• shoter

    Prosím poraďte, jak nejlépe odlehčit kolo superior rx 640 (nová vidlice-asi i s o něco větším zdvihem, kola,…). Děkuji Všem za rady.

    A ještě mám otázku, když už to tady zakládám funguje Vám vyhledávání?

    0 0
    • Jakobo  

      No ja nevim, jestli to ma az takovy smysl. Kolo ma kolem 13 kil typuju a pokud by jsi to chtel nejak vyrazne odlehcit, asi bys musel dost investovat a to se u takoveho kola ani moc nevyplati. Vyrazne bys ho odlehcil lehkou pevnou vidli, jinak snad lehci sedlo, predstavec, sedlovka, to ti hodi ctvrt kila, casem lepsi vidlici. Ses mlady, jezdi jak to mas, aspon trenujes a casem uvidis.

      0 0
    • Toutou  

      A vyhledávání nejde.

      0 0
    • JakeF  

      Nevylepšuj, radši peníze ukládej na novej komplet bajk a vyměňuj jen to, co odejde. Utopíš v tom jinak spoustu peněz s nevalným výsledkem, taky jsem si tím prošel…

      0 0
    • Vilém  

      Ano, vyhledavani funguje, ale jen to rozsirene, ktere mi prijde stejne lepsi, nez to pres google. Pres google si to muzes najit taky, jen ne z techto stranek.

      0 0
      • Deus  

        Google umí vyhledávat i jen na požadované stránce. Stačí přesně napsat toto:

        „něco“ on site:bike-forum.cz

        Kdo neznal, tak teď už ví.

        0 0
    • t29  

      úplně napřed rozdělej celé kolo a jednotlivé součástky hoď na váhu, ať víš, kolik co váží a nekupuješ zbytečně náhrady za lehké věci, které už máš. Pár tipů:

      • místo pružinové vidle pořiď pevnou
      • místo kol od Rigidy si něch uplést na zakázku něco lehkého – viz www.bikez.cz (zdejší uživatel Hnoj) neboNetbike.cz
      • místo klik na čtyřhranu pořiď LX/SLX/XT s dutou osou
      • místo kazety PG950 11–34 pořiď XT 11–32
      • když už budeš měnit kliky a kazetu, vem k tomu zrovna řetězCampagnolo C9 – ne kvůli hmotnosti, ale kvůli výdrži

      Největší odlehčení udělá pevná vidle, pokud pořídíš ocelovou, tak proti odpružené ušetříš možná kilo, pokud pořídíš karbonovou, tak tipuju skoro kilo a půl. Kliky cca čtvrt kila, kazeta deset deka, kola půl kila.

      Ale bude to drahé…

      0 0
    • jajak  

      Nejpodstatnější odlehčení a také na nejdůležitějším místě dosáhneš výměnou plášťů !

      Když si porovnáš rozdíl hmotnosti jednotlivých plášťů a ještě to vynásobíš dvěma ( kola máme většinou dvě :O) tak se budeš divit. Někdy se vyplatí vyměnit i duše za lehčí ( většinou jsou ale náchylnější na proražení ). Já jsem navíc u předního kola vyházel polovinu drátů a zapletl to napřímo (na Véčkách samozřejmě )- ani s mojimi 90 kg žádný problém a podstatné zlepšení jizdních vlastností.

      0 0
    • shoter  

      Na příští sezonu chci nějaké pláště do terénu, tak nevím. Ale asi se smířím s tím co mám.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.