Odolnost 29" WTB RANGER 2.25 Race Fast Rolling CTS

11 nepřečtených
  • d

    Zajímal by mne, jaké máte zkušenosti s pláštěm 29" WTB RANGER 2.25 Race Fast Rolling CTS. Zajímá mne hlavně odolnost proti roztržení na bocích.

    • d  

      Podařilo se mi roztrhnout fungl nový zadní plášť na boku v délce asi 3cm. Do 3 sekund jsem seděl na ráfku. Na lesní asfaltce, úsek s rozsypanými šutry, nic kritického. Pomalá jízda do mírného kopce! Moc nevěřím v tomto případě na smolíka, spíš slabý materiál.

    • Mirapro  

      Chci se zeptat k jakému plasti od Schwalbe by jste ho přirovnali . Přemýšlím o kombu pr/zad t(rail boss/ranger ). Hledám něco rychlého do sucha ale Wtb neznám . Jestli je to třeba jako např NN/RaR ?

      Díky za případný info

    • d  

      Zaboha ho nemůžu dostat dolů. Ráfek: Údajně REMERX RX 2027 LITE. Je celý černý, není na něm jediný nápis ani rozměr. Jako kdyby nějaká OEM verze. Vysoký jak sviňa. Plášť je v něm úplně zapadlý. Klasická plastová monterpáka je na to příliš tupá. Nepodeberu ho ani ostrým šroubovákem aniž bych poškodil plášť (chuj s ním) nebo ráfek.

      Poraďte, díky.

    • d  

      Nevíte někdo, co by obnášelo přesně u tohoto typu ráfku (REMERX RX 2027 LITE) a tohoto pláště (WTB RANGER 2.25 Race Fast Rolling CTS) přejít na bezdušový systém? Dírka v ráfku je tak akorát na galuskový ventilek.

      • Mildee  

        Ventilek, tmel a asi i páska, pokud z výroby není vylepená. Fungovat by to mělo dobře.

        • d  

          Páska je tam obyč, akorát tak proti dírám na nyply (asi 15mm). Tzn. páska na bezduše nutná bude. Pokud se týká ventilku: Existuje ventilek, který půjde prostrčit dírkou bez převrtání? (dírka na galuskový ventilek je tam tak akorát).

          A obecně, jak je to s možností nalití tmele skrz ventilek? Dost by to pomohlo nahazování pláště, protože nasadit ho na ráfek (zkoušel jsem i jiný plášť (MITAS Textra tubeless)) je opravdu boj.

          • AussigBiker  

            Ventilek: https://www.kupkolo.cz/…1-ks_z90416/

            Cenu neres, existuje jich mraky drazsich a levnejsich. Nasadis bezdusovou pasku. V ni udelas diru a prostrcis ventilek. Telo ventilku se da vysroubovat, takze ano, tmel dolit skrz ventilek muzes. Dle zdejsich zkusenosti nejaky tmel lze, nejaky moc ne, nejaky lze, ale je to voser. Kvuli konzistenci tmelu.

            Veskery tvy dotazy jsou zodpovezeny treba zde: https://www.bike-forum.cz/…i-tmely.html#… a v jinejch vlaknech.

            Pokud by ses chtel zeptat, jakej tmel je nejlepsi, na to nikdo neda odpoved, zkusenosti lidi jsou protichudny. Na zacatek bych zacal NoTubes, nestoji nijak moc a ma fungovat.

            Pokud by ses chtel zeptat, jaky tlaky mas na svoji hmotnost jezdit, na to nikdo taky neda odpoved. Protoze tohle je hodne individualne a zalezi co a jak jezdis. I ty samy lidi musej vozit jiny tlaky v jinym terenu.

            Jestli uvazujes o bezdusich, prostuduj si zdejsi vlakna a Romana II neres.

            Jestli koupis napr. bezdusovou sadu nebo vsechno zvlast zalezi na tobe, oboje ma + a -, cena muze byt obdobna s tim, ze kdyz to koupis zvlast, budes mit vic tmele.

            • Mildee  

              Souhlas klasický NoTubes je pro začátek asi ideálka, jde dobře nalít ventilkem a je už celkem prověřený. Já používám jen NT a neměnil bych. Ventilky používám různé, stačí pohlídat montáž a neměl by být problém.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse