• pee.tr

    Už několik měsíců surfuju po netu a hledám, co by mi vyhovovalo. Původně jsem tu s tím nechtěl otravovat, ale nekonec se přece jen obracím pro radu. Doporučíte mi něco? Rád bych měl možnost si kolo vyzkoušet (ideálně jižní Čechy), ale zatím jsem neměl čas někam moc vyrazit až na pár vyjímek, kdy mi byla v krámech doporučena 2 kola. Jednak Author Egoist, který by mi snad i vyhovoval, ale moc se mi nelíbí. Pak ještě Cube, který nedovedu blíže moc specifikovat, jelikož údajně nejde o běžně vyráběný model, ale testovací nejeté kolo. Na netu jsem pošilhával po Radonech, ale bez vyzkoušení velikosti kolo raději nechci. Totéž platí o Pellsu X6 X.9 (i když tady mi nesedí ten dvojtác). Docela by se mi líbil i 4Ever Virus XC3, ale tady se na netu dost liší konkrétní výbava, ta co by se mi líbila už je za mým limitem. Takže zda dural nebo karbon nejsem rozhodnut, co rozhodnut jsem je 26". Dosud jezdím na Superioru, tak i jemu bych se případně nebránil. Doporučíte mi něco kolem SKUTEČNÝCH 10,5 kg? Ty hmotnosti jsou na netu asi často dost nereálný. Díky.

    0 0
    • alinceb  

      Za chvilku tu padne návrh na stavbu celokarbonu s rebou, cítím to ve vzduchu…:D

      0 0
      • pee.tr  

        Přání zamykání vidlice z řídítek jsem zapomněl zmínit. Té stavbě bych se případně taky nebránil, můj současnej superior už jsem taky z původního dost překopal, ale nevím, jestli se to finančně vyplatí. V takovém případě bych už měl kola (Fulcrum RM5).

        0 0
        • alinceb  

          Otázkou je, co si od nového kola slibuješ a jakej máš vlastně rozpočet? Jestli bys současné kolo prodal a nebo si o nechal? Co ti na současném kole nevyhovuje? Chceš hlínu nebo karbon?

          0 0
          • pee.tr  

            Slibuju? No, spíš už se mi nechce vrážet peníze do údržby stávajícího, které už mám nějaký ten rok a zároveň bych rád zkusil nějaký lehčí kolo (rám) na závody. Stávající bych si ale asi nechal na nějaký to ježdění do práce (tady si samozřejmě protiřečím s tou údržbou, ale na cesty do práce bych s tou výbavou šel finančně níž, např. bych zůstal u současných mechanických kotoučovek atd.).

            0 0
            • borda  

              no, takze ten egoist, no :-)

              0 0
              • pee.tr  

                Tak jsem si posčítal reálný hmotnosti uváděných komponentů na tom Egoistovi a těch 10,8kg mi přijde (ostatně jako u většiny kol v této cenové relaci) dost neuvěřitelných. Leda že by ty XT náby s author ráfky byly nějaký extrémně lehký (hodně pod 2kg), což nevěřím. Takhle mi to vychází na cca 11,4kg, čehož bych při výměně brzd, sedlovky, sedla a představce téměř dosáhl na svém současném kole. Rám Author má úctyhodných 1740g a navíc ty pláště, mají-li skutečně jen 380–390g, budou asi dost riskantní, takže bych na nich taky asi nejezdil… Doufal jsem v nějaký rám kolem 1,5kg, aby to už stálo za to, když ten můj stávající má 1,9kg.

                0 0
                • Milvus888  

                  RB CRR je lehčí

                  0 0
                • scalar  

                  U karbonového rámu počítej s cca 1,2 kg.

                  0 0
                  • borda  

                    takze karbon s rebou :-)

                    0 0
                    • scalar  

                      Pokud chce kolo, které ho na závodech může posunout, tak jinou možnost nevidím. Těch 10,5 kg nevidím nereálně.

                      0 0
                • borda  

                  kurnik, ja vzdycky na neco myslim a pak to nenanpisu. chtel jsem napsat, ze ta katalogova vaha egoistu budou kecy. Muj mel 11,4kg v l, s nic moc kolama a reconem. byla to takova mezistavba :-) a pak jsem ho poslal dal. ale zas to kolo neni jen o vaze. skutecnych 10,5 kg bude za 35k dost narocny :-((kdyz neberu nejakej uplne pidiram). ale zas neni to jen o vaze, ze jo

                  0 0
      • Luk02  

        :-D No nemožný to není že jo…:-D

        0 0
      • Hnoj  

        Tak svým způsobem, má na výběr něco zajímavějšího? :-D

        0 0
      • scalar  

        A napadá Tě něco lepšího – chce lehké kolo na závody reálně 10,5 kg. Na karbonovém rámu ušetří oproti hliníku půl kila, Reba je taky lehká, výbava se vejde Sram X.9, slušná kola atd.

        0 0
    • Zlatka  

      Ono záleží na tom, jaký je ten Tvůj fin. limit.

      0 0
    • borda  

      Egoista jsem si kdysi postavil jen tak pro radost. jeste toho (pro me) nadhernyho sedomodryho. bylo to skvely kolo. I ten novej se mi docela libi. Dle vyberu kol asi vis co jezdis a na co to chces, takze za me egoist. je to pekny kolo a v ramci authora by se dalo hovorit temer o „kultovce“ :-)

      0 0
      • pee.tr  

        Díky za názor. Je mi jasný, že amatérský závody jsou především o nohách na ne o kole, ale přeci jen si chci zkusit, jestli to pojede líp dokud na to má člověk ještě aspoň trošku věk. :-)

        0 0
        • JakeF  

          Pokud to chceš na ničení na závodech, tak ti můžu prodat mýho Scotta Scale, do 10kg se vejdeš s prstem v nose i s těžkou Terralogic vidlí…

          0 0
      • alinceb  

        No nevím, jak u Egoista, ale kamarád má Mastera a ten má strašně úzkou zadní stavbu. Když přecházel na bezduše, tak musel dát jen 2.1" pryže, protože 2.25" by mu drhly. Otázkou ale je, jaké pryže pee.tr jezdí…:)

        0 0
        • borda  

          ja jsem na visionovi jezdil bezdusovy pythony a to bylo docel balony. tohle by chtelo asi skouknout. ale master je jinej (karboneovej) ram, ne?

          0 0
        • pee.tr  

          V současnosti jezdím Michelin XC Dry2 2,00", což není zrovna nejužší balon a ani bych už širší do současnýho rámu nedal, ani nechtěl. Bezduše neplánuju. Když už jsme u plášťů, zaujalo mě, nejen to, že ty Micheliny 2.00 jsou proti původním Hutchinsonům 1,95 nesrovnatelně širší, ale i neuvěřitelně vyšší. Na ose to dělá cca 1,5cm, na průměru kola pak cca 3cm!

          0 0
    • Pecan drn  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • bluma  

      Postavit celokarbon s Rebou nechceš? :-)

      0 0
    • Jakamodo  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.