• winprog15

    Ahojte,rad by som sa s Vami poradil este predtym nez si tento ultrazoom kupim.Ide o to,ze doteraz som mal Canon PowerShot A430 .Ten sa mi pokazil po asi 3 rokoch pouzivania,takze vyberam novy.Zo zaciatku ma Canon nebrzdil,vsetky jeho funkcie mi stacili ale neskor ked som zacal fotit trosku viacej tak v PC som si prial,ze toto mohlo byt trochu farebnejsie,toto trochu ostrejsie,no jednoducho tie fotky neboli dokonale.Nie som fotograf profesional,skor amater,na zrkadlovku sa necitim (ani financne) tak som si nasiel nejaky pekny ultrazoom od Olympusu.Na 600UZ sa mi paci sirokouhly zaber,15× opticky zoom,stabilizacia (na Canone som ju nemal,HD video a vsetko ostatne.Pozeral som sa aj po Olympus SP-800UZ ten je uz 30× opt.zoom,ktory asi nevyuzijem vobec a navyse je drahsi :) Tak ak by ste mali nejake skusenosti s 600UZ tak by ste ma potesili :) Dakujem ;)

    0 0
    • K2  

      Mrkni se na www.dpreview.com + na megapixel.cz

      Mají tam celkme sroumitelné recenze.

      Olympus je vnímán jako trošku horší značka ve srovnání s Canonem a Panasonicem – chce se to zaměřit na konkrétní model. Osobně bych vybíral mezi Canon SX a Panasonic FZ (dopufám, že si ty zkratky pamatuju dobře).

      Pokud ti nevadí velikost foťáku, tak jdi do Fuji a nebo rovnou do nějaké levnější zrcadlovky.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Mi by u Olympusu vadila absence tocitka pro vyber rezimu foceni. Zoom 30× je sice parada, bohuze cim vetsi zoom, tim vetsi kompromis co se tyce kvality obrazu. Treba vyse nabizeny Canon SX nabizi i foceni v ciste manualnim rezimu, coz posune foceni zase o neco dal;)

      U UZ byhc sahl po tom Canonu, kdybys uvazoval nejajake lacne zrcadlo, tak bych bral Nikon.

      0 0
    • kiwibibo  

      ak ti u Canonu chybala ostrost, s Olympusom ti bude chybat 2× tolko :))

      0 0
    • H4N$  

      Abys to neměl tak jednoduchý.

      http://www.ifotovideo.cz/…tu_2781.html

      0 0
    • pepko