• Ivoch

    No nevím. Dát za Meridu kolo 226 000,– to je toršku příliš. Je to vůbec za ty prachy prodejné podle vás? www.merida-bike.cz/clanek/480

    Anketa: Je prodejná Merida za 226 000,-

    Ano
    19x
    38%
    Ne
    29x
    58%
    2x
    4%
    0 0
    • Blade  

      No, ta za těch 90 už vypadá docela dobře..

      0 0
      • Ivoch  

        No za 90 ale na XT. To je šlupka. A za pár let to kolo je morálně zastaralý. Ale dát 226? To je mi panečku šleha!

        0 0
        • zichis  

          Imho se do nabídky dal jeden kousek s nadsazenou cenou 226 jenom pro­to, aby se líp prodával ten za 90 ;-)

          0 0
          • zichis  

            jo a ještě jsem chtěl poznamenat, že kupovat za takový love kolo hotový je naprostá kokotina. drahý obleky si taky nebudete brát z výlohy, ale půjdete za krejčím, aby vám ho ušil na míru.

            0 0
      • Blade  

        Tím chci říct, že přihozením 130tisíc nezískám co do funkčnosti nic lepšího. Jen si můžu hřát ego, že mám něco top. Kilo dolů je sice hezká věc, ale za ty prachy to nestojí.

        0 0
      • Krys  

        Zbláznil si sa? Veď tomá 10 kíl preboha! ;)

        0 0
    • dancing dog  

      Ne, teda spíš ne. Já bych si za ty prachy koupil nějakou dobrou ojetinu, nebo bych projel svět… A myslím, že todle může dát za kolo, tak zvolí jinou značku, už jen proto, že kdo si to může dovolit a dovolí, bude tak trošku snob, takže by šel spíš třeba do rocky mountain…

      ale kolo je to hezký .-)

      0 0
      • Ivoch  

        Já bych taky řekl, že jsou za ty prachy „věhlasnější“ značky. Ovšem někdo může machrovat s celopérem a 9kg. To radši nebudu jíst a zhubnu 3 kg a ušetřím kopu peněz :-D

        0 0
        • dancing dog  

          Jéé, kdybych si tak mohl vybrat, tak zhubnu 20–30kg a klidně pak jezdím na kole, co váží 20kg… :-)

          0 0
          • Zerocool  

            jo, ale je rozdíl zhubnout 20–30 kilo a jezdit na kole, co váží 20 kilo anebo zhubnout 20–30 kilo a jezdit na kole, co váží 9 kilo. Pokud dobře počítám, tak vidím pořád rozdíl 11 kilo a ten nesmažeš, i kdyby jsi zhubnul na 0 kilo, prostě ušetřená kila no kole se nedají srovnávat s ušetřenýma kilama váhy jezdce…

            0 0
            • BB  

              to často slyším a docela by mě zajímalo proč. Já si myslím, že kilo okolo břicha je to samé jako kilo na rámu, obojí musím táhnout do kopce. Spíše mi připadá efektivnější schodit to kilo v okolí břicha, protože při tom schazování pravděpodobně získám i kondičku ? Co na to odborníci.

              0 0
              • Zerocool  

                to samozřejmě souhlasí, ale pořád máš o kilo víc, než ten, který taktéž shodí kilo špeku na břiše a ještě má o kilo lehčí stroj, kapito???

                0 0
                • BB  

                  tak tos mě uklidnil, jezdím s lidma, kteří určitě neshodí ani kilo, takže tu Meridu kupovat nemusím, tiše si přes zimu shodím pár kil a 226 KKč si užiju jinak

                  0 0
              • dieegoo  

                Nejsem odborník, ale někde sem slyšel, že abys docílil stejného efektu, jako je –1kg u kola, tak bys musel zhubnout 9kg ze své váhy.

                0 0
                • Ivoch  

                  No já myslím, že 1kg je pořád 1kg. A je jedno, jestli je člověk lehčí o 1kg na kole, nebo na své hmotnosti. Poznat by to bylo třeba na rotujících součástkách, ale jestli rám váží o 1kg víc a já zhubnu o 1kg, tak je to fuk.

                  0 0
                  • dieegoo  

                    Myslim, že ne.. Představ si, že máš 50kg a kolo 10kg. Bude druhej člověk, co má 100kg a stejně těžký kolo. Aby se vaše „výkonnost“ vyrovnala, myslíš, že by bylo adekvátní, abys měl 60kg vážící kolo? Zkus šlapat na babetě a uvidíš, že to uplná blbost není.

                    0 0
                    • Jenda  

                      no to neni uplne vhodnej priklad, nicmene pokud dotycny 50 kg jedinec bude mit stejny w/kg pro celou soupravu tak na tom budou skutecne velmi srovnatelne. ale popravde metrakovy chlap s 50 kg sadla se na kolo ani neposklada takze ten 50 kg by mu ujel i na 60kg kole:-)

                      0 0
                      • dancing dog  

                        No, snad bych si jen přisadil, že na mym metráku rozhodně se nepodílí z 50% sádlo…sou i těžcí, co maj nějakej ten sval..a nějaký to sádlo k tomu teda žel taky .-)

                        0 0
                      • dieegoo  

                        No zkus si dát na záda naloženou krosnu a projet se na svým kole a pak si fakt sedni na tu babetu a uvidíš, že to rozdíl bude :)

                        0 0
                      • Hurka  

                        tak teď jsi urazil mých 100kg živé váhy! nemůžeš tvrdit, že 100kg chlap má oproti 50kg vižlíkovi jenom 50kg sádla navíc.

                        0 0
                        • Jenda  

                          ale ja prave ze nikoho neurazim ale uvadim nesmyslnost toho srovnani – prave proto ze metrakovej chlap kterej aspon trochu sportuje bude mit vic sily nez 50 kg komar. V absolutni hodnote velmi pravdepodobne bude mit lepsi waty ale bohuzel w/kg byvaji lepsi u tech komaru takze nam tezsim vzdycky do kopce natrhnou prdel. Nicmene po rovine a jeste proti vetru zase v pohode ukazeme zada my jim. BTW obcas kdyz me tihle komari ukazujou zada v kopcich rikam si biolit na ne parchanty:-)

                          0 0
                    • Ivoch  

                      Ale já nemyslím porovnávat výkonost s někým jiným. Myslím tím to, že pokud budu vážit dejme tomu 80kg a kolo bude mít 15kg, tak se mi pojede při hmotnosti 85kg na 10kg kole úplně stejně, jako když budu mít těch 80kg a kolo 15kg. Jak říkám – rozdíl se pozná pouze na rotujících součástkách. Tam má smysl úspora hmotnosti.

                      0 0
                      • Zerocool  

                        Úspora hmotnosti má smysl všude. Na rotujících dílech o něco více. Tím co píšeš chceš tvrdit, že je to samé mít např. 10kg stroj ve spojení s 2kg kolama a 15kg stroj ve spojení s 1,4kg kolama???? Jde to ruku v ruce jedno bez druhého nemá smysl…

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        To tak ale úplně není. Jak už tu bylo v historii mnohokrát zmíněno, tak je sakra rozdíl, jestli vezeš např. 1,5l piti v camelu nebo ve flaškách. Vliv rozložení hmotnosti není pouze na výkon, ale hlavně na ovladatelnost kola v terénu. Pokud to bude případ, co uvádíš ty, tak k tomu navíc ještě přibude to, že s klesající váhou vždy jezdce vždy aspoň nepatrně klesá síla.

                        0 0
                        • Zerocool  

                          musíš shazovat špeky a ne svaly, potom W/kg rostou

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Nikdo netvrdí, že W/kg neporoste, to určitě ano. Jenže kilogramy neubudou, když budou navíc na kole. Já jen řikám, že W/kg nerostou dostatečně rychle na to, aby to při stejné váze součtu jezdce + kolo stačilo.

                            0 0
                        • Ivoch  

                          No jo – je to taky o těžišti.

                          0 0
                        • esorimmer  

                          A co je teda lepsi?

                          Krom toho, ze nemam rad bagl na zadech (protoze se tam tak ruzne mlati nebo protoze se pod nim zbytecne potim), tak prece tech 1.5kg u ramen mi posune teziste vejs.

                          Naopak 1.5kg (spis 1kg, vetsi flasky se moc nevozej, mi prijde)ze by nemelo mit az takovej vliv na ovladatelnost kola – rozhodne ne takovej jako celkova stavba. Plus teziste se posune jeste niz, nez by bylo…

                          0 0
            • dancing dog  

              Já to myslel hlavně tak, že bych rád zhubnul… nehodnotím jen své pozemské bytí podle hodnoty váha „jezdec+kolo“ / zřejmě narozdíl od jiných / a myslím, že je prostě celkově lepší mít kil 80 než 100. Kdyby mi prostě nějakej čaroděj řekl- „mávnu kouzelnou hůlkou a hned budeš o 20 kg lehčí, ale za to musíš jezdit na kole 20kg těžkym..“ tak to prostě beru :-)

              a nepřej si číst, co si myslím o extrémním honění gramů…

              0 0
              • Zerocool  

                a říkám snad někde, že zhubnout je špatné? o honění gramů piš co uznáš za vhodné, když koukneš do mého profilu, tak zjistíš, že to taky nehrotím. Tož tak asi.

                0 0
                • dancing dog  

                  já neříkám, že říkáš..ani že zrovna Ty honíš gramy..jen že z mýho pohledu mě mnohem víc zajímá moje váha, než váha kola..je mi jasný, že kdybych měl 70kg jako před lety, tak to asi vidím jinak.. Peace

                  0 0
    • Daf  

      Ten ram bude spicka, stoji 60000Kc. Akorat nechapu jak muze to vsechno ostatni vybaveni dat dohromady tech zbyvajicich 166000Kc. Podle me by se to kolo dalo poskladat o dost levneji.

      0 0
    • Zerocool  

      Ten TEAM a 5000 vypadají brutálně, fully moc nemusím, ale do toho bych i šel:)

      0 0
    • Ivoch  

      A jen tak mimo – kolik se takových kol může u nás teoreticky prodat? Já bych tipnul tak do 5 kusů. Maximálně. Spíš tak 3 kusy.

      0 0
      • Honza729  

        Tak ono je to v realu tak, jako s kazdym exkluzivnim zbozim: Vysoka cena vyjadruje exkluzivitu, vyjimecnost, ovsem realne se to kolo proda samozrejme se slevou, nekomu znamemu napriklad ze sponzorske firmy, apod.

        0 0
    • Zdenda CUBE  

      Vlastní zkušenosti z kšeftu mi říkají, že to nebude kolo na masový prodej, ale určitě se něco prodá. Jak se říká „každé zboží má svého kupce“. Když jsou lidi schopní koupit plnící pero za 1,5 mil. a hodinky za 10–50mil tak kolo za 226 tis. je sranda. A snobáků je v této zemi víc než dost.

      0 0
      • Ivoch  

        No jasně. Ale pero za 1,5mil je značka. neříkám, že Merida není značka, ale jsou zde i „prestižnější“ značky.

        0 0
    • treatt  

      Muj skromny nazor – tohle neni kolo urcene „k prodeji“. Lepe receno k tomu, aby se prodavalo a tim delalo zisky. Ty Merida dela jinde. Timhle chce ukazat, ze umi postavit spickove kolo, extra tridu a zlepsit tim vnimani znacky. Tohle neni zbozi k prodeji, ale marketing…

      0 0
      • Zerocool  

        uvedená cena = možnost koupě

        0 0
      • Honza729  

        Presne tak.

        0 0
      • Ivoch  

        No nevím. Přijde mi to, jako kdyby nějaká Japonská automobilka vyrobila luxusní limuzínu a vybavila ji vším možným, ale jen o trošku lepším, než mají velké Evropské limuzíny (BMW, Mercedes, Audi) a nasadila stejně vysokou cenu, jako Evropské vozy. Fajnšmekr si spíš koupí prestižnější Evropský auto, než Japonce. Tak to vidím já.

        0 0
        • Honza729  

          To vysvetluje enormni obchodni uspech Lexusu, ze :-)

          0 0
          • Zerocool  

            no lexus má navíc sériově dodávaný Hybrid Drive, nevím jak je na tom BMW, Mercedes nebo Audi?? Lexus není ten nejlepší příklad…

            0 0
            • Honza729  

              Lexus je PRAVE ten spravny priklad. Precti si, na co reaguju jeste jednou…

              0 0
              • Zerocool  

                tak to jsme na prosto ve shodě, sorry přehlídl jsem smějící se hlavu.

                0 0
          • Ivoch  

            A kolik se jich prodalo vzhledem k BMW, Mercedes a Audinám?

            0 0
            • pepek  

              Mraky, ale v Americe. Když začali s „kopií“ Mercedesu (za poloviční cenu) asi před 15 lety, tak amíci rádi oželeli značku a kupovali jak vzteklí.

              0 0
        • coffield  

          Lexus začal dělat hybridy, čímž se dostává do jiné kategorie… má šanci.

          Ale jinak moje slova. A proto bych za ty prachy šel do Sparka www.cykloexpert.cz/…ark-ltd-2008

          0 0
    • Ivoch  

      Tak mi to nedalo a na Ebay jsem spočítal nákup komponentů na to nejvyšší kolo, co stojí u nás 226 000,–. Když odečtu cenu rámu, tak mi zbývá 166 000,–Kč. Mně na Ebay za nové komponenty vyšla finální částka 3800,– USD. To je při dnešním kurzu nejakých 70 000,–Kč. Takže asi tak :-D Pekelně předražený!!!!

      0 0
      • Krys  

        Napíš do Meridy, nech začnú nakupovať komponenty na eBay, že by im potom klesli výrobné náklady a zarobili by na tom ešte viac. ;)

        0 0
        • Ivoch  

          Myslím, že to Merdia kupuje ještě za nižší ceny, než na Ebay. Tím jsem chtěl jen demonstrovat přemrštěnou, nadhodnocenou, neodpovídající ce­nu.

          0 0
          • Zdenda CUBE  

            To je ale u všech, vždy nasadí cenu a po roce se to prodává za půlku a ještě na tom krutě vydělávají. Nechtějte raději znát zkutečné výrobní náklady jednotlivých kol a komponentů.

            0 0
            • Krys  

              Oni na tom vydělají? To sú teda fakt svine. Myslel som si, že to predajú pod výrobné náklady a požiadajú o dotáciu. ;)

              0 0
              • Jenda  

                to by nesmeli ty kola vyrabet ale museli by je pestovat v nejakem JZD nejlepe ve Francii nebo Polsku:-)

                0 0
          • chodec  

            Copak to nechápeš. Meridě se podařil postavit unikátní kousek a bojí, se že se jim to nepovede zopakovat, tak nasadili nesmyslnou cenu, aby to nikdo nekoupil. ;-)))

            Obecně jakákoliv cena nad řekněme nějakých 120–130 je přetažená pokud kalkuluješ z pohledu vstupních nákladů i s nějakou slušnou marží, a to i když si vymyslíš nej-nej komponenty. Cokoliv navíc už se připlací víc za exklusivitu a unikátnost kola/značky než za lepší parametry a součástky. Zákon nabídky a poptávky.

            0 0
            • Ivoch  

              No jo. Mám Meridy kola. Jsou dobrý. Ale Merida není prostě exkluzivní značka, aby si mohla dovolit to takhle „osolit“.

              0 0
              • Jarda  

                Tak se z ni exkluzivni znacka treba stane.

                0 0
              • chodec  

                Věřím, že Merida se nesnaží změnit prodejní strategii a začít prodávat předražená kola – bylo by to jak píšeš celkem krátkozraké v jejich pozici.

                Ale už to tady padlo – IMHO opravdu nemají moc zájem na tom tohle nějak moc prodávat. Ta nabídka jen říká my to také umíme udělat.

                Pokud jde o prodej, tak myslím, že jejich přístup je asi takový – nasadíme cenu takovou, aby kolo hlavně dlouho budilo pozornost, no a když si to někdo za tuhle cenu koupí, tak taky dobře. Obecně pro masové značky je dost náročné prodávat zároveň malosériové až exkluzivní kousky, nemají na to moc zaběhnuté mechanismy, tak se ani nijak moc nesnaží to podporovat cenově.

                0 0
      • petebike  

        by me zajimalo za kolik si sehnal ty kola ? MOC pro CR je 68 tis… a navic jsou zatim jen prototipy, sam sem je na e-bay vubec nenasel…

        0 0
    • martt  

      Mozno je ten bicykel uplne na prd. Cenu nasadili tak vysoko aby si ho nikto nekupil a neopakovalo sa fiasko ako s Meridou Magnesium alebo predtym s Titanalom.

      0 0
      • Vilém  

        …nebo termoplastem, nebo prvnima XC missionama:)

        0 0
      • djano  

        Titanal a Merida ? To pouzival napr. Hagan, o Meride neviem. A fiasko ? Zliatina Al, kde bolo titanu asi ako alkoholu v krvi abstinenta, tak to nebol ziadny zazrak.

        0 0
        • martt  

          Pamatam si, ze ca pred desiatimi rokmi bol nemeckom casopise Bike clanok co sa volal Titanal-Skandal. Takze niekto to pouzival aj na bicykle. Hagan na lyze…

          Ine som chcel. Ak chces o nejakom imidzovom vyrobku tvrdit aky je dokonaly, tak treba nasadit uplne nerealnu cenu.

          Lebo co sa nepouziva sa ani nepokazi.

          Predstav si, ze si take nieco kupis. Najprv na to rok setris a potom to zlomis na prvych pretekoch. To by nebola ta prava reklama.

          0 0
          • djano  

            Hagan na bicykle (ci na lyze, neviem, ale tak pruzny asi nebol). Sused mal taky ram (Hagan titanal), po case praskol, dal to zavarit vo VUZ a jazdil dalej. Podla toho co som niekde cital, prestali sa robit trubky z tohoto materialu a vyrabali sa iba plechy.

            0 0
            • náčelník  

              Titanal je opravdu hliníková slitina s minimem titanu. Pokud mě paměť neplete, tak z titanalu nelze táhnout bezešvé trubky – musí se stočit kus plechu a podélně svařit. Titanal ale vyniká vysokou tvarovou pamětí – trubka měla tendenci se rozvinout, ve sváru vznikalo velké pnutí a trubky podélně praskaly. V tom asi spočíval ten skandál – večer jsi zaparkoval kolo do garáže a ráno z něj byla hromada plechových pásků :)

              0 0
    • navikin  

      Merida je za ty prachy stejně dobře prodejná jako TOP kolo jakýkoliv jiný světový značky za ty samý prachy. Stejná užitná hodnota, stejná cena, stejně kvalitní rámařská firma (jen na B-F se traduje že je horší).

      0 0
      • Ivoch  

        Ale přiznejme si, že člověk, co si koupí kolo za víc než 200 000 si vybere „značku“. Je to člověk, který chce vynikat. Takže Merida může být stejně kvalitní jako ostatní. Ale u tak drahýho kola jde v první řadě o prestiž. A trvám si na tom, že Merida tu prestiž prostě nemá, aby mohla nasadit takovou cenu, byť je to velice kvalitní firma a dělá dobrá kola. je to pořád „jenom“ japonská Merida.

        0 0
        • djano  

          Merida je Taiwan, nie Japan.

          0 0
          • Ivoch  

            Dík za opravu :-D Prostě Dálný východ a naši žlutí malí kamarádi :-D

            0 0
            • navikin  

              Nevím co to pořád jitříš. Jezdíš na těch kolech ty, zřejmě ti vyhovují. Jezdí na nich ve svěťáku fůra lidí ze špičky a taky na nich vyhrávají. Merida dělá dělá dost kol na to aby byla v podvědomí. A jestli ti lidi z Asie (jedno jestli z Japonska, nebo Tajwanu) připadaj méněcení tak to promiň

              0 0
              • djano  

                On to tak negativne asi nemyslel. Ja som mal doteraz vsetky MTB ramy okrem prveho (Olpran) s nalepkou Made in Taiwan a nemozem na ne povedat nic zleho. Jeden z nich bola aj Merida.

                0 0
        • pepino  

          Ale ten, kdo nečte B-F, to neví :-) A pak se mu na ní, proboha, může i dobře jezdit :-)

          0 0
        • Pebe  

          cena je imho přetažená proto, že je to kolo speciálně vyvinutý pro Merida team na OH v Pekingu 2008. zatim dali vysokou cenu, aby to nebyla taková masovka, až Hermida, Naef nebo Dahle vyhrajou OH, slevěj 50%, napíšou zlevnili jsme kolo vítězů OH o 50% a sklady budou hned prázdný :-))

          0 0
          • Smazaný účet  

            tyjo to nemůžeš, takhle tady odhalovat jejich marketingový strategie…někdo by tomu mohl porozumnět!

            0 0
    • jonys  

      9kg???Tak těžká kráva??? www.bikemagic.com/…5729/v/1/sp/ :-))

      0 0
    • Oakey  

      To se asi u Meridy posrali v kině pánové. Je sice pravda, že jejich karbonový kola sou na špici, ale taková prachy za něco, co neni nijak vyjímečnýho, to si radši nechám něco svařit na míru za polovic.

      0 0
    • kesu  

      toufnu si nascitat cenu komponentu:(odhadem doporucene moc) Ram 60tis kč předpokladam s tlumičem Vidle cca 20tis ale dal byhc na to Sida za 30 kliky FSA-no MOC je asi 20tis kč ale realne max polovina nicmene pocitejme 20 brzdy 10 ,dal bych ale marty sl za 14 řazení a šaltr …6tis ráfky…30 náby DT 190disc …22 dráty.......3 se­dlovka,sedlo…6 řízení a hlavák…7(před­pokládám top FSA) pedály…9 smyk litr řetěz 5tikilo pláště a duše…4

      celkem=to je celkem 198tisic a to sem tomu nasazoval silene vysoky ceny(v čele s kolama). Nicmene verim tomu ze si tohle kolo najde v čr tak 4 majitele. Ja bych do toho osobne nikdy nešel,prijde mi to kopie: www.scottusa.com/…ory/57/spark

      0 0
      • djano  

        K ramu prihod – pozri sa kolko stoji napr. Bianchi (titan) alebo Colnago (karbon), a to su HT (a tiez ziadne zazraky).

        0 0
        • kesu  

          nekdo nahore psal cenu.Vic to podle meho stat nemuze.Krom toho ze karbonovej scott stoji nejakejch 70 a troufam si rict ze bude mit rozhodne lepsi vlastnosti nebo vahu

          0 0
          • kubad  

            zrovna tohle bych si tvrdit nedovolil, a vlastnosti i váha budou hodně podobné

            0 0
          • djano  

            Az teraz som si prezrel odkazovany clanok – je tam tych 60, ale dole je komplet za 90,akurat s inym tlmicom. To mi uz tak drahe nepripada (zhruba tolko ma vysiel Giant).

            0 0
    • Sauce  

      Jste s tím přepočítáváním cen úplně mimo. Vůbec nejde o prodejnost kola, jde jedině o marketing. Merida fotkou s tímto kolem potiskne na dva roky všechny katalogy a letáky a zvýší prodej kol i za pár tisíc. Proč je ta cena tak vysoká? Protože Merida říká: Pořádně omrkněte rám, je to taková pecka. Už několik let staví kampaně na rámech – a může si dovolit i vůči konkurenci neprodávat top model jako housky. Uvidíte ho na propagacích, závodech, v recenzích a nakonec cena klesne a bude se parádně prodávat.

      0 0
    • Kero  

      Ja by som za bike dal tak max 100 tis a urcite by to nebola merida.

      0 0
    • Biker jak Pes  

      Podívám se na BF, vidím Meridu za 226k, jdu se podívat na cyklodiskuzi, jestli tam není něco zajímavějšího a tam to stejné… :D

      0 0
      • hribik A1  

        no vidis, vsetci su vyvaleni tajak keby este nikdy nevideli bajk za 226 000 :D

        0 0
    • Martula  

      Je to model pro OH Peking, celokarbon, ale ještě vychytávají nějaké chybky…:) Přímo od zdroje.

      0 0
    • Meesha  

      muhaha vytecna diskuze :-)

      0 0
    • marapara  

      No nekup to za ty peníze :)))))

      0 0
    • mechanik  

      Je to prodejné…kolik je tady blbejch, bohatejch snobů kterým nic neříká ani značka a ani nic jiného a koupí si to jenom pro ty peníze:-)

      0 0
    • MITY  

      Je to merida-je to fuj…

      0 0
    • Hnoj  

      O prodejnost se vůbec nebojím, třeba ta za 9OK je zcela očividně přímý konkurent scottu spark 30, který, co se týče komponentů válcuje skoro ve všem, hmotnost je velmi přijatelná a konstrukce rámu řekl bych osvědčená velkým množstvím jiných výrobců :-) (Spark, Element, AMS, …)

      O prodejnosti té nejdražší by se asi daly vést sáhodlouhé diskuze, ale ta nejlacinější si myslím, že je prodejná více než dobře (a vypadá z nich solidně nejlépe).

      0 0
    • Bully  

      Kamos si asi pred mesicem koupil Scalpela Limited (2008) za cca 11.000 € (!!!) a jeste s nim ani nemel v tomhle pocasi odvahu vyjet ven :o) Pro zavodni tymy se silnymi sponzory to chapu, ale mit horsky kolo jenom na stojanu v obyvaku.. Jenom pro zajimavost- treba STORCK uz ma udajne nekolik mesicu prodanou celou produkci silnicnich ramu Fascenario na pristi rok. Jenom ram prijde asi na 5000 €.

      0 0
      • Bully  

        Uz jsem tu Meridu na BF jednou kamsi daval, fotka z veletrhu na Roc d'Azure z letosniho rijna.

        0 0
      • jonys  

        Kde ho koupil?

        0 0
        • JSt  

          honziku, honziku :-))

          0 0
        • Blade  

          Dalšího mrzáka bys kupoval? Kup si konečně pořádnej bajk ;-)

          0 0
          • jonys  

            Takovej balík pod polštářem fakt nemám…já su chudej,i na ty blbý C-maxy až je budu chtít koupit,mi bude muset zaplatit pan Jst…Ten má zlatý srdce(jsme domluvení,Jiří­ku,kamaráde,ne?!) :-)

            0 0
        • pepek  

          Ty seš prostě nepoučitelnej…Kdyby dělali gatě Cannondale s jednou nohavicí, tak ty je budeš mít.

          0 0
        • Bully  

          Ziju v Lucembursku, je tu asi trosku jinej zpusob objednavani kol a hlavne moznost se dostat k novinkam, nez v CR. Jestli te to zajima konkretne, zeptam se ho.

          0 0
          • jonys  

            Tak mě zaujalo,že už je na trhu,protože co jsem ho našel na shopech,tak s hláškou „comming soon“.Vědět to nepotřebuju,kupovat ho nehodlám…Ale nějaký fotky hodit může :-)

            0 0
    • Běžec  

      Stejně když se na to dají normální pláště, nabere minimálně půl kila :-) Určitě to je super bike, ale sponzorovaní profíci budou jezdit, co vyfasujou a pro lidi co nestíhají pálit prachy existuje dost alternativ, např. zmiňovanej Scalpel, nebo tenhle rbikes.com/item­details.cfm?ID=10204 a další…

      0 0
    • petebike  

      hm, hm zacinam premejslet o kole na rok 2009 :-) ze by prvni full ? uvidime…

      0 0
    • navikin  

      Tak si ho závazně objednej teď a jestli se bude dařit inflaci jako teď aktuálně, tak ti ta cena možná v dubnu 2009 ani nepříjde přemrštěná. Budeš to mít za pár másel a nějakej kubík vody :<)

      0 0
    • navikin  

      Blebě zařazeno – ach jo

      0 0
    • McBlacky  

      podle mě to bude špíčkový závodní kolo. kdybych neřešil peníze klidně bych si ho koupil. Spekulovat že na ebay to je levnější je naše uvažování. Lidi co mají peníze chtějí kompletní výrobek se vším co k tomu patří. Nebál bych že se jich pár neprodá :)

      0 0
      • petebike  

        no vzhledem k tomu ze jsou zatim jen prototipy tak se bojim ze to bude na Ebay, jinak souhlas, od tech dob co jsem to videl tak o tom dost premejslim :-)

        0 0
        • prodi  

          takže za rok půjdeš zpátky k nám a možná to dostaneš i se slevou:)))

          0 0
          • petebike  

            hehe, uvidime, mohl sem uz tento rok..tedy na 08, ale pockam si na celoperko :-))

            0 0
            • prodi  

              já asi taky, zatím čekám na HT celokarbon FLX, na 09 asi zkusím taky toho fulla…už stárnu, záda bolej :)

              0 0
              • petebike  

                moje rec, zada, ale spis konecne je tu trosku dostupny kolo z rozumnou vahou.....s lehcim tuningem se dostanu na 9,5 kg :-)

                0 0
                • prodi  

                  ty jo, ale kdybys tam nechal ty Furious Fredy, to musí být raketa. Ty pláště mám chuť testnout :)

                  0 0
                  • petebike  

                    už se na ně těšim, ale na ty tlustý…ty tenky nemaj race-gard

                    0 0
    • Smazaný účet  

      dyk je to nějaký karbonový fuj! za ty prachy bych si radši postavil Litespeed nebo Merlina…

      0 0
      • Nanny  

        á pan je vybiravej :))) s tim karbonem souhlas

        0 0
        • Smazaný účet  

          nojo, pán je výrazně vybíravej…nemá rád karbon a je zatíženej na titan…mrkni mi do profilu :-)

          0 0
          • kesu  

            njn neni to spatny ale je to moc zeleza a malo plastu.Karbon je budoucnost jak uz dole pise hnoj:)

            0 0
      • Hnoj  

        Nechci tě strašit, ale i přes poměrně zajímavý comeback titanu je carbon budoucnost…

        0 0
    • ddd - andy  

      Hehehe.. :-D A presne o tohle jde! Rozpoutat diskuse, aby se o tom mluvilo. Mirinda.. Mirinda.. Mirinda.. Marketingovej tah. (Pokud uz to napsal nekdo predemnou omlouvam se)

      0 0
    • Beeda  

      sem se uklep, je to prodejne:-)

      0 0
    • Páník  

      Coz o to, nejaky prachac se vzdycky najde…akorat takhle lehky kolo musi byt neskutecne materialove osizeny snad na vsem…ja bych se na tom v terenu hodne bal

      0 0
      • pegal  

        a proc by melo byt osizeny?

        0 0
        • Páník  

          no niz pises, ze je to spickovy zavodni kolo…podle me jsou pouzitelny spis ty dalsi modely, tohle je postaveny je kvuli nejakymu vahovymu rekordu…ty bys jel maraton na takovych plastich, sedlu? A kdyz to osadis jinak dostanes se na vahu toho dalsiho modelu,tva investice by byla par tisic, ale rozdil mezi tema dvema modely je skoro 60 tisic. Ta cena je dle me proste premrstena.

          0 0
    • pegal  

      me jen fascinujou nazory lidi, kteri hned tvrdi ze Merida je sracka, aniz by se na nem vubec nekdy svezli.. .. B-F je vsemocne, snadno cloveka ovlivni…

      .. podle me to bude spickove zavodni kolo, ktere strci do kapsy i epica..

      a ta cena? bude to nejlehci seriovy full na svete, tak si myslim, ze ma pravo na takovou cenu .. a dalsi roky ta cena pujde urcite niz..

      0 0
    • antuch  

      nečetl sem všechny příspěvky, takže už to tady možná bylo, ale ty kola vypadaj skoro stejně jako scott spark na rok 2008. Tvarem trubek, systémem,designem…

      0 0
      • Honza729  

        No a presne o tom to je. To je ten marketing. Aby si lidi mohli koupit neco,co vypada drazsi nez to je.....

        0 0
    • jIrI___  

      A to se vyplatí :-D

      0 0
      • jIrI___  

        Kua kdo zas vytáhl takové vykopávkové téma, jsem si toho pozdě všiml :-))

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.