• webbot

    Foto Livigno 06/2008 – http://picasaweb.google.cz/…/Livigno2008

    Dulezite weby:

    http://www.livigno.eu/ – info, pocasi, ubytovani

    http://www.altarezia.eu/ – GPS mapy, trasy

    http://www.mottolino.com – bike park

    Pocasi vyslo nadherne, cely tyden v kratasech (tyden predtim na hrebenech snehova boure). Ubytovani camp velmi levne, benzin za cca 25.-Kc, litr znackoveho chlastu cca 220.-Kc :-). Trasy jsme jezdili podle mapy – volne dostupna v Info cetru a shopech. Trasy jsou udrzovane a v celku dobre znacene.

    Mapa podle ktere jsme jezdili: (trasy z GPS jsou spise pro inspiraci – jine znaceni, bez GPS na nic)

    http://www.mottolino.com/…seggiate.pdf

    Doporucuji trasy

    112 – pro zacatek

    115 – nejpeknejsi

    117 – ne celou jen udoli

    130+128 – pekny vylet na cely den

    Vyjezd na Carosello po 113 je „blbarna na N-tou“ – z campu 8km na vrchol – prevyseni 1000m – po sjezdovce cik-cak

    Nejvetsi muj problem – udychat to – je to vysoko :-(

    Dalsi info – muzu poradit – napiste

    0 0
    • zdenek  

      Mě by zajímaly podrobnosti ke kempu (odkaz, příp. místo, cena, vybavení). Možná tam letos pojedu.

      0 0
      • Zbyněk  

        Kempy v Livignu jsou velmi spartanské a na září vzhledem k velké nadmořské výšce (skoro 1900 m) ne moc ideální. Letos jsme  byli v Livignu dvě noci a protože pršelo, zůstali jsme raději v penzionu.

        0 0
      • webbot  

        Kempu je tam nekolik, jeden je blizko centra, dalsi tri jsou na druhem konci mesta, hned za sebou. Ten prostredni byl nejlevnejsi. Byli jsme caravanem 5 osob platili jsme celkem 15 euro za vsechny i s caravanem (voda + elektrika + toalety) na den. Coz v prepoctu je cca 75Kc osoba na den. Kolik se plati za stan nevim. Jeli jsme v cervnu – ceny se muzou lisit. Na cerven (zacatek sezony) bylo velmi teplo, jednu noc jsem spal venku. Tyden pred tim na hrebenech snezilo. Polohu kempu hledej na www.livigno.eu – jsou tam dva – je to jeden z nich – jsou vedle sebe.

        Jet caravanem je asi nejoptimalnejsi pro 5–6 osob, caravan sice stoji dost penez, ale v prepoctu na osobu je to zajimave. Cela dovolena i jidlem, piti, nafta, caravan, ubytovani, poplatky me vysla na cca 9000,–Kc za tyden. Navic jsem utratil cca 50 euro a to jsem se nijak neupejpal. Taky jsem kupoval nejake dily na kolo – v Livignu jsou za docela zajimave ceny. Pozor na pretizeny caravan (pretizeny je vzdy) svycari vas nepusti pres hranice, dost si to hlidaji, zkouseli jsme dva prechody, nakonec jsme jeli primo do It pres sedlo cca 2800m nad morem – s caravanem to byla sila.

        0 0
    • McBlacky  

      130+128 je lepší jet opačne. Vyjet na Alpiselu pak na Trelu a dolů přes val Pila tzn ne do Trepale ale pokračuješ dolů podle Canale Torto. Kromě skalky před P di Trela celé v sedle. cesta na tři hodinky

      0 0
    • vetroplach  

      každému, kto by sa chystal do Livigna s bajkom odporúčam si pozrieť toto:

      http://vetroplachmagazin.sk/zobraz.php?…

      http://vetroplachmagazin.sk/zobraz.php?…

      Najkrajšia vec, ktorú som v danej oblasti išiel je okruh cez passo Gallo a Val Mora, odporúčam v obidvoch smeroch a ako príjazdovú cestu z Livigna odporúčam Val Alpissela

      Spracúvam matroš a čoskoro bude dalšie pokračovanie…

      0 0
    • vetroplach  

      Livigno – Ronda extreme  – prajem pekné čítanie

      http://vetroplachmagazin.sk/zobraz_view.php?…

      0 0
    • kryspin  

      My jsme v Livignu byli na prelomu cervence a srpna a byla to absolutni parada. Fotky, videa, zaznamy tras, profily, prevyseni a popisy toho, co jsme jeli a jak, co se nam to libilo jsem dal na http://foto.stulc.cz/index.php?…

      0 0
      • kryspin  

        jsem pako… tady je ten odkaz…

        0 0
        • BB  

          prosím tě, nemohl bys srovnat Livigno, Gardu a Lavarone. 100 % je absolutně nejlepší, co si dovede biker představit. Kolik bys dal těmto lokalitám. Koukal jsem na ty fotky z Livigna a připadá mi to všechno hodně vysoko a takové jako v nějakém lomu. Musí to být dost choulostivé na počasí, nebo se pletu ? Dík za srovnání, někdy mi to musíš povykládat v hospodě. A co nové kolo ?

          0 0
          • kryspin  

            trochu jem se o to pokusil v uvodnim textu, nicmene:

            Livigno je pro me asi jezdecky vrchol, spousta singlu, spousta hooodne tezkych veci. Garda je lespi atmosferou, jezerem, pocasim a vubec relaxovanosti. Na Grade se sice taky najdou fakt chuťovky, ale obtizneji se poskladavaji do souvislejsiho celku (myslim tim, ze skoro vzdy to znamena bud delsi presun po sotoline nebo silnici). Garda je 3/4 dne nahoru a pak super bombonek dolu (jasne, jsou i vyjimky, ale to bychom pak museli jit do srovnavani jednotlivych tras), Livigno je takovy houpavejsi, i kdyz casto hodne prudce houpavy. Je to hodne nahore (1800), tak ze obcas zima a kdyz dest, tak studenej. Je tu spousta singlu a na dalsich pracujou. Ted je videt jak jsou novy a az trochu zarostou, bude to jeste lepsi. Lavarone podle tvych popisu je hodle o dlouhych sotolinovych vyletech po vojenskych cestach. Sice i tam se daji najit technicky hodnotne a hodne zabavne useky, ale rozhodne jich neni tolik jako v Livignu (ale je mi jasny, ze to tam jeste budu muset jet poradneji prozkoumat). S lehkou nadsazkou bych mohl rict, ze do Lavarone bych si troufl jet s vozikem za kolo s ditetem – a holt bych par drobnosti vynechal. Takovou nerozvaznost kdybych udelal v Livignu, tak si prakticky nezajezdim (a na Garde asi taky moc ne). Kazdopadne, kdybych se mel rozhodovat kam priste, tak to bude fakt tezky. A to jsem jeste na spouste mist vubec nebyl…

            To ze to vypada jako v lomu to hodne klame. Spis to jsou atraktivni a zapamatovatelne zabery. Vetsinou to jsou travnate kopce nad hranici lesa… Choulostive na pocasi to samozrejme je. Taky kazdy den prselo – zasadni bylo odhadnout, ve kterem udoli to spadne, pak pokud jsi v jinym uz je to v pohode, protoze se to nepresune. Nam prselo vetsinou jen odpoledne az navecer, cos se dalo kousnout (a taky jsme bedlive odhadovali kudy se vracet, ale spis to byla klika)… Hodne jsme zmokli jednou nebo dvakrat (ale to zase stalo za to – kroupy a tak).

            A nove kolo? Minuly tyden jsem ho nastrojil a vylestil, tak ze ted o vikendu doufam, ze ho poradne zprasim v nejakym bahne :-) Musim ho poradne nafotit, protoze takhle cisty asi uz nikdy nebude…

            0 0
          • webbot  

            To: a připadá mi to všechno hodně vysoko a takové jako v nějakém lomu.

            Podle mych fotek, to mozna tak vypada, ale vubec to neni pravda. Prave ze v Livignu se mi libily sotolinove singletracky bez jedineho kaminku ve vonavem borovicovem lese.

            Typicky kamenolom je tady, ale to je jen jedna z nekolika fotek na vrcholu Carosella, kde byly dva kopecky za sebou s naprosto brutalnim stoupanim (proto vice fotek). My jsme "kamenolom ":http://picasaweb.google.cz/…/Livigno2008?… jen jednou, problem ale byl ze jsme jeli spatnou cestou – dalo se to objet – ale sjezd to byl zato spickovy. Spise cekej neco "takoveho ":http://picasaweb.google.cz/…/Livigno2008?…- cesta bez kameni nad pasem lesu – svahy jsou dost prudke (ne to opravdu neni focene z letadla), musi se cumet na cestu a ne se kochat okolim – kutalel by ses az dolu.

            Vysoko to je – 2000 az 2500m – viz me popisovane problemy s dechem.

            Nam vyslo pocasi naprosto nadherne (konec cervna – prvni tyden sezony), kazdy den je v tricku a kratasech, takze jak to tak vypada kdyz je skarede nemuzu slouzit.

            0 0
        • gallardo  

          doufam, ze sem po 3 letech stale chodis nebo mi poradi nekdo jiny…

          strasne rad bych si prohlid ty fotky a hlavne itinerar, ale bohuzel to po me chce prihlaseni…Jenze po registraci mi ani po tydnu neprisel potvrzovaci mail. Nejakej figl, pripadne nekdo tak moc hodny, kdo by mi poslal jeho funkcni login?

          0 0
          • MaPa  

            záznamy a popisy tras jsou u 

            kryšpínovi řeknu ať se ti ozve

            0 0
          • kryspin  

            jo, chodim, ale fora ctu uz bohuzel diky silenymu balastu dost sporadicky. galerie je takova vice mene nefunkcni, protoze mi admin preinstaloval galerii na nejakou novejsi verzi a tim se spousta veci podelala… dej mi mail a poslu ti login a pass…

            0 0
            • gallardo  

              poslal jsem ti maila na ten co mas v profilu, predem diky, uz se tam totiz pekelne tesim, takze ted co mam volno tak budu planovat ;-)

              0 0
    • stařík  

      Mezi zajímavosti taky patří místní cyklokrámek vedle železářství u hlavní turistické pěšostrády. Campa 2009 11× je tam ke koupi už dnes a rámy Pinarello Prince se tam válejí mezi trenkama a ponožkama spolu s titanovými rámy pevňáků i fullů.

      Dlaší zajímavostí pro cyklisty je průjezd minibu­sem s vlekem na kola tunelem do Švýcarska ( za 5 EU) – na konci jezera.

          
      0 0
      • burnout/syndrome1  

        Jo,ten je dobrej,kamarád si tam spletl přepočet eura o řád,a málem se chystal koupit  krásného silničního carbonového spešla za 12 500Kč :)

        Livigno znám jen ze zimy z lyžování,díky za vlákno jako dobrý typ na léto

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.