maras ve vidlici... nutný servis?

2 nepřečtené
  • Evilcleaner

    no další dotaz který souvisí nepřímo s drtičem, po odjetí tohoto podniku se mi díky podmínkám dostal do vidlice (REBA)  nějaký bordel, výsledkem je logická snížená citlivost, vidlice se nevrátí úplně ze zdvihu a taky fakt že při přejezdu nerovností (když jde do zdvihu) píská. klasická údržba čištění a stříkání vnitřních noh silikonem nepomohla (překapivě).

    takže dotaz zní: můžu na tom takhle (byť dočasně) jezdit nebo je nutný okamžitý servis? co se vidlici může stát (odře se elox?)? předpokládat že se to rozchodí mi připadá naivní. jinak při servisu musím měnit i vnitřní těsnění nebo nejsou jednorázová. a perlička na závěr: kde sehnat kruhové pružinky které se dávají na vrchní těsnění (guferu)?

    0 0
    • kajulka2  

      Ty pružinky jsou součástí i běžných hřídelových gufer, takže stačí koupit podobnej průměr gufera a předělat, měla by jít ta pružinka jakoby rozšroubovat a zase spojit, takže bys nemusel sundávat vnější nohy

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.