• maar

    Zdar bajkeři,

    minulou sezonu jsem dorasil Schwalbe Noby Nic EVO Snake Skin a chtěl si koupit nový dopředu i dozadu. Teď čumím, že Noby Niců je jak nasranejch, nějaký performance a já nevim co a HLAVNĚ TUBELESS … ugh … PROČ? Nejsem závodník, chci klasiku, co vydrží a klidně si budu lepit duše. Tubeless nevěřím, měl bych? Předpokládám, že se na ně musej koupit i tubeless ráfky… Snake skin je dle mých zkušeností naprd, klidně koupím i nesnejkskin.

    Takže dotaz: Kde koupit Noby Nic Evo NE-tubeless? Nebo se to teď jmenuje nějak jinak?

    Současně už sem dost dlouho neexperimentoval (NN jsem používal asi 4 roky), klidně bych šel i do něčeho podobnýho, ověřenýho, co nebude stát majlant (do 700).

    Budu rád za názory, odpovědi atd.

    Děkan!

    0 0
    • PatrikL  

      Nikto ťa nenúti používať TLR plášte bez duše, kľudne si tam šibni dušu a jazdi tak.

      Ak si nebol spokojný so snake skin verziou, tak napíš prečo. Lebo celkovo je to asi naj verzia čo sa týka kompromisu medzi odolnosťou, hmotnosťou, cenou a rýchlosťou.

      0 0
      • maar  

        A není ten Tubeless zbytečně těžší? Nějak to je asi řešený ne? Nebo je to FAKT fuk? Není to jako uvařit sáčkovou rýži ještě v jednom sáčku?:)

        Snake skin jsem prořízl nejednou, takže jsem usoudil, že je to k ničemu, ale jestli bude SS nebo ne, to je mi celkem jedno, jen bych za to nerad zbytečně horentně připlácel …

        0 0
        • MlokCZ  

          A kde jsi ho přoříznul, na boku nebo na běhounu?

          0 0
        • PatrikL  

          Tak nie-SS verziu je o dosť jednoduchšie prerezať, nepodceňoval by som prínos Snake Skin bočníc :)

          „Tubeless Ready“ od schwalbe nie sú citeľne ťažšie ako boli tie „klasické staršie EVO nie-TLR“ verzie, je to fuk :) Tá úprava je minimálna, prakticky len pätky predstavujú výraznejšiu zmenu ak si dobre pamätám. Samozrejme nejaké zmeny sa ešte udiali postupom času, ale naozaj ti to môže byť jedno.

          0 0
          • maar  

            to MlokCZ: No právě, že naboku … ale to je fuck, klidně koupím SS.

            to PatrikL: No to je ovšem dobrá zpráva. Takže prostě ideál NN Evo TLR SS ?

            A jiný pneušky? NN jsou super, jen mi přijde, že se dost rychle sjedou. Minulou sezonu už hlavně zadní odešly tak po 2500 kilákách. Ještě jsem to dojezdil, ale … no nicméně je fakt, že vydržely víc, jak ty Racing Ralphy …

            0 0
            • maar  

              p.s. A btw, co je tady ta „gold“ edice, máte někdo tucha? http://www.mojekolo.cz/…gold-edition

              0 0
              • MlokCZ  

                Jestli sedí popis a fotka (tedy triple compound), tak to jsou pěkně staré pláště → 2009 ročník (případně starší).

                A gold-edititon je jen barva.

                0 0
            • MlokCZ  

              Pokud jsi řezat snake skin verze na boku, tak s obyč verzí budeš řezat mnohem více.

              0 0
              • maar  

                Dvakrát, ale je fakt, že v obou případech jsem byl prostě neopatrnej a docela jsem na to kašlal.

                Ještě k těm ročníkům (generacím): Je něco, čeho bych se měl vyvarovat? Nebo prostě když narazím třeba na 201, tak koupit? Chápu, že to stárne, ale voni taky obvykle v těch kšeftech nevěděj, která bije a podle mýho prodávaj jinak pojmenovaný verze.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Staré ročníky nejsou TLR, což ti je asi jedno, když to nechceš používat bez duší.

                  A měnila se pořád trojsměs:

                  • do 2009 triple compound, celkem dobrá
                  • 2010 triple nano compound, podle mě nejhorší z těch uvedených,nej­rychleji se sjížděla a lépe nedržela
                  • 2011+ pacestar, podle mě nejlepší

                  A pak se také mírně měnil vzorek.

                  Osobně bych bral určitě až verzi s pacestar trojsměsí. Jak píšeš, mohou mít blbě popisy. Přeci jen mít 2010 a starší pláště už není moc pravděpodobné.

                  0 0
    • MichaelSimek  

      pokud chces levnejsi, proc si kupujes evo a ne tu levnejsi performance verzi?

      a NN se urcite bude sjizdet relativne rychle, jako vetsina hrubovzorku, zalezi teda po cem jezdis

      0 0
      • maar  

        Já neřekl, že chci levnější:) Mimochodem, jaký je rozdíl mezi tou Performance a EVO? Předpokládal jsem, že to Performance je prostě více méně horší směs a že se sjede a prořeže ještě rychleji než Evo. Jezdím XC na hardu, pro radost, kolem 2500 kiláků za jaro-léto-podzim. Když to jde, tak terén, co jen hard (a moje psychika:)) zvládne. Silnice taky, než se dostanu do lesa.

        Díky za konzultaci.

        0 0
    • atx442  

      Ahoj,

      Schwalbe NN 2.25 jsou hodne dobre plaste, jen je pravda, ze moc dlouho nevydrzi. Nicmene, kdyz si zvyknes, nechce se Ti prilis menit.

      Dobra volba je take Continental Mountain King 2.2 kevlar, struktura vzorku je podobna Schwalbe NN a jezdi se s nimi dobre – mam je na 29-er a jsem spokojen.

      Ohledne zivotnosti zatim nemohu hodnotit, ale snad neco vydrzi ;-)

      Mrni na http://www.conti-online.com/…ng22_en.html

      0 0
      • maar  

        Díky za info, mrknu. To má vážně podobnej vzorek jak ty NN. Je fakt, že já na NN jezdím asi 4 roky (měl jsem ještě nějaký starý verze), předtím jsem jezdil Racing Ralph (ty mě štvaly, neseděly tolik co NN), předtím nějaký Maxisy, ani nevím už jaký, ale neseděly mi. NN jsou dle mýho super, jen jsem teď trochu plaval v těch verzích, ale mám jasněji:)

        0 0
      • maar  

        Díky za info, mrknu. To má vážně podobnej vzorek jak ty NN. Je fakt, že já na NN jezdím asi 4 roky (měl jsem ještě nějaký starý verze), předtím jsem jezdil Racing Ralph (ty mě štvaly, neseděly tolik co NN), předtím nějaký Maxisy, ani nevím už jaký, ale neseděly mi. NN jsou dle mýho super, jen jsem teď trochu plaval v těch verzích, ale mám jasněji:)

        0 0
      • jirkas  

        Mě vydrželi asi 1000, pak se ze dne na den začali rozkládat, verze Protection. U NN mě nikdy špunty neodpadávaly. Takže NN u mě zatim vedou ;-)

        0 0
      • MaroH  

        podle me nejlepsi plast, ale strasne se sjizdi. muzu si za to sam protoze jsem ho obul na prejezd republiky, ktery byl vetsinove asfalt a tech 600 kilaku ho uplne odrovnal bo je celkem meky najel jsem na nem asi 1500 s tim ze poslednich asi 300 uz vidim ze je na case vymenit

        0 0
    • maar  

      Mimochodem, jak se komu osvědčilo NN vepředu a RaRa vzadu? Pokud si pamatuju, tak jsem tenhle setup měl cca před pěti lety a nevyhovovalo mi to, ale od té doby se změnily směsy a vzorky. Máte někdo? Spokojenost, nespokojenost?

      0 0
      • Slavoš  

        Spokojenost 2 roky předek NN SS 2.25 (2011) a vzadu RaR SS 2.25 (2011) v záloze RaR SS 2.25 (2012).

        0 0
        • maar  

          A co jezdíš? XC? Nesjíždí se RaRa víc než NN (vzadu)? Podotýkám, že nezávodím, jezdím „casual“ a to i silnice, holt se člověk do toho lesa dycky dostat musí žejo:)

          0 0
          • Slavoš  

            Já měl NN vzadu jen chvíli u novýho kola,než jsem vyhodil duše,to šel dozadu RaR. Sjíždí se všechno,RaR má daleko nižší figury než NN.Taky nezávodím a po asfaltu se taky občas přibližuju do terénu na takové to XC.

            0 0
      • atx442  

        Ahoj,

        kombinace Schwalbe NN vpredu a Schwalbe RR vzadu jsme jezdil par let v rozmerech 2.1 a 2.25 – a spokojenost.

        Je pravda, ze zadni vzorek RR je nachylnejsi na ojeti, ale to se u tohoto jemneho vzorku ocekava.

        Popravde jsem na jeden predni plast NN pozuil tak dva zadni RR.

        Ale ohledne ‚ojeti plaste‘, jednou jsme ze zcela novych zadnich plastu Schwalbe NN udellai behem sjezdu z Tramalza slicky :-) … ale to je dano terenem a povrchem, zde by tezko odolal jakykoliv plast :-)

        Myslim, ze obe varianty Schwalbe Nobbi Nic 2.25. nebo Conti Mountain King 2.2 jsou dobre reseni pro celodenni bikovani v jakemkoliv terenu.

        0 0
        • Soreno  

          Tolik nebrzdit a dát tam maxxise :-)

          0 0
          • maar  

            atx442: Ahoj, dík za názor. Já asi vážně zkusím ty Conti. Mně ty NN + RR přijdou vážně neuvěřitelně předražený na to, co vydrží. Jakože pohodlí NN je vážně super, ty pláště jsou hlavně zezačátku naprosto boží, ale ta cena … Jediný co, tak jsem četl, že ty Conti MKII jsou neuvěřitelně blbě změřený a že ve skutečnosti ty 2,2 mají tak 1,9, tak nevím, jestli by nebylo lepší vzít rovnou 2,4 …

            Soreno: Jaký, doporuč:) Díky!

            0 0
            • Soreno  

              Tak já jezdím Maxxis Ardent 2,25 a jsem spokojenej, nejsou to sice nejlehčí pláště za to mě zatím podržely a cena je příznivá – měl jsem je na gardě a vydrželi jak sjezd z Tremalza tak i horní polovinu 601 z Altisima.

              0 0
              • maar  

                To sou ale typický „sjezdovky“ ne?

                0 0
              • Breakpain  

                Prosím Tě, mám Ardent – co k němu dopředu?

                0 0
                • Soreno  

                  Tak já mám i Ardent vpředu 2,25 nebo 2,4 s měkkou směsí, ale ten je ***** těžkej. Nicméně drží jako svině. Asi záleží co taky jezdíš. Škoda že Maxxis nedělá 2,25 – 2,4 Ardenta s měkkou směsí bez zesílených boků.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Hm … takže Ardenty mají zesílené boky – tím lépe. Jezdím po lese a jsem zvyklý, že se nadřu, protože mám těžký bágl na zádech.

                    Teď jde o to, jak zkousne 2,4 19mm ráfek. Asi zkusím přikoupit tedy Ardent i dopředu … ;).

                    0 0
                  • Breakpain  

                    Hele, prosím tě, na jakém ráfku vozíš 2.25 a 2.4 s jakou reálnou šířkou pneu? (potřebuji ideálně maximální šířku, abych prověřil stavbu a vidlici, jestli se vejdu).

                    Hlavně zvažuju, jestli na 19 mm ráfku 2.4 přežije … papírově by to mělo mít 56mm, ale kdo ví na čem, že.

                    Díky.

                    P.S. jezdím traily a technické pasáže, občas něco měkčího, když zaprší – Ardenty mám právě na tohle. Jinak budu mít ještě jednu „jezdivější“ varaiantu, asi Fat Alberta, jestli si to z hlavy nepletu …

                    0 0
                    • Soreno  

                      Tak já to mám na crosrajdech – ta 2,4 jde hůř nazout, ale nejni to nic strašnýho odpoledne ti to změřím.

                      0 0
                      • Breakpain  

                        Jojo, to vím, ale už nevím, jakou má vnitřní šířku ten ráfek :-) … jestli to tušíš. A za přeměření děkuji. Horší nazouvání řeší montpáka ;).

                        By mě zajímalo, jestli mi bude stačit duše 2.35 nebo opravdu koupit 2.40 … asi jsi to neprověřoval O:-)?

                        0 0
                        • Soreno  

                          Tak jestli se nepletu tak crosridy jsou 19 mm vnitřní – a 2,4 Maxxis Ardent ST má šířku cca 56 mm (bez špuntů) a 60 mm (přes špunty). 2,25 ti teď nezměřim mám tam Bontrager. Jinak duše používám Continental http://www.frbikes.cz/…-2–5-av.html ale bude ti stačit i ta 2,35.

                          0 0
                          • Breakpain  

                            Jsi zlatej, přesně tohle jsem potřeboval :) … děkuju mockrát :)

                            0 0
            • atx442  

              maar: Ahoj, s tou sirkou u Contu MK II Ti asi moc neporadim … je to trochu subjektivni; mne se zda sirka 2.2 na kolech 29-er docela siroka a jede se na tom dobre.

              Mozna vyzkouset, je-li to mozne – zalezi take na tom, co jezdis – zda 2.2 plaste staci nebo radeji opravdu hned dat 2.4.

              Pokud si mas moznost alespon si prohlednout plaste namontovane na kolech, je to lepsi a zistak lepsi predstavu – ale podle mne, neudelas chybu ani v jednom z pripadu ;-)

              0 0
              • maar  

                Děkan, asi fakt prubnu ty Kontíky. A vemu 24. :)

                0 0
          • atx442  

            To vis, trochu jsme ujizdeli na smyk zadniho kola :-) … jen povtrch byl nekdy az ‚trochu prilis‘ drsny … dobra zkusenost, priste to bylo trochu jinym stylem :-)

            Kazde plaste proste jednou sjedes … ty drazsi bohuzel obvykle drive :-)

            0 0
        • pavlik6022  

          právě že by odolala spousta plášťů :)

          0 0
          • maar  

            Tak netajnůstkař a řekni který?:) Ale jako DH pláště jsou mi k ničemu:)

            0 0
            • pavlik6022  

              mám dobrou zkušenost s Michelin Wild gripr 2,25 advanced – balon (na 21 mm ráfku 60mm, jezdím bez duší), drží, jede a vydrží dost. Na předek na Enduro ježdění Mich. Wild Rockr.Jako u mála výrobců odpovídá šířka pláště udávaným rozměrům.

              Od Maxisů je fajn Ardent dozadu, Minion na předek.

              0 0
              • maar  

                Díky, jen ten Minion se mi zdá SAKRA těžkotonážní:)

                0 0
                • volodaj  

                  Čo už. Každý by sme asi chceli plášť, čo drží v teréne ako Minion alebo High Roller, ide a váži ako Racing Ralph, vydrží 5000 km a stojí 500 Kč. Bohužiaľ neexistuje. Treba si nájsť ten svoj kompromis, čo človek chce a využije.

                  0 0
    • maar  

      Mimochodem, tohle stojí za zmínku: http://all-mountain-next.blogspot.dk/…25–2012.html

      0 0
    • maar  

      Ještě jsem narazil na http://www.kupkolo.cz/…9082_z92311/ Máte někdo nějakou jakoukoliv zkušenost?

      0 0
      • Soreno  

        Naposled co jsem viděl plášť od hutchinsonu tak se zrovna kamarád válel v zatáčce a pak je zahodil – prostě mu to na vlhku ustřelovalo neskutečně, asi moc tvrdá směs nevím.

        0 0
      • mr.nikdo  

        Tohle jezdi kamos v dratu, ale tusim 2.1.

        On si to celkem pochvaluje, ale predtim jezdil takove divne cosi…

        Pry to pekne zabira v bordelu..

        0 0
    • Zinn  

      Jakožto chudej student mám již druhý Continental Vertical ( http://www.koloshop.cz/…,–-2,3-.html ) a sic je to trošku jiná váhová liga, já s nimi mám dobrou zkušenost. A hlavně za 7 kilo máš oba.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.