• karliner

    Byl bych rád, kdyby se tu scházely zajímavé tipy na silničky v Krkonoších.

    Třeba česká silniční Cima Coppi (kaplička pod Luční horou), Monte „Zoncolan“ Studenov, legenda českých MTF Zlaté návrší atd.

    Btw. – neví někdo, jestli je na silničce sjízdná cesta Benecko – Rovinky – Špindl? Asfalt tam je, ale jeho stav???

    0 0
    • Richi  

      Zlaťák v pohodě a ty Rovinka – Špindl na silničce? Tak to nevím, je to na bike a autem je to sjízdné jen krokem. Díry, boule a šutry.

      Dát to na silničce asi teoreticky půjde, ale nikdy jsem nad tím nepřemýšlel.

      0 0
    • jecnak  

      Slusny asfalt byval kdysi na Cernou Horu.

      Mimochodem, nestalo by za pokus nekdy v lete udelat dvoudenni vylet s prespanim nekde na horske chate?

      0 0
    • karliner  

      Páč se blíží krkonošské soustředění západní sekce, zaujala nás možnost nějak smysluplně propojit trasu přes Pomezky a nemuset přitom objet celé Krkonoše – ví tedy někdo, zda jde z polské strany (ať už z Karpacze nebo Podgorzynu) vyjet na žiletkách na Špindlerovku? A pokud to jde, jestli se to smí? Nejsem si totiž jistý ani jednou z variant, na Špindlerovce jsem byl v posledních letech několikrát a polské cyklisty jsem tam nezaregistroval…

      0 0
      • Neunzikger  

        S běžnými převody to pro každého žiletkáře nebude. Je to krpál a je ho dost. Do Polska Krkonoše padají strměji – podívej se na hustotu vrstevnic, zároveň asi neradi dělají zatáčky. Oproti Zlatému návrší to je jiný level.

        0 0
        • treatt  

          A stav podkladu?

          0 0
          • Neunzikger  

            Už je to nějaký rok, co jsem tam jel. Zvlněný asfalt, bo to nemá plnohodnotný podklad. Nějaký naplavený smekací písek tenkrát nebyl. Na uphill do 10 km/h dobrý. Pokud se na to chceš spolehnout, ověř si aktuální stav v Przesiece.

            0 0
            • prvniodkonce  

              Podle fotek na Googlu je to v pohodě i s nápisy ala TdF :)

              0 0
              • karliner  

                Takže jedeme. Jen tedy nevím, jestli z toho mám radost :-)

                0 0
                • Neunzikger  

                  Defibrilátor s sebou – ať máte šanci sdělit na B-F zážitky. Jen pro upřesnění, já to vyjížděl na MTB.

                  0 0
                  • karliner  

                    Přiblížíš prosím odkud? Šlo by to takto? Abychom se tam nemotali jako blbci…

                    0 0
                  • treatt  

                    Tak zážitky bohužel nesdělíme, Špindlerovku z Polska jsme už nestihli..zato jiné úseky ano..

                    Černá je asi všeobecně známá, můžeme přinést aktuální info, že ta klasická cesta je aktuálně uzavřená, je tam zákaz pro kola, protože tam dělají opravy, ale v pohodě jsme to projeli nahoru i dolů, potkali jsme naprosté minimum lidí a maníci, co tam spravovali cestu, s námi problém neměli.. jinak je to teda na konci pěkná stojčička, au au :)

                    Potom máme osobní poznatky z Luční..

                    Od Strážného se to hned dost postaví, pak ale od Hříběcích Boud se pokračuje parádní cestou v lese, krásný asfalt, je to prudší, ale hezky jetelné, luxusní úsek. Chce to ale nesplést se, u Hříběcích je velká chyba vzít to nahoru přes Lahrovky, to je dle kolegů, co se tam omylem vypravili, už nesjízdné. Někde od Dvorské přestává asfalt a jede se kus CX v podstatě až na Výrovku, v případě mokra (jako jsme měli my) to není extra příjemné, ale dá se to projet. Od Výrovky ke kapličce je už zase asfalt, pokud není zrovna pod sněhem, nebo ten sníh jen nešlehá vítr do obličeje, jako nám :) – každopádně bojovka nahoru, ale to je asi každýmu jasný..

                    Sjezd v podmínkách, co jsme byli my, je dobrodržství, celé království a půl princezny za kotoučovky! Z Výrovky kolem Richtrovek je to teda pořádný padák, nahoru to musí být strašlivá lámačka, dolů to chce mít ještě nějakou hmotu na špalcích, na mokru doslova hoří..

                    Z Pece na Lesní Boudu to je teda masakr, zvlášť s Luční v nohách. Hned za Pecí se to postaví hrozivě a dál už se to jen utahuje víc a víc, výš v lese to už je kolem dvaceti procent a zrovna krátký to taky není. Sjezd do Černého dolu pak chce opravdu opatrnost a soustředění, hlavně kolem potoka Čistá, kde už je solidnější asfalt, ale plný různých boulí a prohlubní, co nejsou moc vidět, ale v rychlosti dovedou nepěkně rozhodit..

                    Každopádně hodně pěkné rubačky, zodpovědně musím říct, že u nás jsem zatím nic podobného nejel..

                    Jo a místní Paroháč na Luční je dobrý, opravdu zasloužená odměna ;) (jen upozorním, že na Luční opravdu platí vysokohorská přirážka..)

                    0 0
                    • Neunzikger  

                      Tak tohle je na silničkách fakt spravedlivá cyklistika. Ta statická zátěž na dolní končetiny z kopce, kde si člověk neodpočne, jako příprava na další výjezd… Holt ste mladý, vyšvihaný, odhodlaný kucí, kterým těla takováto sebemrskání ještě snesou.

                      0 0
              • McBlacky  

                to vypadá epicky :)

                trojpila rulezz a zbytek zemře muhahahahha

                0 0
      • Barak  

        Vyjet se to dá, ale je to teda krpál jako kráva a prudká část je pořádně dlouhá. Kámoš to na silničce sem tam jezdí a s trojplackou to nějak vždycky vymotá. Já jel párkrát jen dolů a zařekl jsem se, že nahoru ani omylem. Podklad je hrubý asfalt zvlněný od kořenů, místy různě propadlý nebo vymletý od vody.

        0 0
        • Smazaný účet  

          ty vole to vám závidím fyzičku, před asi 3 rokama jsem to jel na MTB a 22×34 bylo i tak pro mě na hraně. Se silničkou to musí byt masakr :)

          0 0
          • Barak  

            Já bych to na silnici taky nedal, teda rozhodně ne s compactem.:-)

            0 0
            • Neunzikger  

              Kdysi, když časovka na Závodu míru končila výjezdem bubnu mamuta v Harrachově, soudruzi z NDR chybu neudělali a použili kola s převody, s nimiž se to dalo vylámat. Jiní museli tlačit, bo jim v krpálu smekaly kufry, museli se i zout. Tak si říkám, jestli to i tady nevypadá na návrat bosých kolotlačů do vlasti;-)

              0 0
            • McBlacky  

              Potom co Martin vyrubal Výrovka-Luční na klasice s 25 a potom pokračoval Pec-Lesní tak si myslím, že to je jen o nechuti se ******** vytrápit.

              Na silnicích nad 1000m v Krkonoších je imho horší jezdit tyhle stojky dolů, dvě vteřiny nebrzdíš a je tam 50+ asfalt je většinou špatnej nebo naopak velký propady a boule v na pohled kompaktním povrchu, do toho koryta, lidi, psy a často i rozhulený auto z točky kde není vidět, celý samo úzký na jedno vozidlo.

              0 0
              • karliner  

                Tak s tím do puntíku souhlasím, dolů to obvykle bylo horší, než nahoru a to je u mne co říct :-)))

                0 0
                • McBlacky  

                  mrkni na špalky, já včera vytahoval špony i z lososů. takhle nízký teploty ve spojení s brzdou nadoraz to jak se zdá neumí :(

                  moje SH gumičky byly špon plný ale ty je chytaj i za sucha a tepla…

                  0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                Koukam ze Kafe kanours si skryvaji pekneho zolika.

                Dobre davate, panove a damo.

                0 0
    • makaltom  

      tohle je docela zajimavý téma, mám chatu ve Strážném (tam nad Vrchlabím) jezdím občas Praha-Strážné na silničce. Neni problém se domluvit a jet v partě. Cesta přes Poděbrady – Jičín – Paka cca 130 km, bez delších zastávek to razím za 5 hodin

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.