Odtrh RC PIKE - dotaz na majitele vidle

62 nepřečtených
  • saintjv

    Zajimalo by me, kdyz jde vase vidle lehce do zdvihu, rekneme treba jeste 20% k sagu a zustanete chvili v zatizeni, tak pak kdyz by jste chetli jako dal pokracovat do dalsiho zdvihu, zda vam to jde zcela plynule, nebo tam mate takovy jakoby odtrh? Jakoze musite malinko zabrat aby to jako by prekonalo ten odpor.

    Diky moc za info

    Anketa: Mate odtrh na RC PIKE? Jdete lehce do sagu a vydrzim chvili a pak

    0 0
    • deekay  

      Zkousis to s vidli svisle nebo namontovanou na kole? Pac hodne do toho promlouva polozena hlava, pak se vicemene vidle v pouzdrek paci a nakej odtrh v tyhle pozici bude mit kazda. Snad vyjma lefty na loziskach.

      0 0
    • saintjv  

      Samozrejme namontovana na kole.

      0 0
      • deekay  

        No tak pak je tam naky odtrh normalni, zatim sem nemel v ruce vidli co by u polozenejsi hlavy takovydle odtrh nemela, vyjma ty lefty.

        0 0
    • Mr.Duck  

      Nemam svyho, ale mame jednoho v baraku a de hladce jak maslo :) Neprilis prekvapive byl teda trochu sussi, tak sem ho asi 2 tejdny po nakupu maznul, ale nerek bych, ze to nejak vyrazne zmenilo chovani.

      0 0
      • saintjv  

        takze ikdyz jdes do zdvihu vydrzis v nem chvili tak staci nepatrne jen jako prenes vahu vic nad riditka a plynule sjede dal?

        0 0
        • kubad  

          je potřeba tu vidlici zajet, podle mě se to výrazně zlepší,

          aspoň ti nechytne brzo vakl pokud je trochu těsnější z výroby :D

          0 0
        • Mr.Duck  

          Jo. Je tam nejakej odtrh, ale rozhodne ne takovej abych musel na vidli nejak tlacit aby se pohla – staci se trochu pohnout na kole a vidle cvici. Z toho co popisujes mi prijde, ze tam musi bejt neco spatne.

          0 0
        • allrose  

          z principu věci to tak musi být…při nezajetý vidli je to výraznější…na nové se projevují nejvíc stíráky a vliv má hodně dostatek maziva uvnitř,což rs zrovna nemá obecně..po zajetí dej na servis..radostné ježdění..

          0 0
          • saintjv  

            To tu je jen 5 piku?:)

            hele vidle byla odbornym servisem osetrena pred zacatkem pouzivani pak projeta a zatim pozoruji nepatrne zlepseni. Ale musim rict ze vidle fungovala dobre asi

            0 0
            • becis  

              Měl jsem to samý, teď po 500km chodí krásně.

              0 0
            • scret  

              mas novou vidli, co cekas… Se musi zajet…

              Muj Pike DPA uz chodi libove… Na zacatku mi prisly tesnejsi stiraky…

              0 0
            • mr.antik  

              Mě chodil novej jak po másle. Samozřejmě první pumpnutí když vidle 14 dnů stojí může mít trošku odtrh.

              Myslim že po pár jízdách bude jasněji, ono taky když je venku –10, nebude funkce uplně ok

              0 0
              • mr.antik  

                sory, beru zpět, mám RCT3

                0 0
                • MichaelSimek  

                  on take myslim, resp me to dela taky na rct3, ale ja to vubec necejtim pri jizde, jenom pri tom konkretnim ukonu doma co tu popisoval jirka, ja bych si tipnul ze se to ztrati zachvilku, ja bych si toho hlavne nikdy nevsiml ani

                  0 0
                  • logoman  

                    Me to delala kazda vidle, nejvic marzoska, ale v terenu byla paradoxne nejzehlivejsi …

                    0 0
                • Mr.Duck  

                  Tak on v obojim je charger a soloair, pokud to teda neni DP, tak by na tom nemelo zalezet, ny?

                  0 0
                  • kubad  

                    na odtrhu, a na případném dalším odporu určitě ne :D

                    0 0
                  • mr.antik  

                    Teoreticky ne, ale tim že to hrnou jako OEM tak třeba kašlou víc na kvalitu s tim, že si to ošéfujou jednotlivý výrobci kol

                    0 0
            • Oakey  

              Pike RC, chodí sametově.

              Strašně jde znát když se snažíš dodržovat ty doporučený 30h servisní intervaly na výměnu mazacího oleje (speciál RS 0W-30) a hlavně když vyčistíš a napakuješ gufera čerstvou tlumičovou vazelínou. Po servise je ten chod pak slušná erotika :).

              Olej v Charger patroně pro sichr budu měnit teď někdy před sezonou…

              0 0
              • MichaelSimek  

                30h o.O to bych tam musel 15krat do roka

                0 0
                • Oakey  

                  Je to trochu otravnější, chce to mít prostory, ale i tak přes to prd, co jsem letos najezdil, tak ty spodní nohy byly každých cca. 6 týdnů dole :-/

                  Zase kdyby to mělo být jako stará Maruna s 200ml oleje v každý noze, tak nebude mít Pika takovou super váhu…

                  0 0
          • allrose  

            jen tak mě napadlo..nefoulnul ti vzduch pod stíráky..pak se více sevřou k noze a odtrh je velký

            0 0
    • jimiAJ7  

      Absolutne zadny…jde po masle hned ze zacatku…mame je v parte na ctyrech kolech …u vsech stejne..jak po masle

      0 0
      • kubad  

        takže mu dali zase špatnou vidlu :D

        0 0
        • MirosPikos  

          Tak snad alespoň ten tlumič bude v pohodě.

          0 0
          • kubad  

            pokud se mu ho podaří nastavit :D a vyvložkovat no :D

            0 0
            • saintjv  

              ***** ja uz budu za chvili legenda:))

              hele ccdb zatim ok. vlozky uz tam jsou.Jen ta HSC me trosku zatim zlobi.Jeste to neni optimalni

              0 0
              • MirosPikos  

                Mě by zajímal, jak v tomhle počasí testujete nastaveni tlumaku nebo vidlice.

                0 0
                • kubad  

                  tak stejně jak v létě :D akorát můžeš pak začít se vším zase znovu :D

                  0 0
                  • saintjv  

                    v garazi mam 16 stupnu tak nejaky zaklady tam muzes zkusit… ale mas recht ze vyjedes ven a vsechny tlumice fungojou jinak

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Je to krásně vidět, jak člověk vyrazí a všechno hezky funguje. A když dojíždí domu po plochodrážní vložce na ledu, říká si, že mohl jet na HT :)

                      0 0
                      • saintjv  

                        jj:) tomu rozumim…dneska se ale celkem tesim napadlo tu tak 10 cm tak bude fun.

                        0 0
                    • Pedro404  

                      Test tlumení v garáži bude eště míň průkaznej než test tlumení na parkovišti:D

                      0 0
                • jimiAJ7  

                  Muj ccdb cs air je treba v teplote okolo –7 nepouzitelny,hned po nasednuti jde tak na 50 % zdvihu a chodi vesmes mezi 70–90% zdvihu…uz jsem prifukoval 40psi a zadna vyrazna zmena…pike chodi i –15 temer stejne…

                  0 0
                  • goofy  

                    V CCDB jsou celkem malé průtokové kanálky, takže bude citlivější na tuhnutí oleje. Možná by mohlo pomoct povolení kompresí.

                    0 0
        • jimiAJ7  

          Asi jooo…koupila se jedna prave kvuli toho nulovehou odtrhu a masloveho chodu…no a po vyzkouseni ji chteli vsichni :D

          0 0
    • hctr  

      A na kolik foukas toho pika?

      0 0
      • kubad  

        tlak s tím nemá nic moc společného, to se projevují vnitřní odpory ve vidlici

        0 0
    • kesu  

      Tohle je přesně problém, který jsem měl na 180 RLR Lyriku, doteď jsem rád, že jsem se ho zbavil. U mojí vidlice to byla vada a pravděpodobně byla křivá z výroby.

      Teď mám na jednom kole Dorado a na druhým Mattoc a oboje když je v ideální kondici nemá odth ze zdvihu skoro žádnej. Nebo respektive odpovídající odtrhu z nuly. Dorado si sedne do zdvihu jenom položením kola na zem, tzn bude někde kolem 4–5kg. Mattoc je na tom malinko hůř, ale je to třeba 6–7kg.

      V létě jsme s EL testovali spešly 2015 a Piky tam byly tři a ani jeden nechodil dobře. Respektive odth přes 10 ale spíš 15kg a chod nicmoc. Stejná zkušenost s novým Boxxerem. Já RS už definitivně proklel…

      0 0
      • deekay  

        Tak ten tvuj lyrik nechodil zrovna dobre. ALe to samy ve zdvihu ta Elina foxka, co mela na uzzine.

        Na mattoca jsem zvedavej, sice tusim, ze mi nebude sedet prubeh, pokud je to podobne tvemu doradu, ale pokud bude moznost nakym srazu tak to rad zkusim.

        Jinak treba muj pike chodil min jako ten muj pruzinovej Lyrik, akorat kalsika RS a je v reklamaci :D Uvidime jakej kousek dostanu.

        Blby je, ze Pike je zatim jedina vidle, kterou jsem zkousel a kterou muzu vozit nafoukanejsi, jak to mam rad a zaroven neni tupa a bere. Jediny za co bych to moh vymenit je asi BOS a to se me nechce z duvodu servisu a vzhledu :)

        0 0
        • kesu  

          No, Mattoc je taky na reklamaci:D

          Dorado a Mattoc má jinej průběh, ale tobě Mattoc určitě nebude sedět, ve strřední části zdvihu se dost topí. Ale mně to vyhovuje, nemám to do parku.

          Obecně Dorado ve střední části zdvihu lítá dost, ale stíhá se vracet a pomocí TPC plus se dá dosáhnout nenoření ve zdvihu. Mattoc je na konci zdvihu progresivní až dost, ale ten střed je takovej nemastnej neslanej. Ale ty to vozíš úplně jinak než já.

          Ta EL 36tka to má taky, ale na takový úrovni, že by mi to nevadilo..

          0 0
      • jimiAJ7  

        Pozor na speslech je RC…RCT3 je jine kafe…proste jina vidlice :) … taky jsem to vypozoroval…

        0 0
        • JakeF  

          Jo, jiný kafe… Zrovna si tu její majitel stěžuje na problémy s odtrhem :D.

          0 0
          • jimiAJ7  

            Problem bude nekde jinde…uz jsem jich par v ruce mel…a s timto jsem se nesetkal…

            0 0
            • JakeF  

              A to vypovídá o něčem jiným, než že jsi měl zrovna štěstí na kus?

              Za mě osobně není s RCčkem problém, stejně jí skoro nikdy nezamykám, tak k čemu RCT3?

              0 0
              • jimiAJ7  

                u ctyr kusu ???? RC chodi uplne jinak…

                0 0
                • jimiAJ7  

                  Rekl jsem to spatne…ja stelung pouzivam ..

                  0 0
                • JakeF  

                  Čtyři kusy jsou houby statistika, co jsem já měl v ruce RCčka, tak taky všechny chodily v pohodě…

                  A v čem teda chodí jinak? Já měl zato, že to je obojí Charger tlumič, akorát RCT3 má akorát navíc to přepínací kurvítko, zatímco RC má jenom utažení komprese.

                  0 0
                  • jimiAJ7  

                    tak LSC v tomto pripade funguje i v otevrene (neutazene) kompresi takze na tom neco bude…

                    0 0
                    • JakeF  

                      LSC myslíš low speed compression? A ta funguje i v otevřený kompresi? To je něco špatně, ne? :D

                      0 0
                      • jimiAJ7  

                        myslim ze ne ;)

                        0 0
                        • JakeF  

                          No pokud ti na RCT3 nejde úplně povolit LSC, respektive i v otevřeným stavu tam je cítit, tak v tom fakt nevidím výhodu…

                          0 0
                          • jimiAJ7  

                            povolit jde…o tom nemluvim…

                            0 0
                            • JakeF  

                              No před chvílí jsi napsal, že je aktivní i při „otevřeným“ režimu… Tak to pak není povolená a je to proti RCčku naopak nevýhoda…

                              0 0
                              • jimiAJ7  

                                ja jsem ale nerekl ze ji mam utazenou kdyz mam otevrenou kompresi…jen jsem rekl ze funguje i pri otevrene kompresi…a ja moznost tohoto nastaveni vyuzivam…nebudu se prit co funguje lepe a co hur…ja jsem si vyzkousel obe dve a svuj usudek jsem si udelal…nic vic nic min…

                                0 0
                                • JakeF  

                                  No pokud funguje LSC, tak není otevřená… U RCčka jí můžeš mít jak otevřenou, tak zavřenou a plynule mezi tím… Jestli RCT3 má jedinou výhodu, že to jde přepnout rychlejš asi tak o desetinu vteřiny, ale zase nejde úplně otevřít, tak to je výhoda za všechny prachy…

                                  0 0
    • smash_mouth  

      Kdyz se mi na Pikovi zavzdusnoval ten chargerdumper tak mi to slo lehce do zdvihu cca 20% a pak jakoby naraz a vyrazne tuzssi chod.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.