• gekon69

    Ciao potreboval by som poradit kto ma skusenost s tymito plastami pretoze sa rozhodujem medzi MICHELIN XCR A/T (120TPI) a CONTINENTAL SPEED KING SUPERSONIC (180 TPI) / MOUNTAIN KING SUPERSONIC(180TPI) planujem odjazdit celu seriu maratonov cize asi taketo pouzitie ..... aky je medzi nimi rozdiel? ktore dlhsie vydrzia atd … ak viete nejake info alebo skusenosti pls napiste… resp aj ine moznosti plastov … continental ma vraj nejaku zmes black chili ale neviem co to je ..... skuste poradit vdaka … a este jeden dotaz jje rozdiel aj v dusi aku kupim ? (ide mi hlavne aby nebola defektova… a ani tazka)

    0 0
    • jIrI___  

      Smes Black Chili u Continentalu je specialne vyvinuta smesm ktera by mela mit mnohem lepsi adhezni vlastnosti nez konkurence a pritom mit douhou trvanlivost. V podstate pry jde jen o to, ze do gumy je pridane vetsi procento sazi…

      0 0
    • přišlapávač  

      tak já mám zkušenost s Continetal Mountain King 2,2 Supersonic …má 465g a rozměrově je to 2,0" v terénu drží výborně, na asfaltu se odvaluje hůř než RR ale to na závodech moc nepocítíš…defekt jsem neměl ještě ani jeden, drží dobře jak na suchým, tak na mokrým…nevýhoda: rychle ubývá, po testu jsem je nazouval jen na závody…www.bike-forum.cz/…6/forum.html#… (do tohohle vlákna jsem dával nějaký fotky jak vypadaj rozměrově proti RR 2,1")

      micheliny A/T sou děsný traktory a jsou poměrně těžký 600g, ty mi nevyhovovaly vůbec…

      0 0
    • biker007  

      no zda se mi ze porovnavas super rychlej zavodni plast do sucha (conti) s univerzalem, kterj je vhodnej i na alpske prejezdy, snih, blato, ostre kameny (michelin). vozil sem loni ten XCR AT jako tubeless a daval sem mu v alpach opravdu hodne zabrat. hodnotim ho v superlativech, za 14 dni bikovani v alpach a bezpocet vyjizdek u nas ani jeden defekt a jizdni www.bike-forum.cz/forum/add.php?… vynikajici. pristi rok uvaziji o jeho bratrickovi v rozmeru 2.2 (michenlin all mountain tubeless)

      0 0
    • Pedro RB  

      Já teda vozím Conti Speed King 2.1 Supersonic na předku od léta a snad bez jediného defektu (bylo to ale jen pár maratonů a projížděk). Proti RacingRalfu mi připadá, že má odolnější boky proti proříznutí a i proti Conti Twister Supersonic je hubenější. Vede i čistí se dobře, snad jen na asfaltu se v náklonu žnoulají ty boční špunty. Takže pro mě univerzál na sucho i do mírnějšího blátiva. Na zadek k němu prostřídávám RacingRalph, Conti Explorer (bahno, ostré kamení) a chci zkusit Nano Raptora a MountainKinga.

      0 0
    • jezevec2  

      Vepredu vozim Conti Twister Supersonic a jsem hodne mile prekvapen. Kupoval jsem to trochu s obavama, ze moc nevydrzi – mam 85 kg, ,,drevenou,, vidli RS Judy s elastomerem (5000km) a navic se snazim chrtit. Conti ma nalitano cca 2500 km – zatim 1 defekt (hrebik), minimalni sjizdeni, plast mi prijde v podstate na kazdem tvrdem povrchu hodne rychly, na suchu nemam vetsi problem snad jen na sypkem povrchu trochu ujizdi (na tom se trochu podili lehce ,,betonovy,, tlak). Mam 26×1,9 asi 180 tpi.

      0 0
    • gekon69  

      Asi sa viac priklanam ku continentalu ale aky je rozdiel medzi speed king a mountain king ? vzorka?vaha?vydrz? … a v akych sirkach su tieto plaste dostupne ?

      0 0
      • přišlapávač  

        speed má nižší vzorek a „špunty“ víc od sebe- je řidší… dostupnost je 2,2 a 2,4 ale ve skutečnosti je to 2,0" a 2,2"

        0 0
    • gekon69  

      speed king je 2.1 2.2 a 2.4 ? a mountain ?

      0 0
    • gekon69  

      mozte mi poslat foto(resp uverejnit tu) speed king a mountain king ? ktore su podla vas tak celkovo lepsie ? a aku hrubku zobrat na maratonsku seriu ?

      0 0
    • gekon69  

      tak asi zoberem MK 2.2 supersonic … myslite ze za tu cenu aj nieco vydrzia ? kolko maratonov im typujete ? a ked uz aj na tych budu defekty tak uz neviem :))

      0 0
      • Pedro RB  

        Záleží jak ty maratony budou dlouhý. Ale když počítám průměrných 80 km a budeš je navzájem prohazovat tak možná i 50 :-) U odlehčených verzí (Supersonic) defekt hrozí vždycky víc. Popřemýšlej o systému No tube apod.

        0 0
        • gekon69  

          myslis ze defekt hrozi viac u supersonic ? ved ma 180 TPI a lacnejsie verzie menej … mne ide hlavne o defekty … lebo ked som videl 180 tak ma to presvedcilo pomerne

          0 0
      • Luma  

        Nevím kolik vážíš a jak jezdíš,ale mám najeto na MK cca 700km a defekt žádný a to jezdím Beskydy a tady je ***** kamení:-)Jo a vážím 73kg.

        0 0
    • kubad  

      hlavně si uvědom že universal neni vždy idealni a je lepší víc plášťů na různé povrchy a podle toho jde jedes a jaké je počasí volit obutí.

      0 0
    • prvniodkonce  

      Jezdim XCR A/T. Jsou to perfektní pláště do terénu, dobře vedou. V zatáčkách krásně drží. Na léto bych je ale většinou nevozil – maj hodně terénní vzorek, teda do bláta a do sněhu dobrý. Nezdají se mi jako univerzály, spíš jako terénní pláště.

      0 0
      • biker007  

        jj, proste univerzaly do terenu:))ale nekde jsem cetl, ze na techto plastich jel i vitez na OH v athenach a vitez MS XC 2004. takze zase tak pomaly nebudou:) je je spolu s Continental Vertical povazuju za nej do terenu (opravdu teren, ne 60% asfalt a 39% sotolina a parkova pesinka:)

        0 0
        • smallbrother  

          Absalon na nich jel, ale v Aténách byl asi dost sypkej povrch, tam by byl nízkej vzorek problém.

          0 0
    • Zerocool  

      www.koloshop.cz/…-supersonic/ on má fakt pod 400gramů???

      0 0
    • favorit.  

      nevideli ste nekdo nekde Speed Kinga v 2.3palcich supersonica? Prosiiiiim

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.