• hanz72

    Toto se mi jeví jeko naprosto ideální kombinace!! EOM 16.5 + karbon

    • Gatier  

      nevidim zmylel

      • hanz72  

        Ta zadní karbonová stavba krasně vstřebá mikrovibrace,které nechytne ocel!!Ale nevím jestli pan Kovařík zvláda tuto technologii??Máte někdo podobnou zkušenost s těmito materiály??

        • maxtor  

          Nějak jsem mepochopil pojem „mikrovibrace“ Mám celokarbon (Trek, takže žádný šmejd), proti hliníku je to paráda. Nicméně zázračný pohlcovač vibrací je jen utopie. Když nafoukáš duše na nějakých 110 PSI (atmosferistům se omlouvám za užití téhle vidlácké jednotky) a vjdedeš na kočičí klavy, tak tvá prdel pozná středověk, to mi věř!!

          • marapara  

            :) už by měli vymyslet silničního fulla ;)

            • maxtor  

              No jooooo, tys tady chyběl!!!

            • maxtor  

              A zapomněl jsem reagovat na tvůj příspěvek: Budeš se divit ale i silniční pružení soudruzi s USA sem tam někde vypustí. Viz softtail od Treku nebo některé řady Cannonů.

          • hanz72  

            Jde o to jak to vnímaš ty.Možna by ses divil co by ti z kolem udělala celokarbonová vidlice!!

            • maxtor  

              Nějak jsem tě nepochopil – vždyť jsem napsal, že mám celokarbon rám (pochopitelně s vidlicí) včetně karbonové sedlovky, řidítek a představce.

              • hanz72  

                ty máš karbonový krk na vidlici??

                • maxtor  

                  Doufám, že mi nechceš tvrdit, že karbonový krk podstatně změní tmulení zadní stavby, o které tady píšu?? Sám sem dals fotku zadní stavby a já jsem ti na to řekl svůj názor opřený o vlastní zkušenosti. Často se tu totiž oběvují příspěvky o zázračných účincích carbonu, nicměně ti, co s tím mají vlastní zkušenosti jsou většinou zdrženlivěnší. Předek je v pohodě – spolu s carbovovýna řidítkama je to tostačující tlumič.

                  Takže ještě jednou: carbon je nejlepší materiál, co jsem na silnici jezdil (carbon, alu, cro-mo) ale rozhodně to není zázrak, jak o tom někteří mluví.

                  • hanz72  

                    Samozřejmě že to na to nemá vliv! ale Trek kterého maš v profilu je vyloženě závodní stroj a je tak stavěný.V mnoha testech tak byl označen!Jsou rozhodně pohodlnější karbonová kola!S tim krkem jsem to myslel tak ?že po výměně bys poznal podstatný rozdíl Mezi celokarbonem a vidlici z al. krkem!Pinarello Opera kterou jezdím já,je podle mého názoru velmi tuhe a velmi pohodlné kolo.V nabídce pinarella jsou na závodění určena jína kola!!

                    • maxtor  

                      Musím tě opravit 5500 není závodní model a nikdy nebyl. Od toho byl od začátku v nabídce Treku model 5900 a několik posledních let model Madonne, který by měl mít zadní stavbu tužší. Nevím, kolik rámů jsi vyzkoušel, ale jak ti říkám a jak tady v jednom threadu potvrdili ostatní – Carbon není zázračný, byť je super. Mimo to má na pohodlnost jízdy vliv spousta jiných faktorů – m.j. sedlo, sedlovka, výplet kola a pochopitelně tlak v pláštích.

                      Znovu opakuji k té vidlici Trek – tlumí skvěle i přesto, že mám alu krk a radiální výplet.

          • black.horse  

            já nafoukat na 110PSI, tak mám procvaknutý duše jen co nasednu:-D

            • maxtor  

              Ty wole kolil vážíš?? Jinak na mých pláštích Pro Race II je doporučené tlakování do 120 PSI, takže máš asi špatný tlakoměr nebo trochu přeháníš.

        • MlokCZ  

          Měl jsem do teď silničku Šírera s carbonovou zadní stavbou a i když jsem s tim kolem byl spokojený, tak můžu říct jednu věc. A to, že ta carbnová stavba neměla absolutně žádný vliv na pohodlí v porovnání s celohliníkovým Šírerem.

    • orca  

      vyfoť to prosím celé … vypadá to pěkně…

    • orca  

      vyfoť to prosím celé … vypadá to pěkně…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse