• premier

    Jakou máte zkušenosti s plášti Maxxis Crossmark 29×2,1 ? Mám je nově na biku a nějak si nemůžu na ně zvyknout, stabilita v náklonech nic moc, mimoto se mě zdá, že se v ostřejších zatáčkách nějak divně žujou… nevím, prostě mě u nic chybí větší jistota. Předtím jsem měl obyč. FastTracky od Spešlu a ty mě přišly mnohem lepší.

    0 0
    • couffy  

      Podle mě nic moc,na tvrdém a suchém jsou dobré,ale nesmí napršet,taky čekám až sjedu aspoň zadní a bude něco nového

      0 0
    • snílek  

      Ahoj, podle mě je klíčem k těmhle plášťům je víc je nabombit:) Vážim 90kg, vepředu nafoukáno na 2,5 a vzadu na 3. Jinak se nehezky žvejkaly, asi jak jsou lehký. Jinak nemám k nim výtky, jedou, na svůj minivzorek docela držej. Jezdim na tom i sjezdový tratě a skáču a dá se:) Jen si musim dávat pozor na ostrý kamení.

      0 0
    • makimaki  

      Mám je asi dva roky a jezdím 29(kevral patka) a ustalil jsem se na tlaku 2.0 – 2.3 atm při 105 kg, když dám víc tak to odskakuje, ponejvíce šotolinové lesní nebo polní cesty, mokré kořeny a kameny to je trochu nebezpečí. Boky jsem za ty roky neroztrhl, životnost je taky dobrá, bez defektů. Předtím jsem měl Kenda Small Block a tohle bych řekl, že je obdobný plášť.

      Ale v podstatě jsem s nimi spokojený, ale změna je život, tak přemýšlím na Ikony – Aspeny nebo dopředu Ignitorem.

      0 0
    • Rubi  

      mel si zustat u fast tracku, ten je podle me nekolikanasobne lepsi nez crossmark, ktery je na blate uplne tragicky…

      0 0
    • hardy.boy  

      Crossmark je na *****. Nahoď Ikon, ten je mnohem lepší za všech podmínek.

      0 0
      • Breakpain  

        Ikon lip jede? To je dotaz pro me ,… najizdim km – cyklostezky, sotolina. Aktualne mam Ikony a hledam neco rychlejsiho, kdyz ted moc do terenu nepachnu … tak jsem zvazoval crossmarky prave.

        0 0
        • Edwin  

          Já měl zatím jen C-marky a Ikony a musím říct, že C-mark jede po pevným suchým určitě líp.

          Na mokro to není ani s jedním.

          0 0
        • ememem1  

          ikon vyzera ze vydrzi dlho (odhadujem tak 3× tolko co RaR) ale vsetky merania co som kedy videl vyznievaju pre ikon dost katastrofalne, valivy odpor asi o vyse tretinu vacsi ja RaR, vacsi ako napr. NN alebo Albert a ne o moc mensi jak Ardent. mne sa to z praxe zatial moc nezda, par W isto nepoznam ale az taky rozdiel asi hej. CM na cklostezky uplne staci ale moc nevydrzi a ked sa zijde ta vrchna vrstva t.j. po uroven toho kriza vo vzorke tak stoji za prd.

          0 0
          • BB  

            valivý odpor na asfaltu, nebo na šotolině, nebo na kamení ? Na tom webu, na který odkazoval Mlok, to podle mě bylo měřeno na hladkém válci, což je asi dobré pro silniční plášť, ale pro terénní plášť to asi bude zavádějící, nebo se pletu ? Já mám zkušenost s RoR, který je v tom testu lepší než Ikon. Pravda na asfaltu je rychlejší, ale v terénu se Ikonu nevyrovná.

            P.S. sorry za reakci, nevšiml jsem si, že jde o archeologii

            0 0
            • MlokCZ  

              Jsou jiz k mani i testy s Wattmetrem z jizdy terenem, u kterych vychazi ty plaste stejne jako z mereni na valci (jen ne vzdy vychazi stejne rozdily, ale jeste nikdy jsem nenarazil na opacny vysledek). Jen je jich zatim hodne malo, protoze jsou honde narocne (i s wattm. je diky terenu nutno mnoho opakovani, protoze vysledky jednotlivych prujezdu stejneho useku maji slusny rozptyl).

              Zrovna pro Ikon mereni z terenu je k mani a vychazi tam take tak pomaly jako na valci.

              Jina vec jsou pak dalsi vlastnosti jako grip a kterym vlastnostem da kdo prednost.

              0 0
              • Hrabex1  

                Je to tak, ale myslim, ze nekde v blate se ty rozdily budou stirat na minimum.

                0 0
    • marapara  

      Moc dobrou ne, měl jsem sice 26×2.1 kevlar, ale už bych si je nekoupil. Vzadu nic extra nejede, dokud se trochu nesjede, co se týče adheze, tak je to průměr a vepředu je dost nebezpečný. Bohužel dokáže ustřelit v situaci, kdy to člověk ještě nečeká. Mně se to stalo 2× a vždy jsem to ustál bez ztráty kytičky, ale znám lidi, kteří to neustáli. Prostě drží drží a bez nějakého náznaku možného podklouznutí ustřelí.

      0 0
      • makimaki  

        A co by jsi nasadil na předek od Maxxisu: Ignitor, Ikon ? Ardent se mě zdá už docela hodně hrubý …

        0 0
        • jIrI___  

          Na předek Maxxis nemá v téhle kategorii žádný rozumný plášť, taky jsem si nad tím už kdysi lámal hlavu.

          0 0
          • Breakpain  

            Hloupe je, ze jezdim ted neco jineho, ale Ikon vpredu mi prijde srovnatelny s RaRem …? Ani jedno poradne nedrzi, mozna RaR o fous vice …

            Kazdpadne, kdyz chci, aby to valilo vzadu a melo to trosku vzorek (nechci resit tunu defektu), tak crossmark mi prijde jako nejlepsi varianta – nebo mas jiny tip (cyklostezky, asfalt, sotolina, svatecne les – takhle budu fungovat do konce roku … tak tomu chci trosku pomoct). Jeste je tu ten Aspen – jen se bojim trosku sotoliny … aby to nedefektilo kazdou jizdu. Mam treninkovou trasu 100km, kterou chci bezpecne odjet, kolo schovat a jet dalsi den … proste jen cistit a mazat retez…

            0 0
            • Jerwis  

              Maxxis Ranchero je celkem fajn, mám na něm 4000km a spokojenost. Jen budu muset ted měnit tak nevím jestli znova Ranchero a nebo zkusit toho Crossmarka.

              0 0
              • ememem1  

                Ranchero je jeden z najhorsich plastov, ani neviem ci sa este vyraba. ide len ak je totalne nabobmovany, inak na tom stredovom behuni nechutne plave.

                0 0
          • ghostik  

            Mě se Ikon vzadu tak líbil, že bych ho klidně dal i dopředu. Teď teda vozím toho ardenta, ale ikon o dost líp jel, ale kupodivu i líp držel a brzdil.

            0 0
            • ememem1  

              vravis ze ikon je vpredu lepsi jak ardent ? (nie verzia race)

              0 0
          • Mogadi  

            Tady bych si dovolil nesouhlasit… mam vepredu Maxxis Ardent Race a jsem maximalne spokojenej… rek bych ze je i lepsi jak Ikon, kterej mam vzadu…

            0 0
        • Breakpain  

          Ardent, verze „race“?

          0 0
    • Chlebovnik  

      Pro větší stabilitu v zatáčkách stačí vystříhat ty (+) na krajích. To je u CrossMarku známá věc.

      0 0
    • bathed  

      Příživník…

      Fakt už nevím: mám Schwalbe NN Evo – drát bez zesíleného boku (26). Jede to pěkně, když není vyloženě mokro tak i v lese. Na louce (stačí rosa) už jsem se párkrát vytrestal, ale to je můj problém. Ale hlavně – za 30 roků endura a motokrosu jsem nikdy neměl tolik defektů… mám 92 kilo, kolo (SUP TF950) na zdvizích 150mm. Ráfek DT Swiss M480 (26mm šířka) jezdím vy NN v šířce 2.25, dušička – foukám až 3.5…

      Poraďte prosím nějakou míň háklivou alternativu… bezduš asi ne, protože vzadu mám na hraně „vlnku“ … Díky

      0 0
    • RUSH  

      Jezdil jsem 2–3 sezóny Crossmark 26×2,1. Ohledně jízdních vlastností a odolnosti bych ho hodnotil jako dobrý univerzál (např. kpž maratony). Používal jsem ho ve verzi UST se Slime, po celou dobu bez defektu (bez opravy). Co mě ale překvapilo, že u téměř všech plášťů Crosmark UST došlo někdy po půli životnosti alespoň na jednom místě k oddělení vrstvy běhounu a spodní části a vytvoření menší boule. Tuto bouli jsem vždy propíchnul (jen běhoun, ne skrz), Slime (asi) to zalepilo a jezdil jsem nějakou dobu dál.

      Výdrž také průměrná, ale na asfaltu se odvaluje velmi dobře, i v terénu na suchu je rychlý a drží. Prach a bláto to je trošku horší, ale dá se.

      Ranchero nedoporučím. Pocitově nejede, buhvíjak nepodrží a jako nový neuvěřitelným způsobem hází bordel, kamínky, atd na spodní rámovou trubku. To jsem fakt s jiným pláštěm nezažil.

      0 0
      • Rubi  

        ta bublina se stala i mi s notubes mlikem, tak sel do kose…

        0 0
    • T(h)omik  

      Zdravím. Mám možná trochu blbý dotaz jak poznat, že jsou Maxxis Crossmark zralé na výměnu. Na prostředných špuntech už mi zmizely takové ty křížky, ale výška vzorku (dle oka) se zdá být pořád dobrá. Co myslíte, jezdit dál nebo s nimi raději pryč? Díky za reakce

      0 0
      • Martin  

        Jezdit, dokud má vzorek :)

        Vyhodit, až tě přestane bavit nebo ho sjedeš na slick :)

        0 0
        • maros.77  

          Mě přestal bavit asi po 200 km, v náklonu se to žvejkalo a vcelku ustřelovalo.

          Vyřízl jsem pluskové figury a bylo to podstatně lepší, ale stejně nakonec šel…

          Koupil jsem Vredesteiny Black Panther a bylo vyřešeno, úplně jiný plášť, ve všech ohledech lepší. Crossmark už opravdu nikdy.

          0 0
          • vpa007  

            Tak to jsem rád, že nejsem jedinej pošuk, co z toho pláště vystříhával kulatý špunty :D

            0 0
      • marco  

        Jezdit dál sám jsem se byl kouknou na své a je tam dost vzorku i po sjetí těch křížků. Až ti to začne klouzat v zatáčkách nebo na vlhku tak to klidně vyměň.

        0 0
      • T(h)omik  

        DoomHammer + marco: OK, díky oběma. Tož Maxxisy před sebou mají ještě světlou budoucnost.

        0 0
        • Martin  

          Ta verze, kterou jsem vozil, měla dost tvrdou směs, takže sjet je byl problém :)

          0 0
          • team_daddy  

            Ta jednosměs je tvrdá jako prase, za 2500km jsem teprve sjel ty prohlubně ve středovém vzorku na zadním kole. Předni vypadá furt jak nový.

            0 0
        • Strakááč  

          Tak je to guma dlouho na trhu a očekávat po špatný směsi tohohle vzorku že to bude držet v lese je kravina.. podle mě je to xc plášť kterej prostě jede ale ve vlhku vymeteš zatáčku na kořenech.. :)

          0 0
    • FilipVM  

      Ahoj, jakou máte zkušenosti s novým Crossmarkem II. Četl jsem jednu zahraniční recenzi a nějaké blogové příspěvky a dost mě láká je zkusit na obou kolech.

      0 0
      • snílek  

        Já ho občas jezdím na nějaké výletničení vzadu :) Nevím co bych k tomu napsal – docela jede, do kopce nehrabe, z kopce dle očekávání moc nedrží a nebrzdí, ale aspoň ustřeluje velmi zábavně do přísnejch smyků :D, s odvahou se dá ale sjet lecos, nepíchnul jsem. Dopředu bych radši někdy vyzkoušel Forecastera na XC ježdění.

        0 0
        • natureman42  

          Forekaster je super „agressive XC“ univerzál – mám ho tedy na zadku 27.5×2.35 EXO TR 120TPI a pro mě ideální poměr grip vs. odvalování ..

          0 0
      • FilipVM  

        Vím, že to není nej xc plášt, nezávodím, ani nějak neprasím, spíš mě lákají jako náhrada za ralph / ron performance, ktere dost nabraly na váze. Ten crossmark II má okolo 650 g, není to šlupka, je bezdušový a dle výrobce předělali vzorek na lepší přilnavost v zatáčkách., což byl podle mojí zkušenosti i dalších u první generace docela problém. Proto mě než zainvestuju zajímá praktická zkušenost někoho, kdo je jezdil.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.