bacha na eshop ramala silhavy plzen

183 nepřečtených
  • palomen

    Takto prodava kola specialized za 60 000kc v podani https://www.ramala-silhavy.cz/

    ridic mi rika ze takto to prevzal…tak sem ho stim poslal zpatky…po meilu mi tvrdil ze kolo je nove nepouzite…po naslednem telefonu kdyz mi to ppl privezlo…rika ze to bylo vystavovano ale ze je to nove…nove kolo specialized v krabici od kellysu s dirama 20 na 20 cm s prorazenou gumou…prej to foukali nez to odeslali…no tvl…tam uz nikdy vice…kolo ktery bylo vystavovano a ohrabavano a zkouseno zakaznikama…uz neni novi…to mi nikdo nevymluvi

    0 0
    • Vilém  

      Zvlastni, myslel jsem, ze spesly se daji koupit jen v kamennych prodejnach.

      Prorazenou gumu jsi identifikoval jak? Tou dirou?

      0 0
      • palomen  

        a co jineho u noveho kola za 60 000 tisic ktere pred odeslanim prej nafoukali…a co jako to mam spolejhat ze je plast ok a ze to jen uslo ventilkem ? nova guma i 1800kc si delas prdel ne u kola za takovi prachy a takhle zabaleno je prazdny kolo jednim z dalsich veci co muze bejt s kolem spatne

        0 0
        • Vilém  

          Mel si zajit na prodejnu a nemusel si tu ted fnukat.

          0 0
          • mr.antik  

            Jenže kola na prodejně ve stojanu taky už třeba někdo osahával… sedlo může být solidně oslimejšený hlavně teď v létě.

            0 0
            • MirosPikos  

              Stejně je nejhorší, když to kolo někdo předtím očumoval a kdoví, na co zrovna myslel. Fuj…hanba! Jinak potřeboval bych diagnostikovat přes komínovou zděř, jestli mám v pořádku komín nebo už je to na vložku.

              0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Takže bacha na předváděcí kusy z prodejen v okolí nudapláží!

              0 0
              • mr.garisson  

                Představa, že už na tom sedle někdo jednou seděl a dokonce s nahým zadkem je děsivá. Takovým nákupům bych se fakt vyhnul. :D

                0 0
    • riot182cz  

      To udělal ten malej, vypadá zákeřně.

      0 0
      •  

        Ansambl cyklistu a sportovcu uz od pohledu :)).

        0 0
      • David Bek  

        Jestli mohu reagovat. Nikdy už tam s ničím nezajdu. Majitel arogant a ten nejmenší?

        Chtěl jsem po něm namontovat karbonový představec na karbon řídítka, protože jsem neměl momenťák.

        To co předvedl, bych se poblil…jeden šroub utáhnutý na fest a druhý asi s 4mm rozdílem…NIKDY ví­ce.

        0 0
      • onuce  

        Ten malej mi při garančce nechal úplně povolené kliky FSA, a než jsem na to přišel, tak se vyčvachtaly.

        0 0
        • ladias  

          Tobě to ale udělal schválně, protože věděl že si potrpíš na to, že si smolař ;-)

          0 0
        • Martin  

          u tebe je to karma, tys musel být v minulé inkarnaci minimálně válečný zločinec

          0 0
          • onuce  

            Ano, nicméně nekritizuji, naopak obdivuji všechny, jež v době eshopů dokáží provozovat a vydržovat kameňák. A jít osobně s kůží na trh. A třeba hned ten málovlasý pán, vedle toho malého, je velice ochotný a zdá se že i tak nějak poctivě hodný. V každém případě velice slušný, a to dokonce i ke mně!

            0 0
            • onuce  

              A sám jsem jim také provedl nechtěně nepěknou věc. zkoušel jsem si tam nedávno fatbike sumo a při projíždďce rozjel v trávníku maskované psí… Obě gumy byly kontaminovány, když jsem z obchodu utíkal jako malý kluk, ještě mě vyprovázela charakteristická vůně… a to jsem se pokoušel před vrácením kola vyčistit papírovým kapesníčkem

              0 0
              • ladias  

                A teď si představ, že by tohle kontaminovaný kolo dostal zakladatel tohohle vlákna :-)

                0 0
              • Polka  

                A uplne te vidim jak jim jeste mezi dvermi rikas „Dekuji“ :-D

                0 0
              • -b-n-x-  

                To ses tedy zachoval jako pekny sycak!

                0 0
    • mr.garisson  

      Tohle další klasický příklad překupníka a šmelináře. Neprofesionální přístup v podobě ledabyle zabaleného zboží za 60k naznačuje, že by se měli všichni takovému prodejci obloukem vyhnout.

      0 0
    • Ondraj  

      Já tam nakupoval asi 3× a bylo vždy ok. Nebylo to sice celé kolo, ale nějaké spešl věci. U nich, na rozdíl od jiných, se mi nestalo, že by mi poslali třeba montážní sedlo jako katalogové.

      0 0
    • MirosPikos  

      Mohu si zajít pro popcorn?

      0 0
    • theedge  

      Já vidím jenom roztrhlou krabici v místě kde se za ni tahá při nakládání / transportu. To poškození krabice neznamená že je poškozené i kolo – normálně se jim to utrhlo při zvedání a vůbec to nemusel způsobit tebou zmíněný e-shop.

      Nevidím ani proraženou gumu … vidím jen vyfouklou gumu, což může mít hodě důvodů. Čekal jsi že ti to přijede zabalené v růžové mašli ?

      0 0
      • jIrI___  

        Upřímně, opravdu bys převzal údajně nové kolo za 60 klacků zabalené v krabici s nápisy jiné značky, která navíc vypadá jako by prošla peklem a zpět? Takhle má vypadat krabice s novým kolem…

        0 0
        • RomanH  

          Zavolal bych prodejci a po rozumne domluve (treba i s nahranim hovoru po predchozim upozorneni) bych to pred svedky (kamerou) rozbalil.

          0 0
        • mr.antik  

          myslíš tu díru z boku, co tam někdo mohl prorazit nějakým ostrým železem a rozdrtit spodní karbonovou trubku?

          0 0
          • drood  

            Řidič nejdřív asi odvezl ruchadlo bratranců Veverkových… :)

            0 0
        • Pikaču  

          Taky ta krabice stoji skoro 500.

          0 0
          • DragON  

            Na což má jen Canyon, ostatní prodejci kol si vydělají prodejem kola sotva na suchý chleba. :-)

            0 0
            • Goob  

              Bacha, Canyon si za ten box nechává zaplatit.

              0 0
        • Chlebovnik  

          Tak to kolo v době objednání mohlo být klidně někde složené a seřízené na showroomu, že jo… A prostě vzali vhodnou krabici, kterou zrovna měli po ruce. Nevidím na tom nic špatného.

          0 0
          • Vilém  

            Ale to uz neni nove kolo! Jak tu mnozi tvrdi:)

            0 0
      • arny71  

        Už vidím, jak ti tohle dojde domů a ty to v klidu převezmeš, protože to kolo přece stojí jenom 60 klacků. Pokud jo, tak jsi ideální zákazník pro tenhle shop.

        0 0
    • RomanH  

      Ja od nich bral pred cca tremi lety fulla pro zenu a vse bylo naprosto OK. Toto mi prijde spise poskozeno prepravou.

      A co se tyce „novosti“ kola, to jako cekas, ze bude zabalene lezet na sklade ? Samo ze je vystavene a par lidi si ho treba i vyzkouselo. U tricka / rifli Ti to nevadi, a budes resit kolo ?

      0 0
      • jIrI___  

        Dělal jsem pár let v kšeftě, kde se, mimo jiné, prodávalo i oblečení a divil by ses, kolik lidí si po vyzkoušení nechalo donést nerozbalený kousek ze skladu. Pokud už v dané velikosti nebyl, tak mnohdy odešli raději s prázdnou.

        0 0
        • MirosPikos  

          Což je jejich blbost že jsou prasata. Stejně cokoliv člověk koupí za oblečení, mělo by jít hned do pračky.

          0 0
          • RomanH  

            Presne

            0 0
          • Pavel  

            Bych si na sebe nikdy nevzal nic, co nebylo po koupi vypráno. Možná jednou dvakrát za život jsem vyjímku udělal, protože nebylo zbytí typu náhrada za zničený kus během akce.

            0 0
          • Martin  

            jop

            0 0
          • jIrI___  

            Bezpochyby. Ale prostě ten pocit uspokojení z dobrého nákupu u rozbaleného trika asi není tak velký jako u zabaleného :)

            0 0
          • -b-n-x-  

            Do pracky? Spravny chlap obleceni nepere!

            0 0
            • MirosPikos  

              Samozřejmě ho pere pračka a do pračky hází manželka :)

              0 0
          • mr.antik  

            u hadrů jde o to, že se prostě vytáhvají, když se někdo snaží narvat do „S“ apod, nebo to blbě navěsí na ramínko atd.

            0 0
            • MirosPikos  

              Popravdě řečeno, také jsem si vybíral vždy něco co nebylo rozbaleno. Ať už se jednalo o oblečení (byt jen v trika v Lidlu) nebo elektronika.

              0 0
    • Libores  

      hele moje prachtará krabice od Canyonu, kterou jsem už asi čtyřikrát někam vláčel letadlem, vypadá mnohem líp než tohle:)

      Normálně bych to taky nepřebral a pak hned zavolal mamince:)

      0 0
    • jardalee  

      ja objednaval kolo z hervisu za 10k a prislo v pohode ,takze je pravda ze tohle nasere :D

      0 0
    • jeniiiik  

      Nakoupil jsem tam kola a zbozi za vice nez půl milionu…a spokojenost. To ze řidič krabici takhle převzal neznamená, že ji Šilhavý takhle poslal. On to totiž někdo u Silhavého naloží, veze na svozove depo, pak to jde na kamion, na rozvozové depo a pak teprve řidiči do dodávky. Takze jestli krabici rozjebali nekde jinde, tak je v tom obchod nevině.

      Každopádně Šilhavý spesly doprodava, předpokládám že si neplatil plnou MOC.

      Celkove to šlo řešit í jinak než hazenim špíny. ;)

      0 0
      • shauriq  

        jakoze nekdo v depu vymenil krabici za uuuplne jinou znacku jooo??

        0 0
        • Smazaný účet  

          To asi ne, ale rozmrdat ji mohli cestou…

          0 0
          • Smazaný účet  

            No nevím, jako jsou to hovada ale takhle hodně to už je co říct. Řešení je jednoduché, buď nepřeberu nic, nebo s výhradou což se píše do protokolu a udělám si fotky. Nadávat na netu je k čemu dobrý?

            0 0
          • well  

            Vystavený kolo v jiný krabici. No to je toho. Pochybuji, že jsi to bral za ceníkovou cenu, tak co čekáš? Děláš tu naprosto zbytečné scény. Před dopravcem otevřít, zjistit stav kola a pak v nejhorším případně nafotit a řešit reklamaci (když si línej si pro kolo dojet, tak vždycky trošku riskuješ).

            Jo kdyby byl v krabici Specialized Kellys, tak by to asi naštvalo :-) . I když tak špatný kola to taky nejsou ;-) .

            0 0
            • Smazaný účet  

              Ja nic necekam.

              0 0
            • xtonda  

              Před dopravcem ověřit stav kola? Tohle mají v podmínkách zmrdí prodejci. Proč by měl dopravce asistovat u rozbalení obsahu, před převzetím nebo zaplacením dobírky si můžeš maximálně prohlédnout krabici a po zaplacení nebo podpisu má dopravce vyřízeno a valí dál.

              0 0
              • zdenek  

                Asi tak. Dopravce sotva stíhá rozvézt, co mu naložili v depu. Kdyby měl asistovat u rozbalování, tak u každého stráví půl hodiny. Na ulici to asi rozbalovat nebude, než najde čím to otevřít, než to vybalí…

                Ještě by mohl počkat, jestli to jde sestavit, jestli je dobře seřízené a jestli sedí velikost. :-)

                0 0
              • Barak  

                Obvykle mají prodejci v podmínkách, abys před převzetím ověřil stav balíku, tzn. jestli krabice má nějaká viditelná poškození. Potom můžeš zásilku odmítnout nebo poškození nechat zapsat do předávacího protokolu, pokud si myslíš, že poškození nemají vliv na obsah. Nikdy jsem v podmínkách žádného prodejce neviděl, že si máš před převzetím kontrolovat stav samotného kola, když ti přijde v krabici. Asi proto, že je to z principu nesmysl.

                0 0
                • xtonda  

                  Ohlídka krabice samozřejmě, ale lézt dovnitř ani náhodou. Já dostat za úkol někomu doručit balík, tak ho tedy nenechám lézt dovnitř dokud nepotvrdí převzetí nebo nezaplatí.

                  Když sem přebíral na poště na dobírku krabici s notebookem, tak bába tvářila kysele chtěl krabici vidět než zaplatím.

                  Teď nedám z hlavy konkrétní příklad, ale prostě sem se s povinností zkontrolovat zboží, tedy nikoliv jen vnější neporušenost obalu, u eshopů občas setkával, obecně, nejednalo se o prodejce cyklo vybavení. Nesmysl to je, přesto se takto někteří obchodníci zkoušeli vyvléct ze zodpovědnosti za přepravu.

                  0 0
          • xtonda  

            Dopravce si smlouvá prodejce a ručí za dodání, pokud to rozmrdal dopravce, je to problém prodejce.

            0 0
        • jeniiiik  

          Hele a kdyz mas na prodejně x desítek kol, nechavas x desítek krabic a aby každá pasovala k dane znacce? ;) Ale jestli potřebujete značkové bedny, tak pak jo. Taky mi přišlo roubaix v bedně od kony a bylo mi to fuk. ;)

          0 0
          • Libores  

            sice pracuju v jiném oboru, ale ano. Krabice skladujeme a když prodáváme vystavené zboží, tak je vždy ve správném obalu (vany, umyvadla, koupelnové doplňky a nábytek atd.) Považuval bych to za standard, zvlášť u „prémiových“ značek.

            0 0
            • arny71  

              JJ. By mě celkem zajímalo, jak by se ve Spešku tvářili na takový způsob distribuce těch jejich „prémiových“ kol. Fakt si tady lidi myslí, že je v pořádku, posílat zákazníkům brand kola v neuvěřitelně otřesně rozdrbané krabici konkurenční značky?

              0 0
              • jeniiiik  

                Blbě, ale všechno je o domluvě. ;) Taky jsem dostal několik S poštou a to nejen od Šilhavého. ;)

                To že někdo mrci, že dostal vyprodejoveho spesla v bedně od Kellyse fakt nechápu. Rozjebanou bednu měl řešit s dopravcem, za to prodejna nemůže.

                0 0
                • xtonda  

                  Naopak, za dopravu ručí prodejce.

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    Přesně tak, prodejce si má vzít svačinu a dělat přepravci závozníka.

                    0 0
                    • xtonda  

                      Pokud si kvalitu nasmlouvané přepravy nedokáže zajistit jinak, tak třeba i tak.

                      0 0
                      • jeniiiik  

                        :-D :-D :-D Každý den posílám v práci desítky balíků, odešli jsme od pošty protože ti vyjebanci každou chvíli něco ztratili a rozbili. Jsme u geisu, ztrácí se minimálně, rozbitých věcí je taky minimum. Ale prostě se tomu nevyhneš. Jak si jako představuješ, že prodejce si má zajistit kvalitu dopravy? To má jít do spedičky na x doručovacích dep, dělat si pohovory s řidiči a vyeliminovat magory a poškozovače balíků, na depo si dosadit svoje lidi aby hlídali manipulaci s balíky tam?? :-D :-D Si to představujete jak Hurvínek válku…:-D

                        0 0
                        • xtonda  

                          Tak samozřejmě právě jak píšeš, výběrem lepšího dopravce na základě vlastní statistiky ztracených a poškozených zásilek, případně vlastní dopravou, to dělá hodně těch velkých a i někteří menší aspoň ve svém domovském městě.

                          A pak prostě tak, že pokud se to při přepravě poškodí, tak to zákazníkovi vyměníš a náhradu škody si řešíš sám s dopravcem, neděláš z toho problém zákazníka nebo si ze zákazníka neděláš rukojmí ve sporu s přepravcem.

                          0 0
                          • krabica  

                            Docela dobrou zkušenost mám s DPD, když je balík poškozený, tak to sami začnou řešit a nedávají od toho ruce pryč…

                            0 0
                            • jeniiiik  

                              No vidíš a u nás se borec z DPD tvářil kysele jak sviňa když jsem mu při převzetí tvrdil, že chci napsat do protokolu že balík byl poškozený. Je to o lidech, ve spedičkách jich dělají stovky, jsi tisíckrát spokojený a pak jednou ne. Nenaděláš nic. Otázka ještě jak se k Šilhavému choval zakladatel vlákna po telefonu. Jestli vykřikoval jak tady na foru, tak se ne úplně dobré reakci Šilhavého nedivím. Já jsem rád, že nedělám s lidma, poslal bych je všechny brzo do pí.i. :-)

                              0 0
                              • kyl  

                                Já bohužel s lidma dělat musím a už ani nespočítám kolikrát jsem je tam poslal.Někteří to ale asi nechápou a jsou jak bumerang.Půl dne ti leze na nervy,pak ho pošleš do ***** a za půl hodiny je zas zpátky.

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Dokonale popsaný většinový typ nižších moneyžerů :)

                                  0 0
                            • -b-n-x-  

                              DPD? A co teprve SPD! :-)

                              0 0
                              • nitraq  

                                Já volím espédé, já vím proč espédé… :D

                                0 0
                                • kyl  

                                  Kámoš taky zvolil spd a z první vyjížďky dojel špinavej,odřenej a otrhanej.

                                  0 0
                                  • Japhy  

                                    Co čekat, Japonsko no. Shitmano, Shitomio…

                                    0 0
                        •  

                          Sice ti rozumim ale mne jako zakaznika toto nezajima.

                          0 0
                          • jeniiiik  

                            Tak od toho je možnost osobního odběru…

                            0 0
          • xtonda  

            Předváděcí kolo na prodejně prostě není funglovka.

            0 0
        • MirosPikos  

          Pak má říct rovnou, že kupoval krabici a ne kolo.

          0 0
        • honzarb  

          a na tom zalezi, v jaky krabici prijde????

          0 0
    • milan.v  

      Ajeje, velké S, problémy, každý vlastenec a vlastník RB si přisadí, bude veselo…

      0 0
      • Martin  

        Ano, to by se u RB nestalo!

        0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          To asi fakt ne, hlavně by krabici Kellys museli jít extra někam vysomrovat.

          0 0
      • MirosPikos  

        Safra to mi zase klesne hodnocení bajku :)

        0 0
        •  

          A hlane ty fotky, ty fotky … kolo musi byt poradne nafocene s obsahlym pruvodnim slovem a potom dostanes min 5* :)))

          0 0
      • AussigBiker  

        Sem si byl pro RB vosobně. Další tam čekalo na majtele s prázdnym kolem. Asi bezduše :-). Hrozný to RB, tohle si dovolit… :-)

        0 0
    • Petulda  

      Takovou zasilku je nejlepsi neprevzit.

      Za sebe bych obetoval nekolik stokorun a pro vec za 60 tis. si zajel osobne. Delam to tak prave kvuli eliminaci podobnych prekvapek.

      0 0
    • kutil  

      taky bych to nepřevzal i pokud by to stálo půlku

      0 0
    • vapenna  

      Ještě že mě z Canyonu neposlali kolo za 50 k v krabici od kellyse,to bych byl v pasti

      0 0
    • jardalee  

      ono teda pokud nakej shop nabizi dopravu PPL tak se tomu vyhnu,nechci to zakriknout ale mam celkem rad GLS a dobrej byl i kuryr primo od alzy a potom treba mironet si najimal lidi na dopravu po brne a taky v pohode

      0 0
      • gs9  

        Souhlas, ppl mi taky prijde nejhorsi, zlata ceska posta ;-)

        0 0
        • jeniiiik  

          U nás přesně naopak, teda co se týká řidiče, milý, x krát mi dovezl balík rovnou do práce, když v eshopu zmastili adresy pro fakturaci a doručení… atd.

          Říkám, je to o jednotlivých lidech, ne o spedičce jako celku.

          0 0
          • kyl  

            Já to mám taky tak.Balík je na adresu domů ale stejně mi to hodí hned do práce,jen si je tak musím naučit.Horší je,že když to konečně k mé spokojenosti funguje,změní zaměstnání a zas jezdí někdo jiný a můžu začít znovu.

            0 0
    • Bombos3  

      Tohle by převzal jenom blázen nebo někdo pro koho je 60k kapesný.

      0 0
    • vysmátej bajker  

      a to je takovej problém sednout do vlaku a dojet si pro to? případně to koupit od bližšího prodejce.

      0 0
      • Johny.Merida  

        Mě třeba od nich přišlo ,,S" kolo úplně v poho a jednání taky v poho.

        0 0
      • jeniiiik  

        Bližší prodejce beztak neměl tak výhodnou cenu :-)

        Já si pro prvních pět Spešlů k Šilhavému jel osobně, z Opavy :-) Spojil jsem to s výletem do Varů, Lokte, vzal sebou jednu buchtu…fajn nákup a víkend :-D

        0 0
    • nooski  

      Jako veci se asi zmenily, ale spesl se posilat nesmel. Treba Trek si to opravdu hlidal.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Poslali mi z Německa Treka do IT bez problémů. Krabice má obchod vlastní, protože po zkompletování to už asi do originální krabice nedaj :-D

        0 0
      • onuce  

        Merida se také posílat nesměla, proto o ni přišli. Teď tvrdí, že jí sami nechtěli, protože prý praskaly rámy.

        0 0
    • totalmaster  

      Jsi hlupák a za hloupost se platí. Kupuješ kolo za 60 tis. a nejedeš si pro něj osobně? Lol, to nemáš na benzín, na vlak, nebo co? Já bych si teda takovou věc jel prohlédnout a vyzkoušet.

      Když jsem dělal v cykloservise, tak bylo normální, že se vždy nevystavené kolo sestavilo a vystavilo, v případě zájmu ho mohl zákazník vyzkoušet na parkovišti a pak se prodalo. Potom se postavilo stejné a znovu vystavilo. Sestavit se musí, aby jsi zjistil, jestli je v krabici vše a taky se musí seřídit.

      Jak jinak bys to udělal ty chytráku? To jako lidem v prodejně budeš ukazovat krabice a kola jen na obrázku, nebo co? :D To bys asi nic neprodal :D

      0 0
      • palomen  

        mam dve kola kupovana v overenych eshopech karbonove xc 65 tisic…poslane postou naprosto bezproblemu dale mam trailoveho fulla pres ppl naprosto bezproblemu nic poskozeno spravne zabaleno a mezi kolem a krabici byla vzdy odedna az po viko bila centimetrova molitanova vylne ktera chrani obsah krabice v pripade poskozeni vnejsku…coz se tady nestalo takze jak mam vedet chytraku ze ramala to posle takhle nasurovce co…navic ja sem za blbost neplatil pac sem nic neplatil.....pac bych za takovejhle balik nedal ani korunu…a navic dle predchozi domluvy sem mel kupovat funglovku nove kolo a nikoliv vystavenou predvadecku coz mi vyblekotal do mobilu az potom co mi tu zrudnost privezli domu…a hlupak rozhodne nejsem

        0 0
      • honzarb  

        ..a jeste si musis nekde vzadu nechat origo krabici a

        pak to do ni zabalit!:-))

        0 0
      •  

        třeba proto aby se s takovejma chytrolínama z kameńáku jako si ty nemusel vybavovat a poslouchat chytrý kecy

        0 0
        • wilda81  

          +1

          Vlastně už ani nevím, které poslední kolo(rám) mi nepřišlo v krabici.

          0 0
    • rizek94  

      Nebylo to náhodou tohle: https://www.ramala-silhavy.cz/…lack-21-2015 , jestli je tak na něj byla sleva 60k… a za potrhanou krabici a vypuštěný kolo…

      0 0
      • palomen  

        ne jedna se o 2017 turbo levo ht

        0 0
        • MirosPikos  

          Tak on je to ještě k tomu ebike? Teď vyrukujou ještě antiebajkfašos :)

          0 0
          • Pavel  

            Řekl jsem si při zahájení čtení, že s popkornem počkám, ale asi si pro něj přeci jenom skočím.. :-))

            0 0
          • zdenal8  

            Tak to by vysvětlovalo ty utrhany uši. To je taky nápad balit motorku do krabice od kola.

            Jinak je to celkem běžné, že to prostě ve skladu zabalí do krabice odpovídající velikosti co má skladník po ruce. Kdyby měli schovávat origo krabice od všeho, tak se do toho krámu už nevejdou. Hlavně proč schovávat krabice, když většina kol jde přes kamennou prodejnu bez krabice.

            0 0
            • Martin  

              Kdysi jsem se dopustil podobného fópá, když jsem rám Fort posílal v krabici od Ghostu :)

              0 0
              • Derwen  

                Já jsem od nich před x lety bral GT a přišlo v krabici od Spešlu, tak proto jim asi chybí…:-D

                0 0
                • tei  

                  … a kruh se tímto uzavírá :-)

                  0 0
                  • krabica  

                    To ne, kde je krabice od GT? :-)

                    0 0
                    • abel  

                      tu má majitel kellyse:-)

                      0 0
                      • krabica  

                        A seš si jistý, že kruh je tak malý? Přece jenom vedou mnohem víc značek… :-D

                        0 0
                        • abel  

                          nejsem, já šel cestou dedukce ze známých faktů. jestli je v tom zamícháno víc, tak je to na neznámého pachatele a to je na dlouho…:-)

                          0 0
                          • -b-n-x-  

                            Nastesti jsme na BF, a tak se staci zeptat, jestli je tady nekdo, komu prisel Kellys v krabici od GT. Anebo Kellys v jine krabici, a jeste se muze ozvat i ten, komu prislo jeste jine kolo v krabici GT. :-)

                            0 0
                            • mr.garisson  

                              Spíš bych se zeptal, napřímo, jestli někdo nedostal Kellyse v krabici od Spešlu. Ztahoval bych do toho jiné značky, jak by se potvrdilo, že nedošlo k přímé záměně krabic.

                              0 0
                              • dr.spiritus  

                                Já jsem posílal Haibike v krabici od Meridy, takže další část kruhu…

                                0 0
                                • jardalee  

                                  No se taky pridam :) objednaval sem ram maxbike a naky komponenty a přišlo to v bedně od kola rock machine :)

                                  0 0
                                • -b-n-x-  

                                  Sakra, mozna jsem taky v kruhu. Zatim jsem posilal Rocky Mountain v krabici od Treku, Knolly bylo v krabici od Pure Cycles. A Santa odesel v krabici od Cannondale.

                                  To bude takovy vetsi kruh :-)

                                  0 0
                                  • AussigBiker  

                                    To uz je pro UOHS tohle spiknuti :)

                                    0 0
                                  • Japhy  

                                    To by chtělo doktora Radostu.

                                    0 0
                                    • krabica  

                                      A nedáte si dobrou brazilskou kávu?

                                      0 0
                                      • Pavel  

                                        Promiňte, že zase vyrušuju, ale mohla bych vidět…

                                        0 0
    • Delkim  

      Hele, ale tak snad i kdyby to bylo zabalený v novinách tak to snad to kolo neznehodnocuje, ne???

      Nebo ty jsi něco připlácel za speciální krabici???

      0 0
      • cevepe  

        Přepravce Vám balík ale nepřevezme, pokud je vizuálně poškozen.

        0 0
      • black.horse  

        Kupoval kolo, tedy krabice je zdarma bonus a proto darované krabici, na trhance nekoukej! :-)

        0 0
    • mr.ricardo  

      Kolo za posranejch šedesát a největší problém je s neznačkovou krabicí a utrhanejma uchama. Vzhledem k tomu, že jsi to už prebral od dopravce, tak to klidně můžeš otevřít a hned víš, na čem jseš a případně to pak řešit.

      0 0
      • ladias  

        Přesně tak. A pak se modli, aby tě pak na kole nechytnul nějakej chcanec, protože pak se může stát, že i kolo za 60tis. bude od bláta a to podle mě nemůžeš ustát ;-)

        0 0
    • Espen  

      Tohle bych taky nepřevzal. S poškozenou krabicí nikdy. Ještě kdyby to bylo v jiný krabici,, bez poškození, tak bych zavolal prodejci, proč je v jiný krabici a otevřel bych před dopravcem. Ale takhle zrasovanou zásilku vůbec.

      0 0
    • krabica  

      Bike za takové prachy řeším osobně, v dopravky fakt nemám důvěru, zvlášť PPL a Poštu.

      0 0
      • ladias  

        Jsme rádi, že ses se svým nickem zapojil do debaty :-)

        0 0
        • krabica  

          Aspoň je jasno, kdo ví o čem mluví… :-)

          0 0
    • Smazaný účet  

      Třeba si tu krabici chtěl vystavit do obýváku aby každá návštěva viděla,že koupil opravdu spešla a né kellyse 

      0 0
      • jeniiiik  

        A je ******** dvojnásob protože:

        a: Kellys

        b: roztrhané krabici by se návštěvy smály :-D :-D

        0 0
    • McBlacky  

      Dost možná prodejce porušil podmínky prodeje kol Specialized. Prodej bez osobního převzetí a seřízení na zákazníka je proti pravidlům. Možná existuje výjimka, zas tak detailně to nemám zmáknutý.

      0 0
      • honzarb  

        Pochybuju, ze existuje vyjimka… ale jestli se Speslem konci, tak jim to je asi jedno a kola vesele posilaj postou… Jen by meli doufat, ze to tady necte treba kokurence, ktera by je naprášila:)

        0 0
        • MatS  

          A co jim Spešl udělá? Nedodá jim kola? Vždyť s ním končí, tak je jim to u zadele. Doprodávají sortiment Spešlu a to ti je pak jedno jakým způsobem se toho nejrychleji zbavíš a prodáš i za nákup nebo i pod, jen aby ti v tom neležely prachy.

          0 0
          • honzarb  

            Tak pisu, ze jim je to asi uz jedno…

            0 0
      • jeniiiik  

        Pohoda, Spešl udělá tak bububu. Z jejich centrály mi taky přišly kola v krabici. :-)

        0 0
      • Chlebovnik  

        Už se můžou posílat.

        0 0
    • Monika1  

      Tak to je teda mazec.

      0 0
    • Namtos  

      Taky bych to nepřebral. Roztrhaná krabice může být od přepravce, pokud to tahá sám a jen za to jedno ucho, tak ten tah krabice neudrží. Sám jsem jezdil po celé ČR a vyřizoval reklamace v nábytkářském průmyslu a u zákazníků doma, ne teď kde ti pošlou o díl míň nebo špatně svrtané a nejsou schopní ti dodat jen jeden dobrý kus, musíš to vše sbalit a dojet na prodejnu si to vyměnit…

      A tak plně chápu jak „palomena“, tak druhou stranu – ikdyž tady to někdo u Ramaly moc neřešil..

      Dnes ať už cokoliv objednáváte, tak v podmínkách se e-shopy chrání (nebo si chtějí usnadnit) a vyloženě tam mají napsáno, že si dodané zboží má překontrolovat a popřípadě nepřejímat…

      0 0
      • arny71  

        Napsat si to do podmínek můžou, ale takové smluvní ujednání, které zákazník prostě nemůže splnit, je od počátku neplatné. Navíc žádný přepravce ti neumožní rozbalovat balík, který jsi nepřevzal.

        Takže pokud je v krabici díra, nepřebírat a poslat zpátky. Takovou hromádku potrhanýho olepenýho kartonu, jako je tady na fotce, může přebrat jen blázen nebo totální salámista, který rád řeší zbytečné probnlémy. Z diskuze je vidět, že BF je podobných borců plné.

        0 0
        • Namtos  

          Tak on to přeci nepřevzal – a dřív to nebylo, když si někdo něco koupil – většinou objednal na prodejně a podnikové auto nebo smluvní přepravce mu zboží dodaly – pak už se vše řešilo jako reklamace. Dnes v době e-shopů – má možnost i po přebrání vrátit zboží bez udání důvodu do 14dní …

          0 0
          • mr.antik  

            tak… ale to už by musel zahlovat ze svého.

            0 0
          • arny71  

            Vrátit do 14 dnů to sice může, ale nepoškozené. Vsadíš 60k na to, že v týhle krabici je to kolo cajk?

            Vůbec nechápu lidi, co tady melou sračky o krabicích vystavených v obýváku apod. Prostě tohle, tedy aspoň pro mě a zjevně i pro zakladatele vlákna, je naprosto nepřijatelný způsob dodání. Koukám ale, že spousta lidí má svůj práh splachovatelnosti posunutý hodně nízko.

            0 0
            • RomanH  

              Neprevzit to samozrejme muze, ale :

              1. Silhavy-Ramala ma kamennou prodejnu, je tu nejaky ten patek, na webu ma vesmes pozitivni hodnoceni. Pochybuji, ze to takto odeslal (sam jsem od nej fulla bral, prisel naprosto v poradku, snad do dvou dnu od objednani, peclive zabalen vcetne rozperek vidlice/stavby, ochrannych molitanu, a podobne)
              2. Osobne to vidim na problem behem prepravy. Citam, ze Palomen to kolo bral za dobrou cenu. Minimalne bych tedy prodejce kontaktoval a domluvil si s nim dalsi postup. Pokud ho Palomen neprevezme, muze se taky stat, ze mu ho vyfoukne nekdo jinej (kvuli poskozeny krabici).
              3. Zakladat hned vlakno s takovym nazvem, kdyz za to treba prodejce vubec nemuze, mi prijde hodne pres caru
              0 0
              • MnemonicJ  

                asi bych taky rovnou neodsuzoval e-shop kvůli tomu, že to přišlo ve špatný krabici (což je na první pohled jediná věc za kterou objektivně můžou). Co dělal s kolem přepravce těžko ovlivní a posoudit z nějaký díry v krabici, že kolo je rozbitý nebo mu explodoval plášť? To je dost extrém. Nějaký rok nebo dva zpátky se tu řešilo, že Ramala má super ceny na nějaký Spešly, psalo tu hodně lidí, že je objednalo pro sebe, nebo pro známý (tipnul bych, že to klidně mohlo být v krátké době kolem deseti kusů) a neobjevil se tady jediný negativní komentář.

                0 0
                • jeniiiik  

                  :-D Desítky kusů…jen zhruba patnáct kol jsem od něj bral já. :-)

                  0 0
              • palomen  

                Tady predavam oficialni vyjadreni eshopu ramala a jen pro ty co chrani eshop ramala ze on takto balik neodeslal se bude velmi divit prepravce balik nijak neposkodil.....a to stema gumama me dostalo po tom co mi prisel ten balast domu sem mu volal a do telefonu mi jasne rekl ze kola dofukovali pred odeslanim prave kuli tomu ze muze byt treba az 10 dni na ceste…takze to si trosku protireci a to i v ostatnich vecech obrazek si udelejte sami

                [Kolo být v originální krabici nemusí, mělo by být poslané v odpovídajíc (což nebylo a za to se omlouváme). Vystavené kolo na showroomu se automaticky nerovná použitému kolu. Vytavené auto v autosalonu také není použité, ani oblečení vystavené v obchodě není použité. Naopak kolo je díky tomu zkontrolované jestli dorazilo od dodavatele v pořádku. Uznávám chybu ve volbě krabice kterou jsme použili. Dali jsme přednost včasnému dodání oproti kvalitní krabici. Přepravci bohužel v tomto období objemnější balíky s elektrokolem dodávají od pěti pracovních dnů výše. Co se týče vámi zmíněného defektu plášťů, není tomu tak. Byly záměrně vypuštěny aby se kolo do krabice vešlo, bylo by to tak i kdybychom Vám kolo posílali originálně zabalené od výrobce, dělá to většina výrobců kvůli snížení úložného prostoru v krabici. Děkujeme za upozornění a ještě jednou se omlouváme že jsme Vám nedodali kolo v odpovídajícím obalu.Erik Fišer Kola Šilhavý s.r.o.]

                0 0
                • gerrard  

                  Normalni slusny email. Co bych za nej obcas dal.

                  0 0
                • RomanH  

                  Napsali Ti to dobre, za me palec hore.

                  0 0
                • -b-n-x-  

                  Tomu argumentu s vypustenim gum docela rozumim. Kdyz jsem posilal kola ze statu do CR, tak jsem musel udelat totez. Jinak by se do krabice nevesly. Akorat teda ja to posilal v hezkych krabicich Trek :-)

                  0 0
                • Barak  

                  Pochybuju, že přepravka převezme rozdrbanou krabici.

                  Dále pochybuju, i přes údajný rozpor mezi tím, co ti o pláštích řekli po telefonu, a tím co napsali ve vyjádření výše, že by prodejce odeslal kolo s dírou v plášti. S největší pravděpodobností krabici i plášť dojebala dopravka. To se může stát. Odmítl jsi převzetí, takže „v pořádku“.

                  Za sebe jediné pochybení vidím v tom, že ti zřejmě neřekli, že se jedná o kolo z předváděčky, které mohlo sloužit jako předváděcí. To by mi jako zákazníkovi zřejmě vadilo, čímž neříkám, že bych si ho nevzal, pokud by na něj byla nějaká dobrá cena. Ale vědět o tom bych prostě chtěl.

                  0 0
                • jeniiiik  

                  :-D :-D Myslím, že si to tak trochu blbě pochopil s tím kdo jak balík odeslal a poškodil…co už. Prostě dali blbou (tenkou krabici) a tu rozjebal přepravce.

                  Řešit vzduch mi přijde úsměvné. :-) Jestli chceš, stav se v Opavě, u jednoho servisu ho tady mají zdarma. :-D Dám ti když tak adresu.

                  0 0
                  • -b-n-x-  

                    Ty ten problem se vzduchem bagatelizujes! Co by na to rekli hornici na Dukle?

                    0 0
                  • MatS  

                    Tak to se divím, že jim tu hadici s manometrem ještě nikdo nečornul, jak je to obvyklé u většiny benzínek.

                    0 0
                • Petulda  

                  Logicke a slusne vysvetleni. Prodejci palec nahoru. Nerozumim proc vcelku banalni situaci rozmazavat na foru.

                  0 0
      • Barak  

        Ty e-shopy to tam samozřejmě musej psát, musejí se chránit. Protože zákazníci jsou kolikrát kokoti, kteří jsou schopní převzít zmačkanou krabici s dírou jak kráva, podepsat převzetí bez výhrad a potom u e-shopu reklamovat, že je zboží poškozené. Jak má ten e-shop potom vědět, že ho zákazník nechce ojebat, že jo. A samozřejmě to ten e-shop pak těžko reklamuje u smluvního přepravce.

        0 0
        • mr.antik  

          Tak buď to bylo za super cenu, pak bych si to vyfotil při převzetí a hned doma vybalil, složil a zkontroloval a případně jednal.

          0 0
          • Barak  

            Přesně tak. Kdybych o to kolo měl zájem, pečlivě bych to sepsal do protokolu, otevřel a pak případně řešil. Nebo bych to odmítl s tím, že si to vyzvednu v depu přepravce a rovnou bych to otevíral s někým od nich.

            0 0
          • MirosPikos  

            Třeba se mu rozleželo v hlavě, že kolo vlastně nechce…nehledě na to, že je to vlastně babeta na baterky a hodilo se mu nepřevzít zásilku.

            Já kdybych to kolo hodně chtěl a byla by super cena, tak bych to konzultoval po telefonu, nafotil a klidně si to při rozbalování natáčel. Ve výsledku tomu kolo zřejmě vůbec nic není, kromě vypuštěné gumy a potrhané krabici. Pak by se dalo hovořit o vrácení nebo nějaké další slevě.

            Těžko říct… ale rozhodně bych neházel v tomto případě špínu na prodejce.

            0 0
            • JanN  

              Jak to? Snad na to upozornil správně, ne? Jestli je kolo prodávané jako nové, má přijít nerozbalené, v originál krabici, neponičené, nepočkozené. Vše ostatní je špatně a vrácení bylo správné a je to na stížnost.

              0 0
              • tomas.nov8  

                Takžte ty bys raději nerozbalené kolo v originál krabici přímo z fabriky, kde střílej jedno kolo za druhym. Něž zkontrolovaný, seřízený, ale daný do jiné krabice? Ty si taky dobrej případ.

                0 0
              • Vilém  

                Tak jasne, ze vy dva by jste si rozumneli.

                Takze nerozbalene rikas? Pak by zase fnukal, ze to nebylo serizeny, ze tomu hazely kola, ze to poradne neradilo.....

                0 0
                • JanN  

                  Nejdříve si ujasni pojmy. Kupuji-li něco jak nové, má to být originálně zabaleno, v nepoškozeném obalu. Tím pádem i nezkontrolované, nenastavené, neseřízené. Chci-li kolo seřízené, tedy vybalené, sestavené a již provozované (i třeba jen kvůli vyzkoušení), musí to být pouze po předchozí dohodě a mém souhlasu, protože pak už kole není nové, ale už se v něm někdo hrabal. Tedy objednám-li si kolo (nebo jiný výrobek) nové, bez jakéhokoliv dovětku a další specifikace, očekávám originál nerozbalené, neotevřené, jinak automaticky vracím.

                  0 0
                  • budíček  

                    jednička s x hvězdičkama

                    0 0
                  • jeniiiik  

                    No ty kráso… :-D

                    0 0
                  • krabica  

                    Doporučuju objednávat po komponentách v krabičkách, abys měl jistotu…

                    0 0
              • jIrI___  

                Tak nějak. Taky mě překvapuje ta místní benevolence vůči prodejci, kterému jsem zaplatil za něco, co jsem nedostal v takovém stavu, v jakém sliboval. Zákazník už není ten, kdo by měl zjišťovat, jestli jsou lajdáci u prodejce nebo v přepravní službě s balíkem zacházejí jako s kusem hadru.

                0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Smazaný účet  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Cocacol  

      Taky mi dneska došel Bike z tohodle E-shopu. Krabice byla originál a nikde nepožkozená. Vše poctivě zabaleno. Jen praskla patka na rámu co drží přehazovačku… takže radosti.

      0 0
    • palomen  

      ted sem sem se domluvil znovu s ramalou na tom ze mi kolo zabali znovu a do poradne krabice a ze doruceni bude trvat az 5 dni kuli tomu…tak sem zvedavej druhej pokus…mezitim kolo zlevnilo o jeden tisic…

      0 0
      • plzakj  

        Pac si na nej mezi tim nekdo sednul. Asi se tam zajdu podivat a osahat ho. Treba ti ho jeste zlevni.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce

Podobné diskuse