• Bogdan

    Čus, mám tady jednu otázku…

    Jezdím na kole každý den traily, lesní cesty, sjezdy ,atd… A předevčírem jsem měl v duši natlakováno cca 1,8 barů, a procvakl jsem a k tomu jsem ještě 2 krát píchl, dneska jsem tam měl více cca 2,1 barů a zase, duši už mám teď lepenou 7 krát ????(budu jí měnit). A otázka zní mám tu duši natlakovat více nebo jezdím jak *****?

    Předem díky za odpověď ????

    0 0
    • skaj  

      Bezduse – nebudes litovat. Nemas zac.

      5 8
    • va-bo  

      Tak tak. Dej bezduse a mas po starostech.

      7 8
      • roman 3D  

        Samý starosti jsou bezduše

        2 12
        • Kurt  

          Tak logicky – bez duše duši nepíchne.

          0 0
        • skaj  

          Presne, samy starosti. Zato 7× lepit dusi v terenu pri vyjizdce je zabava:)

          8 0
        • Esi  

          No to je spousta starostí, 2× za sezonu doplním stříkačkou 60ml tmelu, v pohodě v garáži v době kdy na to mám čas trvá to závratné asi 2 minuty i s vypuštěním a nafoukáním pláště a na oplátku nemusím někde po tmě v dešti unavený měnit duši :-)

          0 0
        • Kaire  

          Pro někoho kdo denně jezdí traily jsou bezduše objektivně přínosem Románku.

          0 0
    • MirkoCarver  

      Tady je asi problém plášť, když jsem jezdil na zadním kole Schwalbe Racing Ralph, tak pokud bylo sucho, měl jsem většinou dva defekty za vyjížďku. Pak jsem nasadil CONTINENTAL Race King a byl klid.

      2 3
      • zdenal8  

        V tomhle tvém srovnání souhlas, ale race king nebude asi úplně to, co tazatel hledá. Traily teda nejezdím, ale určitě vím, že race king se na ně nehodí.

        1 0
    • Kacko  

      Přechod na bezduše bylo asi nejlepší věc co jsem udělal. Hned potom pláště Vittoria s grafenem. Na traily a zimu mám Barzo/Barzo, na maratony Barzo/Mezcal. Za 3 roky žádný defekt, předtím několikrát ročně. Do toho dlouho vydrží. Foukám 1,2–1,6 na hardtailu při mých 85kg.

      Předtím jsem měl vše možné, Continentaly, Schwalbe mi tu ještě leží skoro nové atp.

      2 2
    • Hrubiduk  

      Hele, a kontroluješ si vnitřní stranu pláště po „píchnutí“? – někdy tam zůstane zbytek toho, co ti to propíchlo, takže dokud to neoděláš, můžes lepit doaleluja…

      Jinak za mě taky, pokud tu moznost mas, tak dej bezduse. Já prakticky od roku 2017 bez defektu…

      A to jezdím všude možně a řekl bych že i dost…

      2 2
      • Esi  

        No někdy nepomůže ani prohlídnutí vnitřní strany, než jsem přešel na bezduše tak jsem jednou chtil nějaku třísku do figury na předním kole, kolo prázdný, prohlédnul jsem plášť nikde nic, dal duši ujel asi 80km a zase defekt když to bylo po třetí, tak jsem vyndal duší položil jí na kolo tak jak byla uvnitř nafoukal, našel dirku označil plášť a začal podrobně zkoumat, když se zatlačilo dostatečně silně na tu figuru, tak z ní vyjela si 1mm tříska, po uvolnění se mrcha zas schovala že nebyla vůbec vidět.

        4 0
        • virtualcop  

          Přesně tohle jsem řešil taky – když jsem dával třetí duši, bylo mi jasný, že v plášti (ač venku okometricky dobře zkontrolovanýho) něco bude. Doma jsem prakticky lupou našel ocelovou šponku cca. 5mm – přesně když se na určitém místě na plášť zatlačilo, vyjela ta špička asi milimetr ven – fungovalo to jak takovej ten dírkovač na vajíčka před vložením do vroucí vody…

          0 1
    • Johny_r  

      1,8 barů je na duši asi celkem málo. Jestli jsi jí cvakl, tak je to určitě málo. Něco pod 1,8 barů foukám na bezduších, ale samozřejmě proměnných je víc. S píchnutím neuděláš nic, to na tlaku asi celkem nezáleží. Od přezutí na bezduše jsem neviděl defekt, takže se přidávám k doporučení ostatních. Pokud jezdíš tak, že cvakáš a pícháš duše, jsou bezduše jednoznačné řešení.

      0 0
    • dědek mohy  

      Na tvou otázku jsou asi dvě kladné odpovědi =)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.