• JanN

    Smutné, smutné, smutné… pneu, co jsem pořídil nedávno, mi nakonec sebrala manželka. Prý potřebuje také nové. Tak jsem se znovu vrádil k myšlence Schwalbe G-One Allround, tentokrát dám na rady některých místních a udělám si vše sám a jdu tedy do bezdušáků. Kašlu na české krámy, mám jich plné zuby ještě z minula, jediné, co jim přeji, jsou bankroty, není důvod k tomu, aby podobné obchody existovaly. Plášť za 1600 a ještě aby se člověk doprošoval. Dávám tredy na radu místních a objednávám na bike24.com. Jeden plášť je 890,– Kč, za pár korun sada na předělání ráfků na bezduše, k tomu hustilka, také za polovic. Na začátku týdne objednáno, dnes doručeno, dvě hodiny po doručení už má kolo testovací jízdu za sebou. Ať žije nakupování v ČR.

    A všem příznivcům z minulých příspěvků se omlouvám, co jsem odepsal Cavendishovi, už jsem to tam pak nečetl. Stejně tak nebudu číst jistě hodnotnou diskuzi zde… Hezký den všem.

    0 0
    • nitraq  

      Děkuji za info. Blokuji.

      0 0
    • Vilém  

      Ve stejnem duchu ti popreju abys to co nejdriv zezul z rafku nekde v zatacce.

      0 0
    •  

      zapomněl jsi na tři metry pásky a dva litry mlíka

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        … kozího, se sifonem.

        0 0
      • JanN  

        Ech, nemáš problém s vnímáním psaného textu?

        Cituji „za pár korun sada na předělání ráfků na bezduše“. Sada obsahovala pásku, mléko, ventilky a vše další potřebné… Jo a i matematika to trochu hapruje, tři metry by ti asi nestačily. Ale je to jedno, v setu je 5m.

        0 0
        •  

          a duše, duše máš až ti to začne někde utíkat

          0 0
        • AussigBiker  

          Sem myslel, žes psal, že to nebudeš číst :-). Každopádně to je hodnotné info, děkuji!

          0 0
          • JanN  

            Máš pravdu, ale občas se tu něco k věci přeci jen vyskytne. Chtěl jsem to pak upravit, ale už mi to úvod nedovolilo editovat. Takže pár komentářů asi přečtu, než se to vyčerpá a sklouzne to do kravin :-)

            0 0
            • Vilém  

              Odbocim od tematu, protoze v dannem vlaknu uz nemohu reagovat.

              Ujasnit pojmy by sis mel ty. Vis o tom akorat tak prd a sazis jeden rozum za druhym.

              Zrejme jsi nikdy nepotkal kolo v jakem chodi stavu zabalene v krabici, primo od vyrobce, asi by ses hodne divil. Kdo ti proda kolo z krabice, tak jak prijde, je hovado, ne slusny prodejce. Neprijde ti divne, ze v bikeshopech nejsou vsude jen hory krabic a jsou tam vystavena kola? Predstavujes si, ze ty vystavene se prodavaji jako komisni zbozi?

              0 0
              • xtonda  

                Ano prodejce má nové kolo od výrobce rozbalit, zkontrolovat, seřídit, zpátky zabalit a poslat.

                Převáděcí kolo, které stálo rok na prodejně, hráli si tam s tím zákazníci, zkoušeli si ho, kdoví kolikrát někomu upadlo prostě není nové zboží, proč by měl být problém mít takhle jeden kus od modelu na prodejně a po ukončení prodeje daného modelu ho s 5–10 % slevou jako zánovní/předváděcí prodat.

                0 0
                • Vilém  

                  V tom pripade by ve vetsine shopu museli prodavat jen „zanovni“ kola a nabrat mechaniky.

                  V praxi je to tak,ze mas plnej sklad krabic, ktery prubezne doplnujes. Z tech vytahas kola na prodejnu, u modelu co se toci i vic velikosti stejnyho modelu. Ty si zakaznici osahavaji, prohlizi, semtam se nekdo projede pred kseftem. Az se dotycne kolo proda, tak se proste slozi na kram dalsi.

                  0 0
                  • xtonda  

                    Pokud kupuju kolo na prodejně, tak dejme tomu, vyberu z vystavených a odejdu na něm, prodejce vybalí další.

                    Ale pokud kupuju přes eshop, tak v čem je pro prodejce rozdíl rozebrat, zabalit a poslat mi kolo z prodejny, složit na prodejnu kolo z krabice a nebo vzít krabici, kolo zkontrolovat a poslat mi ho a to na prodejně nechat na prodejně?

                    Z mojí zkušenosti, jedno kolo sem kupoval přes eshop a přebíral osobně. Prodejce to zadal výrobci (oproti defaultu jiná vidlice) a asi za týden si pro něj přišel, prodejce to vytlačil odněkud zezadu, nastavil mi sedlo a já na tom odjel.

                    Druhé bylo z Alza, přišlo v krabici tak jak ho zapakoval výrobce, na řazení sem nemusel sáhnout, brzdy byly seřízené úplně na nic, přehazoval sem pláště (kolo se dodává se dvěma páry plášťů, nasazeny byly úzké hladké a já tam chtěl ty více terénní), samozřejmě nasadit řidítka, sedlo, kola, blatníky, pedály, navíc sem přehazoval lanka k brzdám protože na ostrovech to mají ve zvyku opačně než my na kontinentu, přední bowden teď vychází fakt blbě a musím ho ještě zkrátit a naučit uživatelku ji víc používat.

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Ve kšeftě, kde jsem prodával, to fungovalo tak, že na prodejně bylo vystavené kolo v obvyklých velikostech a ve skladu pak byly kola v nerozbalených krabicích. Zákazník měl vždy na výběr, jestli chce opravdu nové kolo (tzn. nerozbalenou krabici) včetně všech neduhů s tím spojených (neseřízených, většinou nepročištěné závity apod., sám víš) nebo vystavené kolo, které je připravené na provoz, ale už na něm sedělo několik lidí atd. Třetí varianta byla ta, že složí zálohu a mechanici mu seřídí a celkově připraví nové kolo z krabice a zákazník se pro něj staví třeba další den.

                    Osobně jsem všechna svá kola kupoval jen z bazaru, takže nevím jak to chodí v jiných obchodech, ale měl jsem za to, že všude funguje ten model popsaný výše.

                    0 0
                    • JanN  

                      Přesně – na prodejně má být vystaveno kolo na prohlídku, ale když si ho chceš koupit, mají vyvalit krabici ze skladu. A pak dle možností se můžeš domluvit na sestavení nebo seřízení, ale základ je jasný – nové kolo v origo krabici. Ale jak tak koukám na reakce a podle toho, co jsem zažil při shánění plašťů a vidlice, je trh totálně dokurvený a chování prodejců, za které by se mělo trestat, je bráno jako běžná norma :-(

                      0 0
                      •  

                        ty budeš zase trestán za opisování postů nad tebou :-)

                        0 0
                      • Smazaný účet  

                        Ono je to zak, ze kolo na vystavce ma prodejce sestelivane a poradne vypucovane. Proste aby chodilo a vypadalo hezky. To kolo v krabici proste nesplnuje. A tak je ekonomicke prodat kolo v krabici, nez prodat sestelovane kolo a rychle stavet novou predvadecku do obchodu. Pokud uz nemaskrabici, prodas vystavku. V obou pripadech je dle meho kolo nejete, nikdy nebylo na vylete.

                        Trh je dan nabidkou a poptavkou. Za dokurveny trh mohou tedy dokurvenci na obou stranach.

                        0 0
                        • JanN  

                          Trh je dan nabidkou a poptavkou – a proto jsem byl prakticky donucen koupit koupit všechny požadované cyklověci v Německu a montáž provést sám. To je dobré nastavení trhu :-) Obejít 4 velké specializované obchody a pak ze zoufalství koupit v Německu, to se tomu našemu trhu musí opravdu vyplatit.

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            To je ale vporadku. Kdyby trh byl schopen uspokojit potreby kazdeho, nebyl by prostor pro rust. Takze jsi odhalil diru na trhu, napis si par cisel na papir a treba jsem ti prave poradil, kam smerovat tvuj eshop abys zarobil desnou kasu.

                            0 0
                            • JanN  

                              Asi ne. S tím, co dělám, jsem absolutně spokojen. Celkem bezpracně a bez nároků na čas mám více, než by mi podobný eshop mohl vydělat :-) Situaci přeci jen trochu znám, jsem i registrovaný partner u některých velkoobchodů (např JMC Trading pro Felt a BBB), ale nemám zájem :-)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                No snazil jsem se a doopravdy te nechapu. Nebo jsem mozna skutecne pochopil, ale doufal, ze to tak nebude.

                                0 0
                                • JanN  

                                  Hele, je to úplně jednoduché. Vydělávám dost na to, abych nemusel honit každou korunu. A ačkoliv jsem původně mechanik a stojař, nebaví mne už se v tom hrabat.

                                  Nové kolo nechci, chtěl jsem jen upgrade pár komponent. A ani mne už nebaví to někde shánět po částech, mám i jiné koníčky, čas si umím užít lépe. I v českých krámech stojí požadovaný plášť 1300 Kč, vidlice 5000 Kč. I se sadou na bezduše to je do 9000, práce na 3 hodiny. Takže základní myšlenka byla jednoduchá – zajdu do speciálky cykloobchodu/ser­visu, domluvím se s nimi, dám jim kolo a 12 až 13 tisíc, a oni mi ho vrátí s novými komponenty a odservisované.

                                  Co je na této představě těžké pochopit? A co je na ní špatného? Špatná je realita, kdy jsem moje zkušenosti již popsal a nakonec jsem to objednal ze zahraničí a musel to udělat sám. Výhoda je že to stálo vše dohromady 135.78 Euro, tedy cca 3500 Kč. Když se podíváš na mé první příspěvky, byl jsem díky mé lenosti ochoten některému z obchodů zaplatit okolo 9000 (celkem cca 13000, materál jde sehnat za 3500, takže zbytek by jim zůstal) jen za ochotu a vstřícnost a 3 hodiny práce. Co ti na tom přijde špatného? To bych opravdu rád věděl. Fakt se tu v tom nevyznám.

                                  0 0
              • Rychlej turista  

                Když jsem si kupoval krabicové kolo, tak mi dali vybrat, jestli opravdu chci fungl krabicové, tzn. tak jak přijde od výrobce nebo mi bude stačit se slevou to, co jsem si vyhlédl na výstavě v Brně, visící na háku. Tak jsem vzal to levnější výstavní a vůbec mi nevadilo, že ani nebylo v krabici – po skončení výstavy ho poslali do mnou vyhlédnutého krámu, z něhož jsem pak na něm odjel :-) Ale to už je 14 let, od té doby se mnohé změnilo.

                0 0
    • Kubánec  

      A čím se prosím tě živíš ty?

      0 0
      • JanN  

        Tedy ne že by ti do toho něco bylo, ale budiž – celkem dobře mne živí nesamostatnost a hloupost lidí v kombinaci s jejich neznalostí alespoň anglického jazyka.

        0 0
        • Kubánec  

          Nic mi do toho samozřejmě není, ale kdybych chtěl pár lekcí za polovinu než ten hrozně drahý lektor ze soudední vesnice tak bys mi je dal? Řečnická otázka…

          0 0
          • JanN  

            Tvoji otázku nechápu, nejsem lektor. Neučím a ani nic takového nenabízím. Ale stejně by byl problém otázku odpovědět, protože není znám například rozsah a kvalita služeb a nebo normální cenová hladina. On ten hrozně drahý lektor z vedlejší vesnice také také nemusí mít žádné zakázky…

            0 0
        • puka  

          Přeprodáváš z Aliexpress?:)))

          0 0
          • JanN  

            Proč zrovna Alík? Tušíš, kolik si vydělá třeba delegát od CK, který klientům cestovek zprostředkovává výlety a půjčuje auta? Ale nebo pronájem vil ve Středomoří? Počítej 10–15 tisíc denně jen za to, že si to lidi neumí domluvit sami :-) To samé cestovka jako taková :-)

            0 0
            • puka  

              Díky za nápad na brigádu :)

              Alík protože tu je rozšířený a lidi raději koupí z české stránky a zaplatí dvojnásobek (a taky na to čekají měsíc)

              0 0
    • onuce  

      Vidíte, a mně dnes přišlo naprosto zjevně vadné sedlo. Dodavatel, prodejce, nikdo neřeší. Zákazník je v dnešní době zvyklý, tak co.

      0 0
      • AussigBiker  

        Mohu se optat, co je na nom vadneho? Bud jsem slepejs, nebo to z fota neni videt. Je to jednoduche – pokud prislo z e-shopu, tak reklamovat – sepsat reklamacni protokol dle jejich obchodnich podminek, pribalit fakturu a zaslat. Pokud je to nejaky vyzkouseny e-shop a sedlo neni v poradku, tak verim ve zdarne vyreseni. Hodne stesti!

        Dekuji!

        Edit: na jedne strane chybi ten zluty prouzek?

        Dekuji!

        0 0
        • onuce  

          Ano. A nikam to nepošlu, nejsem schopen poslat ani drahou vidlici, natož sedlo za sedm stovek.

          0 0
          • AussigBiker  

            Sedlo stačí poslat v krabici od bot. Máte tedy důvod udělat si radost novými botami a mít konečně to správné sedlo. Dvě radosti najednou.

            Edit: níže píši, že je to tak správně. Tudíž netřeba reklamovat. Možná by dal černý proužek něčím nabarvit?

            0 0
        • Smazaný účet  

          vyjimecne muzes byt rad, ze mas fobii z posty. By se trosku zasmali ve Velu :D . ups to melo byt na Onuci spatne razeno.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Ze jsem tak smely, kde je problem?

        0 0
        • onuce  

          Ta výše uvedená designová asymetrie.

          0 0
          • krabica  

            :-) Asi vadná série…

            0 0
            • MatS  

              Tady bude vadné asi něco jiného, když ani neví co kupuje. To musí mít sakra těžký život.

              0 0
            • onuce  

              V tom případě mi tam chybí ten žlutý nápis. Děkuji.

              0 0
          • MildaZ  

            To není „zjevná barevná asymetrie“, takto je sedlo prezentováno i v katalogu Velo. Možná jsi to při objednávce jen přehlédl…

            0 0
          • Smazaný účet  

            Na intewrnetu jsme si to sdlo nasel, prohledl a z obrazku bylo barevne vyvedeni jasne. Takze hovno vada vyrobku, tvoje neporoznost to byla.

            0 0
            • onuce  

              No jo, máte pravdu, moc všem děkuji.

              http://www.global-sport.cz/…-grip-panske

              0 0
              • onuce  

                A ještě jsem si celá leta myslel, že Velo je česká firma. A ona nějaká thaiwanská.

                0 0
              • onuce  

                Ačkoli zcela v pořádku to není. Na vyobrazení tu stranu bez žlutého pruhu designově vyvažuje žlutá nášivka. Já mám ale šedou.

                0 0
                • Martin  

                  Vrátit do 4-náct-ti dnů.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    P ošt ou, c ype!

                    0 0
                    • AussigBiker  

                      Život zkr*venej :-)

                      0 0
                      • MatS  

                        To bude, az ho z toho kresla, ehm sedla upadne bolesti prdel.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          To nemusí být tak jednoznačné. Minulý rok jsem si při vybírání sedla pro přítelkyni prošel peklem, vyzkoušeli jsme všechny vychvalované modely (Fizik Vesta, Vitese, několik modelů od Spešlu, Ergon, Fabric, atd., chvála bazaru :D ), vždycky po pár km něco bolelo a nakonec jsme skončili u podobného měkkého gelového křesla (Selle Royal Respiro Athletic) a vydrží na něm sedět několik hodin bez bolesti. Samotného mě to překvapilo, protože s těmi křeslovitými sedly mám podobné zkušenosti jako ty.

                          0 0
                          • MatS  

                            Tak ale to Selle Royal neni takovy typicky gauc. Je anatomicky tvarovany a jen ma trochu vetsi polstrovani. A navic holky maji trochu jinou prdel nez my :-)

                            0 0
      • puka  

        Smaž internet, z tebe si všichni prodejci jen utahují. Vyhni se jim a jdi žít na venkov.

        0 0
    • Cavendish  

      To jsem tě tak nasr*l?

      0 0
      • JanN  

        Čím? Myslím, že ne, nenapsal jsi nic špatného, to spíše já tě provokoval. Ale co jsem ti tam odepsal, už jsem to tam nečetl, takže jestli jsi něco odpovídal, nečetl jsem to. Napsal jsem v tom vlákně vše, co jsem chtěl, diskuze pak pokračovala někam úplně jinam, tak jsem už neviděl důvod se tam vracet.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.