

    0 0
    • scota  

      Maxxis Ardent UST 26×2,25"

      Maxxis Ardent EXO 26×2,25" TR

      Maxxis Ardent Race EXO TLR 26×2,2" TR

      Maxxis Ikon EXO 26×2,2" TR

      0 0
    • jIrI___  

      X-King třeba?

      0 0
      • Smazaný účet  
        0 0
        • jIrI___  

          X-Kinga vozím vzadu a do sjetí drážek na středních figurách mi vydržel nějakých 1500 km. Pro porovnání, RaR mi do sjetí „dolíků“ na figurách vydržel 800 km. Jinak toho X-Kinga vozím už asi 2500 km a furt tam nějaký vzorek vidět jde :))

          0 0
        • vsn  

          koukám na to, tam se ještě dá sehnat i Tubeless 26×2,0 Race-King a X-King 2,2 „lehkej“ … jak jsou na tom se šířkou? na šířku schwalbe jsem si tak nějak zvykl tak aby to nebyl nějakej mega rozdíl :)

          0 0
          • scret  

            RK 2,0 UST jsem mel a desne uzky galusky:(

            Jinak mam ted na prodej XK 2,2 RS kdybys mel zajem… Jety cca 600–800km, muzu nafotit… pouzity s mlikem…

            Jinak Ardenta bych prirovnal spis k NN.

            Takze spis Ikon, Ardent Race anebo Crosmark 2,1 TR EXO…

            0 0
          • Smazaný účet  
            0 0
          • jIrI___  

            X-Kingy 2,2" ve verzi RS i UST měly po hned po nasazení shodně 53 mm (19 mm ráfek).

            0 0
            • vsn  

              děkuju

              0 0
            • Smazaný účet  
              0 0
              • scret  

                RS vs Evo – oboji jsou slupky, tzn. muzou se uz pri nizsim tlaku zvykat…

                Ma zkusenost je takova, ze Conti ma lepsi boky, prtze je malokdy clovek drbne… U schwalbe se blbe podivas na kamen a uz je guma v hajzlu:(

                0 0
              • jIrI___  

                Mám zkušenosti – RS jako bezduše stojí za prd. Nejvíc mi vadilo, že v zatáčkách na zadním kole ten plášť neskutečně plave (a podle ohlasů tady na B-F nejsem jediný s tímhle poznatkem). Aby byl stabilní, tak se musel hodně nafoukat a to zas člověk přišel o trochu pohodlí a především o jednu z hlavních výhod bezduší. Zatěsnění trvalo o něco déle, ale nic strašného. Když jsem pak koupil stejný plášť, ale v těžkém UST provedení, tak plavání naprosto vymizelo, což mi za tu vyšší hmotnost stojí.

                0 0
              • Smazaný účet  
                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.