• žvejk

    Zdravím, uvažuji o tech nových pláštích Mitas Scylla, nemá je někdo? případně, nevíte reálnou hmotnost v 29×2,25 ?

    0 1
    • ThOOmi  

      Ahoj,

      Rubeny (Mitas) jsem nazul misto Schwalbe. Oproti Schwalbe to nejsou cedniky. V terenu drzi obstojne, dokonce i na blate. Nejsou tak nachylne na defekty a cenove taky o tridu jinde nez Schwalbe. Za me sama pozitiva a socialni jistoty :-)

      0 0
    • Kubiczech  

      Ve verzi Tubeless Supra TOP Design V96 je to něco mezi 600 a 640 gramy podle toho, jaké máš při výběru štěstí.

      0 0
    • scota  

      Jezdil jsem staré Scylly 26×2,1" a ještě k tomu v drátu. Výhody odolnost proti defektům a dobré odvalování na asfaltu. Naopak bláto nic moc.Ty nové mají zdá se vzorek s více hranami, takže by měl být teoreticky lepší, ale nízký vzorek se rychle zalepí. Také méně házeli proti NN.

      0 0
    • žvejk  

      V kolo shopu mi to zvážili a psali 660g Tak nechápu kde tak bombasticky ušetřili na hmotnosti, prý díky novému kordu Textra…

      Jo odolné asi budou, ale s touhle hmotností už je odolné vše.

      0 0
    • georgio  

      Nedavno jsem nasadil Scylly na 26, jako bezduse s No Tubes mlikem,s jizdnima vlastnostma jsem byl spokojenej i kdyz jsem citil mozna trochu mene jistoty nez na predchozim x-kingu,ale po vikendu na Singltreku jsem na bocnici nasel asi 1cm trhlinu..neni skrz,jeste jsem nezkoumal jestli to zaplnilo mleko,nebo to neni skrz,ale trosku to skazilo muj jinak skvely dojem z tech plastu (s prihlednutim na cenu,ktera byla polovicni nez u konkurence)

      0 0
    • radek01  

      Mám tyto http://www.kupkolo.cz/…erna_z90544/

      váženo 2ks 588g a 594g.

      0 0
    • vpa007  

      Čau, využiju tohohle vlákna…

      mám na novým kole nasazený bývalý Rubeny, teď už Mitas Scylla 27,5×2,25… gumy to jsou celkem fajn, nicméně… na starým kole jsem byl zvyklej ve předu mít něco ostřejšího, takže Scylla vzadu mi přijde fajn, ve předu ale nemám onen 100% pocit bezpečí sucha a jistoty, jako třeba s WTB Motoraptor nebo Conti XKing, kterej stále vozím na jiným kole jako 26×2,2… takže zní, jestli přední Scyllu nesundat (a nechat jej jako druhej plášť dozadu) a co koupit v před… buď zmíněnýho XKinga, nebo prubnout od Rubeny/Mitas hrubší plášť Kratos 27,5×2,25… má s ním někdo zkušenosti? Dík

      0 0
    • Doktorzet  

      Ahoj využiju toto vlákno. Jelikož se mě podařilo řozfiknout zadni plášť musim koupit nový. Chci bezduše a rozhodl jsem se pro mitas scylla. Má cenu kupovat provedení textra ? Jde mi o to, že ji teď nemaj nikde skladem, a já nemám na čem jezdit. Ještě se mi hodně líbí zefyros, ale ten není moc do terénu.

      0 0
      • vpa007  

        mám je bez Textry a zatím není problém…

        0 0
      • Esi  

        mám na zadním kole bez Textry a zatím taky bez problému už tam mám druhý ten první najezdil asi 2 000km potom už ten dezen nebyl nic moc tak jsem to sundal(za celou dobu 1 defekt) . Nejezdím teda nijak extra moc po šutrech a vozím duše

        0 0
        • Doktorzet  

          Dikec, tak jsem nakonec vzal textry(pro jistotu). Musim to nejak vydrzet nez naskladněj :-)

          0 0
    • vpa007  

      docela dobrej test kombinace Mitas Kratos a Scylla z druhé polokoule naší zemičky zde… docela uvažuju, že s přicházejícím podzimem přední Scyllu nahradím Kratosem… Scyllu pak nechám na dojetí vzadu.

      0 0
    • Adebel  

      Loni jsem jezdil poprvé Scylla 26×2,1. Mohu porovnat se Schwalbe Racing Ralph, které jsem jezdil několik let před tím. Byl jsem pozitivně překvapen, Mitas-ky nehází a jsou vyšší a užší. V létě byly ideální a podržely i na mokrých kamenech a kořenech. S blátem to bylo srovnatelné s RR. Na bláto (podzim a jaro) jsem pak dal MITAS Kratos. Ty si v blátě lebedí. Výborný design vzorku se středním žlábkem, které se nezalepují se blátem.

      0 0
      • doubleingram  

        Ale Scylla se rychle sjede ne? Nizke spunty.

        0 0
        • vpa007  

          Nízký špunty jo, ale zas tak rychle se nesjíždí… podle mýho je to takovej dobrej střed.

          Scyllu/Kratos teď jezdím (27.5×2.25) a jako bezduše super, trochu mě ale právě štve právě ten prostřední žlábek na Kratosu… bych potřeboval, aby udělali něco jako vyšší a řidší Scyllu… aby prostě obšlehli plášť Onza Canis, pak budu jezdit jenom je ;-)

          Jinak jsem koukal, že se celkem ukazovali na ForBikes… a měli tam i novej širší Kratos (což teda jde mimo mě)… a dokonce jsem na nějaký fotce našel něco ohřebovanýho s popiskou Mitas… nebyl tam někdo a neví víc?

          0 0
        • Clight75  

          Co se tyce vydrze, neni to tak strasny – po 2600km za lonskou sezonu je zadni sjeta tak, ze spunty na prostredku vystupuji uz jen o neco malicko min nez o 1mm. Je to verze „26“ Rubena Scylla Tubeless Supra – TOP Design V96". Mozna to do 3000Km ta zadni jeste nakrouti, nez z ni bude uplnej slick:) Za tech 2600km byl defekt jen jeden, a to byl nejakej trn na kusu vetvicky, co se zapichnul podobne jak pripinacek.

          Kazdopadne jsem si je na letosek koupil znova – nejezdim zadny sutry nebo bahno, spis jen polni a lesni cesty v okoli Pardubic a Hradce Kralove, a taky dost po asfaltu – a prisly mi OK, na asfaltu a na suchejch cestach drzej a jedou paradne, marastu se vyhybam, takze moje pozadavky splnujou na jednicku..

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Přesně na totéž je používám také 27,5"/2,25", jen s tím, že se občas marastu nevyhnu. Aktuálně druhá sada, kterou jsem koupil po úspěchu první. Za mě velmi kvalitně vyrobený a jezdivý plášť s přiměřenou výdrží. Jen je nesjíždím úplně do hladka, nestojí mi to za to riziko.

            Nahození na bezduše i po cca 1000 ujetých kilometrech s dušemi proběhlo celkem hladce, jen jsem musel podlepit šrám v bočnici zadního kola :-) – od té doby bezproblémmový provoz a neucházejí.

            0 0
      •  

        to jsem jezdil asi nějaký jíný scylly, sice 2,25 ale klouzaly, nedržely, pomalý. Dal jsem jim 500 km ale i to bylo moc

        0 0
    • mastihuba  

      mam je na zimaku a super.

      0 0
    • bekk  

      Ahoj Bikeři,

      Musím se s Vámi podělit o špatnou zkušenost s plášti Mitas Scylla Textra Cape epic 29 × 2.25,mám je od září 2016 nahodil jsem na bezduše a hned začaly problémy,pořád mi ucházely,než jsem přišel proč,vyměnil jsem ventilky,pásku,mlí­ko,ůnik samozřejmě přes bočnice Textra,které oproti ostatním Mitasům mají mít výztuhu,velký prd,je to šmejd,každý dva dny je foukám jako blbec,navíc mi popraskaly oba pláště u bočních špuntů hned nad nápisy,jakoby steřely.Když jsem volal výrobci,řekli mi,že je to nereklamovatelné a poslali mě slušně asi víte kam. Mlíko,ventilky,pás­ka všechno od Joes´. Nechal jsem se zlákat reklamou a taky jsem chtěl zkusit český výrobek,ale asi jsem narazil budˇna špatnou várku nebo nevím. Milá Rubeno nebo jak jste se světově přejmenovali na Mitas,vyrábějte zase ZVONY k hajzlům a vanám to umíte. Už si od Mitasu nikdy nic nekoupím. Jezdil jsem kde co,ale toto katastrofa!

      Sportu zdar.

      0 0
      •  

        no a když se k tomu připočte že Scylla nejedou,kloužou a nedrží tak je to plášť na hovno, bezduše sice nejezdím (latexový duše mám) a jedna zkušenost mě s nima stačila, po 300 km co jsem jim dal šanci šli dolů a do odpadu

        0 0
        • mastihuba  

          asi mam úplně jiný pláště. jedou, neuchazi, v ramci xc gum drzi… defekt sem na nich ještě neměl …sory jako.. :)

          0 0
          •  

            tak jako v lidl hadrech se taky dá dokud nevyzkoušíš něco lepšího, na horší se hrozně blbě zvyká:-)

            0 0
            • Jaarque  

              Mimochodem, žena si teď pořídila lidlí kraťasy a při porovnání vložky crivit vs. moje cca 6let staré castelli (MOC ± 2,5t) to crivit vyhrává docela přesvědčivě :D

              0 0
              •  

                tak některým mužům můžou dámské vložky crivit vyhovovat více, nic proti:-)

                0 0
              • Breakpain  

                6 let? To uz je davno v panu ne? Po roce citim, ze vlozka uz je prosezena :) … To nemyslim nijak zle ;)

                0 0
            • mastihuba  

              pokud za to lepší považuješ racing ralph kterej máš v profilu, tak jsi mne docela pobavil :P

              0 0
          • Jaarque  

            Mám to podobně jako Mastihuba. Jízdní vlastnosti skokojenost, loňská sezona bez defektu…

            Nově vozím jako bezduše – nasazování OK, bez montpák jsem se nechytal. Zadní scylla mi skočila do ráfku hned, přední kratos si trochu zabublal, ale taky si sednul. Foukal jsem levnou pumpou „hervis za dvěstěpade“ :o

            0 0
      • charon666  

        Bohužel mám úplně stejnou zkušenost. Po dvou týdnech neustálého foukání šly dolů a odjezdím je na bordeláku. Vrátil jsem zpět Ikony a je klid.

        0 0
    • georgio  

      Mam na zadnim kole dva roky Scyllu Tubeless (jeste Rubena), prorizl jsem po prvnim tydnu, ale nejak zalepil a jezdim…citim mensi jistotu nez s X-King, ale spatny nejsou, ale podruhy uz do nich asi nepujdu, i kdyz pomer vkon/cena neni tak spatnej.

      0 0
    •  

      Mám scyllu 26" na předku třetím rokem, jezdím veškerým sajrajtem co v lese je, kameny, bahno, kořeny. Sjetý je sotva z půlky a drží jak přibytý. Do zadu jsem po hrozným schvalbe nasadil mytase charybdise a jsem také spokojený. Řekl bych, že většina věcí, které se svádí na pláště nebo jiné komponenty, je jen špatnou technikou jízdy.

      0 0
      • Dazz  

        Ty jó … a já už jsem chtěl dát Scyllu pryč :-D

        0 0
    • André Vebr  

      U mě Scylly zatím 50/50, vozím 29/2,25" s mlíkem, svezení fajn, v porovnání s RR +/- stejný, ale tlak moc nedrží, hlavně předek. Ale dám tomu ještě čas.

      0 0
      • vpa007  

        Souhlas… mám stejnou zkušenost… dokuď byly fungl nový a bylo léto, tak nebyl problém, i když jsem si musel po přesednutí z Conti XKinga chvíli zvykat… ale jak se předek trochu sjel a začlo bláto a listí, Scylle vpředu rychle došel dech… aktuálně vozím vpředu Kratos (mám rád jednotu značky), na jaro super, ale na sucho je to trochu moc…

        Chtělo by to, kdyby Mitas vymyslel něco mezi Scyllu a Kratose… buď obšlehnout Conti XKinga, jako to třeba udělala teď Vittoria (Barzo), nebo upravit/zvětšit Scyllu, jako je Onza Canis ;-)

        0 0
    • CharVito  

      Díky za vlákno. Mam vpředu strouchnivělého Rapid boba (popraskal pod špunty) a vzadu jsem vozill Bontrager Expert kterej jsem koupil na rychlo protože byl za dobrej peníz a nakonec vydržel nějakých 2400km jen byl trochu kluzčí. Dozádu bych chtěl Scyllu jen nevím jestli je třeba utrácet za textru?? jinak věřím že bude o level výš než Bontrager. A dopředu váhám jestli se Scyllou budu mít jistotu nebo radši volit Kratose?? Jezdím 50% terén a 50% cyklostezky na Ústecku, žádný bláto ale spíš lesní a polní cesty s udusaným pískem a jehličím atd… Díky :)

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Pokud bez bahna, tak bude Scylla ve svém živlu. S Textrou si musíš rozmyslet sám.

        0 0
      • Clight75  

        Jj, potvrzuju co pise Krab – suchej podklad jako udusanej pisek nebo hlina je idelani, na tom Skylly jedou a drzej paradne, tady u nas je v lesich na zemi podobnej matros jak u vas. Vozim je na ve predu i vzadu, obe bez Textry, a pohoda.

        0 0
      • TeryPV  

        Nevím který jsi měl Bontrager, ale já teď nahodil XR1 Expert a jsem neskutečně překvapený. Je rychlý, pocitové hodně rychlý, pohodlný, nasadit se dá pumpou. Včera jsme byl na Drahanské, asfalt, šotoliny a dost i bláto. No a mile mě překvapil i v blatě, řekl bych, pocitově drží lépe než RaR v tom bahně. Respektive bych řekl, že má mnohem lepší jizdní vlastnosti než RaR. Nemůžu teda srovnávat s Mitas, ale za mě zatím top co jsem na XC celopevňáku měl.

        0 0
    • CharVito  

      Rychlej byl a rozhodně ho nehaním jen nebyl ideální do blátivého podkladu. Takové to podzimní a jarní počasí kdy je všude listí a pod tím bláto to nic moc. Jinak jsem byl nad míru překvapen. Navíc mě stál 499 kaček a jak jsem psal nájezd cca 2400 km. Přidávám fotky jak vypadal :) Jináč jsem objednal Scyllu dozádu a dopředu Kratos. Obojí s textrou, tak jsem zvědavej a už se těším. Pak písnu své dojmy.

      0 0
      • Peslezedirou  

        Dobře děláš s tím Kratosem, na scylle jsem se zle vysekal na suchým povrchu na jehličí, měl jsem na predni kolo zvolit neco zubatejsiho. Tvoje kombo je podobný jako NN+RR…

        0 0
    • Trinec  

      Měl jsem doteď Scyllu + Charybdis, stavím nové kolo, sice opět 26, ale prubnu dopředu nový vzorek Kratos, ikdyž tedy je to pěkný drapák.

      Jo kupovali jste ty grey line pláště, zda je v tom nějaký rozdíl? Chlapík v Mitasu mě říkal, že je to z měkčí směsy a lépe to drží v zatáčkách.

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Měl jsem 2× černé, teď momentálně se šedým pruhem, rozdíl pro mě neznatelný.

        0 0
      •  

        co vás na těch mitaskách tak láká je mi záhadou:-)

        0 0
    • CharVito  

      Musím se pochlubit :) už se těším až je po práci nazuju! Po víkendu písnu info jak drží, půjdu je pořádně projet pokuď bude počasí aspoň jako dnes! :)

      0 0
      • vpa007  

        držet to bude jakosfiňa ;-)

        0 0
      • Pablo  

        Kde jsi kupoval a jaké máš datum výroby na Scylle?

        0 0
        • CharVito  

          V koloshopu. Zarazila mě jedna věc (fotka v příloze) Na Scylle je už vyraženo Mitas ale na Kratosu je stále Rubena. Nevím jestli jsem správně našel datum ale snad jo (také v příloze) Scylla – 07.02 asi 2017??? Kratos – 11.06 asi 2016???.

          Pročpak jsou tam nějaké rozdíly?

          0 0
          • vpa007  

            Vytlačený nápisy budou podle toho, jak upravují původní formy nebo dělaj nový (už s logem Mitas). Datekódy analyzovat neumím…

            0 0
          • Pablo  

            Díky, ten rok je právě to co řeším, viděl jsem v krámě datum na tom kartonu co tvoří přebal pláště. U nás v kameňáku je mají i za dobré peníze, rok 2015 a nějak nevím, jestli kupovat pláště, co někde 2 roky leží, je ok z hlediska jejich vlastností. Psal jsem i do Mitasu asi měsíc zpět, jak to vidí s dobou „doporučené spotřeby“ oni a bez odpovědi.

            0 0
      • perupe1205  

        Jezdim ted prsne tuto kombinaci a spoojenost. V terenu zadek ( Kratos ) drzi dobre, ale musi mit vice jak 2 at.

        Jinak jak uz tu bylo psano, tak novy Kratos torchu vice uchazi a zere hodne mleka. Prvni napln se vsakla po 5oo km. A kazdy 3 den jsem dofukoval. Ted jsem dal 2-hou napln, tak uvidime jestli se to zlepsi.

        A pekne huci po asfaltu a tak clovek ani nepotrebuje na cyklostezkach zvonek ;-).

        0 0
    • peky  

      IMHO si myslím že, Scylla nedrží tak dobře jako Schw RR. Nicméně za peníze co je lze sehnat a myslím že i nájezd na nich mám vyšší, je dostatečná. Jde o volbu z rozumu. Nic víc..... Jak by řekl klasik "A ty hraješ na tříčtvrtky?… Ále na to moje hudlání…

      0 0
      • mastihuba  

        za mne je tam velký plus oproti RR to že drží tlak a není zdaleka tak náchylná k defektu :)

        0 0
        • peky  

          Souhlas.

          Myslím si že bychom se neměli stydět za svá rozhodnutí.

          U mě na plus i český původ.

          0 0
    • Environmentalist  

      Včera jsem nahodil Scyllu (26×2,1; tubeless supra, směs crx) místo Racekinga (26×2,0; protection). Pláště jezdím s duší.

      Zatím najeto asi 80 km a myslím si, že náhrada to bude obstojná. Celkem drží, ale těžko srovnávat s Contíkem, protože měl již docela najeto (něco přes 7700 km :-), viz foto).

      0 0
      • Jezevec70  

        Ano, těžko srovnávat nový plášť a plášť dávno po smrti. :-)

        0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Asi nemáš cestou potřebu jakéhokoliv strmějšího výjezdu po jakémkoliv nezpevněném terénu, tím méně za mokra, že? Jinak bys nenajel 7700, ale měl bys potřebu měnit třeba už po 2000 kvůli naprosté ztrátě ovladatelnosti a trakce v záběru. Ale na asfalt a chodníky jako slick stále ještě dostačující, plátno z něj nikde neleze, proč jsi tedy měnil :-§ ?

        0 0
        • Environmentalist  

          S těmi strmějšími výjezdy to opravdu nebylo nic moc – na kořenech, pískovci, za vlhka apod. jsem si prohrábl častěji. Ale to už musel být opravdu prudký výjezd a nezřídka bych to svedl na špatně zvolenou stopu. Tak jako tak, dostatečná frekvence šlapání je základ. Nová Scylla také není nějaký drapák, takže třeba na mokrém ušlapaném bukovém listí si též občas hrábnu.

          Máš pravdu, že jsem asi měnil zbytečně brzy a 10 tis. by bylo takové krásně kulaté číslo :-). Kdepak, začal házet na výšku tak, že už to bylo pod zadkem cítit.

          0 0
      • Environmentalist  

        Přináším malou recenzi. Na Scylle jsem najel cca 2000 km a to byla akorát ta chvíle, kdy je zřetelný vliv úbytku vzorku na jízdu – méně drží v zatáčkách, začíná více prohrabovat ve výjezdech. Na tvrdý suchý povrch je jak dělaná, za vlhka a v bahně nic moc, což nelze mít takovému plášti za zlé. Zhoršené jízdní vlastnosti jsem otestoval až do nájezdu skoro 3500 km, kdy už středový vzorek zmizel. V podzimním bahýnku se skvěle driftovalo :-D. Musím podotknout, že za celou dobu jsem neměl ani jeden defekt. Na takto „papírový“ plášť (při sundání 440 g) je to trochu až s podivem.

        Plášť byl docela žížala vzhledem rozměrům. Šířka pouze 47 mm po nahození na 17 mm ráfek. Aktuálně nasazený Hutchinson Python 2 (26×2.1 TLR) má šířku 51 mm a na průměru je skoro o jeden centimetr větší. Ale zase je proti Scylle fakt macek, protože má 680 g :-).

        0 0
      • Růža17  

        Já mám taky podobnýho RK :) 26 protection, nikdy nebyl na zadním kole vždy jen na předku. A klidně těch 10 000 km může mít za ty léta. Celkem byl osazen na 3 kolech a na dojíždění do práce po cyklo naprosto ideální plášt :) Myslím, že nějaký ten 1000 ještě dá.

        0 0
    • lunochod  

      Můžu se zeptat jaká je reálná šíře Mitasek 29×2,25?

      0 0
    • R4YNE8  

      Když to tak čtu, tak já mám špatnou zkušenost s plášti Rubena (dneska Mitas). Takhle dopadnul plášť po pár desítkách km na asfaltu. A přední plášť na tom nebyl o moc lépe (takže to nebyl ojedinělý kus). Je to už sice poměrně delší doba (2012 z Kupkola) a jednalo se o 26" TOP DESIGN řadu, takže skoro ta nejvyšší řada, co šla pořidit. Člověk by čekal nějakou kvalitu. Jak je vidět, horní vzorek je totálně smetený, odlouplý od běhounu. Boční vzorek je prakticky netkutý. To se mi mimochodem nikdy u žádné jiné lepší značky nestalo – Schwalbe (ROR,RAR,SM,NB) u Continental (MK, RK, XK) a Kenda (Karma) a MAXXIS (Minion). Po této zkušenosti bych si už nikdy nic od Rubeny (u MTB) nekoupil.

      0 0
    • palo7  

      mně po 3měsících Scylla Textra sterěly a začaly praskat, a to na dvou kolech. To stejné mně udělaly kdysi i Rubeny. Reklamace uznána hned a bez problémů. Na svoje kolo jsem už raději přešel na Onzy, manželce zkusím dát u Mitasu ještě poslední šanci (líbí se jí ty barevné nápisy :-)). Ale stejně teď mají prý nějaké problémy s dodáním

      0 0
    • Pablo  

      Zkusil jsem letos konečně Scyllu Textra Top Cape Epic… prostě nejvyšší verzi 29×2,25", dal na zadek a

      • drží perfektně tlak (což proti Race Conti není překvapení, taky jsou Scylly mnohem těžší)
      • sjíždí se minimálně 2× rychleji než Continentaly
      • ale hlavně, úplně steřela a popraskaly boky, což je vůbec divný, protože nejezdím žádné celodenní výlety, kde by guma trpěla někde na slunci, vyjedu a bez zastavení jedu hodně lesy ve stínu, najeto na ní 120 hodin celkem, jinak je kolo ve sklepě. Přední kontík má najeto 7+k, na slunci byl tak 5× déle a co se steření týká je jak nový (teda něco málo mezi špunty způsobené spíše mechanickým namáháním, ale boky jak nové).

      Při koupi Scylly jsem si kontroloval DOT, byla jen pár měsíců stará. Za mě teda šunt. Na starém 26" kole mám gumy staré klidně 5 let a steření skoro nula, tam jezdím/dojíždím všechno možné, většinou RR.

      Šel bych to reklamovat, ale je mi to trochu blbý, když jsem už prakticky sjel vzorek, ale nelíbí se mi kvalita ani trochu. Dobře vypadají na kole a byly levný, ale tady výhody podle mě končí. I když levný.. Pokud vydrží polovinu co jiný, musí taky polovinu stát, aby se to aspoň srovnalo.

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Vy mě děsíte, pane Karfík!

        Kolik km máš na Scyllách asi tak najeto? Co jezdíš, na čem, kolik vážíš, kolik foukáš, jaké máš ráfky?

        K Textra verzi jsem se tedy ještě nedopracoval, popraskané boky zatím na předešlých TD nepozorovány (2× černé, 1× grey line, teď vzadu opět černá). Nebo jsem tomu nevěnoval pozornost, když začal mizet vzorek. Nebo mám mimořádné štěstí.

        Osobně mi nevadí, že se sjíždějí celkem rychle, je to, myslím, něco za něco. Nebo prostě udělali záměrně měkčí a málo trvanlivou směs, aby její výdrž korelovala se zbytkem pláště :-D. Aneb proč vyrábět trvanlivé figury a běhoun, když to stejně patky a bočnice vzdají dřív?

        (P.S. Hodně mě překvapila (mile) trvanlivost galusek Tufo XC2, to jsem od nich tak úplně nečekal.)

        0 0
        • Pablo  

          Najeto 2520km, vážím 80, foukám 2 bary, tlak kontroluji před úplně každou jízdou. Kola DT Swiss X1700 Spline 2. Jezdím převážně v Jizerkách, tj. šotolina, lesní cesty, hodně asfaltu, občas panelka. X-King 2,2" RaceSport jsem sundaval na 5k hlavně proto, že už hodně chcaly boky (jezdím bezduše), jinak na tom byl lépe i s dvojnásobným nájezdem než Scylla.

          Možná někdo řekne, že 2500km je ok, ale mně to v takto nenáročných podmínkách nepřijde. Kdybych měl měnit gumy každých 600–1000km, jak píše dole straky, tak to znamená každé 3–4 týdny. To se mi nelíbí jak ekologicky, tak ani ekonomicky, zase tak levná není (teď stojí 800 kus). Ale ok, chápu, že směs může být měkčí a může to být záměr pro lepší přilnavost, ale že guma popraská na boku po 3 měsících je prostě fail.

          0 0
          • orm  

            Popraskana guma je asi fail, mne se to zatim nestalo, ale to ze se mista rychle sjizdi, tak to je dan za top smes do terenu. Pokud chces delsi vydrz, kup si plast s horsi smesi, alespon do zadu, napr. u maxxisu 2c do zadu, 3c do predu. U continentalu obyc vs. black chilli smes. Pokud opravdu jezdis prevazne asfalt, tak mekou smes dozadu nedavej.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jezdím je přes 2 roky a takhle popraskaný jsem je ještě neměl. Jediný místo kde se rozjede po delším ježdění spoj je přesně uprostřed vzorku, ale po prvotním leknutí u první sady jsem si říkal, že to zkusím dojet a vydrželo to sjetí až skoro do hladka. Pak jsem to zkoušel v tom místě prorazit nožem a je to jen vrchní vrstva. Další vrstvy normálně drží dál a až mě překvapilo jakou silou jsem zabral a plášť odolával. Od té doby to neřeším. Zatím to po delší době udělaly všechny pláště (textra i bez) a všechny dojíždím skoro do hladka.

              Sjíždí se rychleji na asfaltu a když je přefoukaná, pak mizí středový nižší figury a není na předku moc na jistotu, takže pak ji dávám dozadu a předek novou. Po přechodu na bezduše a nižší tlak se sjíždí rovnoměrněji, ale uznávám, že ji asfalt žere slušně.

              To popraskání na bocích bych spíš přičetl špatnýmu skladování, ale neříkám, že to nemůže být výrobní vada.

              0 0
              • Jaarque  

                Tak, popraskání u scylly spolehlivě identifikuje skladový ležák…

                0 0
      •  

        recyklovaná guma je *******, vlastně celá scylla je *******, těžký,nedrž, nevydrží,velkej valivej odpor

        0 0
    • straky  

      Loňskou a letošní sezónu jsem jezdil Mitas Scylla bez textry verze tubeless, 29er, 2.25 šíře. Vzorek je rychlý, hůře drží protože je dezén nízky a jemný. Cca po 600 až 1000km zadní na výměnu, přední vydrží déle. Mám ještě Kratose, textra, tubeless na horší podmínky, ten je zatím ok. Reálná šíře je menší. Verze 2.25 je tak 2.1 v reálu, ale jsou lehké.

      Mitas Scylla

      • cena
      • váha (620g)
      • rychlý vzorek
      • rychlé opotřebení
      • úzké (to platí všeobecně)
      • v terénu hůře drží (lepší jsou Schwalbe RR či MAXXIS Ikon)

      Teď jezdím Ikony, které jsou těžké (720g), ale odolné a skvěle drží stop a jsou opravdu široké. Cena je srovnatelná, pokud nekoupíte verzi 3c.

      0 0
    • okam_z_brna  

      Nedávno jsem přešel ze Schwalbe RoR 29×2,25 (660g) vpředu a RaR 29×2,25 (620g) vzadu, oboje performance bez addixu, oboje bezduše na kombinaci Kratos a Scylla. Obě v top verzi s textrou a ve stejným rozměru. Pár postřehů:

      • Pocitově mi přijdou užší než Schwalbe, ale možná je to tím, že jsou nový a ještě nevytahaný. Když jsem to orientačně měřil šuplerou, tak výsledek byl menší o 2 mm než Schwalbe.
      • Váha na top závodní gumu tragická – Scylla 675g a Kratos 775g
      • Drží dobře, to se musí nechat. Ale jestli to zase není tím, že gumy předtím byly už dost sjetý. Bohužel/bohudík závody v bahně jsem ještě nejel.
      • Přijdou mi pocitově pomalejší, než předchozí kombinace. Jakou váhu na tom má fakt, že jsou to nový gumy a v součtu těžší o 170g oproti původní kombinaci se neodvažuji hádat.
      • Výdrž a defekty zatím nehodnotím, mám je cca 300 km.
      0 0
    • jesperx  

      Zdravím,

      dá se vůbec ještě někde sehnat verze Scylly bez Textry? Já s nimi byl vcelku spokojen – defektů minimálně , pravda, vzadu se poměrně rychlesjíždí, ale poměr cena/hmostnos­t/kvalita mi přišla výborná..

      0 0
      • Smazaný účet  

        Na některých eshopech jsou, ale rok výroby a stav po skladování bude asi minimálně loterie. Nevím, jestli vůbec typ bez textry ještě vyrábí, beru jen s textrou. Jakýsi čísla to na sobě kromě rozměrů má, ale jestli v tom je šifra roku výroby nevím. Na autech to má smysl (týden a rok výroby), tady jsem žádnej nenašel.

        0 0
        • jesperx  

          Já si je objednal , ještě jsem se ptal na eshopu, zda jsou bez Textry a potvrdili mi že ano…Ale stejně přišli s Textrou – zajímavé je, že jedna váží cca 620 g a druhá 680 g..wtf?:-))

          0 0
          • Smazaný účet  

            Moc nechápu proč se dožadovat něčeho horšího za stejnou cenu. Minimálně je výhoda verze textra, že neprosakuje bokem blíko, bočnici jsem nikdy neřízl na ani jedné verzi, tak tam nevím, ale to má být hlavní výhoda. Hmotnost je mi jedno, nevážím na kole nic, možná tak po zimě sebe, tam to bývá nejhorší :-)

            0 0
    • Hynas  

      Divné, divné, divné…

      Mám druhý pár scyll 29×2,25 textra a za celé dva roky při provozu na různých površích bez defektu, bez nutnosti častého dofukování, při skvělé adhezi vpředu i vzadu, naprosto bez problémů.

      0 0
      • RUSH  

        Mám teď scyllu 29×2,25 textra nově na zadním kole a tak můžu trošku poreferovat. Mám jí od poloviny července a najeto mám téměř 1 tis. km. Po prvním nasazení s mlíkem skoro měsíc trvalo, než se zatáhla a udržela tlak déle než 3 dny. (pokles ze 2 na 1,3 za 3 dny). Pak jsem měl defekt, který i když malý, mlíko nezalepilo, Pak se ukázalo proč, zhruba po měsíci a půl bylo mléko pryč, zbyly jen vyschlé zbytky. Po doplnění mlíka teď drží tlak velmi dobře, i vzorek je zatím ok.

        Co mě ale překvapilo, teď zase mlíko prolíná skrz běhoun, když kolo stojí v garáži (na zadním kole). At' ho tam zaparkuju jak chci, vždycky v místě styku gumy s podlahou je flek.Má někdo podobnou zkušenost?

        Celkově bych řekl, že příště se asi vrátím k Fast Trackům.

        0 0
        • mischak007  

          +1 potvrzuju se mliko jsem musel doplnovat minimalne kazde 2 mesice (CaffeLatex). Po cca 1000km raději budu měnit plášt, vzorek už je minimální, guma popraskaná. Ve předu jsem vozil Hyperion.

          Defekt jsem ale neměl žádný, ani problémy s prosakováním. Uvažuju že zkusím Continental CrossKing/RaceKing Protection (2018) kombo.

          0 0
        •  

          to jsou tzv. polodefekty, to já poznám, takový pokles nemají ani moje latexky za tři týdny

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Nelži, vozíš Tubolita a to není latex.

            0 0
            •  

              na dvou kolech mám ještě kvalitní latexky o kterých i mlok píše že se skoro vyrovnají ve val. odporu bezduším, nemusí se řešit páska,ráfky,plášť několik druhů mlík,polodefekty atd, stačí dvakrát týdně dva až tři fouky do každé, odvážnější foukají jednou týdně pět fouků

              0 0
        • Smazaný účet  

          Jaký mlíko – to je celkem důležitý (zatěsnění, defekt, prolínání přes běhoun), pak jak jsi to zatěsňoval – Jen jízdou? Poctivý rozlití k patkám nakláněním kola? Byl ten plášť rozdělanej minimálně týden před montáží z toho poskládanýho stavu, aby se narovnaly patky? Pokud to nebylo správně zatěsněný, logicky mlíko vyschlo. I když jsou ale 100% podmínky, tak je Caffelatex po 2 měsících nutný doplnit, když se hodně jezdí – něco pobere zatěsnění, něco defekty, zbytek asi vyschne. Výrobce udává 2–3 měsíce a mně se osvědčily ty 2, ale vyschlý mlíko poznám častější nutností dofukovat. Jinak drží tlak týden, po vyschnutí to padá rychleji.

          Je mi celkem jedno na čem jezdíš, ale s ničím co píšeš jsem se Scyllama (+Caffelatex) nesetkal, a to jsem jich měl už pěknou řádku. Teď poslední defekt jsem poznal jen tím, že se mi na plášti během jízdy držel kousek větve, pak odpadl a po viditelným vlhnutí pláště jsem pochopil, že to byl trn, tak jsem trn vytáhl a dalších pár km se na vlhký místo nabaloval prach, později se to nabalený ojelo a bylo po defektu (bez dofukování a jiných akcí s knotama atd.).

          0 0
          • RUSH  

            Tmel používám NoTubes. Na bezduších už jezdím hezkých pár let, začínal jsem na Maxxis, pak dlouho Specialized FF a teď jsem chtěl vyzkoušet českého výrobce. Všechno co zmiňuješ v prvním odstavci je samozřejmě možné.

            V tuto chvíli mě ale nejvíc zajímá to prolínání přes běhoun. Kolo parkuji v garáži, stojí na zadním kole, přední zaháknuto. Ať je natočení zadního kola jakékoli, vždycky se v místě dotyku se zemí objeví flek (jak na plášti, tak na podlaze). Tlak ale drží. Vzhledem k tomu. že flek se objeví vždy dole, nezávisle na natočení zadního kola, vylučuji mikrodefekt. Spíše to vypadá, že tmel steče dolů a tam prolíná.

            0 0
    • Smazaný účet  

      Po letošní sezoně na Scylách 29×2,25 textra pár dojmů:

      • před nasazením na ráfky byly cca měsíc rozbalený a „nafouklý“ na duších
      • nahození na bezduše bezproblémové, zaskočily hned, mlíko NoTubes Race
      • tlak držely výborně, během sezony jednou dolití tmelu
      • přední vydržela cca 2000km, vzorek vypadá ještě dobře, ale ztratila vlastnosti a klouže a ustřeluje
      • zadní sjetá po cca 1000km- 2×, vzorek pryč a už nedrží tlak, nebudu doplňovat tmel, půjde vyhodit.
      • gumy jsou velmi náhlé na správný tlak. Když jsou přefouklé odskakují, při moc malém tlaku plavou, tlak přední 1,6, zadní 1,8 (nevím na kolik přesně pumpa měří)
      • na běžné ježdění na maratony typu kolo o život ok, na náročnější terén typu Trilogy (hlavně přední guma) nebyla nic moc
      • na suchý rychlý povrch vhodné, bláto letos nebylo
      • znovu je už nekoupím, raději dopředu něco víc zubatého, možná nový continental cross king
      • ježděno na ht Trek Procaliber, jezdec72–75kg
      0 0
      • Smazaný účet  

        Souhlas se vším. Jen tlaky jezdím vyšší, ale možná mi taky jinak měří pumpa. Jestli nedrží tlak, spíš vyschl tmel, podle toho poznám, že už tam není a doplňuju, pak zas drží. Ale ty nájezdy celkem sedí, takže asi bude ve stavu na odpis.

        0 0
    • ScottAspect  

      Jsem nucen vytáhnout další téma z historie. Mám chvilku zmíněné pláště (dvě vyjížďky – asi 80km).

      Je tu někdo, kdo je jezdí? Vozil jsem před nimi RocketRony a u těhle mě překvapilo, že absolutně nedrží v zatáčkách. Na cestě ustřelují. Vletěl jsem do zatáčky, jak jsem měl u RR ve zvyku a málem jsem se zabil v lese o klády u cesty. V mokru zase kloužou. Vozím cca 2,5 baru. Vozím duše.

      Jsou hodně kulaté, tak nevím, jestli je to tím, že tam mám duše nebo jsem trefil špatné kousky… Je tu někdo s podobnou zkušeností?

      Už jsem je i nabízel v kšeftovacím vlákně. Stály mě 1,2k a čekal jsem, že budou 100× lepší, než nouzové SmartSamy, které vzorkem nijak nenadchnou, ale v zatáčkách byla jistota.

      0 0
      • hatchet  

        Měl jsem je – krátce – na RB, jako součást základního osazení. Zadek jakž takž, předek dost nejistý, šlo to hned dolů. Dneska vozím kombinaci Maxxis Ardent Race/ Crossmark sucho, Maxxis Forekaster/ Specialized Ground Control mokro nebo zimní období. tlak 2,2 max.

        0 0
        • ScottAspect  

          Díky za příspěvek. Souhlas, v zadu s optimálním tlakem, to jde. Předek hrůza děs.

          0 0
      • vpa007  

        Hele já je měl taky implicitně nasazený na RB, předělal jsem je na bezduše a fungovaly celkem ok, jen mi vpředu vadilo, že je to docela jemnej vzorek, tak jsem zkoušel Kratos, to zas bylo moc, nakonec jsem dal Onzu (ale to je jinej příběh). Scyllu jsem pak dojížděl na zadním kole přes letní sezónu a přišla mi celkem vpoho… možný ale je, že jsi byl zvyklej na měkkčí směsi a Scylla mi přijde tvrdší, tažke se míň „lepí“…

        0 0
        • ScottAspect  

          Já fakt nevím. Dal jsem na to SmartSamy a kromě jistoty v zatáčkách na nic vedení. Na silnici také v celku bída. Zajímavé by teď mohly být RapidRoby, protože podědily vzorek RacingRalphu.

          Zkusím ještě menší tlak, ale nevím, jestli si fakt pomůžu. Jsou podle mě moc zakulacené, kdežto Schwalbe RR, SS, RRb spíše hranaté.

          0 0
      • JFtryall  

        A ktera guma na 2,5 drzi? :-) Mozna DH Maxxis Maxxgrip. Scylla neni spatna pneu, ale je prumerna uplne ve vsem, grip, odolnost i valivy odpor.

        0 0
    • mr.nikdo  

      Jsem se chtel zeptat, jak se od roku 2010 zmenila vydrz. A vidim, ze je to porad guma nevhodna na drbani zad :D

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        guma nevhodna na drbani zad

        Jó. když někomu ze zad trčí sbírka zalomených ratišť, šípů a čepelí …

        0 0
        • mr.nikdo  

          To vis. Zivot je tezky :).

          Ale gumu menit po 1000 km fakt nemam zajem :)

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Jako … asi jsem se svým použitím trefil do záměru tvůrce. Opět nazuji bezduše Scylly, budu měnit po cca 2.500 km, pro naprostou sjetost. Jak bylo pořád sucho, tak jsem nějak víc vzorku nepotřeboval, ale teď už je to opravdu za limitem.

            0 0
            • ScottAspect  

              Opět Scylly. Dá se na tom zatáčet? Co tlaky?

              Já furt nevím, co s nimi, jestli nechat a laborovat nebo dojezdit. Mám to tak jenom já u svých kousků nebo jsou skutečně hodně kulaté?

              0 0
              • ˘Ö˘ Krab  

                Ano, jsou takové pěkně baňaté, zvlášť na mých úzkých ráfcích. Tlaky na mých cca 92 kg: na 3 bar už to je strašný kostitřas, při 1,5 bar se to se mnou začíná nepříjemně houpat. Cokoliv mezi tím, podle použití a povrchu, většinou 2–2,2. Jak jezdím dolů občas po cestách z nesoudržného rozrytého štěrku, tak mám vyzkoušeno, že malé tlaky mi tam nevyhovují, optimum vidím pro sebe mezi 2,2–2,4, byly-li to Cimrmanovy boty.

                Zatáčet nevím, nezkoušel jsem. :-)

                0 0
              • Smazaný účet  

                Jezdím je už celkem dlouho. Zatáčet se dá, ale musíš s ohledem na vzorek přizpůsobit rychlost svým schopnostem a plášťům, stačí se na to podívat. Nevím kolik vážíš, ale podle mě to máš přefoukaný, pak nedrží už vůbec, protože nezaberou ty vyšší figury na krajích. Tlaky jezdím při 80 kg (ráfek jen 19 mm vnitřní šířka, bezduše) předek něco málo přes 20 PSI a zadek 30 PSI (i to tu někdo vezme jako přefoukaný). Uznávám, že po odježdění na Vittoria Barzo podzim – zima už jsem na jaro zpět přezul Scyllu jen dozadu a předek nechal tu Barzo. Na léto dám ale Scyllu zas i na předek. Do sucha mi ty pláště sedí a pršet asi už nikdy v ČR nebude :-) Co se týká sjíždění, tak to je asi jejich největší slabina, ale víc než 700 Kč jsem za ně nikdy nedal, takže za tu cenu je mi to celkem jedno, a dojíždím vzadu skoro do hladka. Předek dávám nový.

                0 0
                • kucka7  

                  S ohledem na to že to čtu až teď, kdy jsem ze sklepa čerpal vodu. Je zmínka o nepršení namístě :))))(

                  0 0
            • mr.nikdo  

              A to je ono. Po 2,5 davam pryc normalne sjete Ikony – cti sjete po signalizaci v te 1/2 ci cem.

              Scylla byla po 1000 za pulkou a nedrzela.

              0 0
    • ScottAspect  

      Měl jste někdo problém s defekty u těhle plášťů?

      Zadní mam jak víno a přední hází jako sviň. Ráfky byly na docentru, úplně 100% rovné nejsou, tedy drobná, téměř nepatrná výchylka tam je – neodhadnu mez tolerance, kolik je v ještě v pohodě, ale přední hází tak 1–2mm. Plášť ale litá tak 0,5cm a to rafkem být nemůže. Nikdy jsem ho nepichl ještě. Akorát posledně, když jsem je zouval, tak jsem je pak obrátil naruby a vymyl zevnitř, tak že by tím to bylo?

      0 0
      • Esi  

        A nejsou jen blbě nahozené? U předního Ikona musím vždycky nafoukat tak 4,5 – 5 atm než zaskočí, jinak hazí jako prase, potom upustim na provozní tlak a pohoda

        0 0
        • ScottAspect  

          Take možnost. Mel jsem tam 3,5 atm. Zadní zapadl v pohodě, jestli je to tím. Jeste to projedu. Snad není 2× přetočený, ale předpokládám, ze u kevlaru je to jedno, ne?

          0 0
          • Esi  

            Hlavně pokud tam dáš nějaký šílený tlak tak opatrně s tím projížděním ať ti nerupne ráfek, já jen nafoukam a po zaskočení upustim, ale nejezdím na tom

            0 0
            • LM  

              Radši bych použil mýdlovou vodu ať to tam pěkně sklouzne a mnohem menší tlak :-)

              0 0
            • ScottAspect  

              To je jasný :D Dělám to stejně. 5 baru bych se už bal, tak tam dám horní limit. Pravda ale je, ze mi pumpa přeměřuje o 0,6 baru a když jsem do BlackJacku cpal v dobré víře 4 bary, tak tam bylo oněch 4,6.

              Ráfek snad něco zkousne, ne? Mam Hurry od RMX, tak ty 4 atmy mu dám pápnout ;)

              0 0
              • Esi  

                Nebo to trochu namaž mydlovou vodou jak je výše, když ty pláště nehazely tak není důvod aby začaly pokud na nich není nějaká boule

                0 0
                • ScottAspect  

                  Nechce se mi to zase sundavat, zkusím tlak a kdyžtak to mak namydlim. Boule tam snad není a nevím, jak by se udělala, zase tak drasticky nejezdím.

                  0 0
    • Smazaný účet  

      Borci, kolik kilometrů vám vydrží nýnější model? A na jakém jezdíte povrchu? Aspoň 2500km převážně po pevném povrchu udělají, ne? Za tu cenu …

      0 0
      • ScottAspect  

        Určitě jsem na něm udělal 1500, ale ubývá fakt bleskově rychle (70/30 terén/asfalt). Ono už od novoty na něm není extra materiálu. Na předku mám nějaké defekty, ale furt je na tom lépe, než RoR.

        Jinak mě osobně docela zklamal. Na asfalt je to jedno, ale v terénu nedrží. I RaR je na tom lépe. Snad jen jeho velmi solidní hmotnost pokládám za velké plus vzhledem k ceně.

        0 0
        • Esi  

          Tak scyla na předek je sebevražda, ta patří jen na zadek.

          0 0
          • ScottAspect  

            No mě po pravdě moc nedává smysl ani vzadu. Dělá na mě dojem více krosového pláště, než XC. Sháněl jsem tehdy narychlo a chtěl zkusit, co v nich je.

            0 0
            • Esi  

              Tak je to rychlá guma na suchý povrch. Já je jezdil před pár lety a bez problémů, kamarád měl vzadu teď novou scylu na Šumavě kde na Javornických okruzích to bylo celkem bahno a neměl problém, je to i dost o tlaku. Já mám teď vzadu race King, už je dost oholený, ale problém s tím že by to do kopce klouzalo nemám, spíš se blíží doba když začne být náchylný na defekty přece jen má za sebou 4000km tak se chystám že vyzkouším novou scylu, vodu mám teď Kratos najeto cca 600km a super, na XC plášť se i slušně čistí od bláta, vzadu by byl asi hodně pomalý

              0 0
              • Smazaný účet  

                4000km na zadním plášti? Ten už musí vypadat jako silniční :-)

                0 0
                • Esi  

                  Překvapivě ne, prostřední figury mají tak 2–3 mm. Docela mě to překvapilo mám 100kg, ale je teda fakt že silnice je z toho tak 20% tak možná na hlíně ubývá méně

                  0 0
                  • Esi  

                    Tady je to trochu vidět, nejlepší už má za sebou, ale zase tak hrozně to ještě není

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Takový plášť bych dávno vyhodil. To mi neříkej, že to ve výjezdu na hlíně nehrabe …

                      0 0
                      • Esi  

                        Nehrabe, vzadu tlak 1,9 a úplně v pohodě. Je teda všude sucho u nás je to převážně na písku, nějaký vlhký jíl by bylo něco jiného

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          S racekingem vzadu jsem teda moc dobrou zkušenost neudělal. Podle mě je to takový pseudoterénní plášť vhodný tak akorát na cyklostezku nebo suchý tvrdý podklad. Jak je ve stoupání trochu blátíčka, mokrého listí nebo trávy, ztrácí absolutně trakci. Moc se mi neosvědčil ani X King.

                          Teď na mtb už jiného než Mountain King Protection 2,2 nevozím. Mám je vpředu i vzadu s jsem naprosto spokojen.

                          0 0
                          • ScottAspect  

                            X-King se neosvědčil vzadu nebo předu?

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Vzadu, ale když jsem teď bral MK, vzal jsem rovnou dva a nazul je na oba ráfky. X King vyčištěné od mlíka visí v garáži jako záloha.

                              MK jsem měl i na 27,5 s pevnou vidli, taky vpředu i vzadu k tomu plášti jsem prostě získal důvěru.

                              Scylly jsem dřív vozil taky, ale po půlce sezony bylo po vzorku, navíc povrch pláštů byl styřený, jako by ty pláště měly 10 let.

                              0 0
                              • ScottAspect  

                                Je to hodně o stylu a prostředí ježdění. Mě stačí na XC drobnější vzorek a fakt se na tu kombinaci těším.

                                Nebyly to ležáky? Já je mám přes rok (v zimě jsem je nejezdil), ale až na masivní úbytek vzorku se guma zdá být v pohodě.

                                0 0
                          • aristo  

                            Teď jsem týden, jak pršelo, jezdil s RK (vpředu i vzadu) po lesích v bahně a až sem byl překvapenej jak bahno dával. Jediný problém sem měl s mokrými kořeny…

                            0 0
                            • ScottAspect  

                              Na extrém to není, ale na normální smíšené ježdění stačí. Všiml jsem si, že dělají obecně dost úzké. Budu brát min 2,3".

                              0 0
                          • Smazaný účet  

                            Výrobce uvádí toto, takže proč to kupuješ do mokra nelze pochopit. Tvoje kritika je neopodstatněná …

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Nekupuji pláště do sucha a do mokrá zvlášť. Jak plášť nahodím, chci jezdit vše. Ten RK jsem dával na kolo v době, kdy jsem poslal silničku do světa a komponenty nové ještě ležely v garáži.

                              Chtěl jsem v tomto mezidobí nějaký univerzálnější plášť, který by zvládl terén i asfalt. No v tom terénu se mi moc neosvědčil.

                              0 0
                  • team_daddy  

                    Novej Race King má střední figury 2,5mm (osobně změřeno), takže po 4000km už to 2–3 nebude.

                    0 0
                    • Esi  

                      Ok nikdy jsem to neměřil, byl to hrubý odhad, tak to bude lehce přes 1mm každopádně to zatím do kopce neklouže a nemám defekty, tak že tam ještě chvíli zůstane. Ty km sedí teď je to podle mých záznamů 4050km

                      0 0
                      • team_daddy  

                        Když jsem sundával RK zezadu po 2200km, tak měly figury 1,8mm.

                        0 0
                        • Esi  

                          Já to vyhodím jak začnou defekty a nebo hrabání do kopce, tak že spíš ty defekty, jezdím celkem nízký tlak, tak že hrabat to asi nebude, teda v blátě jo ale to by bylo stejné u nového

                          0 0
                          • team_daddy  

                            Já ho dával pryč, kvůli tomuto mému faux paus:

                            https://www.bike-forum.cz/…-performance

                            Jízdní vlastnosti byly pořád cajk. Defekty žádný, vzorek dostatečnej.

                            0 0
                            • Esi  

                              Já měl za ty 4 000km defekt jeden a to tam byl z boku mimo vzorek trn jako kráva. Ještě to tam asi nechám přes léto když bude sucho to je tak 1500km a potom už to asi bude na výměnu :-) tak jak ty po 2200km zrušil kamarád plášť na Šumavě, měl na něm 200km, ale z něj koukali nitě, tak že tam to bylo bez debat na vyhození

                              Edit: já koukal jen na fotku a myslel že je to říznuté, po složení to je teda mazec

                              0 0
                              • team_daddy  

                                Ono to bylo složení a narvání do těsného pytlíku, takže tam bylo jakoby násilí z mojí strany.

                                0 0
                                • Esi  

                                  Já jeté pláště mám v garáži pověšené, vždycky nechávám tak 1–2 kusy, kdybych říznul tak abych nemusel v sezoně čekat na nový, jinak na moje ježdění jezdím celou sezónu stejné obutí, podle počasí nepřezouvám

                                  0 0
              • ScottAspect  

                No já nevím, ani na suchu mě moc nepřesvědčily. Zatím pro mě nejhorší volba. Příště dám ozkoušený Race King dozadu a dopředu X-King a myslím, že to bude přesně to ono. Uvidím :)

                0 0
                • matbiker  

                  Já jsem na nich nebyl schopný jezdit snad ani po asfaltu. Za mě taky nejhorší gumy co jsem kdy měl. To už Skeletony byly lepší. Za mě teda.

                  0 0
                  • ScottAspect  

                    Jako souhlas. I na asfaltu jsou na nic…

                    Na jednom kole mám takového pseudoslicka od Michelin a přijde mi, že má stejné vlastnosti :D

                    Ale vypadají hezky, tak jako závodně, jak mají tolik popisků a všelijakých ikonek na bočnici :))

                    0 0
    • Kakobot  

      Ahoj, dovolím se podělit se svou zkušeností s Mitasem.

      Tak jsem rok 2021 odjezdil na kombinaci Mitas Kratos 29×2,25" Textra na předním kole a Mitas Scylla 29×2,25" Textra na zadním kole, oba pláště s kevlarovou patkou. Nejdříve ke Kratosu, plášť dobře držel na kamenech, na měkkém podkladě a i s hrubším blátem si dokázal poradit. Snad jen na silnici je trochu hlučnější, ale to je maličkost. Za celou sezonu jsem na něm neměl jediný defekt s nájezdem cca 2500 km si udržel docela obstojně i vzorek. Scylla to je ovšem úplně jiná kapitola, na suchém tvrdém podkladě a asfaltu docela obstojný výkon, ale jakmile přišel náročnější terén a nedejbože po dešti, tak to absolutně selhávala. Co se týče nájezdu tak cca po 1000 km výměna, velmi rychle se sjížděli, ale bez defektu taky.

      Závěrem mohu doporučit Kratose na předek, na zadním kole s ním nemám zkušenost a Scyllu tak tu už nikdy nikam. A ještě největší výtka je šířka obou plášťů která reálně není 2,25", ale spíš tak 2,10" (na ráfcích s vnitřní šířkou 25 mm), takže docela překvapení při srovnání například s Racing Ralphy.

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.