• HV3

    Ahoj, potřeboval bych poradit s vyberem plaste. Jezdim tak 60% asfalt a 40% teren, tudiz bych chtel nejakej „rychlej“ plast. Momentalne jsem jezdil Michelin country dry 2 a predstavoval bych si neco rychlejsiho a lehciho. Taky bych chtel, aby nebyl nachylnej na defekty. Precetl jsem hodne starsich vlaken, ale jsem porad nerozhodlej. O RR pisou, ze je prave nachylnej na defekty, NN zas nebude nejspis moc rychlej, RK je na tom s defektama stejne jak RR, jedine prej verze RK Supersonic je celkem chvalena, ze neco vydrzi a neni pomalej. Prosim poradte, kterej plast z nize uvedenych vybrat, nebo poradit lepsi. Diky.

    0 0
    • felix.org  

      RR TLR bez duší. Jezdím podobnej poměr asfaltu a terénu (lehkýho) jako ty na RR bez duší. Defekt loni žádnej, resp. žádnej, o kterém bych věděl :-)

      0 0
    • RUSH  

      Maxiss Crossmark kevlar, doporučuji na základě osobní zkušenosti.

      RR ve verzi SS bude asi taky dobrej, i když asi moc dlouho na asfaltu nevydží.

      0 0
      • MlokCZ  

        Asfalt a špatná výdrž RaR jsou jen fámy. Jak komu vydrží se liší hodně, i třeba v extrému 6–7 násobný nájezd (700km x 4000–4500km), asfalt sám o sobě ale určitě problém není.

        Co jsem jeden zadní RaR sjel na celopevňáku, tak měl asfaltu mnohem více než RaR na fullech, výdrž ± pořád stejná.

        Co může snižovat výdrž je foukání na vysoké tlaky. Pak pojede s větším zatížením jen čistě po středovém vzorku, který půjde do háje rychleji.

        0 0
        • HV3  

          a je teda pravda, ze jsou nacyhlnejsi na defekty?

          0 0
          • MlokCZ  

            Jak která verze, jak na který defekt. Na UST i snake skin verzi jsem ještě neměl defekt bez duší nikdy žádný, který by nedal tmel. A dohromady to bude cca 15–20tis. km.

            Obyč verze má šlupka boky, takže se snadno říznou. Pro 2012 jak už jsem tu x krát psal se ještě liší i běhoun mezi verzemi.

            Obyč a UST verze má pro 2012 127tpi a je větší šlupka i na běhounu (ale zase bude mírně rychlejší). Snake skin a DD verze zůstává na 67tpi a mírně tlustším běhounu.

            Já najíždím na RaR kolem 3,5tis. km a měním ho zhruba ve chvíli, kdy zcela zmizí prohlubně ve vzorku (v tu chvíli začíná výrazně ztrácet na vlastnostech, protože se sjede ta vrchní měkčí směs na tu podkladovou), což je cca ve 3/5 vzorku. A to jak při více, tak při méně asfaltu.

            Jsou tu ale tací, co dají mnohem méně a třeba manželka dá na RaR ještě o malinko více než já.

            0 0
      • felix.org  

        RaR po 1400km na mém HT, z větší části na asfaltu, tlaky spíš vyšší, je skoro jako novej.

        0 0
        • jIrI___  

          U mě po necelé tisícovce je v takovém stavu, že by ho jiní už vyhazovali. Asi nějaké fejky nebo nevím. Crossmark mi vydržel podstatně větší nájezd.

          0 0
    • MirosPikos  

      Jezdím z minulého roka RaR 2.25 EVO TLR… 90kg, terén asi jako požaduješ. Foukám spíš míň (zadní kolem 2 BAR, maximálně tak 2.2), předek NN to samé, 1.9 BAR.

      Najel jsem na něm už téměř 4.000 ale co nevidět, jde novej. Ještě nevím jakej, rád bych zkusil CrossMark eXC. Jen nevím v jaké šířce a co bych hodil k němu na předek, ideálně taky od Maxxis jako náhradu za NN. Jezdím převážně sucho, když je mokro jdu do posilky nebo na pivo :)

      0 0
    • Luma  

      Já bych vzal Kendu Karmu v kevlaru 2,0 nebo ten Continental RK ve 2,0 ho mají teď za dobrou cenu http://www.kupkolo.cz/…vlar_z90496/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.