• unavix

    Jak vyřešit nafoukání vidle a tlumiče na zimní ježdění? Když mrzne tak se prochladí vzduch a scvrkne se.

    Pláště sou potom jako kámen. Tudíž stejný efekt nastane i u vidle a tlumiče. Letní tlaky poklesnou a musí se navalit víc. Tím že se fouká hustší vzduch je tlumení tvrdší a jízda míň pohodlná.To už nemluvím o tom, že sou všechny části víc namáhaný a snižuje se životnost vzduchových komor.

    Koukal sem na netu po nemrznoucím vzduchu od firmy NoFrozen Air Flow ale nikde ho u nás nenašel.

    Jak to tedy řešíte?Předehříváte zimní vzduch před foukáním nebo používáte před jízdou zahřívací dečky?A jak dlouho pak takto předehřátý vzduch vydrží?

    0 0
    • André Vebr  

      Napiš nám, na čem jedeš, protože já chci taky!!

      0 0
    • McBlacky  

      už to nehul.

      horší chod je v zimě díky změně viskozity olejových a vazelínových náplní a také díky změně pružnosti gumových částí.

      vzduch v tom hraje roli minimální.

      0 0
    • Zlatka  

      Ahoj, já ho vždy přemluvím a on si dá říct, věří mi, což je k oboustranné spokojenosti.

      0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Nafoukej to tim co hulis. Pak budes spokojenej ty i vidlice.

      0 0
    • Smazaný účet  

      plním heliem, kolo pak jede tak lehhce…

      0 0
      • cvtracktor  

        Jako Zeppelin, že? :-D

        0 0
        • Smazaný účet  

          ten byl plněnej vodíkem ;-)

          0 0
          • Pavel  

            Led Zeppelin? Vodíkem?!?

            0 0
            • acidb  

              Původní plán počítal s plněním heliem, ale vojenské embargo Spojených států přinutilo německé konstruktéry změnit projekt a použít jako nosný plyn vysoce hořlavý vodík:-) – dle wikipedie

              0 0
              • Pavel  

                jj, vím. Aj bez wiki…

                0 0
              • Smazaný účet  

                Sranda je, ze to helium se tezi z nejakych hornin:) Narozdil od vetsiny ostatnich plynu, na ktere se jde bud chemickou cestou, nebo destilaci vzduchu:)

                0 0
                • Pavel  

                  Helium se vyrábí ze zemního plynu.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    já myslel, že se získává z balónků…

                    :-)

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    jo…tam je taky..ale nekde v americe se tezi z nejakych hornin..ma se za to, ze tam vznika nejakym jadernym rozpadem nebo nejakou podobnou hovadinou:)

                    0 0
                  • camillio  

                    Prdlajz, helium nám dává sluníčko, jsou ho tam mraky. Taky by se dalo těžit z tokamaků, tazatel by mohl zkusit se pozeptat na Ládví, třeba by mu do vidle trochu upustili… :D

                    0 0
              • Ondry  

                V mythbusters to bylo trochu jinak :)

                0 0
    • alinceb  

      unavix strikes back!:D

      0 0
    • Smazaný účet  

      Ze ty jsi utekl z houbarskeho vlakna?:)

      0 0
    • Smazaný účet  

      dobrej matroš.

      btw, není náhodou plyn jako plyn? pv=nrt?

      0 0
    • Excel  

      Já to řeším zimákem s ráfkovejma brzdama, který mám seřízený tak, že stále mírně přibržďují a tím zahřívají vzduch v pneumatice, tím pádem je tlak víceméně stabilní. Sílu přibrždění plynule nastavuji na páce dle teploty pláště, pomocí instalovaného čidla. Drobná nevýhoda je, že ve velkých mrazech jezdím i z kopce na kašpara, ale bohatě to vykoupí to pohodlíčko.

      0 0
    • konarider1  

      jednoduché…v zimě jezdím bez vidlice v nonstop manuálu !

      0 0
    • Tomahomo  

      Musíš dát na zimu do vidlice mravence, stejně jako do plášťů. Produkují teplo které je dostatečné, navíc uvolňují plyny které mají nižší hustotu než vzduch.

      0 0
    • skvedo  

      Dej si do vzduchové komory něco takovéhoto http://www.e-lyze.cz/teplo-us-p1137

      Pak ti tam vzduch mrznout nebude.

      0 0
    • jIrI___  

      Čtyři odpoledne a už nalitý? To je nejvyšší čas na vyhledání odborné pomoci.

      0 0
      • goofy  

        Taky budu muset vyhledat odbornou pomoc.. jakto ze on uz stihnul byt nality a ja jeste nejsem… :o(

        0 0
    • Vilém  

      Nj, tady uz ma nekdo po sklizni:)

      0 0
    • Ruprt2  

      Základ je mít kolo v bytě. Tím se celé předehřeje, pokud je fakt kosa, tak ho můžeš opřít o topení :-D (ale to jsem nezkoušel)

      no a když vyjedeš, tak tomu musíš hned od začátku do konce nakládat, a vlivem třetí se ten vzduch zahřívá. Pokud to zvládneš, tak jsi v pohodě. Když ne, tak zpátky po asfaltu, protože to bude tuhé jak silnička.

      0 0
    • camillio  

      Němci za války na východní frontě v zimě rozdělávali oheň pod motory letadel, aby je vůbec natočili. Zkus to taky tak, kolo pojede jak stíhačka.

      0 0
      • Zlatka  

        Hele neraď mu také chujoviny, ještě aby mi to pak donesl v kýblu, že to jako nechce jezdit. :(

        0 0
      • Pavel  

        Nejenom němci a nejenom na východní frontě. Otec tímto způsobem „domlouval“ v zimě vétřijasce (byl řidič-montér u ČSD)…

        0 0
        • camillio  

          V Řecku je teď asi taky nějaká kosa, že prej tam zapalujou auta…

          0 0
          • Pavel  

            jj, Němci jim chtějí cosi zmrazit. Tak trénují rozmrazování…

            0 0
      • Ossis  

        Pod karbonovým rámem?

        0 0
    • Pavel  

      Evidentně už rostou lysohlávky… :)

      0 0
    • Richi  

      Buď rád za studený vzduch. Viděl jsi teplý vzduch v balónech? To je objem jako kráva čéče.

      To bys měl kola jak Tatrovka přeci.

      0 0
    • Martin  

      mě spíš zaujala tahle věta: „Pláště sou potom jako kámen“ – vozíš zimní pneumatiky? každý přece z novin a z televize ví, že pod 7°C letní pneumatiky ztvrdnou jako hokejové puky a auto se s nimi neudrží na cestě, což způsobuje smrt tisíců matek s kočárky

      a u pneumatik na bajka je to stejné – musíš mít zimní pneu se vzorkem minimálně 4mm a ty ti neztvrdnou.

      0 0
    • Frostty  

      Su rád že si s matrošem spokojený.

      0 0
    • unavix  

      Mravence sem zkoušel vloni. Ale nějak se mi ty kurvy namnožili a pak pochcípali.No a celou zimu to chrastilo. Bylo to pak jak jezdit s řechtačkou.

      0 0
    • jachymk  

      Jedině vlastní prdy! Letní chod vidlice zaručen. Dříve jsem prděl do komor jen v zimě, ale tohle je první sezóna, kdy jsem vyměnil vzduch za svoje prdy a jsem nadšen! Jízda je teď taková lehčí :D

      0 0
    • se-se  

      Já myslím, že řešení je jasné. Všichni víme, že jako tepelná izolace se používají nejrůznější pěny – fasádní polystyrén, střešní polyuretan, potrubni Mirelon, podlahová pěnová guma a tak dále. Takže jednoznačně vidlici napustit například pěnou Café Latex. Nemusíte mě děkovat – tuto radu dávám zcela nezištně.

      0 0
      • Zlatka  

        Já nechápu co furt vymýšlíte, spíchnu mu nějaký fešný obleček (zahřívací dečku, jak to výstižně nazval) pro jeho vidlici a třebas i pro celého POLYGÓNka.

        Jak nejvhodnější materiál navrhuji origoš neopren pod řetěz, aspoň se s tím bude moct i potápět, když to dobře zesílím a ztěsníme všechny otvory před studeným vzduchem a zimou.

        Ale každá sranda něco stojí, rozhodně by nelitoval rozšířených funkcí remorekéra a ledoborce.

        0 0
        • camillio  

          No jo, už je to jasný. Začněte místo těch polygonů montovat raději kola, se mu to klepe pod řití a s mozkem to dělá tohlecto…

          0 0
        • unavix  

          Neoprén ne. To už by zase zkazilo váhovej dojem. Zbytečný gramy navíc. Kdo se s tím má pak tahat. Už takhle sem kvůli odlehčení odvrtal zadní stavbu a vyhodil z výpletu každej druhej drát.

          0 0
          • Zlatka  

            Musím tě odkázat na se-seho, Tobě chybí především brain a pak všechna ta pouťová cinkrlátka, což rozhodně nejsou gramy navíc dle něj, ale samé užitečné ptákovinky, které prý spolehlivě doplňují funkce brainu. ;) Jste oba technici, konstruktéři a dyzajnéři a tak si vyměníte zkušenosti a třeba z toho vzejde to po čem toužíš, i teplý vzduch.

            0 0
            • unavix  

              Nene, svý fígle nebudu nikomu ukazovat. Teplej vzduch sem zatím vyřešil kýblováním – v kuchyni u sporáku naberu do pytlíků, zavážu, dám do báglu a po cestě dofukuju brčkem. Každých 10 minut. Zatím je to nedotažený ale ta pohoda při tlumení to bohatě vyváží. Musim vychytat jak teplej vzduch zkomprimovat a bude pohoda.

              0 0
              • Excel  

                normálně WinRarem nebo WinZipem, ale musíš nastavit komprimaci ne do celku, ale zadat rozdělení do pytlíkových sekcí

                0 0
                • unavix  

                  WinRAR sem zkoušel ale pořád to je velký. Je tam moc velkej vzduchovej tok.

                  0 0
                  • Excel  

                    Snadný to nebude, musíš vzít v potaz entalpii vzduchu a rekonfigurovat nastavení komprimačních deflektorů a až pak spustit komprimační sekvenci přes trikordér, ale měl bych trochu obavu o strukturální integritu negativní komory vidlice, leda snad přesměrovat během komprimace část energie z pozitronových cívek přes plasmové relé a posílit její udržovací pole. Jinak pak už teda fakt nevím.

                    0 0
                    • Martin  

                      doufám, že máš správně přesměrované vedení ODN, zkonfigurované plazmové cívky a depolarizovaný rozvod impulsní energie z bussadrových kolektorů vedený jeffriesovým průlezem 23F a symetrické rozložení udržovacího pole.

                      0 0
                      • Excel  

                        *****..to mě nenapadlo

                        0 0
                        • Martin  

                          v tom případě hyperklíč do ruky a zkontrolovat isolineární čipy.

                          0 0
                          • kucka7  

                            ?????????????­????????????????????????­????????????????????????­????????????????????????­????????????????????????­????????????????????????­????????????????????????­??????????????? :o

                            0 0
                    • Smazaný účet  

                      Nešel by na to použít ionizační chemomorfní galvanizátor?

                      0 0
              • Zlatka  

                Aha, ale i tak, chceš být in a nesmíš se toho bát a ani si zahrávat, je důležité mít speciální brain, jinak skončíš jako loser, což rozhodně není snem nikoho z nás a to i sese dávno ví.

                0 0
                • unavix  

                  No in už sem ne, když jezdim na polygonu…nabízí se otázka … kdo z vás ho má… :o))

                  0 0
                  • Zlatka  

                    Palubní deník nemám, to je fakt, já brain mám heč a rozhodně si jej nenechám jako někteří jen tak lehce lobotovat.

                    0 0
      • unavix  

        Montážní pěna se mi zdá ok. Doporučil bys nízkoroztažnou nebo nějakou co fest nabude? Jo a co olej, nechat a nebo na zimu vypustit a dat raději nemrzku do ostřikovačů?

        0 0
    • Fanatik  

      Pro změkčení charakteristiky pružení zkus nějaký air soft, třeba toto http://www.zbrane-airsoft.cz/…-gas-1000ml/

      0 0
    • Jaakov  

      A co do vidlice vrazit totok? Udrží v teple jak vzduch tak olej… akorát si bude muset vzít do ruksaku autobaterku…

      0 0
      • Pavel  

        Anebo to ohřívat z vnějšku… Akorát nevím, kde k tomu sehnat pár zfetovanejch negrů. A kleště. Pro pana domácího…

        0 0
    • Ondry  

      Víc takovejch témat na okurkovou sezónu, hlavně pokud se budete snažit tak parádně odpovídat :D

      0 0
    • nox159  

      uz je mi jasne jak vypadaji zakaznici znacky polygon…

      kazde zbozi ma sveho kupce :)

      0 0
    • McBlacky  

      varování ministerstva zdravotnictví:

      Polygon kriticky ohrožuje vaši mentální stabilitu.

      0 0
    • kOmE  

      Ja bych tlumici koupil nejakej teplej kabat

      0 0
    • Dendakenny  

      Vidle Kangaroo měli na šavlích neopreny, nebo do oleje nalej vodku a bude teplo…:)))

      0 0
    • Teddy  

      Co tohle?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.