Nová brzda SLX M7120 - vada pístků?

15 nepřečtených
  • Flexin

    Ahojte, mam novej bike a na něm brzdy SLX M7120 čtyřpístky. Zadní je v pohodě, ale s přední mam těžkej problém – páka je jak houba, vubec to nebrzdi a jen kvílí.

    Co uz jsem zkoušel:

    2× odvzdusneni (1× jen páku nejdřív, pak celej systém)

    Výměna destiček (2 typy, furt stejné, oboje jsem se snažil zajet, ale když ta brzda nefunguje tak jak má, je to těžký)

    Čeho jsem si všiml – když vyndám destičky a mačkám páku, jedna strana pistku se vysouvá méně, než ta druha… Ale hlavně, i kdybych mačkal páku na věky, pistky se nevysouvají proste dále, vyjedou 1mm a pak zas zajedou – to by se asi dít nemělo, nebo alespoň u DB8 co jsem měl předtím, tak to takhle nebylo a pistky při mačkání páky vyjížděly čím dál tím více ven. Zda se mi proste, jak kdyby tam byly nejak seknuty, nebo jim chyběla šťáva jit dal :D

    Dik za každou radu

    0 0
    • Hlavis  

      Ja mel takhle problemy s novym GRX trmenem. A kdyz jsem pistky vyndal ven, byl jeden vevnitr rozdrceny…

      0 0
    • Jurawood  

      přesně si to napsal, chybí jim šťáva jít dál- málo oleje. U různých co sem měl tak se zavzdušnili po sjetí destiček a po komplet zamáčknutí zas bylo kapaliny moc.

      Jinak tvoje symptomy jsou typické pro zavzdušnění – houbovitý chod.

      1 0
    • vn25  

      Pokud je kolo úplně nové a tedy v záruce nebylo by lepší ať se stím trápí prodejce?

      1 0
      • Flexin  

        Je to Canyon, takže se to nejdřív pokouším vyřešit sám, než posílat kolo bůh ví kam… Každopádně nevim co ten vzduch, včera jsem udělal full odvzdusneni, pomalu, klepal jsem na třmen, hadičku a fakt si nemyslím, ze jsem někde udělal chybu. Dnes zkusim ještě rozhýbat pistky jeden po druhém, trochu je očistím a máznu z boku mineral olejem a pak jeste jednou komplet odvzdusnim a uvidime. Pokud ani tohle nepomůže, tak mi asi nezbyde nic jiného než reklamace

        0 0
        • vn25  

          Možná by šla domluvit reklamace samostatné brzdy, určitě by to bylo jednodušší než posílat celé kolo.

          Osobně bych se v ní sám nevrtal, aby ti pak nebylo řečeno že jsi si ji sám posral neodborným zásahem. Nemusí brát zřetel na to že si servis brzd děláš sám levou zadní

          1 0
        • novas752  

          Důležitý je mít třmen pověšený tak aby vývod do hadice byl v jeho nejvyššim místě. Jinak ti bublina plave v prostorech pístků a do hadice ji nedostaneš.

          1 0
          • Flexin  

            Tzn by mohlo pomoci sundat třmen z vidlice, mít ho komplet na volno a udělat odvzdusneni znovu?

            0 0
          • Flexin  

            Tzn by mohlo pomoci sundat třmen z vidlice, mít ho komplet na volno a udělat odvzdusneni znovu? Resp když mam kolo ve stojanu, tak je hadice v nejvyšším bodě, ikdyz je třmen stále na vidlici, tak nevim…

            EDIT: jen doplnění info

            0 0
    • Vilém  

      S nejvetsi pravdepodobnosti zamastene desky a kotouc. Otazlou je, co je pricina a co dusledek, jestli uz jsi pri tech pokusech neoddelal pistk, nebo jestli uz to bylo z fabriky.

      0 0
    • Flexin  

      Tak nejspíš vyřešeno – při odvzdusneni jsem zapomněl nastavit páku do nejvyšší pozice. Kdyz jsem tak udelal a parkrat promáčknul páku, zacvachtalo v ni, vylítly bubliny a chod hned ztvrdnul :) uz to i brzdi tak, jak by melo. Nicméně brzda furt trochu na dorazu kvílí, ale to bude možná asi tim, ze budou na kotouči napečeny vrstvy nerovnoměrně, jak to předtím brzdilo naprd. Nebo se pletu? Dikes

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.