• pavelm

    Chtěl bych se zeptat zda používáte křídový prášek při montáži duše do pláště. Nemyslím jen po defektu, kdy je to vhodné aby se záplata nepřilepila k plášti. Kdysi jsem viděl, že se to dělávalo aby se duše vlivem horka „nespekla“ s vnitřním povrchem pláště. Dělá se to i dnes? Diky.

    0 0
    • ares  

      Používal se mastek, tuším, hlavně proto, aby si duše rovnoměrně sedla v plášti. Na záplatě nech celofán a nic se nepřilepí :-)

      0 0
      • Vevoda  

        Dodnes sem nezjistil kterou stranou se mají vlastně záplaty lepit na duši. Celofanem nahoru, alu-folií dolu??

        0 0
        • pavelm  

          Zezaplaty strhnes celofan a tato strana prijde na dusi. Guma ke gume. Az zaplatu prilepis strhnes alu-folii. Celofan ani alu folie by ti na dusi moc nedrzela :). Ta zaplata musi umet pri zatizeni pracovat jako duse. Navic pri lepeni dojde k naleptani duse a zaplaty a vzajemnemu spojeni (tuším studená vulkanizace?).

          0 0
          • Vevoda  

            Ares to dělá opačně, já to zkoušel a jde to na oba způsoby, drží to taky. Tož co fčil, která strana je správná??

            0 0
            • davevi  

              záplata když je správně nalepená na duši, tak ten barevný okraj(modrý, oranžový atd. ) by měl být nahoře. Tak to lepím já. A hlavně sundat před lepením celofán moc dobře nejde, ale ta hliníková folie jde lehce. Tak asi tak :-)

              0 0
              • pavelm  

                Sem to popletl, Davevi ma samozrejme pravdu. Prvni alu-folie dolu, prilepit a pak nechat/odtrhnout celofan.

                0 0
              • Vevoda  

                Takže taky to nevíš, každý lepi jak chce.

                0 0
                • ares  

                  Ono to je v celku jedno, ale Al fólie jde lépe sundat. Kdysi Kenda dělala nějaký divný duše na kterých záplaty moc nedržely. Jednak český lepidlo a nesmyslná směs Kendy. Proto jsem tam celofán nechával, jelikož pokus o sundání se rovnal stržení záplaty – Perpetuum Mobille. Dneska to je jedno. Lepí a drží všechno. Jinak já osobně žádný urychlovač mezi duši a plášť nepoužívám. Zmačkám duši, vypustím vzduch, srovnám ji, vrazím do pláště, zastrčím ventilek, aby si sedly patky pláště do ráfku a nabetonuju :-)))

                  0 0
    • Luma  

      Mažu duše mokrým mydlem a nechám zaschnout,vytvoří se jemná vrstva a duše si lépe sedné

      0 0
    • djano  

      Ten kusok mastenca z lepenia vyhadzujem (likviduje zaplaty). Ked lepim v terene, okolie zaplaty popatlam trochou prachu (inak sa skutocne dusa lepi k plastu). Co sa tyka teploty, tam som este problem lepenia duse k plastu nemal.

      0 0
      • o.1  

        To by si mohol trochu vysvetlit. Neviem si nijako predstavit ako kusok mastenca v lepeni likviduje zaplaty.

        0 0
        • djano  

          Jednoducho – ked mam lepenie v krabicke, kocka mastenca sa trenim postupne rozprasuje a lezie to do zaplat – kym je to nove, tak to nevadi, ale ked sa zaplata odtrhne a alobal je u dalsej mierne pokrceny, stava sa, ze do vzniknutej medzierky vnikne prave tento prasok. A na odmastovanie nic nenosim. Ak by som chcel lepit iba na dojazd, tak to nevadi, zaplatu strhnem a vymenim, ale na to som lenivy. Okrem toho uz som si zvykol klasicke lepenie pouzivat iba cez tyzden na cestu do prace alebo doma, normalne uz vozim iba samolepiace ParkTool.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.